Näin älykkään koiranomistajan

onniitä

Tyyppi osasi tuoda kepin oviaukosta. Ensin yritti parikymmentä kertaa poikittain ja sitten välähti ja se vaihtoi kepin suunnan.

35

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedemie5

      Onko tapaus todennettu? Tietääkseni tällaista ei ole aiemmin tapahtunut.

      • DosenttinaSanon

        Tapahtumalla ei ole tieteellistä näyttöä. Kyse on ilmeisesti sattumasta tai joku koiranomistaja yrittää ylentää koiranomistajien "rodun" ominaisuuksia. Tutkimisten perusteella koiranomistajien rotu kykenee vain ulosteiden keräämiseen kaduilta ja sekin tuottaa vaikeuksia.


    • pestokastike

      Koiranomistajissa kuitenkin on muutamia älykkäitä yksilöitä, koirattomissa ei taida olla yhtään. Kissanomistajat sen sijaan ovat harvinaisen älykkäitä henkilöitä.

      • joey.zaza

        Kissat ovat todellakin älykkäämpiä kuin koiranomistajat, tuo linkattu tutkimus koski sitä. Koiranomistajat ovat myös auktoriteettiuskovaisempia, ts. taipuvaisempia seuraamaan johtajaa ajattelematta itsenäisesti. Pidän tätä jonkinasteisen tyhmyyden osoituksena.


    • EnUskoSitä

      En usko, kyse on varmastikin ollut sattumasta, ts. keppi luiskahti kädessä toiseen asentoon. Koitapa toistaa, anna sille keppi uudelleen ja katso kuinka se kolhii ovenkarmeja sitkeästi keppi vaakatasossa. Koiranomistajan muisti on heikompi kuin 1-vuotiaalla lapsella eikä se kysyttäessä muista nimeäänkään eikä tiedä, kenen koira sillä on narun päässä.

    • Tiedemie5

      Olen kuullut huhun, että koiranomistaja olisi kerännyt koiran kakulit kadulta ravinnokseen ja koettanut viedä ne oviaukosta. Se ei aivan onnistunut, koska puolet ulosteista jäi ovenkarmeihin, mutta puolet hän sai perille ja syötävää riitti.

      • PakkomiellejumittaaXD

        Koiravihasi on tiukassa.Et pääse eroon koirapalstasta, vaikka et omista edes koiraa.Tervettäkö, muka XD))))


      • rwetwetetw
        PakkomiellejumittaaXD kirjoitti:

        Koiravihasi on tiukassa.Et pääse eroon koirapalstasta, vaikka et omista edes koiraa.Tervettäkö, muka XD))))

        Kenestäköhän puhut. Tässäkin ketjussa on ainakin kaksi "koiravihaajaa." Teidän koirafanaatikkojen jututhan ovat osin aivan sairaita, teille on kiva vittuilla kun osa teistä on oikeasti aivan kujalla ja hiiltyy mistä vain


      • sininenn
        rwetwetetw kirjoitti:

        Kenestäköhän puhut. Tässäkin ketjussa on ainakin kaksi "koiravihaajaa." Teidän koirafanaatikkojen jututhan ovat osin aivan sairaita, teille on kiva vittuilla kun osa teistä on oikeasti aivan kujalla ja hiiltyy mistä vain

        On sullakin huvit kun on kiva vittuilla tuikituntemattomille ihmisille jotka sattuvat pitämään eläimistä merkkiä koira. Vittuiletko samalla lailla kissoista, kaneista, hevosista tai ehkä kultakaloista tykkääville? Olet sä hurja.


      • toinenhurja

        Noiden muiden eläinten paskoja vaan ei näy ikinä, tai poliisien hevosten joskus, saisi nekin korjata paskat talteen, mutta ne ei sentään juurikaan haise eikä levitä tauteja kuten rakin paskat. Rakin paskaa on joka puolella ja viette ne elukat joka paikkaan vaikka erikseen kielletty.


      • somuchshit
        toinenhurja kirjoitti:

        Noiden muiden eläinten paskoja vaan ei näy ikinä, tai poliisien hevosten joskus, saisi nekin korjata paskat talteen, mutta ne ei sentään juurikaan haise eikä levitä tauteja kuten rakin paskat. Rakin paskaa on joka puolella ja viette ne elukat joka paikkaan vaikka erikseen kielletty.

        Onneksi ihmisten paskaa, kusta, oksennuksia, rikottuja lasipulloja, rutattuja oluttölkkejä, roskaa ym. ei ikinä näy.

        Kannattaa kuitenkin vittuilla kaikille ihmisille kuten myös metsän eläimille, sillä metsät ovat täynnä paskaa. Linnut paskovat ja lintujen paskaa on kaikkialla, kalat paskovat järviin ja porot tunturiin jossa vaeltamassa oleva turisti paskaan polkee.


      • hahahahahaaaaaaa
        sininenn kirjoitti:

        On sullakin huvit kun on kiva vittuilla tuikituntemattomille ihmisille jotka sattuvat pitämään eläimistä merkkiä koira. Vittuiletko samalla lailla kissoista, kaneista, hevosista tai ehkä kultakaloista tykkääville? Olet sä hurja.

        Sininenn? Joku valkoinen roska? Haha nauran sulle


      • rwetwetetw
        toinenhurja kirjoitti:

        Noiden muiden eläinten paskoja vaan ei näy ikinä, tai poliisien hevosten joskus, saisi nekin korjata paskat talteen, mutta ne ei sentään juurikaan haise eikä levitä tauteja kuten rakin paskat. Rakin paskaa on joka puolella ja viette ne elukat joka paikkaan vaikka erikseen kielletty.

        Aivan ja lisäksi hevosenpaska on tosi harvinainen näky. Koirakusipäät vertaa asiaa just johonkin kultakaloihin.


      • punainennn
        hahahahahaaaaaaa kirjoitti:

        Sininenn? Joku valkoinen roska? Haha nauran sulle

        Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta.


      • uiyityiotyio
        somuchshit kirjoitti:

        Onneksi ihmisten paskaa, kusta, oksennuksia, rikottuja lasipulloja, rutattuja oluttölkkejä, roskaa ym. ei ikinä näy.

        Kannattaa kuitenkin vittuilla kaikille ihmisille kuten myös metsän eläimille, sillä metsät ovat täynnä paskaa. Linnut paskovat ja lintujen paskaa on kaikkialla, kalat paskovat järviin ja porot tunturiin jossa vaeltamassa oleva turisti paskaan polkee.

        somuchshit, kertoisitko, a) missä kadulla olet koskaan nähnyt ihmisen paskaa ja b) miten muu roskaaminen oikeuttaaa sen, että rakkisi paskat jäävät kadulle? Oletko sitä mieltä, että jos joku muu on idiootti ja roskaa paikat, niin sinäkin saat sitten olla idiootti ja roskata paikat? Plus, ei noita muita mainitsemiasi ole joka paikassa. JOSKIN koiranpaskojen määrä ainakin Stadin kaduilla on vähentynyt 30v aikana. Muiden kuin sinun ansiostasi ja kiitos heille. Ei sinulle.


      • rwetwetetw
        punainennn kirjoitti:

        Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta.

        Voi loppuiko argumentit kesken.


      • nightsoil
        uiyityiotyio kirjoitti:

        somuchshit, kertoisitko, a) missä kadulla olet koskaan nähnyt ihmisen paskaa ja b) miten muu roskaaminen oikeuttaaa sen, että rakkisi paskat jäävät kadulle? Oletko sitä mieltä, että jos joku muu on idiootti ja roskaa paikat, niin sinäkin saat sitten olla idiootti ja roskata paikat? Plus, ei noita muita mainitsemiasi ole joka paikassa. JOSKIN koiranpaskojen määrä ainakin Stadin kaduilla on vähentynyt 30v aikana. Muiden kuin sinun ansiostasi ja kiitos heille. Ei sinulle.

        a) En ole nähnyt ihmispaskaa kadulla, maantiellä kylläkin.
        b) Olen aina korjannut rakkieni paskat jos ne ovat kadulle tai jalkakäytävälle tarpeensa tehneet.

        Olenko väittänyt, että itse paikkoja roskaan? En harrasta roskaamista, enkä myöskään ole jättänyt käytettyjä kondomeja lasten leikkipaikalle, en viskellyt tupakantumppeja maahan, enkä viritellyt myrkky- tai neula-ansoja koirille. En perkele ole purkkaakaan suusta kadulle sylkäissyt kuin kerran. Tai kaksi. Tai korkeintaan kolme. Mä olen mallikansalainen. Melkein.

        Vieläkö kiukuttaa?


      • ithinkthat
        rwetwetetw kirjoitti:

        Voi loppuiko argumentit kesken.

        Ihan nokkelasti ja osuvasti tuo on lohkaistu. Se koira älähtää jne.


      • rwetwetetw
        ithinkthat kirjoitti:

        Ihan nokkelasti ja osuvasti tuo on lohkaistu. Se koira älähtää jne.

        Perustele.


      • youstupid

        Tervetuloa yrittämään.


      • Youresostupid

        Sä vaan lupaat ja lupaat.


    • HehHehHeeeh

      Heureka! Nyt se selvisi. Te koirien vihaajat kärsitte koprofobiasta. Ette siis pelkääkaan koiria, ette niitä tai niiden omistajia vihaa vaan kammoatte ulostetta. The case is closed.

      • ParanePian

        Koprofilia näkyy olevan koiranomistajien ongelma. Hankitte koiria, jotta saatte ulosteita käyttöönne.


      • 8436624132322332
        ParanePian kirjoitti:

        Koprofilia näkyy olevan koiranomistajien ongelma. Hankitte koiria, jotta saatte ulosteita käyttöönne.

        Sä et tervepäinen ole. Mene nukkumaan.


      • Heureka.mutsilles

        Kammoan ulostetta sen verran, etten syö sitä. Kuvitelkaa!


    • Kyzymys

      Onko täällä vain yksi tyyppi joka kirjoittelee itsensä kanssaan kun "te" satutte usein foorumille samoihin aikoihin?

      • ydtydutu

        Joojoo kylläkyllä. Ja yksi koirafanaatikko.


    • Hämmästyttää

      Lemmikkipalstoilla riehuu trolli tai trollit jotka todella häiriintyneitä ja vailla edes alkeellisia käytöstapoja. Mikä saa ihmisen käyttäytmään noin?

      • Mikäteitävaivaa

        Samaa olen itse miettinyt. Mikä saa koirafanaatikot halveksumaan ihmistä ja syyttämään lasta, kun koira tappaa tämän puremalla naamaan. Olen todella koettanut ymmärtää.


      • Hakeuduhoitoon
        Mikäteitävaivaa kirjoitti:

        Samaa olen itse miettinyt. Mikä saa koirafanaatikot halveksumaan ihmistä ja syyttämään lasta, kun koira tappaa tämän puremalla naamaan. Olen todella koettanut ymmärtää.

        Sä olet niin sairas


      • rakkihullutHULLUT
        Mikäteitävaivaa kirjoitti:

        Samaa olen itse miettinyt. Mikä saa koirafanaatikot halveksumaan ihmistä ja syyttämään lasta, kun koira tappaa tämän puremalla naamaan. Olen todella koettanut ymmärtää.

        Joka uutiseen lapsentaposta, raateluista jne. tulee aina sata kommenttia rakkihulluilta, missä puolustellaan koiria yleensä, vaarallisia koirarotuja erityisesti ja lopuksi syytetään kaikesta uhria.


      • Bedaboo
        rakkihullutHULLUT kirjoitti:

        Joka uutiseen lapsentaposta, raateluista jne. tulee aina sata kommenttia rakkihulluilta, missä puolustellaan koiria yleensä, vaarallisia koirarotuja erityisesti ja lopuksi syytetään kaikesta uhria.

        Missähän uutisessa on uhria eli lasta on syytetty jos koira on hänet tappanut tai raadellut?

        Sanotaan että ei ole olemassa vaarallisia rotuja, on vain vääriä koiria väärien ihmisten kasvattamina ja omistamina.
        Ei kannata ottaa haastavaa rotua jos sulla ei ole taustalla vankka kokemus koirista ja tiedot kuinka kyseisen rodun kanssa on toimittava.
        Ei kannata ottaa haastavaa tai ylipitään mitään rotua kasvattajalta joka ei ole hyvämaineinen ja menestynyt terveiden ja tervepäisten koirien kasvattamisessa.

        Esim. Am. pitbull ei ole tappajakoira vaan lupsakka kotikoira, mutta väärissä käsissä ja väärin jalostettuna eli kasvatettuna se on ladattu ase.
        Moni ulkomainen rescuekoira, jokainen paperiton koira, jokainen pentutehtailijoiden puhdas- tai sekarotuinen koira on arvoitus.
        Chihun purema ei tapa, mutta iso ja vahva koira tekee pahaa jälkeä aikaan. Syy ei ole koiran vaan omistajan ja kasvattajan eli myyjän.


      • ytfuturtfurt
        Bedaboo kirjoitti:

        Missähän uutisessa on uhria eli lasta on syytetty jos koira on hänet tappanut tai raadellut?

        Sanotaan että ei ole olemassa vaarallisia rotuja, on vain vääriä koiria väärien ihmisten kasvattamina ja omistamina.
        Ei kannata ottaa haastavaa rotua jos sulla ei ole taustalla vankka kokemus koirista ja tiedot kuinka kyseisen rodun kanssa on toimittava.
        Ei kannata ottaa haastavaa tai ylipitään mitään rotua kasvattajalta joka ei ole hyvämaineinen ja menestynyt terveiden ja tervepäisten koirien kasvattamisessa.

        Esim. Am. pitbull ei ole tappajakoira vaan lupsakka kotikoira, mutta väärissä käsissä ja väärin jalostettuna eli kasvatettuna se on ladattu ase.
        Moni ulkomainen rescuekoira, jokainen paperiton koira, jokainen pentutehtailijoiden puhdas- tai sekarotuinen koira on arvoitus.
        Chihun purema ei tapa, mutta iso ja vahva koira tekee pahaa jälkeä aikaan. Syy ei ole koiran vaan omistajan ja kasvattajan eli myyjän.

        Esimerkiksi tällä palstalla uhria syyllistetään jatkuvasti. Purruksi tullut ei ole toiminut koiran ehdoilla. Harvoin tätä syyllistämisroskaa uutisiin asti päätyy koska ei lehtiin kaikkia ufojuttuja paineta. Tällä palstalla on vakavasti mielisairaita koirafanaatikkoja, että jos teille fanaatikoille vittuillaan, niin ihan syystä. Varsinaisia paskapäitä.


      • Jabadabadoooo
        ytfuturtfurt kirjoitti:

        Esimerkiksi tällä palstalla uhria syyllistetään jatkuvasti. Purruksi tullut ei ole toiminut koiran ehdoilla. Harvoin tätä syyllistämisroskaa uutisiin asti päätyy koska ei lehtiin kaikkia ufojuttuja paineta. Tällä palstalla on vakavasti mielisairaita koirafanaatikkoja, että jos teille fanaatikoille vittuillaan, niin ihan syystä. Varsinaisia paskapäitä.

        Eli kaikki on vain sinun mielikuvistustasi? Eikö yhtään uutista löydy?

        Miksi väität minua fanaatikoksi? MIksi haukut paskapääksi? Kuinka hyvin minut tunnet?

        Perustele!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe