Haluatko pelastaa maailman ja planeetta maan, nyt Volkswagen tarjoaa elämäsi tilaisuuden, jos otat niin varmasti kadut
http://www.kolumbus.fi/keni1/suuret_tunteet.jpg
Ps. tähän mennessä jo yli 11 miljoonaa mennyt retkuun. oletko sinä seuraava uhri :)
Volkswagen - sinisilmä kampanja
13
95
Vastaukset
- vw-piirimyyjä
suomesta löytyy aina niin tyhmiä ihmisiä että menevät meidän mainosten mukana halpaan. meille on kunnia asia huijata suomen kansaa lupaamalla autoillemme mitätön ja markkinoiden huonoin 2vuoden takuu, joka ei tosipaikan tullen korvaa mitään. meillä sijoitetaan valtavat summat vuosittain asianajajien palkkioihin. tämä höynäytys on ollut valtava bisnes meidän organisaatiolle.
- Virke.alkaa.versaalilla
Oletkos ajatellut opiskella kirjallista ilmaisua?
- Kirjanoppinut
Virke.alkaa.versaalilla kirjoitti:
Oletkos ajatellut opiskella kirjallista ilmaisua?
Oletko ajatellut ottaa asiantuntijan, seuraavalle auton osto reissulle?
- ollaaneuroopassa
Vtt:n mittaiuksen mukaan suurempiakin päästölukemia päästäneitä automerkkejä löytyy, vaikka verrattaisi noihin ns. huijausautoihin,
- VastaustaOdotellen
No kerroppa muutama, joissa olisi ollut samanlainen huijausohjelmisto tietokoneessa, kuin VW:llä oli.
- vastaustuli
Ei ollut kuin muutamassa huijausohjelmia, mutta suurempia päästölukemia oli paljonkin.
Sehän se onkin niin ihmeellistä.
Vtt testasi autoja tuolloin paljonkin, mutta trollit ei niihin syvenny, koska se on niin arkaluonteista heille.
No, MERSU huijjasi samoin kuin volkkari, mutta sekin painettiin villaisella.
Kolme mijoonaa meseä päivitettiin ja hiljaisuus tuli.
Bemari ja Rellu liipaisimella useamman kerran. Ratsioita.
Jos automerkki on puhdas, niin ei niiden pääkonttoreihin tehdä ratsioita turhan päiten.
Päättele ite missä mennään.
Se siitä.- Minä_ainakin
päättelen kaikesta näkemästäni ja kuulemastani ettei Volkswagen konserni kauaa kestä pystyssä. Onneksi siitä saa rahaa myymällä terveitä yksiköitä mutta Vw sisarmerkkeineen on mennyttä samoin kuin trollipojun työpaikka.
- VastaustaOdotellen
Olisiko vielä jotakin linkkiä laittaa mainitsemistasi automerkeistä, jotka jäivät kiinni huijausohjelmistoista, jotka VW:lläkin oli? Suoli24 sepusteluihin en nimittäin usko. Vain aitoon faktaan.
- vastaustulee
Tässä tulee linkkiä. Esim tämä. Jos et itse osaa selata nettiä, niin olet vain niin onneton tunari.
Ja tämä oli vielä kiltisti sanottu.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001904411.html- VastaustaOdotellen
Ymmärrätkö sinä edes, mitä eroa on VÄITTEELLÄ, ja FAKTALLA? Selvästikään et!!
Ja linkkisi alta löytyvä toinen linkki puolestaan kertoo näin:
"Mercedes-Benz, Honda, Mazda ja Mitsubishi ovat kuitenkin suunnitelleet dieselautonsa niin, että niiden päästöt ovat pienemmät maantiellä kuin laboratoriossa. Kyseisissä autoissa ei ollut huijausohjelmistoa, jota Volkswagen on käyttänyt "
Joten lisää faktaa tarvitaan, jos edes ymmärrät, mitä sana "Fakta" tarkoittaa...
- vw.kuolee.pian
vain volkkari huijaa, muut myy ja valmistaa hyviä autoja, oliko muuta?
- punasilmäisten.autot
Tojo-Terojen yli 20 vuotiaat Tojot saastuttavat monikymmenkertaisesti kaikkiin ns huijausdieseleihin verrattuna. Tosin niistä saasteista kärsivät vain peräkammarin pojat itse sekä metsän eläimet.
- vituntyhmiä
Sinä pölvästi."Vastausta odotellen".
Katso noiden juttujen päivämääriä ja mieti hiljaa asioita itseksesi.
Ei muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755