No tää on vähän noloo kirjottaa ku kirjotan äitini puolesta..Eli mun äiti sai mut aika helposti(jos tiedätte mitä tarkoitan)
se oli sillon 29wee toista ne yritti sen jälkee ku mä täytin 2 vuotta tähän päivään asti eikä oo tärpänny..eli siitä on kohta 13 vuotta kun ne alko toista ekan kerran yrittää...
N e on käyny vissii jossai hoidois/tutkimuksis,vissii äidis on vika ku se joutun mun muistaakseni jotai piikejä ottaa... siit on kyl tosin jotai 4/5 vuotta aikaa...
Nyt äiti on 43 täytti viime kuussa ja sil on loppunu menkat...onko tää sitten vaihdevuodet vaiko raskaus?
onko raskaus edes mahdollista?
Tähän miks äiti ei oo saanu toista lasta ei oo löydetty syytä eikä ekäan lapsen(eli mun)
kans ollu mitään ongelmaa...
Jos joku järkevä ihana ihminen vois neuvoo täs jutussa ni olisin kiitollinen!!!
Meidän koko 3 henkinen perhe on aina unelmoinut et saatais 4 henkilö taloon...
Vaihdevuodet vaiko raskaus???
8
5026
Vastaukset
- tytär
Muistan kun minun äitini hössötti vähän yli 40 vuotiaana välillä juuri tuosta, että onkohan hän nyt raskaana vai mikä on, kun menkat on myöhässä. Sitten isä kerran sanoi, että nyt, kun sillä on menkat myöhässä eikä se hössötä, on se varmaan raskaana. Äitini oli 44v kun pikkuveli syntyi.
Eli menkat voivat myöhästellä välillä jo ennen vaihdevuosien alkua. Ei tosin ole mahdotonta, että äitisi olisi raskaanakin. Sano hänelle, että kannatta ostaa raskaustesti. Toivottavasti saatte iloisen uutisen ja kaikki menee hyvin. - raija
heippa,
tapasin kerran lenkkipolulla naisen, joka ulkoilutti koiraansa. nainen kertoi juttutuokion jälkeen menevänsä imettämään poikaansa. nainen oli 46-v.
terv
raija - Ulli
45 kun tulin raskaaksi. Raskaus oli kuitenkin tuulimuna raskaus ja päättyi 12- viikolla.
Niin kauan kuin on kuukautiset voi tulla myös raskaaksi. - Tyttö -90
Lisäisin vielä et Äiskälle on tullu pahoinvointia ruuanteosta ja väsymys painaa....
Eli tää raskaus voi olla mahdollinen vaikka lasta on yritetty 13 vuotta ilman tulosta?
Ja nyt sitten tärppää?!
Lääkäriaika on varattuna torstaille eli katsotaan mikä on homman nimi.- mielenkiintoista!
Ja mukavaa, nimittäin jos sieltä tosiaankin on sinulle tulossa pikkusisko tai -veli!
Minun äitini tuli 54-vuotiaana raskaaksi, vaihdevuodet olivat jo alkaneet. Ei ole mitään hoitoja eikä hormooneja ollut kuvioissa. kerropa, mitä lääkärissä selviää!
- munmunme
Mun mummoni muni mun mammani, mun mammani muni mun. Mummoni oli 45 kun sai äitini. Äitini oli 40 kun sai minut . . minä tein pojat 29 - 31 vuotiaana. Nyt on häviävän pieni mahdollisuus että saa vauvan - kerkiän juuri täyttää 50v.
- Parempi myöhään..
sai nuorimmaisensa 44 vuotiaana ja minä sain oman iltatähteni 43 vuotiaana.
- voiskohan olla?
sain nuorimmaiseni..
nyt mietin voiko lähes 60 vuotiaana tulla raskaaksi,kun kuukautiset jo loppu 52 vuoden paikkeilla,mutta masu on alkanut kasvaa vai tekeekö sydän lääkitys sen painon nousun..tein raskaustestin mutta oli negatiivinen..onko ne varmoja tietääkö kuka?
Kiitos jos joku vastais..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833