Olin linja-autossa, viereen taakseni ,oliko jo vai istuutuiko ,nainen. Olin huppelissa ja aloitin keskusteun, aivan viattomasti. Tämä nainen otti hörpyt viinipullostani, oli ihanan, yllättävän ystävällinen. Kohta huomasinkin hänen kauniin ihonsa kauniin korunsa takaa. Hän itse ilmoitti, että hänellä on myös tällaiset korvakorut. Ei ollut vaikea kohta tajuta, että tässä oli kaunis, kypsä nainen ,juuri minua varten. Itseänikin olen kuullut mainittvn komeaksi. Kaikki pelimerkit sopivat yhteen.
Sitten linja-auto tuli asemalle ja minä tollo kännipäissäni unohdin koko naisen,. Voin vain kuvitella kaiken mitä olisi tapahtunut, jos olisimme lähteneet yhdessä.
Elämäni tyydyttävin orgasmi, kun vaimoni ei olllut antanut minulle 1,5 vuoteen.
Vain tolloille
nettilippu
3
10157
Vastaukset
Ehkä tapaatte seuraavalla matkalla.
Suosithan julkistaliikennenttä...- Anonyymi
En. Ajan mopolla.
- Anonyymi
Aja niuvanniemen drive in kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088