Koirat Leivonmäellä

nystymuikio

Voisiko NÄMÄ yhdet immeiset Leivonmäellä siinä aika taajamassa pitää ne koiransa pois kaduilta ettei lasten ja muittenkaan tarvi pelätä???Aina näillä vaihtuu koirat ei mitään tolkkua ole tuossa hommassa. Iso vahinko jo yhen koiran osalta aiheutettu toiselle koiralle ja vielä vaan lissää koiria ja kadulla mänöö. Hei Haloo! Kukahan puuttus tähän näitten hulluuteen?? Koska HULLUUTTA se on Ja VAARALLISTA muille. Ei mittään järkeä! Aivan väärissä käsissä koiria näillä!

28

2988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippuuuu

      Mä sanon samat sanat naapurin miehen vehkeestä !

      • pienetpäihittää

        isot on


    • Rukghk

      Puhutko näistä kenen naapurilla osa koira-aitauksesta pressutettu?

    • Pelokasvanhus

      Aihe kiinnostaa täälläkin.

      • nystymuikio

        Jokainenhan voe selvittää asian ja nauraa vaikka ittensä aivan tärviölle kun kattoo jotain Facebookissa....voi voi on meitä moneen junaan ja jäämään vielä asemallekin


    • Ihmettelenvaan

      Vapaana menevät?

    • 39sen3

      Ootko mennyt sanomaan asiasta vai soitatko täällä anonyyminä vain suutasi. Eikä siellä kenenkään koirat vapaana juokse

    • SeKoiraÄlähtää

      Ei taida olla mitään mistä voi sanoa. Se kun ei riitä että ne ap:ta ärsyttävät olemassaolollaan. Kaikki kolme näyttäisi aina olevan hihnassa. Ap voi pysyä siellä pressujensa suojassa jos muiden olemassaolo jo ahdistaa. Voin toimittaa foliot myös foliohattuun jos tarvetta on.

    • Koiriameilläkin

      Mikä juttu tämä nyt on?

      • Miisa1984

        Jos koira kytkettynä hihnassa pääsee Toistuvasti puremaan toisia koiria kadulla=pääsee lapasesta niin tarttesko tehdä muutakin kuin työntää se pää pensaaseen ja linnottautua neljän seinän sisään???Vaikka lopettaa semmonen elukka? Jos tekohiusten ja tekoripsien laitto on tärkeintä elämässä niin ei kai voi muuta odottaakaan että koirat käyttäytyy kun huonosti eikä PYSY lapasessa.


    • SeKoiraÄlähtää

      😂 tapahtumista aikaa yli 2 vuotta. Koira on sen jälkeen käynyt kaikki mahdolliset tutkimukset läpi ja asia hoidossa. Koora myöskin kävi kouluttajalla ja ongelmat on sitäkin kautta hoidettu. Tietenkin valitettavaa että näin pääsi tapahtumaan, onneksi omistajat ovat fiksuja ja hoitivat ja maksoivat vahingot, sekä heti reagoivat ongelmiin.. Hauskaa että ap puuttuu asioihin joiden aikana ei itse ole edes täällä ollut.. 😂 itse suosittelisin keskittymään siihen oman koiran kasvattamiseen.. se pressu kun ei sitä koiraa kasvata..

    • Nikodemus000

      Juupa ei se raha pelasta tai testit. Järkeäkin tarvitaan!

      • Nikodemus000

        Menisivät jonnekin niin korpeen asumaan missä ei ole ihmisiä ja elukoita mitään kun eihän tuosta touhusta mitään kivaa käteen jää. Kenellekään. Miksi otetaan tommosia vasikan kokosia koiria ja yhtään ei viitsitä kouluttaa niitä? Mitä helvetin järkeä?. Kai nekin tarviis kunnolla liikuntaa ja lenkkiä ja koulutusta.


    • SeKoiraÄlähtää

      Kaikki kun ei ulkoiluta koiriaan tässä taajamassa, niin et kauheasti muiden ulkoiluttamisista voi sanoa. Kovat pinnat kun ei ole se paras pohja koiran kävelylle, saati että parempaa liikuntaa koirille on irti juokseminen metsässä kuin hihnassa asfaltilla kävely. Nuo koirat käy päivittäin irti juoksemassa maanomistajien luvalla taajaman ulkopuolella, minkä aloittajakin hyvin tietää mutta ei siltä oman pressun tuijottelulta enää näe muiden liikkumisia tai kykene niitä seuraamaan.

    • Nikodemus000

      Sekö korpimailla irti juoksentelu auttaa jossa ei muita koiria tai ihmisiä? Sekö on ratkaisu että siellä ei törmää kehenkään?Ei tarvii kouluttaa koiriaan? Voi hyvää päivää...Mitäs jos siellä törmääkin? Aika Takapajuista hommaa nykypäivänä...Lapsetkin tajuaa ton.

    • tanhupallokin

      Hei koirankakat ei näy vielä tiellä. ei vielä oo kevät ja sen aika

    • SeKoiraÄlähtää

      Ensin sä valitat että ne koirat ei saa liikuntaa, sitten kun sulle kerrotaan et ne ei liiku sun naaman edessä, minkä jo tiesit niin puhutut koulutukseen, mistä sulla ei noiden koirien osalta tunnu olevan käryäkään. Vahinkoja okei sattui, 2 vuotta sitten ja sen jälkeen asiat on tehty eri tavalla. Jos sulla meni noin sieluun asiat jotka tapahtui ennenkuin itse edes asut täällä niin kannattaa varmaa katsoa sinne peiliin. Itse olen ko.koirat nähnyt ja niiden kanssa touhunnut, mun koirien kanssa ne on aina tulleet juttuun. Jos sulla on ongelma itselläsi omistajan kanssa niin eikö aikuinen ihminen selvittäisi sen ihan livenä eikä jauhamalla "nimettömänä" paskaa täällä? 😂

    • Pökkäkakkale

      Vittu on teillä ongelmat

      • suomineito1978

        Mun kaveri on 35- vuotias nainen jolla on nyt 7 lasta ja hän odottaa kaksosia keväällä syntymäksi eikä he ole uskovaisia!!!Että voi videokasetti mitä täälä jauhetaan???Tekis mieli sanoa että herätkää Pahvipäät!!!! Te ette tosielämästä tiedä hevon v....ua. Hävetkäää!!!


    • Igfhklö

      Kannattaa ehkä välillä poistua talosta

    • Daalia74

      Heippadoo. olen varattu nainen Leivonmäeltä ja haluisin salaista ja säännöllistä seksiseuraa luotettavalta ja hyvin käyttäytyvältä herrasmieheltä jos vaan onnistuu. Olen ihan tosissani.

      • Tuulia-Duulia

        Oletkos Daalia nyt ihan oikeassa ketjussa?


    • nettikirjoittelija

      lähes jokaista asukasta nää kyseiset koirat vituttaa, mutta ei se asia tällä nettikirjottelulla ratkea.. eikä kyllä millään muullakaan..

      • Kuneiolesyytä

        Ei taida ketuttaa kovinkaan montaa


      • Kummallistakerrassaan

        Niin ei vituta kun ei ees tiedä mikä pitäs tai mitkä koirat? Eihän täällä niitä ees juurikaan näy minkään näkösiä?


    • Maallaonmukava

      Onneksi asutaan niin syrjässä, että meidät vapaana ulkoilevista koirista ei kukaan voi valittaa

    • Voinauru

      joko on uusi valvottava löytynyt..

    • Talitintti

      Eivät ole kovin jäykkäniskaisia kovin kiinnostaa naapurien asiat, vaikka olisi talitintti ruokailemassa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe