Miten saa puremisen loppumaan?

Jfjfuf

Meillä on 5 kk ikäinen labradorinnoutajan pentu mikä puree tai yrittää purra aina kun on sen kanssa. Kielletty on aina ja auttaa hetkeksi, mutta kohta alottaa taas uudestaan. Tietääkö joku miten sais loppumaan?

15

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutamielessä

Harjottele pennun kanssa kaikkea hyödyllistä, ja palkitse oikein toimimisesta.Heitä vaikka lelua, kun tuo palkkaat kehuin ja herkuin.Touhua pennun kanssa kaikkea mielekästä, niin pureminen jää vähemmälle.Pennut pitkästyvät, ja siksi tekevät itse mitä haluavat.Joko järjestät sille tekemistä, tai se järjestää sitä ihan itse.Saat valita ;D

• Opetettuna

Pureminen loppuu aikanaan kyllä. labradorin omistaneena sanon menehän koirakouluun sen kanssa. Aktiivista tekemistä labbarri on palkitsemisella helpoin koira opettaa kuin jaksaa sen tehdä.

• Jfjguf

Koirakoulussa on käyty joka sunnuntai mut nyt kun on joululoma niin ei ole ollut.

• BONSAS

Hampaat kasvaa ja kutiaa, onko puruleluja, luita jne

• hfgkkbkllnb

Nuoret kaverikoirat on hyödyksi, opettavat tavoille leikin varjolla.Siinä pentu oppii miten kovaa saa purra.
      Eli, vie leikkimään samanikäisten,tai muiden nuorten koirien kanssa.
      Kouluta pentua myös, ihan perustottelevaisuutta.Paljon pururullia, itse annan raakoja rustoluita.

• Nöyryysopettaa

Jätä koira ulos yöksi vaikkapa viikon ajaksi. Eiköhän koira opi nöyräksi ja jättää puremisen.

• Perro-pörrön-emäntä

Kokeile kimeästi kiljaisua, kun koira puree. Koirat viestivät toisilleen leikin menneen liian hurjaksi juuri kimeällä vilkaisulla. Tämä varoitusääni saattaa toimita.

• Minulla_on_idea

Minä tiedän mitä tässä tilanteessa täytyy tehdä. Kun koira seuraavan kerran puree, niin ota kivääri, lataa se ja ammu sillä koiraa päähän noin 10 cm etäisyydeltä. Tiedän, että tämä toimii, koska näin minun suvullani on ollut tapana hoitaa purevia koiria ja pureminen on aina loppunut siihen paikkaan kun näin on menetelty.

• PJLKCL

Kyllä joillakin ihmisillä on tyhmiä kommentteja! Ei tämä koiranpentu ole suoranaisesti
      varmaankaan purrut, vaan näykkinyt, se on ihan eri asia. Pennut tekevät sitä, ja tarvitsevat
      kaikenlaista kaluttavaa kun ikenet kutiavat, samahan se on ihmislapsilla!

• opetettuna

Jos sana nyt ei aivan oikein ole ei ole katasrofi. Labbari on pentunakin voimakas ja etenkin villi koira puree halutessaan aivan reilusti.

• bertilperversson

Yleensä on havaittu purennan loppumisen 9mm:n parabellumiin.

• Humalassako

Mitä höpiset?

• VapaaMarkkina

Joo, kun hampaat vaihtuneet ja vanhenee vähän!

• fgrgrtwer

"Meillä on 5 kk ikäinen labradorinnoutajan pentu JOKA puree..."

Jäikö peruskoulu väliin?

• Anonyymi

Täällä tarvittas kans kokemuksia koska tämä pureminen oikein loppu. Meidän perheessä on kohta 8 kk ikäinen labbisuros ja kyllä se käsien pureminen on edelleenkin aika runsasta ja jokapäiväistä, haluaisin kuulla kokemuksia loppuuko tämmönen missä iässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      6931
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3330
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1460
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      21
      1380
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1346
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      179
      1330
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      142
      1199
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      49
      1125
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      966
    10. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      157
      925
    Aihe