Olen 13 v poika minulla on ollut kaulalla oikealla puolella patti joka ei ole iso eikä pieni pelkään että se hodkingin tauti pitäisikö minulla mennää lääkäriin ja voiko siitä syövästä parantua hyvällä mahdollisuudella pelottaa aivan hirveästi patti on ollut siinä ehkä 2 ja puoli viikkoa
Voiko joku auttaa heti
Ap333
3
106
Vastaukset
- feikkivaiveikkikö
kyllä voi,lääkäri.hakeudu hoitoon.
Moi, olen itse 14-vuotias ja kävin samasta aiheesta lääkärissä, hieman turvonneista imusolmukkeista niskassa/korvan alla ja kaulalla. Lääkäri sanoi että joillakin ihmisillä imusolmukkeet ovat vain luonnollisesti näkyvämmät kuin muilla. Olen myös lukenut että Lymfoomassa imusolmukkeet voivat kasvaa jopa melkein mandariinin kokoisiksi, itse en olisi huolissaan ellei muita oireita ole mutta lääkärissä on silti aina hyvä käydä näyttämässä.
- aputerpparista
Onko sylkirauhasen tulehdus? Lääkäriin kannattaa mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746314MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415388Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604255NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734122Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja663880Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691167- 571000
- 304999
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32850Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62811