Elokuva katsottavaan muotoon

irmeli72

Tallensin digiboxilla elokuvan ja kopioin sen sieltä usb-tikulle. Tökkäsin tikun telkkariin mutta ei se tajua mitään siitä. Tikulla on tuollaiset tiedostot http://aijaa.com/bYMHoy saako ne jollakin hokkuspokkusohjelmalla muunnettua että sitä voi tv:n usb-paikkaan laitettuna katsoa?

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dadaaaaaa

olihan noita ohjelmia joskus muistaakseni jolla sai dikiboxien nauhotteet jollekin järkevälle formaatille.
      en vaan muista enää niiden nimiä, joudut googletaan.

• Jos VLC:llä pystyy tallenteen katsomaan, pystyy tallenteen sillä myös muuntamaan.

Tuo .ts on se Transport Stream -vuo, joka sisältää itse tallenteen. Tiedostopäätteen .nts tiedosto saattaa olla tallenteeseen liittyvä tekstitystiedosto. Digiboxien tiedostomuodot ja nimeämiskäytännöt eivät ole standardeja. Jos aikoo alkaa hyväksi tässä, pitää opiskella asioita aika lujasti.

Kaikki digiboxit eivät tuota avointa sisältöä, vaan se on salattu. Silloin se on voi voi...

• irmeli72

Kokeilin jo aiemmin tuota VLC:llä ja WMP:llä huonolla menestyksellä. Digiboxi on Humax HDPVR5000T. Voihan sitä leffaa katsoa toki sieltä käsin että ei tässä nyt isosta ongelmasta ole kysymys. Kiitos asiallisesta vastauksesta ja hyvää loppuvuotta!

• Ei tule kaikki selvinpäin mieleen?

Entä jos katselee sen digiboxin tallenteen televisiossa ja samalla nauhoittaa sen televisiosta sille muistitikulle niin onnistuuko se niin

Noissa mun televisiossa voi tallentaa ohjelmaa muistitikuille mutta en ole koskaan testannut saako digiboxista television kautta tulevaa ohjelmaa taas tallennettua televisiosta muistitikulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      3030
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2722
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      56
      2506
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2447
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1998
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1529
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1522
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      75
      1470
    9. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1469
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1409
    Aihe