Tallensin digiboxilla elokuvan ja kopioin sen sieltä usb-tikulle. Tökkäsin tikun telkkariin mutta ei se tajua mitään siitä. Tikulla on tuollaiset tiedostot http://aijaa.com/bYMHoy saako ne jollakin hokkuspokkusohjelmalla muunnettua että sitä voi tv:n usb-paikkaan laitettuna katsoa?
Elokuva katsottavaan muotoon
5
69
Vastaukset
- Dadaaaaaa
olihan noita ohjelmia joskus muistaakseni jolla sai dikiboxien nauhotteet jollekin järkevälle formaatille.
en vaan muista enää niiden nimiä, joudut googletaan. Jos VLC:llä pystyy tallenteen katsomaan, pystyy tallenteen sillä myös muuntamaan.
Tuo .ts on se Transport Stream -vuo, joka sisältää itse tallenteen. Tiedostopäätteen .nts tiedosto saattaa olla tallenteeseen liittyvä tekstitystiedosto. Digiboxien tiedostomuodot ja nimeämiskäytännöt eivät ole standardeja. Jos aikoo alkaa hyväksi tässä, pitää opiskella asioita aika lujasti.
Kaikki digiboxit eivät tuota avointa sisältöä, vaan se on salattu. Silloin se on voi voi...- irmeli72
Kokeilin jo aiemmin tuota VLC:llä ja WMP:llä huonolla menestyksellä. Digiboxi on Humax HDPVR5000T. Voihan sitä leffaa katsoa toki sieltä käsin että ei tässä nyt isosta ongelmasta ole kysymys. Kiitos asiallisesta vastauksesta ja hyvää loppuvuotta!
Muistaakseni tuolla sai http://bot.fi/28q9 luotua virtuaaliaseman tietokoneelle ja se ymmärsi noita digiboxien tallenteita. Tuolta varmaan voi ladata kokeiluohjelman jolla voi testata onnistuuko purkamaan digiboxin tallenteen tietokoneella katseltavaan muotoon
Ne tekijänoikeudet vaikeuttavat tässäkin http://fin.afterdawn.com/sanasto/selitys.cfm/virtuaaliasema
Jos sen saa tietokoneella näkyviin niin näkyy sitten televisiossakin USB liitännän kautta luulisinEi tule kaikki selvinpäin mieleen?
Entä jos katselee sen digiboxin tallenteen televisiossa ja samalla nauhoittaa sen televisiosta sille muistitikulle niin onnistuuko se niin
Noissa mun televisiossa voi tallentaa ohjelmaa muistitikuille mutta en ole koskaan testannut saako digiboxista television kautta tulevaa ohjelmaa taas tallennettua televisiosta muistitikulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409