Sain otsikon mukaisen vastauksen kun kyselin sokkarin pankkipisteestä Sokoksen eli S -marketin bonuskorttia, tai pankkikorttihan se nykyään on.
Miehelleni kortti tuli normaalisti.
Tiedoista selvisi että kortti palautettu, koska omistajan osoitteesta ei ole tietoa :(.
Olenko siis virtuaali henkilö, tuolloin asuin vielä ukkoni kera ihan entisessä osoitteessa..missähän kortti seikkaili ja kuka sen palautti..
Onko kukaan muu hävinnyt tietämättään :/
"Osoite ei tiedossa"..
18
264
Vastaukset
- jotainrajaakin
Miks sinä täältä kyselet.Itse olisin soittanut s-pankin asiakaspalveluun,on ihan normaalihintainen puhelu ja vastaus olisi tullut koht pian.
- S-tirehtööri
Huom. Pankit ovat lakossa. Asiakaspisteissä vastaavat siivoojat ja muut kassatoimihenkilöt, joilla ei ole hajuakanaan pankkipalveluista.
- Saga.Kabinetti
Jos sinulla on väestötietojärjestelmässä esto ettei yhteystietojasi anneta markkinointi yms. tarkoituksiin, niin silloin osoitteesi ei päivity ko. firmalle.
Jos olet netissä tehnyt osoitteenmuutoksen, niin "täppä" on voinut tulla vahingossa. Kannattaa tarkistaa. - S-tirehtööri
Mitä tulee avaukseen, ilmeisesti osoitetiedot (muutto tms) eivät ole päivittyneet tietojärjestelmään. Itselle on käynyt niin pari kertaa ja toinen kerta sattui juurikin S-pankin kohdalla reilu vuosi sitten. Piti mennä paikan päälle lyömään - paperia pöytään.
S-tirehtööri kirjoitti:
Huom. Pankit ovat lakossa. Asiakaspisteissä vastaavat siivoojat ja muut kassatoimihenkilöt, joilla ei ole hajuakanaan pankkipalveluista.
ei S-pankki ole lakossa
- pirremiinapa
Enhän minä täältä kysykään että missä pankkikorttini oli, tai on, vaan että oletteko kokenut jotain samankaltaista.
Aikoinaan kortti tuli kotiin ihan kuin miehellinikin.... - pirremiinapa
S-tirehtööri kirjoitti:
Mitä tulee avaukseen, ilmeisesti osoitetiedot (muutto tms) eivät ole päivittyneet tietojärjestelmään. Itselle on käynyt niin pari kertaa ja toinen kerta sattui juurikin S-pankin kohdalla reilu vuosi sitten. Piti mennä paikan päälle lyömään - paperia pöytään.
Niin just, onneksi siellä oli palvelua että saatiin asia kuntoon, S -pankki ei kai mene lakon myötä kiinni..luulisin.
Lisään vielä että siinkin mielessä tuntui kummalliselta se minun häviämiseni, kun olen s -kortin pääkäyttäjä, ja kortti tuli silti miehelleni..joku sotku siinä on tullut.. - pirremiinapa
tammikuu-51 kirjoitti:
ei S-pankki ole lakossa
Siinähän se vastaus tulikin, kun en ollut ihan varma tuosta lakosta..enkä muistanut kyllä kysyäkään minua palvelleelta.
- Pian69
No yritin itse tuollaista osoitetta itselleni ja olla "virtuaali henkilö"
Mutta se ei ole onnistunut koska minulla on vielä järjestelmän mukaan verotettavaa
Siis, olen vielä toistaiseksi lypsettävälehmä täälle järjestelmälle.- pirremiinapa
Saattaapi olla vaikeinta hävitä verottajalta...
- Pian69
pirremiinapa kirjoitti:
Saattaapi olla vaikeinta hävitä verottajalta...
Näin se on Iisalmen tyttö. ;)
Tämä järjestelmä tietää jopa vuoden ennen kun itse,
mitä saan tuloja naapuristakin ?
Mutta väärässä silti olivat, kun eivät voi ennustaa valutta kurssia oikein,
no näinhän saavat lainata minun omia tuloja korotta toista vuotta ?
- Sisko.huolestui
Ettei vain posti sotkenut? Oma kokemus: Vuokrasin asuntoni ja muutin samassa taloyhtiössä toiseen. Vuokralaisen muuttoilmoitus oli mennyt vähän aikaisemmin kuin omani. Muuttoilmoituksessa on kysymys: kuka muuttaa asunnosta pois. Vuokralainen oli laittanut siihen minut.
Minulle tuli postia Canadasta. Posti oli kääntänyt sen kuoren päällä olevalla selityksellä, osoite ei tiedossa. Postissa pahoiteltiin, oli luettu asia (minun tiedot) väärästä ilmoituksesta ja väärältä riviltä.- pirremiinapa
Miten se Kanadaan? Minusta on kummallista että tuo Kanada tulee niin usein esiin noissa huijaus yritys sähköposteissakin..
Mie ihmettelen kun minulla on tarkka sijainti päällä koneessa ja puhelimessa, niin silti minä olen kirjautunut milloin missäkin tileilleni, esim. Lontoossa, Norjassa, Kuopiossa, Jyväskylässä, Niiralassa (Värtsilässä), Tampereella jne.., ojelma ilmoitti jopa että olen yhä kirjautuneena Kuopioon ja ohjelma on auki?!! Kuka ihme tarkastaisi tällaisen toiminnan, että ketä nämä kys. kirjautujat on?
- Sisko.huolestui
Höh, kirjoitin puutteellisilla tiedoilla, ajattelin nimmarin selittävän. Sisko asuu Kanadassa ja lähetti minulle kirjeen osoitteeseen, jossa ennen olin asunut ja jonka sitten vuokrasin. Muuttomahdollisuus isompaan tuli niin nopeasti, etten joutanut ruveta heti suvulle ilmoittelemaan. Kun kirje palautui hänelle takaisin, tuli nopeasti soitto, missä olen. Ei siis mitään huijauspostia.
- pirremiinapa
:)) no niin, sepä selvittikin..
Mutta lisään tuohtumukseni vallassa vielä, että äsken yritin kirjautua profiiliini ja kasvain, salasana ei kelpaa, ja on muka väärä..ei varmana ole, tarkistin monta kertaa tekstin muistikirjastani sekä avasin paikan josta voi nähdä kirjoitetun salasanan ja se oli oikein.., siis joku on koko ajan minun tileilläni näköjään - alkaa pikkuhiljaa riittää minun mitätöimiseni!!
p.s. en ollut sinulle vihainen, olit vain paikalla sopivasti..sorry :) - Taikuritässä
Jospa tiedot eivät ole päivittyneet. S-ketjulla on varmaan yhteystiedot it-palveluihin, mihin voit huolesi kertoa ja ottanevat yhteyttä sieltä sinuun.
- huolestuttavata
pirremiinapa kirjoitti:
:)) no niin, sepä selvittikin..
Mutta lisään tuohtumukseni vallassa vielä, että äsken yritin kirjautua profiiliini ja kasvain, salasana ei kelpaa, ja on muka väärä..ei varmana ole, tarkistin monta kertaa tekstin muistikirjastani sekä avasin paikan josta voi nähdä kirjoitetun salasanan ja se oli oikein.., siis joku on koko ajan minun tileilläni näköjään - alkaa pikkuhiljaa riittää minun mitätöimiseni!!
p.s. en ollut sinulle vihainen, olit vain paikalla sopivasti..sorry :)Onkohan sulla pirremiinapa alkavaa dementiaa kun epäluulosi vaan lisääntyy.
- ölämälöö
huolestuttavata kirjoitti:
Onkohan sulla pirremiinapa alkavaa dementiaa kun epäluulosi vaan lisääntyy.
Siellä on itärajan naapurit tietysti asialla, kun on sopivasti paikka rajan tuntumassa, eikä herätä turhia epäluuloja puhui kylillä sitten mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532454Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖312064Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt801687Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3071578- 1401296
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle161227- 701117
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231018Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11993