Ostanko Iphone 7 plussan?

Mulla meni 2 vuotta vanha iphone 6 rikki, ja tässä olen pähkäillyt, että pitäisikö ostaa uusi vai korjauttaa näyttö (kaveri vaihtaisi sen n. 60 e)
iPhone 6 akku on iha ok ja muutenkin puhelin on ihan hyvässä kunnossa, mutta näyttö sirpaleina.
Tänään meinasin ostaa iphone 7 plussan, mutta sitten rupesin epäilemään, että onko se liian iso?
Kertokaa mielipiteenne, korjauttaisinko iphone 6 vai ostaisinko iphone 7 plussan, ja jos on kokemusta kyseisestä puhelimesta, niin olisin kiitollinen jos kertoisitte mitä mieltä olette siitä puhelimesta!

Kiitoksia jo etukäteen kaikista vastaukista

61

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i_-_-_p

      Muotoilultaan uusi iPhone 7 Plus on käytännössä identtinen edeltäjämallin kanssa. Etupuolelta tarkasteltuna eroa on lähes mahdoton huomata muun kuin uusien värivaihtoehtojen perusteella. Ulkomitat ovat pysyneet tismalleen samoina (158,2 x 77,9 x 7,3 mm) ja paino on tippunut vain neljä grammaa ollen nyt 188 g. Näytön kokoon nähden kyseessä on edelleen erittäin suurikokoinen puhelin. Näytön ja ulkomittojen välinen suhdeluku (67,7 %) on tämän kokoluokan heikoimpia.
      https://muropaketti.com/mobiili/testissa-apple-iphone-7-ja-iphone-7-plus-ei-mullistavia-uudistuksia-mutta-pari-hyvaa-lisaominaisuutta/2/

      https://www.youtube.com/watch?v=s8F4BvnE8Uw

      !)

    • Baskaaakkuva

      Valmiiksi hidastettu

    • Lampaiden_kesyttäjä

      Kuuloke liitäntä puuttuu, you tubessakin eräs tyyppi joutui itse tekemään siihen kuulokeliitännän koska apple ei sitä osaa tehdä.

      • Justiinsajuujetsulleen

        ????????????????????????!!!!!!!!!!!!!


      • iiiiiphones

        Mun armeijakaverin lankomies ohjelmoi sen uudestaan, käytti jotain copol-kieltä ja basic-softaa. Hyvin onnistui.


      • IPhoneX256

        Kovasti on suosittu, tuo iPhone, kun pitää itse rakennella kuulokeliitäntöjä? Eikö löytyis ihan sellaista, joissa olisi sitä tarvitseville se liitin vakiona?

        On sulla vaan pirun kova päähänpinttymä tosta liittimestä, et voi olla viikkoa mainitsematta siitä täällä. Jospa sinäkin tulisit tälle vuosisadalle, langattomuuteen ja nykyaikaan?


      • Lampaiden_kesyttäjä
        IPhoneX256 kirjoitti:

        Kovasti on suosittu, tuo iPhone, kun pitää itse rakennella kuulokeliitäntöjä? Eikö löytyis ihan sellaista, joissa olisi sitä tarvitseville se liitin vakiona?

        On sulla vaan pirun kova päähänpinttymä tosta liittimestä, et voi olla viikkoa mainitsematta siitä täällä. Jospa sinäkin tulisit tälle vuosisadalle, langattomuuteen ja nykyaikaan?

        Löytyy, Android puhelinvalikoimista löytyy sellaisia, on niissä muutenkin paljon iphonea edellä ominaisuudet.
        Tuossa on vielä se video josta puhuin, harmi kun valmistaja ei osaa itse sovittaa kuulokeliitäntää iphonen sisään koska ei saa mahtumaan, eihän siihen puuttumiseen voi olla muuta syytä kun sitä ihmiset kaipaa.
        Videon lopussa on onnistuminen.
        https://youtu.be/utfbE3_uAMA


      • iPhoneX256
        Lampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Löytyy, Android puhelinvalikoimista löytyy sellaisia, on niissä muutenkin paljon iphonea edellä ominaisuudet.
        Tuossa on vielä se video josta puhuin, harmi kun valmistaja ei osaa itse sovittaa kuulokeliitäntää iphonen sisään koska ei saa mahtumaan, eihän siihen puuttumiseen voi olla muuta syytä kun sitä ihmiset kaipaa.
        Videon lopussa on onnistuminen.
        https://youtu.be/utfbE3_uAMA

        Et sitten edelleenkään ymmärrä nykyaikaa, kun kaipaat ”lankayhteyksiä”? Käytät varmaan edelleen lankaliittymääkin? Mitä teet kännykällä, kun lankoja haluat?


      • BlugitMuseoon
        Lampaiden_kesyttäjä kirjoitti:

        Löytyy, Android puhelinvalikoimista löytyy sellaisia, on niissä muutenkin paljon iphonea edellä ominaisuudet.
        Tuossa on vielä se video josta puhuin, harmi kun valmistaja ei osaa itse sovittaa kuulokeliitäntää iphonen sisään koska ei saa mahtumaan, eihän siihen puuttumiseen voi olla muuta syytä kun sitä ihmiset kaipaa.
        Videon lopussa on onnistuminen.
        https://youtu.be/utfbE3_uAMA

        Minulla on ollut useammassa edeltävässä iPhonemallissa se liitin olemassa, yhdessäkään en ole sitä KOSKAAN käyttänyt. Käytän AINOASTAAN bluetoothkuulokkeita ja joka sitä nyt sitten tarvitsee (aika harva?) on ostettaessa mukana adapteri. Omasta puolestani tuon museaalisen 3,5 mm:n blugin saa poistaa ja siirtää muinaisten esineiden museoon.

        Väittävät, että langattomuus huonontaa äänenlaatua, tiedä sitten. Jonkun pitäisi tuoda esille jotain linkkiä tms. jossa osoitettaisiin langallisuuden paremmuus. Miksiköhän käyttävät joka paikassa myös näitä langattomia mikrofonejakaan, jos se huonontaa äänenlaatua? Langatta linkkien kautta siirretään ääni- ja kuvasignaaleja, luulisi menevän kaiken ihan peeaskaksi kun ei ole lankoja välissä? Miten on?


      • Lampaiden_kesyttäjä
        iPhoneX256 kirjoitti:

        Et sitten edelleenkään ymmärrä nykyaikaa, kun kaipaat ”lankayhteyksiä”? Käytät varmaan edelleen lankaliittymääkin? Mitä teet kännykällä, kun lankoja haluat?

        Ymmärrän minä nykyaikaa enkä kaipaa lankayhteyksiä puhelimessa, nettiyhteyksissä sekin tosin on varmempi kuin wlan mutta kännykässä ei siihenkään lankoja tarvita.
        Videossa on apple fani jota ottaa päähän kuulokeliitännän puute, näitä faneja on paljon enemmänkin, jos poistetaan hyviä ominaisuuksia niin sinä niitä ainoastaa kehut, mitä karsitumpi sen parempi.


      • Lampaiden_kesyttäjä
        BlugitMuseoon kirjoitti:

        Minulla on ollut useammassa edeltävässä iPhonemallissa se liitin olemassa, yhdessäkään en ole sitä KOSKAAN käyttänyt. Käytän AINOASTAAN bluetoothkuulokkeita ja joka sitä nyt sitten tarvitsee (aika harva?) on ostettaessa mukana adapteri. Omasta puolestani tuon museaalisen 3,5 mm:n blugin saa poistaa ja siirtää muinaisten esineiden museoon.

        Väittävät, että langattomuus huonontaa äänenlaatua, tiedä sitten. Jonkun pitäisi tuoda esille jotain linkkiä tms. jossa osoitettaisiin langallisuuden paremmuus. Miksiköhän käyttävät joka paikassa myös näitä langattomia mikrofonejakaan, jos se huonontaa äänenlaatua? Langatta linkkien kautta siirretään ääni- ja kuvasignaaleja, luulisi menevän kaiken ihan peeaskaksi kun ei ole lankoja välissä? Miten on?

        Bluetooth tosiaan huonontaa äänenlaatua johdolliseen verrattuna, sen kuulee kyllä omin korvinkin jos ei ole ns. vaikkukorva.
        Väittäähän jotkut dd kuvanlaatuakin yhtä hyväksi kuin hd ja ei näe eroa tai wavia saman veroiseksi kuin dts ääni.

        Kyse on kuitenkin siitä että liitäntä voisi olla sitä tarvitseville kuten ennekin ja muissa puhelimissa on, sitä ei siis olisi tarvinnut poistaa.

        Asiasta on kyllä myös ihan kaipaamiasi testejä mutta ne vaatii myös uskomista niihin jota ei kaikilla tunnu olevan vaan ollaan aina sitä mieltä että minä minä minä olen oikeassa, muut väärässä.

        Bluetoothissa on oltava mielellään aptX jos haluaa siihen edes lähes aux liitännän tasoista ääntä.
        https://www.lifewire.com/what-to-know-about-bluetooth-3134591


      • TotuusSattuuQC

        "you tubessakin eräs tyyppi joutui itse tekemään siihen kuulokeliitännän koska apple ei sitä osaa tehdä."

        Minulla kyllä tuli tuo soviteliitin ihan puhelimen mukana. Tuo "eräs tyyppi" varmaan oli niin ääliö että ei ollut huomannut katsoa pakettiin.


      • Näkyysattuvan
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "you tubessakin eräs tyyppi joutui itse tekemään siihen kuulokeliitännän koska apple ei sitä osaa tehdä."

        Minulla kyllä tuli tuo soviteliitin ihan puhelimen mukana. Tuo "eräs tyyppi" varmaan oli niin ääliö että ei ollut huomannut katsoa pakettiin.

        Et joko katsonut loppuun tai et ymmärrä englantia.
        Tuliko tuo piirilevy ja ohjeet siihen myös mukana?

        Näkyy totuus todellakin sattuvan.


      • TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "you tubessakin eräs tyyppi joutui itse tekemään siihen kuulokeliitännän koska apple ei sitä osaa tehdä."

        Minulla kyllä tuli tuo soviteliitin ihan puhelimen mukana. Tuo "eräs tyyppi" varmaan oli niin ääliö että ei ollut huomannut katsoa pakettiin.

        Kyllähän sillä adapterilla normaalisti pärjää. Tosin, jos virta loppuu ja pitää kytkeä power bank niin kuuntelu loppuu siihen.


      • Jakaja-adapteri
        okaro kirjoitti:

        Kyllähän sillä adapterilla normaalisti pärjää. Tosin, jos virta loppuu ja pitää kytkeä power bank niin kuuntelu loppuu siihen.

        Ellet hanki jakaja-adapteria, jolloin voit liittää sekä virtalähteen että kuulokkeet.


      • Jakaja-adapteri kirjoitti:

        Ellet hanki jakaja-adapteria, jolloin voit liittää sekä virtalähteen että kuulokkeet.

        Toki, mutta sitten homma menee adaterisalaatiksi. Joku tarvittava piuha sitten kuitenkin on unohtunut, kun tarvitaan.


    • ostolupa

      osta iPhone X. vanhoja malleja ei kannata ostaa

    • lampaansyöjä-

      osta mikä muu tahansa, at all ever

    • tuossanoin

      Täällähän on taas vaihteeksi tooosi hyödyllisiä kommentteja.....

      Plus-mallissa on parempi kamera, pidempi akunkesto ja isompi näyttö verrattuna perus seiskaan. Muita eroja ei taida käytännössä olla. Koko taas on aivan makuasia, itse pidän pienempikokoisista laitteista. Perus kasissa taisi olla kuvanvakain, jota ei perus seiskasta löydy. Lisäksi siitä löytyy tietenkin langaton lataus....

      Tuo paljon kuohkattu "Näytön ja ulkomittojen välinen suhdeluku" on taas mielestäni turha tekijä. Pitäähän laitteessa olla reunukset, jotta siitä voi pitää kiinni ilman pelkoa harhapainalluksista. Mieti miten pidät nykyistä laitetta kädessäsi kun tuijotat Netflixiä ja kuvittele sitten, että koko laitteen etuala on yhtä kosketukseen reagoivaa näyttöä... Tietenkin hyvä kotelo voi auttaa tähän ongelmaan. Kauhulla odotan, että myös tabletit muuttuvat samankaltaisiksi...

      Androidiin verrattuna Iphonen isoimmat edut taitavat olla tuttu käyttölogiikka, ekosysteemi, pitkä päivitettävyys ja hyvä tietoturva. Ja hajonneen näytön omaavasta Iphone 6-mallistakin voi muuten saada hyvitystä kun ostat uuden. Kannatta tarkistaa!

      • pakkasherra-

        Käyttölogiikka ja ekosysteemi huonompi kuin android. Päivitettävyys (nyk 3v?) tietoturva parempi kuin android. kylmänsieto iphonessa surkea


      • tuossanoin

        No tuosta käyttölogiikasta voidaan aina väitellä. Se lienee osaksi tottumiskysymys ja Android-puolella on suurta vaihtelua tämän asian suhteen. Omasta mielestäni perusasiat, kuten valikoissa liikkuminen, sisällön etsiminen, s-posti, kalenteri, soittaminen, kamera jne. ovat toimineet keskivertona sujuvammin Ios:llä kuin omistamissani Androideissa, mutta joidenkin asioiden kanssa joutuu kikkailemaan.

        Myös internetin selailu tuntuu onnistuvan Ios-laitteella Androidia sujuvammin, mobiili safari on yllättävän hyvä selain. Androidin voi kuitenkin aina muokata mieleisekseen ja esimerkiksi sisällön helppo hakeminen sormella alaspäin pyyhkäisemällä on tullut vakio-ominaisuudeksi myös valtaosaan Androideja. (= Toiminto, joka on ainakin minulle pakollinen. Olen tottunut käynistämään sovellukset hakutoiminnolla, niin tabletissa, tietokoneella kuin myös kännykässä. Ennen jouduin leikkimään Androidin launchereilla tämän ominaisuuden puuttumisen vuoksi)

        Toisaalta, esimerkiksi langaton tulostaminen Ios-laitteella ei-Apple-yhteensopivaan tulostimeen ei onnistu vain painamalla "tulosta", vaan käyttäjän täytyy klikata "avaa sovelluksessa"- nappia ja valita sieltä tulostinvalmistajan oma appi. (Joka täytyy siis ladata erikseen Appstoresta) Ios:lle ei ole myöskään saatavilla joitakin sovelluksia, sillä ne tarvitsevat sellaisia järjestelmätoimintoja joita Ios ei tarjoa. Esimerkkinä Wifi-mapper ja RFID:ä käyttävät sovellukset. Jos siis tarvitset tällaisia sovelluksia, siirry suosiolla Androidiin.

        Ekosysteemin paremmuudella tarkoitin lähinnä sitä, että Iphone, Ipad, Apple Watch, Apple TV ja mac synkronoituvat keskenään erinomaisesti. Osta Appi Iphonelle, niin saat sen myös Ipadiisi ja seuraavaan Iphoneesi. Kun sinulle tulee puhelu, niin kaikki laitteet hälyttävät ja voit vastata siihen haluammallasi laitteella. Jne. Applen laitteet toimivat paremmin yhdessä kuin Androidit keskenään, eli Iphone voi olla perusteltu ostos vain sen takia, että omistat Applen laitteita jo ennestään.

        Apple myös päivittää laitteitaan jopa 5 vuoden ajan julkaisusta, kun androidin kanssa päivitykset tahtovat olla parin vuoden arpapeli. Appstoresta voi myös latailla sovelluksia paljon huolettomammin kuin Google playsta. Pentu latasi Android-puhelimensa niin täyteen sontaa, että mainokset tervehtivät aina ensimmäisenä kun laitteen avasi, ja akunkesto romahti täysin. (Eikä edes laitteen normaali nollaus auttanut) Vastaava ei ole onnistunut Iphonella kovasta yrityksestä huolimatta. (yli 400 appia!!?)

        Mutta se hinta!


      • maksaa_erikseen
        tuossanoin kirjoitti:

        No tuosta käyttölogiikasta voidaan aina väitellä. Se lienee osaksi tottumiskysymys ja Android-puolella on suurta vaihtelua tämän asian suhteen. Omasta mielestäni perusasiat, kuten valikoissa liikkuminen, sisällön etsiminen, s-posti, kalenteri, soittaminen, kamera jne. ovat toimineet keskivertona sujuvammin Ios:llä kuin omistamissani Androideissa, mutta joidenkin asioiden kanssa joutuu kikkailemaan.

        Myös internetin selailu tuntuu onnistuvan Ios-laitteella Androidia sujuvammin, mobiili safari on yllättävän hyvä selain. Androidin voi kuitenkin aina muokata mieleisekseen ja esimerkiksi sisällön helppo hakeminen sormella alaspäin pyyhkäisemällä on tullut vakio-ominaisuudeksi myös valtaosaan Androideja. (= Toiminto, joka on ainakin minulle pakollinen. Olen tottunut käynistämään sovellukset hakutoiminnolla, niin tabletissa, tietokoneella kuin myös kännykässä. Ennen jouduin leikkimään Androidin launchereilla tämän ominaisuuden puuttumisen vuoksi)

        Toisaalta, esimerkiksi langaton tulostaminen Ios-laitteella ei-Apple-yhteensopivaan tulostimeen ei onnistu vain painamalla "tulosta", vaan käyttäjän täytyy klikata "avaa sovelluksessa"- nappia ja valita sieltä tulostinvalmistajan oma appi. (Joka täytyy siis ladata erikseen Appstoresta) Ios:lle ei ole myöskään saatavilla joitakin sovelluksia, sillä ne tarvitsevat sellaisia järjestelmätoimintoja joita Ios ei tarjoa. Esimerkkinä Wifi-mapper ja RFID:ä käyttävät sovellukset. Jos siis tarvitset tällaisia sovelluksia, siirry suosiolla Androidiin.

        Ekosysteemin paremmuudella tarkoitin lähinnä sitä, että Iphone, Ipad, Apple Watch, Apple TV ja mac synkronoituvat keskenään erinomaisesti. Osta Appi Iphonelle, niin saat sen myös Ipadiisi ja seuraavaan Iphoneesi. Kun sinulle tulee puhelu, niin kaikki laitteet hälyttävät ja voit vastata siihen haluammallasi laitteella. Jne. Applen laitteet toimivat paremmin yhdessä kuin Androidit keskenään, eli Iphone voi olla perusteltu ostos vain sen takia, että omistat Applen laitteita jo ennestään.

        Apple myös päivittää laitteitaan jopa 5 vuoden ajan julkaisusta, kun androidin kanssa päivitykset tahtovat olla parin vuoden arpapeli. Appstoresta voi myös latailla sovelluksia paljon huolettomammin kuin Google playsta. Pentu latasi Android-puhelimensa niin täyteen sontaa, että mainokset tervehtivät aina ensimmäisenä kun laitteen avasi, ja akunkesto romahti täysin. (Eikä edes laitteen normaali nollaus auttanut) Vastaava ei ole onnistunut Iphonella kovasta yrityksestä huolimatta. (yli 400 appia!!?)

        Mutta se hinta!

        Jos lstat ohjelman iphonelle ja haluat sen ipadille niin joudut ostamaan sen uudestaan, läheskään kaikissa sovelluksissa ei ole tuota dual moodia.


      • Anti.olla.jo
        pakkasherra- kirjoitti:

        Käyttölogiikka ja ekosysteemi huonompi kuin android. Päivitettävyys (nyk 3v?) tietoturva parempi kuin android. kylmänsieto iphonessa surkea

        Miksi teidän pitää koko ajan väitellä iOS:n ja androidin paremmiudesta? Antaisitte olla, suomi24:n palstoilla ette asiaa ratkaise. Ostakoon jokainen sellaisen puhelimen, jonka parempana omiin tarkoituksiinsa näkee, miksi tätä jatkaa.


      • VäitelkääKakrut
        Anti.olla.jo kirjoitti:

        Miksi teidän pitää koko ajan väitellä iOS:n ja androidin paremmiudesta? Antaisitte olla, suomi24:n palstoilla ette asiaa ratkaise. Ostakoon jokainen sellaisen puhelimen, jonka parempana omiin tarkoituksiinsa näkee, miksi tätä jatkaa.

        Kakarat ne täällä väittelee, ei järkevät aikuiset tuohon väittelyyn lähde. Jos ei ole mitään parempaa tekemistä, sitten vaan täytyy tuijotella tätä aneemista saittia ja jatkaa väittelyä.


    • nehajoopian

      Älä osta kiinalaista iPhonea, osta mieluummin joku kestävämpi puhelin merkki.

      • KiinassaTehty

        Juu, osta mieluummin kiinalainen Huawei, saat vakoiluohjelmatkin ihan oheistuotteena. Sitä paitsi, Apple on amerikkalainen merkki, vain kiinalainen alihankkija sen tekee. Muuten, onko nykyinen Nokia suomalainen, kysyn vaan?


      • nimierkki007
        KiinassaTehty kirjoitti:

        Juu, osta mieluummin kiinalainen Huawei, saat vakoiluohjelmatkin ihan oheistuotteena. Sitä paitsi, Apple on amerikkalainen merkki, vain kiinalainen alihankkija sen tekee. Muuten, onko nykyinen Nokia suomalainen, kysyn vaan?

        Nokia ei ole suomalainen, vaan kiinalainen


      • Huutonaurut-
        KiinassaTehty kirjoitti:

        Juu, osta mieluummin kiinalainen Huawei, saat vakoiluohjelmatkin ihan oheistuotteena. Sitä paitsi, Apple on amerikkalainen merkki, vain kiinalainen alihankkija sen tekee. Muuten, onko nykyinen Nokia suomalainen, kysyn vaan?

        Nokia on yhtäpaljon suomalainen kuin iphone on amerikkalainen.
        iPhonessako ei oheistuotteena tule takaportteja / vakoiluohjelmia?

        Heh heh, heh heh heh, uskomatonta, heh heh...


      • KiinassaTehty
        Huutonaurut- kirjoitti:

        Nokia on yhtäpaljon suomalainen kuin iphone on amerikkalainen.
        iPhonessako ei oheistuotteena tule takaportteja / vakoiluohjelmia?

        Heh heh, heh heh heh, uskomatonta, heh heh...

        Mikä niin naurattaa? Että oikein huutaen, en ymmärrä.


      • KiinassaTehty
        Huutonaurut- kirjoitti:

        Nokia on yhtäpaljon suomalainen kuin iphone on amerikkalainen.
        iPhonessako ei oheistuotteena tule takaportteja / vakoiluohjelmia?

        Heh heh, heh heh heh, uskomatonta, heh heh...

        Apple on amerikkalainen yhtiö. Eikö mielestäsi ole? Perustele.


      • Perustelijoidenyhdistys
        KiinassaTehty kirjoitti:

        Apple on amerikkalainen yhtiö. Eikö mielestäsi ole? Perustele.

        Olenko muuta väittänyt? Perustele.
        Eikö Nokia ole Suomalainen yhtiö? Perustele


      • Antimuusikko
        Perustelijoidenyhdistys kirjoitti:

        Olenko muuta väittänyt? Perustele.
        Eikö Nokia ole Suomalainen yhtiö? Perustele

        Aha, muusikko. Kysymykseen kysymyksellä. Keskustelu loppui tähän.


      • Perustelijoidenyhdistys
        Antimuusikko kirjoitti:

        Aha, muusikko. Kysymykseen kysymyksellä. Keskustelu loppui tähän.

        Aha, ratio ja laa-puhelinmies, ei ymmärrä vastausta ja ei vastaa kysymyksiin, Keskustelu loppui tähän!


      • Anonyymi

        osta swappielta! halpa mutta uudenveroinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osta swappielta! halpa mutta uudenveroinen

        Onko muka halpoja... Ilmoittavat hintansa alv 0%.


      • Anonyymi
        nimierkki007 kirjoitti:

        Nokia ei ole suomalainen, vaan kiinalainen

        Nyt sekoitatte nokian ja hdm rakkaalla lapsella monta nimeä


    • ripulimies

      Juo runsaasti nesteitä, suoloja ja sokeria sopivassa suhteessa. Korkeintaan kolmasosa nesteistä voi olla makeita pullojuomia.

    • larssiterr

      Tällaista prostituutio on Suomessa: "Halvalla saa, kun on huonot ajat"

    • Anonyymi

      Ostaa suosiolla Nokian järkeä peliin.

      • Anonyymi

        Ei mitään järkeä ostaa androidia miltään merkiltä.
        iPhone on kaikinpuolin paras valinta, ei huolta edes haittaohjelmista.


      • Anonyymi

        Jep. Nokia pähittää Ii laitteet heittämällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Nokia pähittää Ii laitteet heittämällä!

        Missä suhteessa, haittaohjelmien määrässä?


      • Anonyymi

        ”73 prosenttia entisistä iPhonen omistajista valitsee uudeksi puhelimekseen Applen vaihtoehdon.”
        Eli suurin osa ei hairahdu huonompaan, jotku tahtoo kokeilla Amdroidia mutta on paljon juttua että takaisin palataan koska Android on saastuva sillisalaatti, ohjelmatarjonta amatöörimaista eikä ammattitasoa kuin Applelle, androidissa saattaa pyöriä mainoksia ruudulla yhtenään kuluttaen akkua jne.


      • Anonyymi

        Suosittelen Android puhelinta. Siihen saa Google play kaupasta vaikka mitä sovelluksia, mitä erilaisempiin tarpeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Android puhelinta. Siihen saa Google play kaupasta vaikka mitä sovelluksia, mitä erilaisempiin tarpeisiin.

        Saa toki, 99% sisältää sitten haittaohjelmia tai mainoksia.
        Toesitkö että Applen laitteisiin saat kaiken ilman näitä haittoja ja parempilaatuiset ohjelmat?
        Miten olisi Affinity Photo ja LumaFusion?
        Ihan naurattaa kuin alkeellinen on android.


      • Anonyymi

        Kukaan itseänsä kunnioittava ihminen ei osta kolossaalisen kokoista 7 lussaa, karmealla hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan itseänsä kunnioittava ihminen ei osta kolossaalisen kokoista 7 lussaa, karmealla hinnalla.

        Jep hintaa yli puolet liikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan itseänsä kunnioittava ihminen ei osta kolossaalisen kokoista 7 lussaa, karmealla hinnalla.

        Ne jotka haluaa kokoa ostaa plus mallin, pienemmät mallit ei ole plus malleja,
        Hinta ei ole karmea vaan androidia halvempi, jos olet vaan niin köyhä ettei ole varaa kuin 50€ puhelimiin niin silloin voi tuntua kalliilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan itseänsä kunnioittava ihminen ei osta kolossaalisen kokoista 7 lussaa, karmealla hinnalla.

        Mistä muuten keksit 7 Plussan ottaa keskusteluun mukaan?


    • Anonyymi

      1) Se on kallis.Jos iPhone ei olisi Applen tuotos, sitä olisi jo alettu vuokrata halvalla kuukausimaksulla.

      2) Se on anti-tekniikkaa.Apple ei anna puhelintaan käytettävän jaettavana langattoman verkon tukiasemana taloudellisista syistä. Milloin firma ymmärtää, että ominaisuuksien täytyisi vastata asiakkaan toiveita?

      3) Se ei tue Flashia.Puhelin, joka lupasi tuoda internetin jokaiseen taskuun, ei voi edes näyttää suurinta osaa siitä.

      4) Se ei osaa multitaskingia.iPhonessa joutuu avaamaan uuden sovelluksen, jotta voi tarkistaa, onko saanut uusia pikaviestejä.

      5) Sen akkukesto on huono.Verrattuna muunmerkkisiin puhelimiin, iPhone tarjoaa vain keskinkertaisen akkukeston. Tämä ei tosin ole uusi ongelma Applen laitteissa.

      6) Sen sovellusten kehittäminen maksaa.Apple käyttää turhanpäiväisten iPhone-sovellusten kehittämiseen rahaa, jota voisi käyttää myös hyödyllisempiin tarkoituksiin.

      7) Sen kuulokkeet ovat huonot.Jos istut jonkun iPhonea tai iPodia kuuntelevan vieressä, kuulet saman minkä hänkin.

      8) Sitä ei ole suunniteltu hyvin.iPhone on vain tietokone, jossa sattuu olemaan puhelin. Kumpikaan puoli laitteesta ei ole loistava.

      9) Sillä navigointi maksaa.Nokia ja Google Android tarjoavat ilmaista navigointia, mutta iPhonella se maksaa.

      10) Se jyrää paremman tekniikan.Kaikissa hotellihuoneissa täytyy nykyään olla iPod-telakka. Jos näistä Apple-soveltuvuuksista ei otettaisi paineita, olisi tarjolla enemmän wifi-radioita ja muuta uutta, parempaa tekniikkaa.

      • Anonyymi

        Elät Vampunen kyllä melkoisessa menneisyydessä ja pilviharsossa, vai ei voi käyttää tukiasemana ja nettisivuista suurin osa ei toimi, ei jumalaut. mitä harhaluulosa.

        TIEDOKSI KAIKILLE ETTÄ NUO EI OLEMTOTTA MITÄ EDELLISESSÄ ON LUETELTU!


      • Anonyymi

        Tuossa on ihan joka kohta väärin, et näymmä tiedä ensimmäistäkään asiasta iPhonesta tai tahalleen vääristelet ja mustamaalaat applea keksien siitä asioita jotka on VALETTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ihan joka kohta väärin, et näymmä tiedä ensimmäistäkään asiasta iPhonesta tai tahalleen vääristelet ja mustamaalaat applea keksien siitä asioita jotka on VALETTA.

        Ei ole joka kohta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole joka kohta:)

        Eli myönnät itsekin että valehtelit suurimmassa osassa, mikä muka pitää paikkaansa edellisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole joka kohta:)

        Menipä taas Vapunen hiljaiseksi, valetta oli siis kaikki kuten näemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menipä taas Vapunen hiljaiseksi, valetta oli siis kaikki kuten näemme.

        JeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannu

        Nolo, taas valheesta jäi kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo, taas valheesta jäi kiinni.

        JeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJeejeeJerrykannuJ


    • Anonyymi

      ONGELMA: IPHONE 7 JA 7 PLUS PITÄÄ KOVAA ÄÄNTÄ
      Sur-rur ja sitä rataa. iPhone 7 Plus-puhelimen on sanottu pitävän kovaa ääntä kun se altistuu kovalle rasitukselle pelatessa pelejä tai käyttäessä sovelluksia. ”Surinan” voi kuulla puhelimen takaosasta, mutta raporttien mukaan ongelma ei koske kaikkia iPhone 7-puhelimia. Emme itse ole kohdanneet ongelmaa käyttäessämme iPhone 7 tai 7 Plus-puhelimia, mutta mikäli havaitset ongelman tule käymään ja me tarkastamme puhelimesi.

      ONGELMA: IPHONE 7 JA 7 PLUS EI KENTTÄÄ
      Tämän ongelman on sanottu tulevan esiin kun pidät puhelintasi lentokonetilassa ja otat lentokonetilan pois käytöstä siirtyäksesi käyttämään iPhone 7 tai 7 Plus-puhelinta normaalitilassa.

      Puhelin ei vain yksinkertaisesti yhdisty takaisin matkapuhelinverkkoon. Huhujen mukaan Apple on tietoinen ongelmasta ja on tekemässä korjaava ohjelmistopäivitystä. Tätä kirjottaessa tarjolla on iOS-käyttöjärjestelmän versio 10.1.1, jonka päivitystiedoissa ongelmasta ei ole mainintaa.

      Ongelman ratkaisemiseksi voit koittaa käynnistää puhelinta uudestaan, ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen irroittaa ja laittaa sim-kortin takaisin puhelimeen. Voit myös nollata puhelimen verkkoasetukset asetuksista: Asetukset -> Yleiset -> Nollaa -> Nollaa verkkoasetukset. Asetusten nollauksen jälkeen saatat joutua täydentämään joitain langattomien verkkojen tietoja (salasanat ja verkon nimi) uudelleen.

      ip7-3.jpg

      ONGELMA: IPHONE 7 JA IPHONE 7 PLUS HUONO AKKUKESTO
      Akkukesto on klassinen vika tai ehkä ennemminkin ominaisuus. Kuten aiemmin todettiin, akkukesto on parantunut iPhone 6S ja 6S Plus-puhelimiin verrattuna ja kapasiteetti on kasvanut iPhone 7- puhelimen kohdalla 1960mAh:iin, iPhone 6S-puhelimen 1717 mAh:ista. Plus mallien kohdalla iPhone 7 Pus-puhelimen akkukapasitetti on 2900 mAh:ia, iPhone 6S Plus puhelimen 2750 mAh:iin verrattuna.

      Omissa testeissämme emme ole havainneet ongelmia akkukeston suhteen. Kannattaa muistaa, että kun saat käsiisi uuden puhelimen käytät sitä luultavasti normaalia enemmän. Voit kuitenkin tarkastaa vinkkimme paremman akkukeston saavuttamiseksi aiemmin kirjoittamastamme artikkelista tästä. Omat kokemuksemme akkukeston parantumisesta ovat positiivisia.

      ONGELMA: IPHONE 7 JA 7 PLUS-PUHELIMEN KOTINAPPI
      iPhone 7 ja 7 Plus-puhelimissa on otettu käyttöön uudenlainen kotinappi, joka muuttaa puhelimen käyttöä. Nappi ei enää painu alas, kuten aiemmissa malleissa. Nappia tulee silti painaa hipaisun sijaan, jotta pääset sisään puhelimen käyttöjärjestelmään. Kuulostaa epäloogiselta ja sitä se aluksi onkin. Sama ominaisuus on tullut käyttöön myös muissa, vanhemmissa iPhone-malleissa.

      Ominaisuus on kuitenkin mahdollista ottaa pois päältä asetuksista. Toimi siis seuraavasti ja saat käyttöösi jälleen ”hipaisu”-avauksen: Asetukset Yleiset Käyttöapu Koti-painike Avaa Touch ID:llä.

      ONGELMA: PUHELIN ON JUMISSA
      Kaikki iPhonet jumittuvat joskus. Myös iPhone 7 ja 7 Plus. Buuttaa siis puhelin painamalla äänenvoimakkuusalasnappia- ja virtanappia pohjassa yhtäaikaa. Puhelin pakkokäynnistyy uudelleen ja laitteen pitäisi jälleen toimia nopeammin.

      • Anonyymi

        Älä jaa valheellisia ja vanhoja tietoja väittäen niitä nylyajan ongelmiksi, applella laitteet saa päivityksiä ja korjaantuu niillä, androidit ei saa päivityksiä onglemiin vaan pitää ostaa uusi puhelin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe