Kaatuiko Weng tahallaaan loppumetreillä? Olisi voittanut kisan, mutta kaatui.
Oliko kaatuminen tahallinen? Douping arvot liian korkeat?
KAATUIKO WENG TAHALLAAN
1
144
Vastaukset
- Egu
Jumankeka!
Kyllä oot älykkö! En olis tota hokannukkaan epäillä...
Jatka vaan tuon kateuden ja katkeruuden ylläpitämistä. Kyllä KOK, Fis ja muut järjestöt joku päivä uskoo sinua! Ja kieltävät kaikkien muiden maiden hiihtäjien osallistumisen kilipailuihin!
Ja muista olla varuillasi! Älä missään tapauksessa syö turskaa tai Norjalaista lohta! Se voi olla myrkytettyä...koska olet saanut selville suuren salaisuuden...
Muista myös nukkua ainoastaan sini-valkoisissa lakanoissa. Muun värisissä saattaa olla jotain haitallista säteilyä...joka vaikuttaa sinuun iiihan koko yön....hrrrr....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721217
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741115Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769