Miten jotkut pystyy tähän?

Enoohurjapää

Moiheiterve, siis oon täs miettiny, et miten jotkut pystyy menee niiku tyylii jossai lintsil tai powerparkis, missä ikinä käykään, nii niiku niihi kaikkein pahimpii laitteisiin missä mennään pää alaspäin ja kaikkia kiekuroita. :D Siis ite pystyn meneen vaan särkänniemen tornaadon, jos mietitää näitä "pahimpia" laitteita. Siinä menee mun kynnys. Jos meen johonki missä mennään pää alaspäin sun muuta nii juoksen jo laitteesta oksentamaa. :'DD
Tää oli oikeestaan aika turha mut kjeh.. XDD

3

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enoohurjapää

Korjaan, jos siis mennään johonki pahempaan laitteeseen kun tornaado, niin tulee yrjö. :D

• wefsdfvdfvbs34v

Powerparkin mustekala ei oo pelottava tai huimaava mutta halaun karttaa sitä koska se alkaa oksettaa. Inhottava laite, sanon: turha kertakaikkiaan, päivänpilaaja. Cobra on aika jees, ei oikeestaan pelota ollenkaa; enite sillo ku se nousee ylös ja pää on menosuuntaan. Yleesäki ne nousut eli ns.vauhinotot on tympeempiä hetkiä mutta ne kestää kn tietää että kohta ne palkitaan :) Siihen pyykinkuivautelineen näköiseen en halua mennä, josa istutaan narutuolien pääsä ja pyöritää ymprää( huimapäie karuselli) enkä siihen heiluvaan suksisauvaan joka samalla pyörii ympäri ja joka muute kerra osu johoki työläiseen joka kuoli.
      Booster on kans paha enkä aio käyä siinä kuunaan. Lisäksi se vähä sivummalla olevavuoristorata joka tekee järkyn korkeita ja jyrkkiä syöksyjä on vähä liikaa, Thunderbird on mukavan ja turvallisen tuntoinen. Lintsinmäelä ovatvarsin kivoja ne mustekalatyyppinen josa istutaan kahen ja istujapareja on useita siinä pyörivällä alustalla. Sehä reuhtoo ylösalasiki, mutta ei okseta niiku Alahärmän vastaavahkonlainen. Kieppi on niin ikään kiva, se josa istuu paljo ihmissii rivisä ja penkki pyörii ympäri.
      Tornado on siitä tympeä että pudotuksen aikana olkapään saattaa kipeytyä hiisisti ku en ottaa turvakaariin sen parin sekunni rommauksen aikana.
      Lintis ukko on kans aika liikaa. Tosin nuo on useimmite semmossii että sivustakatojaa pelottaa enempi. Sitte jos netistä näkee vireoota vaikka ukon kyyistä nii ei se lasku siinä nii pahalta näytä. Pahinta varmaan silloku o sielä ylhäällä, vaunu kulkee hitaasti ja näkee maisemat tarkasti ja ehtii miettiä että miltäss se tuntus jos tämä vakooti yhtäkkii kaatus kylellesä tuone ismiste pääle.
      Semmosia on aina metka miettiä tosinaan kun oottaa vaikka sitä ku tornaaton penkki nousee hitaasti ylös, suhisee ja pöhisee ja uumoilee sielä tovin ja sitten yhtäkkiä nykäsee sut alas
      En oo siis minäkään huimapää. Vekkulasta varmaan eniten pidin Linnanmäellä, tai ainakin sielä on kavereiden kans kiva käyä

• Enoohurjapää

Juu siis ite tykkään olla kavereittekaa lintsil ja näi mutten mee niihi kaikkein pahimpii. Mul ehkä suurin pelko noissa laitteissa se et jos se laite menee rikki (epätodennäköstä muttei mahdotontakaan) et sit kuolee :'D. En niiku ite tykkää uida tai mennä veneellä, ku pelko siitä että tapahtus jotain. Tietty oon semi hyvä uimaan, mutten vapaaehtosesti sitä tee tai mee veneellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      105
      4530
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2942
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2432
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1809
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe