AVOIN KYSYMYS :RMK:ELSOK JA RADIOAMATÖÖRIT

riksunvainottu

Mitä tiedätte minuun kohdistetusta elektronisestä häirinnästä ?

Osaisitteko, vaikka neuvoa, miten suojautua siltä?

71

1851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoon-mars

      MENE HOITOON PELLE!

      • riksunvainottu

      • terveysok

        Miten yksi ihminen voisi olla vainottu elektronisesti ja muutenkin? Sehän ei ole teknisesti edes mahdollista.

        Ilmeisesti kyseessä on henkiseltä tilaltaan järkyttynyt ihminen, jolla on vainoharhoja.


      • sesaatananmielisairas

        Jos tosissaan tuommoista väität, on sinulla pahoja puutteita tiedoissa tai jos vastoin parempaa tietoasi noita väitteitä esität, ovat puutteet moraalipuolella.

        En rupea selostamaan kokemiani vaikutuksia, en todistelemaan mitään , halusin vain tiedottaa taviksille, että tämmöistä on tuotu esille.


      • kokoomusko

        Silloin kun sinä olet jaksolla, täällä on ihan inhimmillisiä kirjoituksia, mutta samantien kun palajat alkaa se tärinä jä värinä, mitä muut ei tunne ollenkaan.


      • kokoomusko

        Sinä nimimerkki, kerropa koska olen ollut "jaksolla", niin saan hyvän syyn ilmoittaa sinut poliisille.. On jäänyt tässä tekemättä, vaikka suunnitelmiin kuuluu.


    • se.saatananmielisaas

      Toivottavasti radioamatöörihommat on luokiteltu synniksi, edes.

      Nettiä kun tutkalin, parin vuoden takaa löytyi otsikko Riksusta:
      PÄÄSSÄ VIIRAA JA TEKNIIKKA KIINNOSTAA.

      Niin ett arvioikaan ensin oman porukkanne mielenterveys, ennen kuin rupeatte muille mielisairasta huuaman.

      vähän erotusdiagnostiikkaa:

      - on olemassa ihmisiä, joilla on vainoharhoja : voimakkaitakin komemuksia vainon kohteena olemisesta, ilman vastinetta todellisuudessa. Kokemus on niin tiukka, ettei siitä voi ollenkaan keskustella.
      - sitten on olemassa ihmisiä joita ihan oikeasti vainotaan.
      He ihmettelvät , mistä oikein on kyse, Kun on kyse elektronisesta häirinnästä, kyselevär ja hakevat tietoa: mistä on kyse, millä teknologialla toteutettu, miten on ollut mahdollista kohdistaa minuun.
      Mikä DEW.
      KYSELY JA TIETOJEN HANKKIMINEN EI OLE VAINOHARHAISUUTTA.

      Kun palasin pakkohoidosta, entistä häirintää ei ollut. Sitten alkoi ilmaantua uudenlaista. Kirjoitin ketjuun pyynnön: Voisiko joku kertoa, mitä minuun nykyään kohdistetaan. - Sain vastauksen: ei haukuttu mielisairaaksi vaan annettiin linkki STUK:n sivulle. Sieltä löytyi vastaukset.

    • hellariystäväsi

      Mehän tiedämme kaiken sinuun kohdistetusta häirinnästä. Mitä haluat tietää?

      • vastaustaodotellen

        No kerro, mitä tämä saatanan sirinä korvissa on. Lätkäistiin äsken päälle.Aikanaan napurin jakorasia pani sirinäkoneen päälle. Vielkäkö kuuluu hänen hommiinsa.


      • minkähäntakia

        Justiinsa kysyin, mutta viesti vaan hävisi.


      • ensiyöntorturetedessä

        On ollut vinkunaa, sirinää, sihinää, ja tikitystä.

        Nyt on muotia sykkivä sirinä. Sykkii eri tahdissa oikeaan ja vasempaan korvaan, vaikuttaa , ettävasemmassa olisi lyhyempi sykli. - Saako tällaisella eriparai sirinällä pään hajalle helpommin.?


      • torturerhellari
        ensiyöntorturetedessä kirjoitti:

        On ollut vinkunaa, sirinää, sihinää, ja tikitystä.

        Nyt on muotia sykkivä sirinä. Sykkii eri tahdissa oikeaan ja vasempaan korvaan, vaikuttaa , ettävasemmassa olisi lyhyempi sykli. - Saako tällaisella eriparai sirinällä pään hajalle helpommin.?

        Saa.


    • Salp.2.2

      Sen tiedän mitä olet kirjoittanut.

    • olkaauteliaita

      Käyttäkää hakusanana Riihimäen ELSOK. Eillei ole käyty siivoilemassa, on mielenkiintoista luettavaa.

      • Anonyymi

        Ei taida löytyä ja tämän ketjun loppuosaa käytetään sen asian hämmentämiseen, mitä siinä kerrottiin. Ihan vaan lueskelin somea ja siellä tuli ensin vastaan sana ELSO. Ei mitään reaktiota. Sanapari Riihimäen Elso aiheutti paniikkireaktion. Minulle oli ilmeisesti tehty ehdollistaminen, että minun piti ruveta ottamaan selvää. Kirjoitin tästä selvänotosta. Raportin? vai ketjuun. Ketjussa mainitsin nimiä, ehkä senkin takia poistettu.
        Harassment listassa on mainittu stalkkaus, joka juuri tällaisten ehdollistamisten tekemistä. saadaan uhrin pää pyörälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida löytyä ja tämän ketjun loppuosaa käytetään sen asian hämmentämiseen, mitä siinä kerrottiin. Ihan vaan lueskelin somea ja siellä tuli ensin vastaan sana ELSO. Ei mitään reaktiota. Sanapari Riihimäen Elso aiheutti paniikkireaktion. Minulle oli ilmeisesti tehty ehdollistaminen, että minun piti ruveta ottamaan selvää. Kirjoitin tästä selvänotosta. Raportin? vai ketjuun. Ketjussa mainitsin nimiä, ehkä senkin takia poistettu.
        Harassment listassa on mainittu stalkkaus, joka juuri tällaisten ehdollistamisten tekemistä. saadaan uhrin pää pyörälle.

        Harrassment listassa on kohta: ankkurointi. Siinä kerrotaan nimenomaan siitä, että uhrille ilmaistaan kuka/mikä taho vainon takana ja tämä ankkuroidaan lujasti mieleen. Usein näitä vainotahoankkurointeja tehdään 2-3 ja sitten uhri hämmentyneenä yrittää saada selvää vuoron perään kustakin.
        Minulle näitä ankkurointeja on tehty monia.,Olen siitä kelju kohde, että olen joka kerta avannut ketjun ja ruvennut joka kertaa selvittämään asiaa palstalla.

        Tämä Riihimäki-Elsok on yksi ankkurointi.


    • sesaatananmielisairas

      Poimintoja ketjusta:

      Siviilit ovat harjoituskohteita sitten myöhemmin kaikille koulutuksen suorittaneile tai hupia ja muita sirkushuveja.

      Jokainen koulutuksen käynyt on valmis käyttämään omaa taitoaan myös vääin , jos ei ole valvontaa ja kenttä on avoin toimintaan.

      Miten valvotaan koulutuksen suorittaneiden toimintaa sotilaspalveluksen jälkeen?
      Varastetaanko laitteita koulutuskeskuksesta?

    • kukatietäisi

      Valvooko kukaan/mikään ELSO:a.

      • hellariystäväsi

        Mehän valvomme, kyllähän sinä tiedät. Me käytämme sinua harjoituskohteena. Nuoret varusmiehet eivät pidä kohdetta liian pelottavana kun se on vaan yksi hörhö mummo.
        Koita jaksaa, olet isänmaan asialla.


      • paskaauuttavuottakaikile

        Tuskin virallisesti olen isänman palveluksessa. Minun tietoliikenteeni ovat kaapanneet ihän siviilirikollishullut.

        Tässä ilmeni vakiokaava: kun tiedä , mitä jokin uusi esiin pullahtanut asia on, olen tyhmä. Kun kysyn, olen hullu.

        Minulla on mikroaaltouuni. Sen virallinen käyttö on minulla einesten lämmittäminen, MUTTA jopa minä osaisin tehdä siitä häirintävälineen, ihan helposti.


        Sellainen termi kuin ELSO, sai itsesuojeluosastoni välittömästi hälytystilaan. Ei sen takia, että olisin hullu, vaan tähän asti kokemani elektronisen häirinnän takia. -Sitähän on tapahtunut jo 20 vuoden ajan.

        Vaikka ELSO:n virallinen tehtävä on mikä on, voi niitäkin laitteita käyttää muuhunkin kuin viralliseen tarkoitukseen. -Ja tietoja ja taitoja yksityisen laitteen kanssa vaikka mihin.

        Minusta on hyvin epämiellyttävää, että tällainen koulutuskeskus täällä on.


      • mikroajainfraääntä

        Kesästä 2015 alkaen on ollut unihäirintä päällä ja jo siihen liittyen satoja elektronisen häirinnän hyökkäyksiä. Ei ihme, että sain hepulin luettuani, että Riihimäellä on elektromagneettisen sodankäynnin koulutuskeskus.


    • arvaatko_kuka

      Temppelinkatu 8, täältä meidät löydät.

      • niitähänsielläon

        Joku psykopaatti.


    • WhatWhatWhatWhat

      Ymmärtääkö joku tästä ketjusta jotain?

      • This.is.answer

        No ei ymmärrä. Aloittaja on tehnyt samanlaisia pimpo ketjuja paljon. Mikä lie riivaa?


      • vainon_uhri

        Jotka ymmärtää, ymmärtää. Jotka ei, ei niin väliäkään. "Meitä" on tuhansia joita tämä koskee, vetäkää te muut tumppuun.


      • Niinpä.Niinn

        Niinpä suomessa on tuhansia yhtä harhaisia tapauksia.
        Aloittaja luuletko oikeasti että kukaan täysjärkinen uskoo juttujasi


      • kuuma-aihe

        Rupesin vastaamaan sinulle, mutta mode tai hakkeritrollini heitti minut Windowsiin.


      • trollejakinpiisaa

        korjaus:siis hakkerostalkkerini


      • alahankirjoittaa

        Nimim.Niipä.Niin

        luettele muutama asia , jotka sinun mielestäsi ovat harhoja tässä ketjussa.

        Ja tiedoksi:näitä Riksun vainoon liittyviä ketjuja luetaan ympäri Suomea. Monet vainotut ovat kirjoittaneet tänne viestejä, mm.vainon_uhri en ole minä.


      • antaastulla

        ODOTTELEN LISTAA HARHOISTA.


      • Falafel.keb

        Jaa, a. Pystytkö näyttämään toteen yhtäkään näitä sinun vainoja?


      • saisikolistaa

        EDELLEEN PYYDÄN LUETTELEMAAN TÄSsÄ KETJUSsA ESIINTYVÄT HARHAT.


      • Anonyymi
        This.is.answer kirjoitti:

        No ei ymmärrä. Aloittaja on tehnyt samanlaisia pimpo ketjuja paljon. Mikä lie riivaa?

        Ne, jotka tietää ELSO:sta ymmärtää. Jos et ymmärrä. olet itse bimbo..


    • kolistaa

      vainottu
      hellarinuhri
      sinä
      ..................................................

    • antaastulla

      Edelleen pyydän listaa tässä ketjussa esitetyistä harhoista.

    • ejukaliaatio

      Mörkö tulee, oletko valmis?

      • kiksejäsittenvaan

        Saatanan eriparinen sykkivä sirinä alkoi. Klo 21.50 noin, Sitä ennen mh:n seinän takaa jonkin aikaa kuuluin napsahduksia ja kopsahduksia. Alkoi sirinä ja joku lähti huoneesta pois. Tavallinen kaava. - Että semmoinen harha. Tuolla akustisella puolella.
        Induktiovirrat tuntohermoissa kuljeskelee.

        Ei tämä etukäteen ilmoittaminen mitään uutta ole. Kun olen klo 00 herännyt hyökkäykseen: pulssi pilviin, koko kehon kihinät ja korvissa sihinät ja sitten 2,5 - 3 tunnin valvominen. ja käynyt läppärillä , niin klo 23.50 asia on palstalla jo ilmoitettu.
        Että minkähän mielisairauden oireisiin tämä sopii, nimittäin sillä stalkkerilla.

        Osaisiko puolustusvoimat kertoa vai riittäisikö amatöörin taidot.

        Tai tämä harhaexpertti Niinpä.Niin.

        Toisessa ketjussa joku jo uhkaili, että pikapuoliin minulta menee toimintakyky niin, että joudun laitokseen. Pettääkö liikunta vai puhkeaako Alzheimer. Menee kuulo ja näkö, vai ?


      • itsariaonsuositeltu

        Onko tunnin välein hyökkäysherätys vai miten? -Välillä annettiin näyte, että tikityskin vielä löytyy valikoimista.

        Mitä jos todistaisitte noin ihan oikeudellisen pitävästi, että teidän mielikuvitusolennot on totta.


      • kivat.oltavat.sinulle

        Oliko hauskaa :) :) :) :) :)
        :D :D :D :D :D :D :D :D


    • EikuEehJuuHoi

      Elektroninen häirinnän voi aiheuttaa viallinen laite, väärin kasattu tietokone esim.
      Ei ole mikään ihmeellinen laite jolla saa kaikki kanavat kirjoiteltua randomsignaaleja.

      • breakin

        Millä laitteella saa kirjotettua kaikki kanavat randomsignaaleja? Pystyykö alueen jotenkin rajaamaan?


    • riksunvainottu

      KYSYMYS
      Saisiko linkkejä aiheeseen matalien taajuuksien käyttö ihmisen tuhoamisessa- On aktuellia minun elämässä.

    • infraäänestä

      Matalilla taajuuksilla voidaan aiheuttaa verisuonten litistymistä ja ne vaikuttavat siten verenvirtaukseen, ja voivat johtaa tukoksiin, aivoverenkierron häiriöihin ja aivoinfarktien syntymiseen!
      Tasapainoelimeen vaikuttavat, ihmiselle voi tulla merisairauden tuntu, jopa makuulla ollessaan voi olla huonovointinen!
      Infraäänen ihminen voi tuntea kehossa paineen vaihteluna, tai kuten basson jytkeen, sykkivänä kehonnesteissä!
      Infraääni voi haitata yöunta, ja on terveydelle haitallista, jos ihminen tuntee sen kehossaan. Aiheuttaa stressiä!

      • ionisoimatonsäteily

        Joo, tuon tiedän ja enemmänkin, infraääntä käytettiin syyskuusta 2016 kesäkuuhun 2017.

        Nyt on käytössä pientaajuiset sähkö- ja magneettikentät (taajuus alle 100 kHz ja radiotaajuussäteily yli 100kHz).


    • Falafel.keb

      Kun muistaa juoda tarpeeksi vettä esim, niin ei kehossa värise lihakset turhia.

    • eiainoakone

      Mitäs minun läppärille nyt on tehty .Hakkeristalkeri vai modenstalkkeri.

    • seperkeleenkoulutettu

      Kouluttamattomat kusipää-ääliöt, lukekaa Eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan radikaalit teknologiat.
      On niin paljon vaikeita sanoja, että tulee menemään yli hilseen, mutta joku harmaa aavistus voi tulla siitä, mitä on meneillään.

      • siitäyrittämään

        Ja vuodelta 2013.


      • takapajulassaollaan

        Käykää uudelleen lukemassa sen linkkaamani ketjun loppua. On tullut uutta asiaa.

        Teidän mielestä varmaan ihan mielisairasta.


      • hölmölässäollaan

        Siinä tulevaisuusrapotissa: Sotatekninen arvio ja ennuste v. 2025.


    • löytyynetistä

      Esimerkkejä siitä eduskunnan..

      Etäläsnäolo jatyökalujen kauko-ohjaus

      Tietoisuutta toimintaympäristössä llisäävät välineet

      Identiteettien ja sosiaalisten rakenteiden virtualisoituminen

      Aivojen korjaaminen ja kykyjen kasvattaminen implanteilla

      Emootioiden projisointi, automaattinen tunnistus

      Henkilökohtaisen elämän tallennus ja sisältöhaku

      Suora ohjaus ajatuksilla

      Aivojen simulointi, kartoitus

      Kevyet,jatkuvasti ilmassa olevat laitteet

      Suurteholasit, langaton tehonsiirto, laseraseet

      MATERIAALITUTKA

      • Punainen.tähtisäde.tikku

        Juu kohta meissä kaikissa on mikrosirut ja meitä kontrolloidaan langattomasti. Hmm, vai kontrolloidaanko jo?


      • semielisairas

        Tuo ylläoleva on eduskunnan julkisesta paperista vuodelta 2013. Mitä muualla salaa tehdään , on paljon hurjempaa.


    • opiskelkaa

      Katsokaa oheinen pdf-esitys. Siinä on selitetty laajasti uusimpia menetelmiä.

      "Sodankäynnin muutos 3.11.2016. Puolustusvoimien tutkimuspäällikkö insinöörieversti Jyri Kosola.

      Diakokonaisuus esittää kaikki uudet mahdollisuudet ,psykologiset, elektroniset ja niitä tukevat menetelmät kokonaisuutena, eli kaikki liittyy yhteen, jotta saadaan oikea tulos.

      • valistukaa

        Kannattaisi lukea kaikki netistä löytyvät Jyri Kosolan nimellä olevat julkaisut.

        Elektroninen Sodankäynti.Digitaalinen taistelukenttä. Maasodankäynti 2020.

        Täältäkin saa pohjaa elektronisen häirinnän suorittamiselle. Käytössä on vain pienempi laitteisto kuin armeijalla. Periaatteet ovat samat.


    • kertokaaseminulle

      No niin, te Riihimäen "kaikki normaalit, jotka osaa hahmottaa,mikä on totta", ovat nuo Jyrin sodankäyntijutut totta?

    • hirviöidenuhri

      Tänään on uutisissa kerrottu, että robotit tulevat. Virossakin niitä valmistetaan. On taskukoista ja panssasrivaunun kokoista, ja väliltä.

      Suomem ameijalla ei ainakan virallisesti vielä ole. - Se ei estä sitä, että rikollsila niitä voisi olla. Voisin helposti kuvitella jotkut jutut robotllla tehdyiksi.

      • kivamaailma

        Tällä hetkelä enimmäkseen robotit toimivat ihmien kauko-ohjauksella, mutta itsenäisesti, ilman ihmistä toimivien robottien kehittäminen on jo pitkällä. -Amnesty on ottanut niihin kantaa.


        Kuulemma koko sodankäynti tulee muuttumaan lyhyessä ajassa. - Eipä kannata enää muutaman vuoden vanhoja opuksia lukea.


      • katsokaa.sieltä

        Viron robotitehtailsta tulee TVI 1 uutisisa klo 20.30.


      • tännesemmoisa

        SIIS:TAPPAJAROBOTIT

        Ampuvat tarkemmin kuin ihminen ja sensoreillaan tunnsitavat ihmisen maastosta helpommin.


    • salp..2.2

      Ei mitään sotia ole.Jotkut vaan uskovat painajaisuniinsa

    • stalkkerirobotit

      Kyllä minullakin automaattia käytetään, ainakin ajastinta häiintälaitteissa.

    • ruosteropponenojalla

      Taitaisi mennälääketieteen puolelle, mutta voihan sitä kysyä täläläkin. Viime yönä oli anakin 10 h sirinä päällä. Sen seurauksena sirisee ulkonakin, ja täällä sisällä tietenkin. On korvien elimet/aivot niin ylirasitetut.

    • Anonyymi

      Ketju Riihimäen elso on poistettu tai sitten tätä ketjua on kovasti lyhennetty. Alkupäästä varsinkin.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa viedään asiaa sivuraiteille eli pääaiheesta pois, joka on Riihimäen ELSO, radioamatöörit ja radiotaajuuksien käyttö häirintään. Oli aika tiukkaa asiaa se ensimmäinen versio tästä ketjusta.

      Kun oli mainittu, että radioamatööreillä on paljon sitä tietoa ja taitoa, mitä ELSO:ssatarvitaan, he ovat suosittuja opiskelijoita.

      Kysyin ketjussa RMK:n radioamatöörien pj:ltä asiaa. Haukkui minut mielisairaaksi. Tämä muutettiin. Sittemmin koko kohta on poistettu. Ja paljon muuta poistettu.

      Mutta myöhemmin avasin lanka-antenniketjun, kun tuossa risteyksen toisella puolella on 50 metrin lanka-antenni radioamatöörin pihassa. Joku kävi kysymässä tekniset tiedot.

      En uskalla tällä erää kirjoittaa enempää, ettei poisteta eikä mene ensi yö helvetiksi.

      • Anonyymi

        Sanayhdistelmä Riihimäen ELSO on kyllä varsinainen älynväläys stalkkereilta. Siinä on semmoinen nippu stalkkereihini liittyviä asioita.

        Voisi panna otsikoksi VAARALLINEN TYÖNI

        Radiotaajuusjutut alkoivat jo työssä ollessani, kun pyydettiin tapaamaan asiakasta Hikiälle. Pystyin tunnistamaan, että on radiotaajuus häirinnän kohteena. Käyntini ja asian kanssa tekemisissä oloni loppuivat tappouhkaukseen. Yritin mennä Hikiälle kahdesta eri suunnasta. Kumman reitin varrelta minuun kohdistettiin niin voimakasta e-häirintää, että oli mahdotonta ajaa autoa.

        Nykyisen Riihimäen seudun radioamatöörien keskuspaikka sijaitsi ainakin ketjun kirjoittamisen aikaan Hikiällä,Olen joutunut pj:n kanssa tekemisiin tietokoneasioissa ennen kuin tiesin, kuka oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanayhdistelmä Riihimäen ELSO on kyllä varsinainen älynväläys stalkkereilta. Siinä on semmoinen nippu stalkkereihini liittyviä asioita.

        Voisi panna otsikoksi VAARALLINEN TYÖNI

        Radiotaajuusjutut alkoivat jo työssä ollessani, kun pyydettiin tapaamaan asiakasta Hikiälle. Pystyin tunnistamaan, että on radiotaajuus häirinnän kohteena. Käyntini ja asian kanssa tekemisissä oloni loppuivat tappouhkaukseen. Yritin mennä Hikiälle kahdesta eri suunnasta. Kumman reitin varrelta minuun kohdistettiin niin voimakasta e-häirintää, että oli mahdotonta ajaa autoa.

        Nykyisen Riihimäen seudun radioamatöörien keskuspaikka sijaitsi ainakin ketjun kirjoittamisen aikaan Hikiällä,Olen joutunut pj:n kanssa tekemisiin tietokoneasioissa ennen kuin tiesin, kuka oli.

        Siis en voi todistaa, että olisi stalkkeri.

        VAARALLINEN TYÖNI.

        Minulla ei ollut mitään kynnystä vastaanotolle. Ovesta saattoi tulla mikä "tapaus" tahansa.
        Esim.erosta kitkeröitynyt vaimo tuli hakemaan apua. Käytti tyttönimeä. En tiennyt kuka ex-mies oli. Jos olisin tiennyt, olisin ohjannut muualle. Miehen veljeksi esittäytyvä mies tulo vo:lle ja oli vihainen minulle siitä, että tiesin veljen perheen asioista.Eivät kuuluneet minulle. Tämä vo:lle tullut mies oli tekemisissä ELSO:n kanssa.

        ei tällä kertaa enempää, pitää harkita, mitä voin kertoa. Mutta tietenkin minulle kuuluu kostaa.

        (Ihan vaan lisäyksenä kerron, että kun myähemmin katsoin tk-psykologin tilannetta, hänen vastaanotolleen pääsi vain tk-lääkärin lähetteellä ja oli ilmoitettu lista, minkälaisia pulmia voi olla. Nykyään näyttäisi olevan vain neuvolapsykologi. Hänen vastaanotolleen pääsee vain terveydenhoitajan tai lääkärin lähetteellä. Ja taas on lista aiheista, joista voi mennä juttelemaan)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en voi todistaa, että olisi stalkkeri.

        VAARALLINEN TYÖNI.

        Minulla ei ollut mitään kynnystä vastaanotolle. Ovesta saattoi tulla mikä "tapaus" tahansa.
        Esim.erosta kitkeröitynyt vaimo tuli hakemaan apua. Käytti tyttönimeä. En tiennyt kuka ex-mies oli. Jos olisin tiennyt, olisin ohjannut muualle. Miehen veljeksi esittäytyvä mies tulo vo:lle ja oli vihainen minulle siitä, että tiesin veljen perheen asioista.Eivät kuuluneet minulle. Tämä vo:lle tullut mies oli tekemisissä ELSO:n kanssa.

        ei tällä kertaa enempää, pitää harkita, mitä voin kertoa. Mutta tietenkin minulle kuuluu kostaa.

        (Ihan vaan lisäyksenä kerron, että kun myähemmin katsoin tk-psykologin tilannetta, hänen vastaanotolleen pääsi vain tk-lääkärin lähetteellä ja oli ilmoitettu lista, minkälaisia pulmia voi olla. Nykyään näyttäisi olevan vain neuvolapsykologi. Hänen vastaanotolleen pääsee vain terveydenhoitajan tai lääkärin lähetteellä. Ja taas on lista aiheista, joista voi mennä juttelemaan)

        Olen kertonut tästä vastaanotolla käynnistä nimen mainiten. Nyt sanon vain , että korkea arvoisen upseerin vaatteet ja merkit.
        Ilmoitti, että kaikki eivät sovi psykologiksi. Minun pitää lopettaa psykologin työt heti. En saa enää koskaan tehdä niitä. Jos en toimi näin, joudun hyvin suuriin vaikeuksiin.

        En toiminut. Olin riippuvainen kuukausipalkastani, enkä virkasuhteessa puolustusvoimiin.

        Seuraavaksi minun käskettiin lopettaa psykologin tutkimusten teko ja lausuntojen kirjoittaminen lykkäystä tai vapautusta toivoville. Olin tehnyt niitä jo edellisessä työpaikassa. - Että kyllä puolustusvoimat asialla.

        Kun tämä henkilö jäi eläkkeelle kenraalina, lehdissä oli juttuja, mitä rupeaa tekemään, esim.johtokuntien jäsenyyksiä. Sain siitä osoitteen, minne lähettää kirje. Kysyin, kävikö hän itse vastaanotollani. -En saanut kirjallista vastausta, mutta mahdollisesti toisenlaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut tästä vastaanotolla käynnistä nimen mainiten. Nyt sanon vain , että korkea arvoisen upseerin vaatteet ja merkit.
        Ilmoitti, että kaikki eivät sovi psykologiksi. Minun pitää lopettaa psykologin työt heti. En saa enää koskaan tehdä niitä. Jos en toimi näin, joudun hyvin suuriin vaikeuksiin.

        En toiminut. Olin riippuvainen kuukausipalkastani, enkä virkasuhteessa puolustusvoimiin.

        Seuraavaksi minun käskettiin lopettaa psykologin tutkimusten teko ja lausuntojen kirjoittaminen lykkäystä tai vapautusta toivoville. Olin tehnyt niitä jo edellisessä työpaikassa. - Että kyllä puolustusvoimat asialla.

        Kun tämä henkilö jäi eläkkeelle kenraalina, lehdissä oli juttuja, mitä rupeaa tekemään, esim.johtokuntien jäsenyyksiä. Sain siitä osoitteen, minne lähettää kirje. Kysyin, kävikö hän itse vastaanotollani. -En saanut kirjallista vastausta, mutta mahdollisesti toisenlaisen.

        Esitti nimen Ari Puheloinen. Kaipa veljen nimi oli Erkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitti nimen Ari Puheloinen. Kaipa veljen nimi oli Erkki.

        Tämä sittemmin kenraalina eläköitynyt oli työläisperheestä, mikä oli hyvin harvinaista kenraalille ellei sitten ainutkertaista. Ihmeteltiin myös, että samasta perheestä kaksi poikaa oli edennyt korkealle.

        Meitä oli sitten kolme työläisperheen nousukasta täällä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe