Onko kaivattusi

Kakkonen_kolmonen

Uskollinen ? Mitä luulet?

31

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HänonJ

Vaikuttaa olevan. Uskon, että on, jos rakastaa.

• nyanssia

Luulen, että on. Yllättyisin kyllä jos ei olisi.

• varmaanseon

On se varmaan uskollinen, mutta ei minulle.

• Näinpänäin

Yllättyisin jos olisi

• puhuomastapuolestas

Haista paska

• Näinpänäin
        puhuomastapuolestas kirjoitti:

Haista paska

Haistappa kuule omas iha ite

• JuhaMikostaPuhun

Tämä on monisäikeinen kysymys, sillä tiedän että täytän hänen kaikki ajatukset ja kaikki mitä täältäkin etsisi olisi merkkejä minusta ja vihjeitä kaipaanko häntä vai jotain toista....Hänen keskittyminen on täysin minussa. Tunteiltaan siis hän on uskollinen...

Hän kuitenkin on erittäin herkkä reagoimaan mustasukkaisen epävarmasti ja silloin nopeasti jopa virhearvioiden perusteella heiluttamassa ainakin sanallisesti toista naista minulle ja sanallisesti kertomassa minulle kuinka haluaa toisen, rakastaa toista, haluaa panna toista...

Hänen käytös on siltä osin uskotonta minua kohtaan ja tuollainen mustasukkaisena näyttämisen tarve saattaa johtaa fyysiseeen näyttämisentarpeeseen eli pussailuun, halailuun ja seksiin jonkun toisen kanssa vain koska haluaa jotain kostaa tai näyttää kun on mustasukkainen ja epävarma.

Hän on hyvin epävakaa ja teoiltaan heilahteleva ja ailahteleva. Hän saattaa tehdä mitä vain kun kokee epävarmuutta jopa pettää.

Tunteiltaan hän on kyllä aivan kiinni minussa ja se laukaisee hänessä pettäjävaistot kun täytyy alkaa näyttään

En laittais häneen satasen luottoo, kun ei oikein näytä hatsaavan käytöstään ja saavan epävarmuuttaan haltuunsa jotta käytös olisi kokonaisen rationaalista ja luotettavaa

• nainenjokaluuliliikaa

Jos et ihmistä tunne niin et voi olla varma, monesti varsinkin nykyään kun uskotaan kaiken maailman tutkkimukset käyttämättä malaisjärkeä ja stereotypisoidaan hämärtää arvostelukyvyn, että ei se ihminen välttämättä ole edes epävarma josta niin luulet vaan tosi itsevarma, kaikki ei käyttäydy samanlailla, ja eihän epävarmuus tee pettäjää.
        Sitäpaitsi sinäkin olet joskus epävarma, ihan jokainen on.

• JuhaMikostaPuhun
        nainenjokaluuliliikaa kirjoitti:

Jos et ihmistä tunne niin et voi olla varma, monesti varsinkin nykyään kun uskotaan kaiken maailman tutkkimukset käyttämättä malaisjärkeä ja stereotypisoidaan hämärtää arvostelukyvyn, että ei se ihminen välttämättä ole edes epävarma josta niin luulet vaan tosi itsevarma, kaikki ei käyttäydy samanlailla, ja eihän epävarmuus tee pettäjää.

Kuka itsevarma toimii itsetuhoisesti?

Helppo ratkaista?
        Kysymys hänelle: onko hän nyt tähän tilanteeseen tyytyväinen joka nyt on ?

Jos on niin hän on itsevarma ja toimii rationaalisesti ja itselleen onnea tuoden.

Jos vastaus ei. Hän on epävarma ja epävarmuudessaan toimii itsetuhoisesti itseään ja onneaan sabotoiden

• JuhaMikostaPuhun
        nainenjokaluuliliikaa kirjoitti:

Nimittäin minäkin olen epävarma toisinaan mutta ikinä en ole hänelle mennyt sanomaan että haluan toisen, haluan panna toista, olen toisen kanssa, rakastuin toiseen tms.

En koskaan. En millonkaan tee epävarmuuden hetkelläkään

• uskonmiehiä

Vaikuttaa olevan erittäin uskonnollinen. ;)

• ooopsperkule

On hyvä muistaa, miten "tilaisuus , monesti tekee varkaan", jos kiinnijääminen ei ole ilmeistä. Varsinkin "kännissä" tulee usein tehtyä jotakin, jota katuu myöhemmin, ja se toimii molemmille. Naiselle syrjähyppy voi olla pahempi, jos hän tuo "kuorman kotiinsa". Jos mies on "steriili", mutta nainen tulee raskaaksi, niin siinä on "naurussa pitelemistä", selitellä se miehelleen.

• onsejäyhee

Uskon hänellä olevan poliittisesti hyvin uskollinen. Punaisen joulun jälkeen siirrytään siniseen ja vaaleaan talveen ja kevääseen laskeudutaan vihreyden myötä.

• niinköjoo

Siis sorry, luin vasta aloituksen, ai kaivattu.

• Olen uskollinen...vaikeki tarvitsisi...taidan oll auskoline omalle lupaukselleni hänen suhteen, olen siis uskollinen itselleni

• suomeksi
        Olen uskollinen...vaikkei tarvitsisi...taidan oll uskollinen omalle lupaukselleni hänen suhteensa, olen siis uskollinen itselleni...

• korvakuulolta

Hyvä vastaus. Pyrin olemaan uskollinen itselleni ja tunnehalujärkeilyni lopputulokselle. Rehellinen olen ainakin.

• petturiPeellä

Lisättäköön vielä ettei tämä asia ole mitenkään erityisen vaikeaa minulle, koska en nyt useinkaan koe mitään suurta vastustamatonta halua pettää. Olen kyllä toisinaan vähän utelias... asioiden suhteen. On minullakin tietysti heikkouksia... mutta siis en painiskele juurikaan seksuaalisen uskottomuusprobleemin kimpussa, eikä asia ole minusta maailman tärkein eikä mullistavin moraalimittari tai ihmisyysmitta. Seksuaalinen pettäminen on varmaan hyvin tilannekohtainen ja yksilöllinen asia niinkuin moni muukin. Mutta siis minun kokemusmaailmassani seksuaalinen petos on höyhenen kutitusta.

• hyväihminensentään

Siis ollapa henkilö joka koko elämänsä hikipisaroissa pidättäytyy suurimmasta halustaan ja heikkoudestaan rystyset valkoisena: pettää jonkun kanssa :D :D No onneaa vaan. Kyllä varmaan taivaspaikka aukeaa, patsas pystytetään ja ja....

• Uskollinenjuu

On, koska on neitsyt vielä.

• nutsnutsnuts

Perusluonteeltaan uskon olevan. Mulle ei, koska eipä tiedä että olen ihan pähkinöinä häneen...

• Aikaa.loputto.miin

Seura-lehteä lukemalla miehet vaihtuu jote vaikea sanoa.

• Pahinta on henkinn pettäminen, fyysinen ei niinkään paha, jos se on vain silkkaa tarpeen tyydyttämistä ja uteliaisuutta ja jos se kotipesä on kuitenkin AINA poikkeuksetta se tärkein ja minne palaa.

• rajatutmielet

Ai niin. Taas oli kyse PARIsuhteesta vaan.

• rajatutmielet kirjoitti:

Mun kohalla vaikka vain mun yksipuolisesta tunnesuhteestani rakastamaani ihmiseen

• rajatutmielet kirjoitti:

Mutta joo, yleensä ehkä tarkoitetaan parisuhdetta.?

• Valta-asemia

Niinpä kai. Suurempiakin ikävyyksien aiheuttajasuhteita voi olla. Ja onkin. Ikäväksi kokeman parisuhteen kun voi omillaan oleva aikuinen ihminen aina heivata. Samoin tietysti kaverit. Mutta sitten onkin vielä joukkio suhteita jäljellä.

• omatmietelmät

Minä kun en pohdi asioita niin en tätäkään asiaa ole pohtinut. Sanotaan näin että itse en ole lainkaan mustasukkainen eikä toisenkaan tarvitse minusta olla. Koska emme vielä tunne toisiamme juurikaan niin hän ei tiedä minusta sellaisia asioita, joilla on aika paljon merkitystä suhteessa.

• ZeroLoyalty

Ei todellakaan ole. Eikä varmasti tule jatkossakaan olemaan, sen takia ei ole vakavasti otettava. Pidän hänestä silti, ei voi mitään.

• Luottamusta.on

Varmaankin on jos jotain pitää vastata.

• Nxlcöhö

Luulisin että on. Mutta varmaksi en mene sanomaan. En häntä kuitenkaan kovin hyvin tunne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2268
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      202
      1893
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      57
      1462
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      170
      1263
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1208
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1026
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      932
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      897
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      884
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe