Stringit vaikko ei

KERTOKAASmitäMIELTÄootte

Moi! Mä oon 12v tyttö ja menossa seiskalle ja haluisin stringejä. En kuitenkaan halua pelkästään stringejä vaan haluan ehkä niitä 3-5 jotta voin pitää niitä välissä ja kuitenkin pitää ihan kunnon alushousuja kun haluan. Haluan niitä siksi koska vihaan kun minulla näkyy pikkareitten rajat läpi liikkahousuista/leggingseistä ja shortseista näkkyy pikkareiden alaosa. Joten mietin että kannattaako minun pyytää/ ostaa stringejä. Ja onkos teillä muita ehotuksia. En kuitenkaan halua sellasia kunnon naru stringejä vaan haluan sellasia kankaisia. Ja jos käytätte stringejä, niin minkälaisia, milloin aloititte, mikä oli vanhempien reaktio ja paljonkp sellaiset maksaa. Ja ne saattaisivat saada minut ehkä vähän itsevarmemmaksi. Kiitos jo valmiiksi kaikista vastauksista.

Ps. EI MITÄÄN HÖPÖ VASTAUKSIA VAAN ASIALLISIA. JA VOISITTEKO MYÖS KERTOA, ETTÄ MINKÄ IKÄINEN OLET JOTTA SAAN TIETÄÄ ETTÄ MITÄ ERI IKÄLUOKAT AJATTELEE! KIITOS<3

11

1286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KERTOKAASmitäMIELTÄootte

Siis onko teillä muita ehdotuksia stringien tilalta

• Minskuw

Ei stringit paljoa maksa jostai h&m ehkä 10€ kolmen setti. Tulee edelleen äidiltä vittuilua että "nenäliinanne" ku tuo mun vaatteita pesusta. Isän luona ei oikeastaa mitää ihan normaalia pyykkiä. Mutta pyydät vaikka äitiäs antaa rahaa ja meet ostaa ite jos et viitsi äitisi kanssa mennä ostoksille. (Itse en ainakaan koskaan mene ostamaan alusvaatteita äitini kanssa)

• Toivottavastiauttaa

No siis ite alotin pitää stringejä kun olin jotain 13v., eipä mun vanhemmat oo siitä mitään sanonu, pyydä vaikka vanhemmiltas rahaa jos et haluu niitten kaa mennä ostaa, ite ostan sillon kun shoppailen yksin tai kaverin kaa, eikä ne maksa paljoo just jonkun setin voi saada 10€-14€ h&m:ltä.
      Joo oon siis 15v.

Kiitos vastauksista!

• Ruskeanreiänritari

Jos haluat niin voin lainata meidän suku-stringejä, isäni ja isoisänikin käyttivät niitä...

• Seiskaluokkalaine.nykyää

Oon 04 eli kohta 14. Mulla on kahet lindexin stringit ja käytän niitä silloin kun en halua että alushousujen rajat näkyvät kaikille. Stringejä en kuitenkaan suosittele. Jotkut menevät pilluvakoon ja hiertävät inhottavasti. Todennäköisesti vielä hiertävät peräreiän vieressä olevan välilihan ja siihen tulee hautuma, joka kutisee. Näin minulla kävi. Älä osta stringejä. Osta saumattomat alushousut.

• 15vtyttönen

Oon 15v tyttö ja aloitin pitämään stringejä ennenkun lähdin seiskalle. Ostin mun ekat stringit Cubukselta ja sieltä ostelen niitä nykyäänkin eniten. Ostin siis yksin, kun tiesin että äiti ei niitä mulle ostas taikka hyväksys mun stringien käyttöö, no sitten kun se näki niitä pyykkikorissa niin kyllähän se jotai pari viikkoo jakso napista, mut en vaa välittänyt ja sanoin vaa et päätän ite mitä pidän ja ei olla enää sun lapsuus vuosissa :) ja sit se vaa lopetti sen napinan. Rohkeasti vaan pitämään pidät vaan puolesi, ei kukaan voi päättää sun vaatteista, ei ne tosiaan maksa paljoo kympillä saa jo useemmat ja tarjouksista enemmän. Pidän sellasia ihan normi kankaisia, osassa pitsiä, muutamat narutki löytyy, taikka Cubukselta saa sellasia kivoja narustringejä mistä voi kiristää sillee sitä kireyttä ni ite pidän sen takia niistä. Stringit on parhaita jalas en ees tunne et mulla ois mitää alkkareita, ennenku meen veskii tai jonnekki, käytän niit nykyään aina, en kyllä palais normi alkkareihi mistää hinnasta :) Jospa tästä oli apua

• Apuhädässä

Mun mielestä stringit ei oo ihan 6 luokkalaisten juttu. Mutta äidin kanssa kannattaa asiasta keskustella ja kysyä hänen mielipidettään. Hän varmasti osaa kertoa mielipiteensä ja jos hän suostuu, osaa hän varmasti auttaa sinua löytämään hyviä. (Itse olen samanikäinen kanssasi enkä tahdo stringejä käyttää)

Kiitos! Tosi kiva kuulla erinlaisia mielipiteitä jne... tää auttoi tosi paljon:)

• Anonyymi

Ite alotin kun olin 6-luokalla. En kadu hetkeäkään kun ostin,ovat mukavat päällä: ei kiristä tai purista. Rajat ei näy läpi. Ja stringejä ei tunne. Itse ostin h&m 3-paketteja, maksoi ehkä 7-10€ paketti. Sen sanon vielä että stringit ei saa olla liian pienet!

• Anonyymi

Ja en palaisi normi alushousuihin vaikka maksettaisiin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neekererijoukko nöyryytti suomalaispoliisia

Poliisin oli pakko sanoa jatkakaa rikastamista.
      Oulu
      313
      7498
    2. Veneessä asuminen

Moi Tässä on mieleen hiipinyt ajatus että muuttaisin veneeseen kun lapset tuosta katoaa omille teilleen. Se ei tapahdu ihan heti niin tässä oon koitta
      Yleistä veneilystä
      78
      3299
    3. Voi Pikkarainen

Sun viimeisin insta kuva. Oot sit oikein taas asetellut Martinan shakkerin pöydälle ja kattokaa, Nalakin näkyy, unohdit vaan Fiatin avaimet. Teidän ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2286
    4. Oulun mellakoitsijat matuja? Kaasuakin tarvittiin

Kantaväestö harvoin parveilee seurueittain. https://yle.fi/uutiset/3-12042173 "Poliisi: Väkijoukko vastusti aggressiivisesti miehen kiinniottoa Oulu
      Maailman menoa
      88
      2095
    5. Maisan vihaajille ikäviä uutisia

Kaikista epäonnentoivotuksista ja muusta perseilyistä huolimatta Maisa ja Mikko saivat ihanan tyttövauvan. Voimia vihaajille 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1984
    6. Sofia ja Stefu onnellisesti festareilla.

En halua juoruta enemmän kun on pakko mutta ihana oli nähdä kaunis Sofia ja komea Stefu festareilla Karjaalla.Ihan eri meno kun Martinan kanssa.Stefu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1376
    7. Ässillä on taas vauhti päällä

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1341
    8. Aitolehden aitous

Ja mikä ylipäätään tässä Aitolehdessä on edes aitoa? No ei ainakaan nimi. Ei sukunimi, eikä toinen nimi, eikä etunimikään. Entä ikä? Onko sekään oikea
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1288
    9. Sofian stalkkerin päiväkirja 30.7.2021

Voi vitun vitun vittu! Pakko ottaa tollanen kolmen tonnin fillari kun ei muuta saa. Vittu siinä ei ooees sähkövaihteita ja muutenkaa osat ei oo lähell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      972
    10. Koska stebuli lusimassa

Stefan Therman sekavana ratissa – Sofia Belórf nousi ulos öky-Audista kesken aamuriidan: ”En voi olla kyydissä, jos jotain sattuu”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      948
    Aihe