Kaverini..

Palle

Olin kotona ja olin juuri saanut siivottua asunnon ja menin suihkuun. Olin kutsunut ystäväni kahville luokseni. Oli kuuma päivä ja avasin takapihan oven selälleen, jotta saisin ilman vaihtumaan. Ystäväni tuli hieman etu ajassa ja menin avaamaan oven keltaisessa pyyhkeessäni. Olin sitonut hiukset ylös kiinni ettei ne ollut kastunut. Vesipisarat valuivat reisiäni pitkin ja minua alkoi haluttamaan, toivoin salaa ettei ystäväni olisi tullut näin aikaisin, jotta olisin kerennyt vielä tyydyttää itseni.

Ystäväni ihaili rusketustani jonka olin saanut rannalla maatessani. Tarjosin ystävälleni viileää viiniä helpottaakseni kummakin oloa näinkin kuumana päivänä. Ystäväni tarttui lasiin ja joi sen ahnaasti. Minäkin kulautin oman lasini tyhjäksi ja kaadoin meille vielä lisää. Ohjasin ystäväni olohuoneeseen jossa oli ovi auki ja vähän viileämpää , ystäväni katsoi minua pitkään ja tajusin etten ollut vielä pukeutunut. Pyysin häntä istumaan hetken yksin, jotta käyn laittamassa jotakin päälleni.

Menin makuuhuoneeseen ja en voinut olla ajattelematta ehtisinkö pikaisesti sormettamaan ennen menoani takaisin olohuoneeseen. Otin Pyyhkeen pois päältäni ja aloin etsiä sopivia alus housuja. Päädyin tiukkoihin, läpinäkyviin, mustiin stringehin, jotka entisestään kiihoitti minua pukiessani ne päälleni.

Ennen kun sain puettua muuta päälleni, ystäväni tuli makuuhuoneeseen kädessään molempien viinilasit täytettyinä. Minä hämmästyin, punastuin ja aloin etsiä katseellani pyyhettä. Seisoin ystäväni edessä nännit kovana mustissa läpinäkyvissä stringeissä ja hän lähestyi minua. Hänellä oli päällään minihame ja paita jossa oli edessä vetskari. Vetskari oli avattu niin, että ystäväni kauniiden rintojen kaari näkyi selvästi. Tunsin kastuvani tätä katsellessa.
Ystäväni otti hellästi tissini käteensä ja alkoi nuolla niitä, hitain varmin vedoin. Voihkaisin nautinnosta ja anelin lisää. Hän jatkoi nuolemista ja kellisti minut samalla nimun ja poikaystäväni vuoteelle, en voinut olla enää hiljaa. Jännityin hänen siietäessään toisen kätensä minun kosteaan pilluuni joka sykki hurjaa vauhtia, anellen lisää kosketusta. Hän hyväili sormellaan klitoristani ja rohkaisin itseni ja laitoin käden hänen mini hameensa alle, hän voihkaisi ja tunsin kuuman märän pillun sormissani. Hän avasi paitansa ja siirtyi alemmas nuolemaan minua. Hänen kielensä lipoi minun pilluani hurjaa tahtia. Aloin vapista nautinnosta.

Yhtäkkiä poikaystäväni oli ilmestynyt ovelle ja kysyi saisiko liityä seuraan. Emme olleet kuulleet kun hän oli tullut auki olevasta takapihan ovesta. Ystäväni nyökkäsi mutta jatkoi minun nuolemistani. Poikaystäväni riisui ja tuli hieromaan ystävääni taitavin ottein pillusta takaa päin. Ystäväni voihaksi nautinnosta ja minä aloin saavuttamaan tiettyä pistettä. Ystäväni noputti kielensä tahtia pillussani ja leikitteli kilen kärjellä klitorista. Värisin nautinnosta. Poikaystäväni oli alkanut työntää kovaa ja isoa kulliaan ystäväni märkään, kuumaan ja tiukkaan pilluun. Ystäväni seisoi sängyn vieressä nojaten käsillä sänkyyn. Menin etupuolelle ja hieroin voimakkasti ysäväni klitorista. Poikaystäväni laukesi äänekkäästi ja pian sen jälkeen ystäni alkoi kiljua nautinnosta. Hän tuli erittäin voimakkaasti ja kosteus valui hänen jalkojaan pitkin. Lysäshdimme kaikki vuoteelle väsyneenä ja tyydytettyinä. Pilluni sykki vielä pitkään siinä maatessamme...

0

10143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
        Sinkut
        152
        3396
      2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
        Maailman menoa
        51
        2382
      3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
        Maailman menoa
        12
        1190
      4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
        Ikävä
        111
        1163
      5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
        Helsinki
        48
        927
      6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
        Suomalaiset julkkikset
        19
        870
      7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
        Ikävä
        46
        854
      8. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
        Ikävä
        8
        845
      9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
        Ikävä
        35
        679
      10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
        Maailman menoa
        194
        656
      Aihe