Kaverini..

Palle

Olin kotona ja olin juuri saanut siivottua asunnon ja menin suihkuun. Olin kutsunut ystäväni kahville luokseni. Oli kuuma päivä ja avasin takapihan oven selälleen, jotta saisin ilman vaihtumaan. Ystäväni tuli hieman etu ajassa ja menin avaamaan oven keltaisessa pyyhkeessäni. Olin sitonut hiukset ylös kiinni ettei ne ollut kastunut. Vesipisarat valuivat reisiäni pitkin ja minua alkoi haluttamaan, toivoin salaa ettei ystäväni olisi tullut näin aikaisin, jotta olisin kerennyt vielä tyydyttää itseni.

Ystäväni ihaili rusketustani jonka olin saanut rannalla maatessani. Tarjosin ystävälleni viileää viiniä helpottaakseni kummakin oloa näinkin kuumana päivänä. Ystäväni tarttui lasiin ja joi sen ahnaasti. Minäkin kulautin oman lasini tyhjäksi ja kaadoin meille vielä lisää. Ohjasin ystäväni olohuoneeseen jossa oli ovi auki ja vähän viileämpää , ystäväni katsoi minua pitkään ja tajusin etten ollut vielä pukeutunut. Pyysin häntä istumaan hetken yksin, jotta käyn laittamassa jotakin päälleni.

Menin makuuhuoneeseen ja en voinut olla ajattelematta ehtisinkö pikaisesti sormettamaan ennen menoani takaisin olohuoneeseen. Otin Pyyhkeen pois päältäni ja aloin etsiä sopivia alus housuja. Päädyin tiukkoihin, läpinäkyviin, mustiin stringehin, jotka entisestään kiihoitti minua pukiessani ne päälleni.

Ennen kun sain puettua muuta päälleni, ystäväni tuli makuuhuoneeseen kädessään molempien viinilasit täytettyinä. Minä hämmästyin, punastuin ja aloin etsiä katseellani pyyhettä. Seisoin ystäväni edessä nännit kovana mustissa läpinäkyvissä stringeissä ja hän lähestyi minua. Hänellä oli päällään minihame ja paita jossa oli edessä vetskari. Vetskari oli avattu niin, että ystäväni kauniiden rintojen kaari näkyi selvästi. Tunsin kastuvani tätä katsellessa.
Ystäväni otti hellästi tissini käteensä ja alkoi nuolla niitä, hitain varmin vedoin. Voihkaisin nautinnosta ja anelin lisää. Hän jatkoi nuolemista ja kellisti minut samalla nimun ja poikaystäväni vuoteelle, en voinut olla enää hiljaa. Jännityin hänen siietäessään toisen kätensä minun kosteaan pilluuni joka sykki hurjaa vauhtia, anellen lisää kosketusta. Hän hyväili sormellaan klitoristani ja rohkaisin itseni ja laitoin käden hänen mini hameensa alle, hän voihkaisi ja tunsin kuuman märän pillun sormissani. Hän avasi paitansa ja siirtyi alemmas nuolemaan minua. Hänen kielensä lipoi minun pilluani hurjaa tahtia. Aloin vapista nautinnosta.

Yhtäkkiä poikaystäväni oli ilmestynyt ovelle ja kysyi saisiko liityä seuraan. Emme olleet kuulleet kun hän oli tullut auki olevasta takapihan ovesta. Ystäväni nyökkäsi mutta jatkoi minun nuolemistani. Poikaystäväni riisui ja tuli hieromaan ystävääni taitavin ottein pillusta takaa päin. Ystäväni voihaksi nautinnosta ja minä aloin saavuttamaan tiettyä pistettä. Ystäväni noputti kielensä tahtia pillussani ja leikitteli kilen kärjellä klitorista. Värisin nautinnosta. Poikaystäväni oli alkanut työntää kovaa ja isoa kulliaan ystäväni märkään, kuumaan ja tiukkaan pilluun. Ystäväni seisoi sängyn vieressä nojaten käsillä sänkyyn. Menin etupuolelle ja hieroin voimakkasti ysäväni klitorista. Poikaystäväni laukesi äänekkäästi ja pian sen jälkeen ystäni alkoi kiljua nautinnosta. Hän tuli erittäin voimakkaasti ja kosteus valui hänen jalkojaan pitkin. Lysäshdimme kaikki vuoteelle väsyneenä ja tyydytettyinä. Pilluni sykki vielä pitkään siinä maatessamme...

0

9594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        153
        10980
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        56
        3083
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        210
        2922
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        25
        2157
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        17
        1918
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        18
        1729
      7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        14
        1716
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1617
      9. 84
        1603
      10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        49
        1584
      Aihe