No niin, jokos meidän tyttölöisten sairaskeromukset ovat selvitetty ja lääkkeet löydetty. Joku lie mennyt testihenkilönä lumelääkeretkuun. Ja hyvin nekin rohdot jeesaa. Kinkunjämät on pistetty rokkasoppaan. Koristeyynyjen punaväripäällyset on vaihdettu keväiseen keltaiseen, muovikuusi roudattu pölyttymään varastoon. Kaameat kirkuvat ulkovalot toivottavasti kiikutetaan pois näkyvistä. Ei sitten muuta kuin maaliskuuta ja pääsiäistä odottelemaan sekä pashan valmistusohjeet esille. Mämmiä nyt ei syö susikaan. Se on loppiainen.
Loppiainen
42
277
Vastaukset
Lumisateista loppiaisaamua täältä hankien keskeltä.
Olet varmaan huomannut ihmisten halun kirjoitella omista tekemisistään ja tunteistaan. Kirjoittajien aloitukset voivat olla heille ulospääsykeino, arjen jöllötykseen. Joku taas kirjoittaa ilon ja onnen kokemuksistaan haluaa jakaa hyvää jne.
Aloituksethan on pääsääntöisesti oman elämän bloggausta vaikka jotkut väittävät inhoavansa bloggauksia.
Sinun koirulihölkät ja alkoholivalistukset, siilen joulukrääsän ärsytykset, paloman sairaalamatkat. Porvoolaisen rakkauden pohdinta. Oman elämän bloggausta, tunteiden purkua, kontaktien etsintää, hyväksytyksi tulemista jne.
Itse olen ollut vaisu, sillä elämäni täyttyy muutoksista. Suunnitelmia, organisointia ja käytännön töitä, jopa siinä määrin, että illalla pitää pakottaa perse penkkiin. Tänään ajattelin hiukan huilata, vaikka totta puhuen huilaus on pahin vaivojeni antenni, hei... nivustyrä temppuilee, onneksi selkä on antanut jo periksi tietää, että turha tuota on muistutella. Kun touhuaa ei kerkiä miettiä mistä kohtaa kroppaa ottaa ja mistä työntää.
Mitäpä olet ite touhuillut, eikö ole tekemistä?- Jahkarin-kiusaukset
Olet sitten luopunut jo seksistäkin.
Se on menoa nyt. Ehtoon illalliseen ja viimeiseen tummeli voiteluun. Ettei kroppa kuivu. - pirremiinapa
Onko korppis Kajaanin kaupungissa vielä sähköt, vai joudutteko jo kärvistelemään kylmässä asunnossa?
Ja, kysäsempä vielä, millä mielellä teet muuttoa tällä kertaa?
Utelen kun itsekun olen noiden muuttojem kanssa ollut viime aikoina tekemisissä :)
Säästäkin lisään, täällä on melkoinen myrsky, mutta melko kuulas ilma muuten, mutta jotain muutosta ilman alassa tämä tuuli taas tietää, rupeaako tekemään talvea tosissaan.
Järvi myllää ja myllertää rannassa jo olleen jääpeitteen yhdeksi soseeksi, ei taida Puruvesi saada jää kerrosta koko talvena. Jännitän lähteeko venevaja myrskyn mukaan :(. pirremiinapa kirjoitti:
Onko korppis Kajaanin kaupungissa vielä sähköt, vai joudutteko jo kärvistelemään kylmässä asunnossa?
Ja, kysäsempä vielä, millä mielellä teet muuttoa tällä kertaa?
Utelen kun itsekun olen noiden muuttojem kanssa ollut viime aikoina tekemisissä :)
Säästäkin lisään, täällä on melkoinen myrsky, mutta melko kuulas ilma muuten, mutta jotain muutosta ilman alassa tämä tuuli taas tietää, rupeaako tekemään talvea tosissaan.
Järvi myllää ja myllertää rannassa jo olleen jääpeitteen yhdeksi soseeksi, ei taida Puruvesi saada jää kerrosta koko talvena. Jännitän lähteeko venevaja myrskyn mukaan :(.Ehtoota Pirre@
Ei meillä kaupungissa ole sähkökatkoja ollut. Enempi sähköongelmat keskittyvät Ylä Kainuun alueelle, Hyrynsalmelle ja siitä ylöspäin.
Muuttoa teen positiivisissa tunnelmissa. Tänään ajoin mökille pikku kuorman kanssa olin asennoitunut pilkkikelkka matkaan mäenrinteeltä rantaan, mutta iloni oli suunnaton koska mökkitie olikin aurattu ja pihaani tehty iso autopaikka. Olin toki asiasta keskustellut mäenrinteellä olevan talon isännän kanssa, joka hän lupasi aurata tien.
Aurinko värjäsi taivaanrannan punertavan keltaiseksi, tunsin suunnatonta iloa, kaamos on päihitetty. Tuosta onnesta suu messingillä ajoin takaisin kaupunkiin lastasin autoon uuden kuorman ja vein sen mökille.
Odotan, että vuokraamastani huoneesta viedään rumpusetti pois, sen jälkeen pääsen maalamaan seiniä. Onneksi ei ole kiirettä. Kuopus tulee kuun lopussa apuun jolloin siirrämme mökille kaikki isommat huonekalut ne joita en siirrä uuteen asuntooni. Sisustan ensi huoneeni, jonka jälkeen alan järjestelemään takkahuonetta mieluisakseni.
Myrskysi se Nuaksen rannallakin, mutta ei vesi vaan hangille kertynyt kevyt lumi. Otin valokuvia, hanki hohti hopeisena auringon jättämän kajon avulla. Järvi on umpijäässä.
Mökilläkin oli valot joten, no hätä ; )
Laiska töitänsä luettelee, äitini tapasi sanoa. Tavalliset taloustyöt eivät ole mainitsemisen arvoisia. Tuo muuttohässäkkäsi pistää pikkasen mietityttämään. Oletko satavarma, että haluat avoliittoon. Menetät tuikitärkeän vapauden. Ehkä säästät taloudellisesi, mutta samassa taloudessa asuminen on aina eri asia kuin ns. seurustelu. Itse tein juurikin päinvastoin avioliiton aikaan. Kun kainuun miehen kanssa meni sukset pahasti ristiin, otin pianon kokoisen matkalaukkuni ja vuokrasin yksiön. Se oli hyvä veto. Eipä hyppinyt ukkoloinen enää silmille. Kaksosmies horoskoopiltaan ei ole niitä helpompia kumppaneita. Loppujen lopuksi me kuitenkin asuttiin olosuhteiden pakosta kimpassa, kun mies sairastui ja olin omahoitaja. Meinaan vaan, etten ikinä muuttaisi saman katon alle yhdenkään uroon kanssa. Vapaus kun on sen jälkeen historiaa.
On erotettava kaksi asiaa avoliitto ja vuokrasuhde.
Mutta tuskin aloituksesi oli tarkoitettu minun asumismuodon pohdintaan.
Miten sinulla menee?korppis kirjoitti:
On erotettava kaksi asiaa avoliitto ja vuokrasuhde.
Mutta tuskin aloituksesi oli tarkoitettu minun asumismuodon pohdintaan.
Miten sinulla menee?korppi
Niin on, mutta olen itseni antanut ymmärtää, että asutte samassa osoitteessa. Siis avoliitossa ja kihloissa. Joo, hurmurikoira rokotettiin, veljeni sai ruusun jalkaansa ja äitini toipuu kaatumisestaan. Minä itse taas voin loistavasti.
- pikkupiruna
Ne ovat aina TOISET, jotka puhuvat omistaan, kotitöistä, sairauksista jne. MINÄ puhun oikeasti aiheista!
Hih hih, näinhän se menee. Arvostelija omistaan puhuminen ei mittään.
Kunpa vain joskus tulisi niitä oikeita juttuja, odotuksessa yhä.pikku
Kerron sinulle oikean jutun. Tiedän että Loppiaista vietetään siksi, kun Itämaan tietäjät saapuivat Beetlehemiin. Mutta minulla ei ole harmainta aavistustakaan, keitä he olivat, mistä he tulivat ja miksi. Ja kuka on se henkilö, joka tämän porukan on nähnyt?
Niitä elettyjä Jouluja, Loppiaisia, talvia, keväitä, kesiä ym. on jo minunkin muistissa jo varmaan 60. Tuskin näistä toistuvista mieltäräjäyttäviä saa edes itse saati sitten muut.
Harva tänne omiasuurimpia kohokohtiaan kirjoittelee, niin kuin ei varmaan pettymyksiäänkään. Ne tulee kuitenkin lytättyä..
Loppiaisenkaan kirkollista merkitystä en tiedä/muista, mutta sitä tässä vietetään.
Sähköt meni poikki seitsemältä aamulla, mutta ei tässä mitään hätää, dieseli on jauhanut sähköä.
Pitäähän elämässä olla kohokohtia. Mämmiä pitää syödä, ja siihen vaniljakastiketta päälle. Ei vaan vielä passaa ostaa, antaa himon yltyä. Sitten kun alkaa räystäät tippua, niin aletaan mämminsyöntiin.
Kevättä kohti, kevättä kohti, vielä kaksi pitkää talvikuukautta, kyllä siihen yksi juhlapäivä pitäisi keksiä.k-kot
Onhan siinä Ystävän-ja Runeberginpäivät. Ja laskiaisena pakasteesta vedetään esiin joulukinkkujämärokkasoppa. Ja pressanvaalit tulossa. Joka kojulla tarjotaan käristemakkaraa ja pullakahveita. Huipennus on helmikuussa kun tasavaltaamme syntyy prinssi. Nimeksi veikkaan Mattia. Jos nyt kumminkin tulee prinsessa, nimi olkoon Lumina.
- tööttt
Elämä on ajassa eloa - monet ajankohtaisaiheet aika rankkoja
- avointa ryöpytystä saa varmaan osakseen jokainen, joka massasta itseään yrittää nostaa esiin - minkäs todellisuudelle mahtaa - tunteiden kirot ja kirjot aina liikkuu myös ihmisten matkassa eikä vähiten talous- ja raha.asioissa-presidentin valintavaaleissa tulevissa, politiikan kuvioisssa, uskonnoissa ja ihmisten terveysjutuissa - liukkaissa keleissä liikenteessä, sähkökatkoissakaan
- ?korppis kirjoitti:
Sorry piti peukuttaa plussaa vahingossa lipsahti miinusta. 😢
Miten se on? Tuossa näkyy vain vihreä ykkönen, peukut harmaana.
Kun laitan jollekin yläpeukun tulee numero ja peukku vihreäksi, jos on vastauksia, kaikissa peukku vihertyy.
Alapeukkua en ole koskaan painanut, muttei mulla ole koskaan siinä näkyny muuta, kuin harmaa peukku.korppis kirjoitti:
Sorry piti peukuttaa plussaa vahingossa lipsahti miinusta. 😢
Kun laitan jollekin yläpeukun tulee numero ja peukku vihreäksi, jos on vastauksia, kaikissa peukku vihertyy.
Alapeukkua en ole koskaan painanut, muttei mulla ole koskaan siinä näkyny muuta, kuin harmaa peukku.eppu2 kirjoitti:
Alapeukkua en ole koskaan painanut, muttei mulla ole koskaan siinä näkyny muuta, kuin harmaa peukku.Minä näen punaisen peukun alaspäin ; ) Keltaisia hymiöitä, vihreitä peukkuja ylöspäin ja harmaan peukun reakoimattomiin kommentteihin, eli tämä koneeni on värikylläinen; )
korppis kirjoitti:
Minä näen punaisen peukun alaspäin ; ) Keltaisia hymiöitä, vihreitä peukkuja ylöspäin ja harmaan peukun reakoimattomiin kommentteihin, eli tämä koneeni on värikylläinen; )
Painoin kokeeksi punaisen peukun tuohon vastaukseesi.
Näkyviin tuli punainen peukku, muttei numeroa.
Vihreisiin tulee aina numero, montako on painettu, punainen aina harmaa.
Olen vaan ihmetellyt, eteikö kekaan koskaan laita punaista peukkua.
- Lääpistyn-syömään
Tänään on Lääppiäinen.
Lääpitään loputkin "joulu" ja "uusi vuosi" sanojen sisältämästä humusta. Safkojen tähteet syödään ja ripusteet laitetaan säkkeihin.
Maanantaina alkaa uusi vuosi ja arki. Ei kai täällä kukaan koskaan ole tyytyväinen kenenkään MUUN puheenaiheista tai keskustelutyylistä- Mutta jos annettais olla. Jotkut blogaa, jotkut chattailee, jotkut puhuu asiaa, jotkut jonninjoutavuuksia, jotkut arkipäivän ongelmista, jotkut ulkomaanmatkoista, jotkut mainostaa jumaliaan, jotkut poliitikkojaan....onko sillä nyt niin väliä. koska lukupakkoa ei ole kenelläkään?
Suuri näyttää olevan kontrollintarve joillakin, mutta ei tietenkään kaikilla. Varsinkaan ei minulla. Asiavirheitä tosin korjaan mielelläni, mutta kielioppiin ja semantiikkaan harvoin puutun. Tai oikeinkirjoitukseen. Jotkut viimevuosina suomenkieleen pesiytyneet sanahirviöt (lainasanat joita on väännelty ja käännelty) saavat minut reagoimaan. Nykytendenssihän on (ollut jo pitkään) että lainasanojen ulkomaalaista kieliasua kunnioitetaan."Paloma.se.co"
Valitettavasti, kuten niin usein olen muistuttanut.
Osallistuessaan tällaiselle palstalle, edellytetään lukemista ja luku-taitoa.
Plussaa on erityisesti kieli-taito.
On täysin oikein, jos kirjoitus-taidottomuus saa aikaan painavaakin arvostelua.
Pitää muistaa kirjoittaa kauniisti.
Riimitellenkin.
H.Niin joskus on pakko googlettaa.
Semantiikka eli merkitysoppi tutkii esimerkiksi sanojen ja ajatusten merkitystä. Kielen merkitystä tutkiessaan se on kielitieteen alalaji, joka tutkii esimerkiksi sanan, virkkeen tai kokonaisten tekstien merkitystä ja viittauksia.
Otapa taas tuostakin selvää.korppis kirjoitti:
Niin joskus on pakko googlettaa.
Semantiikka eli merkitysoppi tutkii esimerkiksi sanojen ja ajatusten merkitystä. Kielen merkitystä tutkiessaan se on kielitieteen alalaji, joka tutkii esimerkiksi sanan, virkkeen tai kokonaisten tekstien merkitystä ja viittauksia.
Otapa taas tuostakin selvää.Minä käytän sanaa "semantiikka" vaihtoehtoisesti tai slanginomaisesti merkityksestä. Sanoillahan voi olla montakin eri merkitystä ja ne vivahde-erot ovat tärkeitä samoin asiayhteys joista sitten muodostuu semanttinen kokonaisuus jonka lukija/kuuntelija sitten tulkitsee omien semanttisten koodiensa perusteella. Esimerkkinä sitaattien käyttö: kyllä sinä korppis olet sitten lahjakas yksilö vs kyllä sinä korppis olet sitten "lahjakas" yksilö. Lainausmerkit ovat oma semanttinen, siis merkityskoodin sisältävä kirjainsymboli.
Noin minä ainakin sen ymmärrän...Paloma.se.co kirjoitti:
Minä käytän sanaa "semantiikka" vaihtoehtoisesti tai slanginomaisesti merkityksestä. Sanoillahan voi olla montakin eri merkitystä ja ne vivahde-erot ovat tärkeitä samoin asiayhteys joista sitten muodostuu semanttinen kokonaisuus jonka lukija/kuuntelija sitten tulkitsee omien semanttisten koodiensa perusteella. Esimerkkinä sitaattien käyttö: kyllä sinä korppis olet sitten lahjakas yksilö vs kyllä sinä korppis olet sitten "lahjakas" yksilö. Lainausmerkit ovat oma semanttinen, siis merkityskoodin sisältävä kirjainsymboli.
Noin minä ainakin sen ymmärrän...Kiitos selvennyksestä. Olen aina silloin tällöin ulkona termeistä joita en hallitse. Nyt semantiikka selvisi ; )
Tätä samaa ilmiötä huomaa keskusteluissa joku asia ymmärretään siten kuin se halutaan ymmärtää vaikka ei sulkumerkkejä käytettäisikään.
- kukamitenkin
Miksei voisi jutella uutisaiheista tai kotoisista puuhista ?
Jos jotkut elävät elämäänsä musiikin ja levyjen kautta (samaistuvatko toiseen tunnelmaan noin vain?), se heille suotakoon."kukamitenkin"
Ei minua kiinnosta sinä.
Tuskinpa minäkään sinua.
-
On tynpeätä lukea jatkuvaa jorinaa samasta asiasta.
Edes sanat eivät vaihdu koskaan.
Eikä tunnelma.
H.- kukamitenkin
hunksz kirjoitti:
"kukamitenkin"
Ei minua kiinnosta sinä.
Tuskinpa minäkään sinua.
-
On tynpeätä lukea jatkuvaa jorinaa samasta asiasta.
Edes sanat eivät vaihdu koskaan.
Eikä tunnelma.
H.Paljastat sivistymättömyytesi tällaisilla kommenteilla. Et osallistu koskaan ajankohtaisaiheisiin, et lue lehtiä ilmeisesti, et kuuntele uutisia.
Elät elämääsi levyjen kautta. Ilmeisesti se on ainoa ulospääsytie kun muuta ei tunnu olevan. - Hänen-sivistys
kukamitenkin kirjoitti:
Paljastat sivistymättömyytesi tällaisilla kommenteilla. Et osallistu koskaan ajankohtaisaiheisiin, et lue lehtiä ilmeisesti, et kuuntele uutisia.
Elät elämääsi levyjen kautta. Ilmeisesti se on ainoa ulospääsytie kun muuta ei tunnu olevan.Hunszin elämänsuola (ei sokeri) on aamujen Heta-Leena joka poistuu takavasemmalle klo 9.10 ja jättää miesparan oman onnensa nojapuulle. Eikä Hunkszi enää puolenpäivän aikaan muista mitä Heta-Leena on uutisissaan kertonut.
Hänen-sivistys kirjoitti:
Hunszin elämänsuola (ei sokeri) on aamujen Heta-Leena joka poistuu takavasemmalle klo 9.10 ja jättää miesparan oman onnensa nojapuulle. Eikä Hunkszi enää puolenpäivän aikaan muista mitä Heta-Leena on uutisissaan kertonut.
Heta-Leena ei ole syyllinen siihen mikä minä olen.
Eivätkä myöskään kuolleet vanhenpani.
Joten jospa keskittyisitte haukkumaan vain minua.
Ettekä syyttömiä.
-
Minua voi lukea kuten ketä tahansa palstalla.
Kannattaa kuitenkin varoa, kehen avullani haukkunsa kohdistaa.
H.- TyNpeäTaitaaOll
Mitä ne vanhenpat ovat?
Minun vanhempani lepäävät valitettavasti jo hautausmaalla.
Millaista on tynpeä? Mitä se tarkoittaa?
Tympeitä juttuja tai naamojakin olen joskus nähnyt, tynpeästä en ole ennen kuullutkaan.
- Vertailun.vuoksi
Mitä sitä mämmiä säännöstelemään? Prismasta on tavannut löytyä jo tammikuussa. Punaisen maidon kanssa syön, Nam, koska vaniljakastike mämmin kanssa on minulle liian makea.
Harvoin kiinnitän huomiota Hunksin juttuihin, koska hänen jutuissaan ole niin mitään sanomaa, hyppään yli hyväksyen, että kaikki saavat kirjoittaa sen mitä osaavat. Mutta kun luin tätä ketjua ja näin hänen kirjoituksensa, tuli mieleen toisesta yhteydestä asia, jonka haluan kertoa.
Piipahdan oluella keskustan kapakassa, kun joudun odottaa syrjemmälle menevää bussia. Siellä istuu Hunksin kaltainen tyyppi. Kuka ikinä mitä sanoo, hänellä on jotain ilkeän nokkelaa vastausta tarjolla. Hämmästyneenä kuuntelen. Sen verran kiinnostuin Hunksin kuvasta, että poimin sen kuvankäsittelyohjelmaan, suurensin ja katsoin onko kapakassa istuva mies sama. No ei ollut näköinen. Tämä kapakan mies on eläkkeellä oleva insinööri ja on kaikessa viisaampi kuin me muut. Hän käy myös kirjastossa ja vaikka siellä pitäisi olla hiljaa, niin muutaman oikeassa olemisensa totuuden ja toisen mollaamisen pukkaa selkeästi ilmoille sielläkin."Vertailun.vuoksi"
Oikein teit.
Kuvani avulla olet voinut luoda itsellesi kuvan maailmasta.
Uskoakseni maailmasta, jonka tunnet omaksesi.
Muista kuitenkin että Bussia vaihtamalla voit saapua ihan toiseen maailmaan.
H.hunksz kirjoitti:
"Vertailun.vuoksi"
Oikein teit.
Kuvani avulla olet voinut luoda itsellesi kuvan maailmasta.
Uskoakseni maailmasta, jonka tunnet omaksesi.
Muista kuitenkin että Bussia vaihtamalla voit saapua ihan toiseen maailmaan.
H.hunkz
sinä saat terveisiä "pikkupiruna: nikiltä. Hänen asiastaan en tahtonut saada selvää. Jotenkin vaikuttaa sairaalta.- pikkupiruna
yksilesken kirjoitti:
hunkz
sinä saat terveisiä "pikkupiruna: nikiltä. Hänen asiastaan en tahtonut saada selvää. Jotenkin vaikuttaa sairaalta.Kiitos vuan kun välittäjän roolin otit! Joos, saeraanapa hyvinnii oon vuan huasta mistä et suanna selevee ?
Hunkki lienöö vanaha poeka
häntäkii ymmärtee koeta
joskus lempee kiusanhenki mulla
suattaa sillon oovvompi laasahus tulla
vanahan poijjan mualima käpertyy
jospa mussiikin avulla elämä täättyy
- Saga.Kabinetti
Olikos aloitus sarkasmia johon aloittaja sisällytti itsensäkin?
Minäpä kerron, että teen suurta syntiä itselleni par'aikaa. Ostin erilaisia herkkunameja ja nyt on kippo tuossa vieressä. Tosin jo tyhjänä. Syntiseksi sen tekee, että sokeri ja rasva eivät ole hyväksi kolesterolilleni. Huonoa omaatuntoa yritän vaientaa, että en jouluna yhden yhtään suklaapalaa tai muutakaan makeaa herkkua syönyt. Muutama siivu kinkkua meni. Sekin pahaksi on.
Tällaiset makeaöverit vetäisen joskus. Liekö stressihormonin laskuksi, näin luulen. Kestänee taas tovin seuraavaan herkkuhetkeen.
Sokerihumalassa siis. - henrjii
Susia voi syödä sormilla, jos puikot ei pysy
mämmeröissä- Saga.Kabinetti
Suden liha saattaisi olla hyvää. Vähärasvaista, riistanmakuista. Maukkaimmillaan varmaan olisi sormin syöden jossain laavulla, nuotion äärellä.
- pirremiinapa
Ihmisellä on tarve jutella , ja ottaa kontaktia lajitoveriinsa, semmoinen on ihmisluonto.
Ennen mentiin kylään ja puitiin päivän polttavat asiat nokakkain, nyt on tyytyminen tähän aneemiseen muotoon vuorovaikutusta, mutta parempi tämäkin kuin ei mitään.
Minua ei häiritse kenenkään juttujen aiheet, ja ihan mukava lukea kuulumisia itsekultakin :) - pirremiinapa
Ihmisellä on tarve jutella , ja ottaa kontaktia lajitoveriinsa, semmoinen on ihmisluonto.
Ennen mentiin kylään ja puitiin päivän polttavat asiat nokakkain, nyt on tyytyminen tähän aneemiseen muotoon vuorovaikutusta, mutta parempi tämäkin kuin ei mitään.
Minua ei häiritse kenenkään juttujen aiheet, ja ihan mukava lukea kuulumisia itsekultakin :) - pikkupiruna
Oon ollunna kärttysenä teillekkii kun viikon jo sairastanna. Joten ymmärrystä ja anteeks.
- pikkupiruna
eppu2 kirjoitti:
Noh, mikäs Sinut on sairastuttanut?
Mään muata tuas, jopa tavallista aekasemmin. Muutennii vanaha männöö jo 8-8.30 illalla. Semmoseks männä.
Hunkkelille vuan rakkaat terveiset kun minusta tykkee.
Ei ole sairautta. Jouluruuatkin meni kaikki kun en varannut paljon. En tykkää hernekeitosta, mämmistä enkä juuri perusta kinkustakaan.
Eilen tein kanarisottoa, tänään lihaperunalaatikkoa. Salaattia molempiin lisäksi.
Kaveri tykkäsi, käytiin kylillä saunassa kun sähkökiuas on helppo lämmittää näin pakkasella. Tultiin mökille takaisin kun kissa jäi tänne.
Elämämme on tasaista, onneksi ollaan molemmat koti-ihmisiä. Kaveri lähtee aamulla kotiinsa kun työt alkaa.
Taidan pakata kissan aamulla autoon ja lähteä ihmisten ilmoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6583443Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002718Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511555- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3621471- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253