Sä lupasit mulle

mitenkäskävi

NIIN???? ? ;) ....

24

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajaltaaaa

Eli siis T-miehelle

• kävimitenkävi

mitä sit oon luvannut? On joskus vähän höttönen ajatus niin ei aina muista mitä on tullut luvattua ja mitä ei.

• Sivustahuomannut

Jättäkä jo se T rauhaan

• en-muista

Mitä lupasin? Vetää turpiin vai???

• tämäalkaariittäänyt

Polliisitko haluut ovelles vai??? Uhkeus se on nettiuhkauskin? Yhden ja toisenkin kerran jo katsoin läpi sormien tuota touhua!!!

• oletharhainen
        tämäalkaariittäänyt kirjoitti:

Polliisitko haluut ovelles vai??? Uhkeus se on nettiuhkauskin? Yhden ja toisenkin kerran jo katsoin läpi sormien tuota touhua!!!

Mikä uhkaus?? Kysyin vain!!!

• mietintäeilupaa

En ole luvannut mitään.

• voitkokertoa

Pakko sanoa etten ole luvannut kenellekään mitään, koska en ole kertonut ajatuksistani kenellekään. Mitähän mahdat tarkoittaa tällä?

• T ja J ovat kovasti näillä palstoilla. Onko nimet kenenkään tiedossa. Mitähän niiden kirjainten takana on.. joku tarina kumminkin.

• Promisemyself

Nyt lupaan nuuskutella änä vuonna jonkun miehen haaroväliä, ihan vaan because i can... ja muutaman muun seikan vuoksi. Kohde tullaan valitsemaan erityisen huolellisesti.

• Freewomenfreecountry

Ja tämä siis yhteiskunnalliskasvatuksellisena urotekona. Että osaatte merkityksellistää oikein aikomukset ja motiivit. Kera keskarin. Harmillista, kun en nyt koe olevani varsinaisesti mitään opettaja-ainesta. Kutsumuskin puuttuu, tai menee vähän ohi... Mutta mitä sitä ihminen ei tekisi maansa hyväksi.

• Enolerobottien

Mitä hän lupasi?

• 5cardcharlie

Taidan pitää eräästä tytöstä hieman, ei ole mikään missi, eikä ole pallon-muotoinen naama kuten sara chavakillakaan, mutta jostain syystä, jota itse en voi vielä käsittää.

Erittäin hyvä kysymys älykkäille arvaustytöille, josta puhuimmekin erään saksalaisen ihmisen kanssa, entä jos: viestejen kryptaus hoidetaan aivan ilman mitään aikaa, eli ilman ajan synkrotointia = kaikki algoritmit jotka perustuvat aikaan nollattuna silloin, pätemättömiä.

Eli siis otetaan random-lähete jostain muualta kokonaan kuin mistään ihmisen tuntemista jutuista.

• sara.na

Taitaa korttipoikaa Savakki kovin kiinnostaa kun pitää sen naamaa niin arvostella.

• Sivustakuulut

Tien yhden ystävän jonka elämää varjosti j ja T .
      Ei kai kumpikaan sit kelvannut loppupeleissä.

• hmmmmm

• Terveisethälle

Kyllä kuule j kelpasi ja kelpaa edelleen

• veeämmnäinen

Itse sanelit sävelesi.

• Josalkaa

Laura kirjoitella tänne niin olen mukana. Ihan tosi!

• Putouksenuusikausi

Laura Palmer on fiktiivinen hahmo.

• Jaaenolekatsonut

Putousta.

• tiedätkylläkunpinnistät

En muista minäkään mitähän ihmettä olisin luvannut? Toki ymmärrän että olet vihainen kun kaikki ei mennyt kuten kuvittelit. Se miten ja miksi jouduin näin tekemään on syynsä. Ihan minua voit toki syyttää. Mutta ihan sama mitä teet pystyn sen perustelemaan siten että sinun syyksi menee. Pidän nyt hiljaisuutta jonkin aikaa kun en jaksa aina selittää. Mutta viimeisin vihje oli sinua koskeva mitä et edes älynnyt. Kumma juttu mutta jos edes vihjaiset mistä olisi kyse voisin perustella.

• opitkomitään

Niin se tekee lupaa ja kertoilee satuja saaden seksiä naisilta jotka ovat sinisilmäisiä. Et ole ainoa joten se tieto pitäisi sua helpottaa. Sillä on jo uusi menossa. Kun älyät leikin jutun ei tarvitse perään kysellä. Et halunnut joten... Et todellakaan ole sen arvoinen. En arvosta alunperinkään naista joka tietäen leikkiin ryhtyy. Kun se myöntäisi itselleen mitä hain ja miksi helpottaa sinua. Ei ehkä kivalta tunnu kuulla tämä. Jotakin minunkin on pidettävä kiinni. Ja jos mietit että mulle tehtäisiin samoin ei pelkoa. Kyllä se status on oltava siitä huolimatta vaikka itse leikin. Turha sitä on syyttää muita tästä. Minä osaan leikkiä ja nautin toisinaan onnistuu toisinaan käy näin kuten sinun kanssa. Mahdat miettiä minkälainen on elämäni kuule ihan hyvä. Se mitä sulle kerron on minun päätettävissä. Ehkä sinua sivaltaa rinnassa tieto minkälainen olen mutta toisaalta osasit jarruttaa ajoissa eikö totta. Toki lupailen paljonkin mutta niitä ei kukaan voi eikä pysty vaatimaan.

• tunnistettu_

Kakkonenjonkatiedän

punapäällenijokamuisto

ruusujakinsaitm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2058
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      159
      1545
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1374
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1131
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      872
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe