LOPPIAISTANSSIT VAI KIRKON HOOSIANNAT?

Kotiin jääminen juhlien väsyttämänä ei tulle kysymykseen? Onneksi Helsingin seudulla jäätiköt sulaneet, joten ei jäiden takia lankea. Henkinen lankeaminen voi koetella, jos vauhdittaa juhlintaa paljolla alkoholilla.

26

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmimum-..mi

Meinasi koko Loppiainen mennä ohi....huomasin vasta tänään että ...ahaa se on Loppiainen huomenna.... jotenkin melkein kaikki pyhäpäivät ovat latistuneet....kaupat aina auki ja arkiseksi muuttuneet... Kaikki kävelytiet ja kadut ovat paksun loskan peitossa....ne olisi nyt hyvä ajaa pois...aurauskalustoa ei ole näkynyt pitkään aikaan...

• mää.soitan.aina

Juuh... juhlapyhät huomaa enää siittä että niiden aikaan palstalle ilmaantuu hunkszin lirkkunummero.....hih..höh...häh... ;)))

• mimmimum-..mi
        mää.soitan.aina kirjoitti:

Juuh... juhlapyhät huomaa enää siittä että niiden aikaan palstalle ilmaantuu hunkszin lirkkunummero.....hih..höh...häh... ;)))

Soittele sinä vaan....kyllä sinut tunnetaan....

• mää.soitan.aina
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Soittele sinä vaan....kyllä sinut tunnetaan....

Käytkö useinki tääl stadissa, tiedätkö missä on tää Maunula, tuu kahville :)

• "Kotoani" on ehkä kilometri matkaa suurelle Voima-laitokselle.
      Sinnekin asti ovat kadut aina auratut.
      Kaupunkini maksaa kaiken.
      Joten voin hyvin tehdä laitokselle ostos-reissun.
      Olenhan ollut jo vuosi-kymmeniä kaupan vakio-asiakas.
      -
      Minusta on väärin että jossain huudetaan armeijaa apuun.
      Minunkin maksamaani armeijaa.
      Miksi ei makseta riittävästi palkkaa metsä-miehille mönkijöineen?
      Ilmaiseksi pitää kaikki saada.
      Pyh!

H.

• hompsantuusa_

Joo, hiekkaa kaikki jalkakäytävät ja asfaltoidut pyörätiet täynnään. Kyllä saisivat harjurit lakaista pois hiekat ettei olis lankeamisen pelkoa.
      Ei tanssia eikä hoosiannaakaan. Mutta... enpäs tiijä mitä huomenna teen.

• sellaistavaan

Vatsa huutaa joulusyömisten jälkeen hoosiannaa ,että tanssit olisi paikallaan.

• Taikuritässä

Mä saatan mennä konserttiin, klassiseen. Alleviivaan sanaa saatan.
        Jos on paska-keli, en hievahda ulos, en. Luen.
        Tanssit ovat niin monen kivenheiton päässä. Mutta se tällääminen ja että mua taluteltaisiin musiikin tahdissa ympärämpär salia. Hmmm. Viittisikö?
        Sateella ja tuulella sateenvarjon alla ja frisyyri olisi monen tunnin tuherruksen jälkeen 0. Mitä vielä keksisi?

https://youtu.be/dBJauw90cCI

• Taikuritässä

Konsertti jäi. Joulun olen poistanut.
        Laitoin tuon videon. Tanssi on aika erilaista, mitä itse olen tanssinut.
        Laitoin tahallani tuon vähän provosoivasti. Olen kiusaantunut, kun nuoret hiukan päälle kymmenvuotiaat tanssivat ikäänsä nähden seksistisesti. Tuottajatko vaativat moista. En ole käsittänyt noissa nykytansseissa alapään hiplaamista tai muita viitteitä. Aikuiset voisivat sanoa ei!
        Kait olen senverran vanha pieru, että pitäisi moista rajoittaa ja joku nimitanssija sanoa mielipiteensä. Musiikkitapahtumissa tuskin murrosikäiset kiljuvat mukana. En ihan tykkää. Koreografiat uusiksi. Samoin sanat, joita murkut laulavat mukana, eivät ole heidän maailmastaan.

• Taikuritässä kirjoitti:

Konsertti jäi. Joulun olen poistanut.
        Laitoin tuon videon. Tanssi on aika erilaista, mitä itse olen tanssinut.
        Laitoin tahallani tuon vähän provosoivasti. Olen kiusaantunut, kun nuoret hiukan päälle kymmenvuotiaat tanssivat ikäänsä nähden seksistisesti. Tuottajatko vaativat moista. En ole käsittänyt noissa nykytansseissa alapään hiplaamista tai muita viitteitä. Aikuiset voisivat sanoa ei!
        Kait olen senverran vanha pieru, että pitäisi moista rajoittaa ja joku nimitanssija sanoa mielipiteensä. Musiikkitapahtumissa tuskin murrosikäiset kiljuvat mukana. En ihan tykkää. Koreografiat uusiksi. Samoin sanat, joita murkut laulavat mukana, eivät ole heidän maailmastaan.

En katsonut videota loppuun asti, oli mielestäni ihan rumaa.

• eppu2 kirjoitti:

En katsonut videota loppuun asti, oli mielestäni ihan rumaa.

Mielestäni esittäjät olivat hyvin osaavia, notkeita. Ei noihin liikkeisiin moni pysty. Kauneus on katsojan silmässä. Aikoinaan kävin alan kursseja. Itse kokeiltuaan vasta ymmärtää esitysten vaikeuden. Miellyttävää "jumppaa#.

• arvo.e kirjoitti:

Mielestäni esittäjät olivat hyvin osaavia, notkeita. Ei noihin liikkeisiin moni pysty. Kauneus on katsojan silmässä. Aikoinaan kävin alan kursseja. Itse kokeiltuaan vasta ymmärtää esitysten vaikeuden. Miellyttävää "jumppaa#.

Siinä olet kyllä oikeassa, että varmasti olivat osaavia ja notkeita.
        Mutta minua häiritsi tuo sama mikä Taikuriakin, kun kädet siveli rintoja kuopaisivat alapäätä ja esiintyjät saisivat olla vanhempia tuohon koreografiaan.

• TarpeenJAiloksi

Valitsen molemmat. Molempi on aina parempi, vai mitä?

• Samaa mieltä. Tosin menopaikassa tänään yllättävän vähän väkeä.

• Hyödyllistä-tanssia

Lähden heivaamaan yhden työkeikan. Siinä saa liikuntaa tarpeeksi. Vaikka tanssiaskelin, tosin pienellä alueella ja kiipeillä joutuu pikku tikkailla. Ja voihan siinä laulaa tangoa ja hoosiannaa.
      Mestasta pois pitää olla klo 23. Muuten pärähtää hälytykset päälle. Kuulemma. Kaikenlaisia uhkauksia, ettei tule "ylityö" tunteja lienee syy? Tai sitten ei.
      Mutta korvaus on hyvä jokatapauksessa, että kannattaa uhrata muutama iltatunti. Eniten korventaa, että saunavuoro menee kun ei lie lämmin enää puolilta öin.

• duuniin

Mopin vai lastan kanssako tanssahtelet?

• Tanssiakerrakseen
        duuniin kirjoitti:

Mopin vai lastan kanssako tanssahtelet?

Rasvan, lian, pölyn ja sormenjälkien täydellinen poistaminen laitteista jotka ovat käytössä joka päivä. Laiminlyödyn marmorilattian koneellinen käsittely erikoisaineella.

• Per-kel

Pistin uudet patterit joulutähteen.- Iloitkaa Jeesus ja pyhäin miehet !

• Saga.Kabinetti

Aivan mahtavaa! Täällä paistaa aurinko :))
      Loppuiko jo pitkä mustanpuhuva jakso. Näin minä ainakin toivon.
      Iloa ja valoa kaikille tähän päivään, huomiseen jne. Kevättä kohti mennään.

• Tilapäinen-häiriö

Joka puolelle suomea ylettyy aurinko - tänään!
        Mutta.
        Ensi yönä ja huomenna myrsyää.
        Se on kivaa.

• Helsingin aurinkoisuus jäi haaveeksi. Aamulla näytti hyvältä - sitten mustat pilvet työntyivät esiin ja pimeys jatkui. Jouluvalot pääsevät paremmin esille.

• arvo.e kirjoitti:

Helsingin aurinkoisuus jäi haaveeksi. Aamulla näytti hyvältä - sitten mustat pilvet työntyivät esiin ja pimeys jatkui. Jouluvalot pääsevät paremmin esille.

Hetken aikaa paistoi ja taas rupesi pilveä työntämään. On se nyt nuukaa tuo valon saanti.
        Kävin kyllä puolen tunnin lenkillä. Sen jälkeen on niin mukava hörpätä kaffeet.

• hompsantuusa_
        arvo.e kirjoitti:

Helsingin aurinkoisuus jäi haaveeksi. Aamulla näytti hyvältä - sitten mustat pilvet työntyivät esiin ja pimeys jatkui. Jouluvalot pääsevät paremmin esille.

Ettei sulla vaan ollut aurinkolasit päässä ;) Keskustassa paistoi ainakin 4-5 tuntia, jonka olin siellä.

• hompsantuusa_ kirjoitti:

Ettei sulla vaan ollut aurinkolasit päässä ;) Keskustassa paistoi ainakin 4-5 tuntia, jonka olin siellä.

Konalaan tulee aurinkoa vähemmän, mutta sadetta enemmän. Myrsky tulossa yöksi. Toivottavasti keskustaan.

• hompsantuusa_
        arvo.e kirjoitti:

Konalaan tulee aurinkoa vähemmän, mutta sadetta enemmän. Myrsky tulossa yöksi. Toivottavasti keskustaan.

Heh, no en mä enää siellä keskustassa ole, joten menkööt myrsky sinne.
        Pitäis kyllä huomenna vielä paistaa vaikka tuulee kovaa. Eihän se lämmitä vaikkei tuuliskaan, mutta se valo.

• hompsantuusa_ kirjoitti:

Heh, no en mä enää siellä keskustassa ole, joten menkööt myrsky sinne.
        Pitäis kyllä huomenna vielä paistaa vaikka tuulee kovaa. Eihän se lämmitä vaikkei tuuliskaan, mutta se valo.

Ulkona pakkasen puolella, mutta sisällä kaukolämpö 21. Kuitenkin kevättä kohti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      59
      3521
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2846
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2683
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2341
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2083
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1800
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1313
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1234
    Aihe