Helsingin Vallilassa, media-alan yritys jossa oma R & D osasto.
Ilmeisesti paljon ulkomaalaisia ja ohjelmistot tehty useilla eri tekniikoilla.
Millainen ilmapiiri?
Minkälainen työnantaja M-brain?
43
9009
Vastaukset
- mdnfkkdkdlwkd
Juurikin noin sekava miltä kuulostaa.
- Mielistelyn.kukka.keidas
En menis ikinä tohon taloon
- ex-mbrainilainen
Kannattaa välttää M-Brainia viimeiseen asti. Pinta on kultainen, mutta alla on pelkkää mätää: kaoottiset työolot, huonot palkat, harhainen ja työntekijöitä halveuksuva johto, jatkuvat yt-neuvottelut, surkeasti hoidetut ulkoistukset...
- täyspaskafirma
Pahinta tässä firmassa on ylin johto, joka ei tajua mitään päivittäisestä käytännön työstä ja siihen liittyvistä massiivisista ongelmista. Johtoporras on pieni kultapossukerho, jossa ei ratkaise pätevyys, vaan suhteet. Kunnollisessa firmassa työntekijöitä kiusaava toimitusjohtaja ja henkilöstölle valehteleva hr-osasto olisivat saaneet potkut jo kauan sitten. Tähän vielä päälle se, miten firman rahoja ja omaisuutta käytetään omiin tarkoituksiin. Hienoja visioita ja muuta paskaa kyllä riittää, mutta norsunluutornistahan on tunnetusti hyvä huudella. Ei taida maanpinta edes erottua sieltä.
- m-brainilainen
Totta älä edes harkitsee...
- ExDuuni2014
Monetkohan yt:t firmassa on ollut esim viimeisen 5 vuoden aikana?
Jatkuvasti ja lisäksi porukka vaihtuu ihan itsestäänkin sieltä pois.
Todella omituinen paikka. - m-brainilainen
ExDuuni2014 kirjoitti:
Monetkohan yt:t firmassa on ollut esim viimeisen 5 vuoden aikana?
Jatkuvasti ja lisäksi porukka vaihtuu ihan itsestäänkin sieltä pois.
Todella omituinen paikka.3 yt vimme vuonna 2017.
nyt on paskin paikka,olen itse kohta pois sieltä. - Ei.sidota.ei.sitouduta
m-brainilainen kirjoitti:
3 yt vimme vuonna 2017.
nyt on paskin paikka,olen itse kohta pois sieltä.Itselläni on tälläisiä firmoja varten aina omat sivutoimihommat menossa.
En ole tässä firmassa mutta olen ollut vastaavissa. Älkää kirjoitelko mitään kilpailukieltosopimuksia niin voitte tehdä duunia omalla ajallanne myös muualle ja jos pikku pulju irtisanoo niin teillä on kuitenkin duunia ja yhteyksiä muualle. Tiedän ettei se onnistu hetkessä mutta isommassa hetkessä kyllä.
Niitä "analyytikkojahan" tuolta lähtee käisittääkseni eniten. Tai sitä mieltä tuttuni on. - Mitä-ihmettä
"En muista, milloin edelliset yt:t järjestettiin, koska niitä on ollut yritysostojen myötä useita." - Kim Nyberg, toimitusjohtaja, hallituksen puheenjohtaja
CEO ei muista yt-neuvotteluja? Tuo on kuin lukisi jotain satiirista uutista. Ei ole mikään ihme, jos firmalla menee huonosti. - m-brainilainen
Mitä-ihmettä kirjoitti:
"En muista, milloin edelliset yt:t järjestettiin, koska niitä on ollut yritysostojen myötä useita." - Kim Nyberg, toimitusjohtaja, hallituksen puheenjohtaja
CEO ei muista yt-neuvotteluja? Tuo on kuin lukisi jotain satiirista uutista. Ei ole mikään ihme, jos firmalla menee huonosti.hahaa eikö muistaa mitä tapahtuu viime vuonna eli 2017 3 yt hihihii..
paskaa.
- m-brainilainen
Trump
- MiksiköhänNäin
... ja sisäisissä tilaisuuksissa kaikki menevät niin taakse kuin mahdollista istumaan.
- välttäkää
Jokainen M-Brainilla tietää heti, kenestä puhutaan. Paljon ääntä lähtee ja ego on valtava, mutta johtajantaidot ovat hukassa. Älkää hyvät ihmiset tulko tähän firmaan töihin. Avoid M-Brain, people.
- m-brainilainen
välttäkää kirjoitti:
Jokainen M-Brainilla tietää heti, kenestä puhutaan. Paljon ääntä lähtee ja ego on valtava, mutta johtajantaidot ovat hukassa. Älkää hyvät ihmiset tulko tähän firmaan töihin. Avoid M-Brain, people.
totta puhut.
- el-jefe
Do yourself a favour, stay away from M-Brain (R&D or any other department). The company's just a disaster and is going downhill fast. You'll lose your sanity in a week.
- Ex-brainilainen
Mikä oli helmikuussa alkaneiden yt:iden lopputulema?
- m-brainfuck
Neljälle kenkää ja organisaatio umpisolmuun.
- m-brainilainen
more mess!!
- Liukumäkinen
Sain puhelun rekrykonsultilta, kyseessä tämä yritys. Enpä tiedä, toisaalta tällä palstalla haukutaan kaikki firmat, katkeraa porukkaa. Vähän arvelluttaa omistaja toimarina, siinä ei paljon auta sanoa vastaan..
- M-brainilainen
Ja vaikka M-brainilla on ulkopuolisia toimitusjohtajia, niin tämähän ei vaikuta Kim Nybergin toimintaan. Olen aina ihmetellyt, miten noin käyttäytyvä herra on voinut toimia tuolla alalla ja esim . Hill & Knowltonissa. Onko ihmiset sokeita ja kuuroja......Kerran olin läsnä tilaisuudessa, jossa Kim Nyberg haukkui vaimonsa Marjukka Nybergin "typeräksi lehmäksi" kaikkien läsnäollessa. Ja kaikki firman työläiset kuulivat tämän.
Ihmeellistä on, että tuo firma on pystyssä. Tosin sillä taitaa mennä nyt hieman huonosti taloudellisesti. Joutunut rahoittamaan toimintaansa kalliilla lainalla. Laitetaankohan sitä myyntikuntoon.....
Kyseisessä firmassa ei ole työntekijöitä vaan tuotantovälineitä.- Anonyymi
Juuri uusi CEO lähti pois...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri uusi CEO lähti pois...
Miksiköhän???
- Anonyymi
Voi aina haukkua vaimoaan jolle on kustantanut kauneusleikkauksen ( tai firma on ) . Thaimaalainen kakkosvaimo ei varmaan ollut paikalla ?
- Anonyymi
Olen vuosia ihmetellyt miten kaikki tietää miten Kim Nyberg on koko uransa ajan käyttäytynyt naisia kohtaan, mutta kukaan ei ole nostanut esiin edes #metoo aallossa
- Anonyymi
Aika hyvin näyttää hallitsevan tappion tekemisen taidon tämä ämmäaivo
- Anonyymi
Lomautukset päällä tässä firmassa tällä hetkellä.
- Anonyymi
Voi kuinka ikävää😂😂😂
- Anonyymi
Lopetin hommat ks. yrityksessä hyvän aikaa sitten. Muistoihin jäi päällimäisenä jatkuvat yt-neuvottelut ja onneton palkka. Jos ihmiset eivät tulleet irtisanotuiksi, he poistuivat omasta tahdostaan usein täysin muille aloille. Porukka vaihtui niin tiuhaan, että itse en viimisinä aikoina kokenut olevani osa minkäänlaista yhteisöä. En tuntenut työkavereita nimeltä. Joskus aikojen alussa yhtiössä oli tosi kivaa porukkaa ja hyvä henki (jos ylintä johtoa ei oteta lukuun), mutta siitä hyvästä ei ollut oikein mitään jäljellä enää siinä kohtaa, kun itse poistuin yhtiön palveluksesta. Yrityksen rapistuminen oli seurausta melko kehnosta ja vanhanaikaisesta johtamisesta. Pelolla hallitsemisella ja autoritäärisellä asenteella ei varmaankaan tehdä hyvää tulosta kovin pitkään nykymaailmassa.
- Anonyymi
Yrityskauppa: M-Brain partneroituu pohjoismaisen sijoitusyhtiön Monterron kanssa
Johtava pohjoismainen software-kasvuyrityksiin keskittynyt sijoitusyhtiö Monterro ostaa osake-enemmistön suomalaisesta kilpailija- ja markkinatiedon SaaS-ratkaisuja tarjoavasta M-Brainista.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/yrityskauppa-m-brain-partneroituu-pohjoismaisen-sijoitusyhtion-monterron-kanssa?publisherId=25175169&releaseId=69944922- Anonyymi
Ja myynnin jälkeen M-brainin johto on myös mukana😅😅😅
- Anonyymi
Todella ahdistava, sori!
Moni lähtenyt jonkinlaisen "loman" kautta pois. Ei ole enää jaksanut sitä kuviota. - Anonyymi
Taitaa olla yt:t taas tulossa...
- Anonyymi
Monesko kerta 10v aikana?
Ikinä en menis tonne duuniin.
- Anonyymi
taas oli m-brainilla yyteet, 16 työntekijää sai monosta.
- Anonyymi
Surullista, ettei edes omistajanvaihdos katkaissut yt-kierrettä.
- Anonyymi
Ei tuossa firmassa toimi mikään vaikka sen omistaisi kuka.
Parempi olisi myydä edes ne toiminnot jotka toimivat edes jotenkin ja lopettaa koko firma.
Yt kierre on jatkunut vuosikausia, ei se siitä muutu koskaan.
Ex-mbrain - Anonyymi
Tuskin yksikään sen entinen työntekijä suree m-brainin puolesta enää mitään.
Kun oven laittoi viimeisen kerran kiinni niin sen paikan halusi pelkästään unohtaa.
- Anonyymi
Firman uusi nimi on nyt sitten Valona Intelligence.
- Anonyymi
Uusi nimi ja vanha meininki.
En menis enää ikinä takaisin.
- Anonyymi
Kim Nyberg tuskin malttaa olla pois kuvioista. Onko poikansa siellä vielä? Järkyttävää me-too kamaa tuo Kim,.. En taida kertoa enempää. Vaikea käsittää mikä on pitänyt vaimon kiinni toksisessa ja alistavassa avioliitossa.
- Anonyymi
Ei kukaan tuolla ollut menisi ikinä takaisin. Poika ei näytä enää olevan siellä ja Kim on jäänyt eläkkeelle.
- Anonyymi
Törkeä sukupuolinen ahdistelija K N.
M N sattuu häntä rakastamaan. Muu ei voi selittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027