Milloin teille alkoi kasvaa häpykarvat

12weetyttö

Minkä ikäisenä teille alkoi kasvaa muna / pillukarvat? ootteko jutelleet asiasta kavereitten / tuttujen kanssa ?

Entä tytöt, ajatteko te kainaloista karvoja? Minkä ikäisenä ne alkoi kasvaa? Onko niitä paljon ja minkä laiset?

Mulla alkoi just karvat kasvaa, ja oon 12v tyttö itä-suomesta :)

11

3204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä17

Olen nyt 17. Ekat munakarvat tuli, kun olin 12. Ne oli yksittäisiä ja ohuita. Kunnolla rupes kasvaan, kun olin 13,5-14.
      Hyvän kaverin kanssa puhuin karvoista ja muustakin kehityksestä, kun sillä alko kasvaa karvat, se tais olla 13. Se kerto myöhemmin, että meinas ehottaa, että vertaillaan muniamme, mutta jäi tekemättä. Olisin kyllä suostunu vertaileen, oltiin sen verran hyvät kaverit sillon. Nyt sitten maailma muuttunu ja vieraannuttu toisistamme aika nopeasti.

• jjose15v

Moi!!! oon nyt 15v. poika ja mulle ilmesty ekat karvat, viime viikonloppuna, olin yksin saunassa ja kattelin normaaliin tapaa pippeliä joka alkoi tietenkin jäykistyä. Samalla huomasin että, pippelin juuressa oli muutamia vaaleita noin 2cm:n pituisia karvoja. Pelästyin ja ajattelin että, mitä mä nyt teen jos joku näkee mulla karvoja. Miten muilla kun näitte ekat karvat.

• takapulpetintyttö

Joskus 10-11 vuotiaana

-13-vuotias tyttö :)

• MunakarvaMonsteri098

alko kasvaa itel munakarvat 11vuotiaana nyt oon 13

• poikaHaminasta

Joskus 11 vuotiaan alko kasvaa ja huomasin ku tutkin normist munaani
      Oon nyt 13

• 11www

ittellä vitosluokan alussa

• Gjfkdi

Mulla ja kaverillani alkoi 2.luokan keväällä. Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu tosi aikaiselta. 80-luvulla.

• jooseppivirta

kohta 14v poika ja ei yhtään karvaa munissa, kalu 13cm kovana aika ohut.

• Anonyymi

Kuka jaksaa pitää kirjaa koska joku karva lähti kasvamaan?

• Anonyymi

munakarvat tuli 10v t. poika

• Anonyymi

11v, ehkä olin kun munakarvat alko kasvaa. Joku kirjoitti, että oli meinannut vertailla kaverin kanssa. Me vertailtiin, no ei niinkään karvoja vaikka nekin toki toisillamme nähtiin. Joskus seiskalla kaverin kotona piharakennuksen vierasmajassa housut pois ja mittailtiin löysänä ja sitte vemputettiin täyteen mittaan ja uusi mittaus. Kaveri voitti mittakisan löysänä, minä jäykkänä. Toinen kisa oli kumpi saa tulemaan omin käsin ensin, kun löysästä lähdetään. Useampi matsi, molemmille voittoja. Mitään homoa siinä ei ollut. Ihan omilla kaluilla leikittiin.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      226
      17150
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12184
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5970
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4852
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      14
      4775
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3957
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3575
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      135
      3004
    9. 258
      1405
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1021
    Aihe