"Osoite ei tiedossa"..

pirremiinapa

Sain otsikon mukaisen vastauksen kun kyselin sokkarin pankkipisteestä Sokoksen eli S -marketin bonuskorttia, tai pankkikorttihan se nykyään on.
Miehelleni kortti tuli normaalisti.

Tiedoista selvisi että kortti palautettu, koska omistajan osoitteesta ei ole tietoa :(.

Olenko siis virtuaali henkilö, tuolloin asuin vielä ukkoni kera ihan entisessä osoitteessa..missähän kortti seikkaili ja kuka sen palautti..

Onko kukaan muu hävinnyt tietämättään :/

18

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainrajaakin

      Miks sinä täältä kyselet.Itse olisin soittanut s-pankin asiakaspalveluun,on ihan normaalihintainen puhelu ja vastaus olisi tullut koht pian.

      • S-tirehtööri

        Huom. Pankit ovat lakossa. Asiakaspisteissä vastaavat siivoojat ja muut kassatoimihenkilöt, joilla ei ole hajuakanaan pankkipalveluista.


      • Saga.Kabinetti

        Jos sinulla on väestötietojärjestelmässä esto ettei yhteystietojasi anneta markkinointi yms. tarkoituksiin, niin silloin osoitteesi ei päivity ko. firmalle.
        Jos olet netissä tehnyt osoitteenmuutoksen, niin "täppä" on voinut tulla vahingossa. Kannattaa tarkistaa.


      • S-tirehtööri

        Mitä tulee avaukseen, ilmeisesti osoitetiedot (muutto tms) eivät ole päivittyneet tietojärjestelmään. Itselle on käynyt niin pari kertaa ja toinen kerta sattui juurikin S-pankin kohdalla reilu vuosi sitten. Piti mennä paikan päälle lyömään - paperia pöytään.


      • S-tirehtööri kirjoitti:

        Huom. Pankit ovat lakossa. Asiakaspisteissä vastaavat siivoojat ja muut kassatoimihenkilöt, joilla ei ole hajuakanaan pankkipalveluista.

        ei S-pankki ole lakossa


      • pirremiinapa

        Enhän minä täältä kysykään että missä pankkikorttini oli, tai on, vaan että oletteko kokenut jotain samankaltaista.
        Aikoinaan kortti tuli kotiin ihan kuin miehellinikin....


      • pirremiinapa
        S-tirehtööri kirjoitti:

        Mitä tulee avaukseen, ilmeisesti osoitetiedot (muutto tms) eivät ole päivittyneet tietojärjestelmään. Itselle on käynyt niin pari kertaa ja toinen kerta sattui juurikin S-pankin kohdalla reilu vuosi sitten. Piti mennä paikan päälle lyömään - paperia pöytään.

        Niin just, onneksi siellä oli palvelua että saatiin asia kuntoon, S -pankki ei kai mene lakon myötä kiinni..luulisin.
        Lisään vielä että siinkin mielessä tuntui kummalliselta se minun häviämiseni, kun olen s -kortin pääkäyttäjä, ja kortti tuli silti miehelleni..joku sotku siinä on tullut..


      • pirremiinapa
        tammikuu-51 kirjoitti:

        ei S-pankki ole lakossa

        Siinähän se vastaus tulikin, kun en ollut ihan varma tuosta lakosta..enkä muistanut kyllä kysyäkään minua palvelleelta.


    • Pian69

      No yritin itse tuollaista osoitetta itselleni ja olla "virtuaali henkilö"
      Mutta se ei ole onnistunut koska minulla on vielä järjestelmän mukaan verotettavaa

      Siis, olen vielä toistaiseksi lypsettävälehmä täälle järjestelmälle.

      • pirremiinapa

        Saattaapi olla vaikeinta hävitä verottajalta...


      • Pian69
        pirremiinapa kirjoitti:

        Saattaapi olla vaikeinta hävitä verottajalta...

        Näin se on Iisalmen tyttö. ;)

        Tämä järjestelmä tietää jopa vuoden ennen kun itse,
        mitä saan tuloja naapuristakin ?

        Mutta väärässä silti olivat, kun eivät voi ennustaa valutta kurssia oikein,
        no näinhän saavat lainata minun omia tuloja korotta toista vuotta ?


    • Sisko.huolestui

      Ettei vain posti sotkenut? Oma kokemus: Vuokrasin asuntoni ja muutin samassa taloyhtiössä toiseen. Vuokralaisen muuttoilmoitus oli mennyt vähän aikaisemmin kuin omani. Muuttoilmoituksessa on kysymys: kuka muuttaa asunnosta pois. Vuokralainen oli laittanut siihen minut.
      Minulle tuli postia Canadasta. Posti oli kääntänyt sen kuoren päällä olevalla selityksellä, osoite ei tiedossa. Postissa pahoiteltiin, oli luettu asia (minun tiedot) väärästä ilmoituksesta ja väärältä riviltä.

      • pirremiinapa

        Miten se Kanadaan? Minusta on kummallista että tuo Kanada tulee niin usein esiin noissa huijaus yritys sähköposteissakin..

        Mie ihmettelen kun minulla on tarkka sijainti päällä koneessa ja puhelimessa, niin silti minä olen kirjautunut milloin missäkin tileilleni, esim. Lontoossa, Norjassa, Kuopiossa, Jyväskylässä, Niiralassa (Värtsilässä), Tampereella jne.., ojelma ilmoitti jopa että olen yhä kirjautuneena Kuopioon ja ohjelma on auki?!! Kuka ihme tarkastaisi tällaisen toiminnan, että ketä nämä kys. kirjautujat on?


    • Sisko.huolestui

      Höh, kirjoitin puutteellisilla tiedoilla, ajattelin nimmarin selittävän. Sisko asuu Kanadassa ja lähetti minulle kirjeen osoitteeseen, jossa ennen olin asunut ja jonka sitten vuokrasin. Muuttomahdollisuus isompaan tuli niin nopeasti, etten joutanut ruveta heti suvulle ilmoittelemaan. Kun kirje palautui hänelle takaisin, tuli nopeasti soitto, missä olen. Ei siis mitään huijauspostia.

      • pirremiinapa

        :)) no niin, sepä selvittikin..

        Mutta lisään tuohtumukseni vallassa vielä, että äsken yritin kirjautua profiiliini ja kasvain, salasana ei kelpaa, ja on muka väärä..ei varmana ole, tarkistin monta kertaa tekstin muistikirjastani sekä avasin paikan josta voi nähdä kirjoitetun salasanan ja se oli oikein.., siis joku on koko ajan minun tileilläni näköjään - alkaa pikkuhiljaa riittää minun mitätöimiseni!!

        p.s. en ollut sinulle vihainen, olit vain paikalla sopivasti..sorry :)


      • Taikuritässä

        Jospa tiedot eivät ole päivittyneet. S-ketjulla on varmaan yhteystiedot it-palveluihin, mihin voit huolesi kertoa ja ottanevat yhteyttä sieltä sinuun.


      • huolestuttavata
        pirremiinapa kirjoitti:

        :)) no niin, sepä selvittikin..

        Mutta lisään tuohtumukseni vallassa vielä, että äsken yritin kirjautua profiiliini ja kasvain, salasana ei kelpaa, ja on muka väärä..ei varmana ole, tarkistin monta kertaa tekstin muistikirjastani sekä avasin paikan josta voi nähdä kirjoitetun salasanan ja se oli oikein.., siis joku on koko ajan minun tileilläni näköjään - alkaa pikkuhiljaa riittää minun mitätöimiseni!!

        p.s. en ollut sinulle vihainen, olit vain paikalla sopivasti..sorry :)

        Onkohan sulla pirremiinapa alkavaa dementiaa kun epäluulosi vaan lisääntyy.


      • ölämälöö
        huolestuttavata kirjoitti:

        Onkohan sulla pirremiinapa alkavaa dementiaa kun epäluulosi vaan lisääntyy.

        Siellä on itärajan naapurit tietysti asialla, kun on sopivasti paikka rajan tuntumassa, eikä herätä turhia epäluuloja puhui kylillä sitten mitä tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe