Olen asioinut viime vuosien aikana lukuisia kertoja työkkärissä tekemässä työllistymissuunnitelmaa. Joka kerta he ovat minulle ehdottaneet, että tunnenko heidän CV-järjestelmäänsä. Sanon tuntevani sen, että on ihmeellistä että tuollakin yritetään hankkia työttömille karensseja, kun sitä pitää 3kk välein päivittää. Ja sitten se tärkein kysymys: Onko sinulla puhelinta? Vastaan, että ei ole, että näkyyhän se minun tiedoista. Täti: mutta kun siinä kohdassa ei näy mitään! Minä: no ei sitä sitten ole.
Pari päivää sitten tuo keskustelu taas käytiin mutta tällä kerralla täti kirjoittikin tietoihini,
että minulla ei ole puhelinta - siis itselleen noin näkyviin. Samalla hän muutti omien yhteystietojeni hallintaa siten, että en enää voi lisätä puhelinnumeroa omiin tietoihini - jos puhelimen joskus hankin.
Että tällä tavalla minun kohdalla nämä 3kk välein tapahtuvat haastattelut ovat edenneet.
TE-teatteria (3kk jaksoissa)
VandaVantaa
1
<50
Vastaukset
- LapikastaLattiaan
Sun täytyy todella tykätä siitä että saat asioida paikan päällä. Meitä jääriä on muitakin. Vantaalla se on paljon helpompaa kuin täällä keskellä ei mitään. Samoin kävi pankkipalveluille kun suostuttiin sähköisiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786