Olen 13 v poika minulla on ollut kaulalla oikealla puolella patti joka ei ole iso eikä pieni pelkään että se hodkingin tauti pitäisikö minulla mennää lääkäriin ja voiko siitä syövästä parantua hyvällä mahdollisuudella pelottaa aivan hirveästi patti on ollut siinä ehkä 2 ja puoli viikkoa
Voiko joku auttaa heti
Ap333
3
96
Vastaukset
- feikkivaiveikkikö
kyllä voi,lääkäri.hakeudu hoitoon.
Moi, olen itse 14-vuotias ja kävin samasta aiheesta lääkärissä, hieman turvonneista imusolmukkeista niskassa/korvan alla ja kaulalla. Lääkäri sanoi että joillakin ihmisillä imusolmukkeet ovat vain luonnollisesti näkyvämmät kuin muilla. Olen myös lukenut että Lymfoomassa imusolmukkeet voivat kasvaa jopa melkein mandariinin kokoisiksi, itse en olisi huolissaan ellei muita oireita ole mutta lääkärissä on silti aina hyvä käydä näyttämässä.
- aputerpparista
Onko sylkirauhasen tulehdus? Lääkäriin kannattaa mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775872- 353231
- 442848
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095- 1041913
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771857
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241518Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171288