Milloin teille alkoi kasvaa häpykarvat

12weetyttö

Minkä ikäisenä teille alkoi kasvaa muna / pillukarvat? ootteko jutelleet asiasta kavereitten / tuttujen kanssa ?

Entä tytöt, ajatteko te kainaloista karvoja? Minkä ikäisenä ne alkoi kasvaa? Onko niitä paljon ja minkä laiset?

Mulla alkoi just karvat kasvaa, ja oon 12v tyttö itä-suomesta :)

11

2775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä17

      Olen nyt 17. Ekat munakarvat tuli, kun olin 12. Ne oli yksittäisiä ja ohuita. Kunnolla rupes kasvaan, kun olin 13,5-14.
      Hyvän kaverin kanssa puhuin karvoista ja muustakin kehityksestä, kun sillä alko kasvaa karvat, se tais olla 13. Se kerto myöhemmin, että meinas ehottaa, että vertaillaan muniamme, mutta jäi tekemättä. Olisin kyllä suostunu vertaileen, oltiin sen verran hyvät kaverit sillon. Nyt sitten maailma muuttunu ja vieraannuttu toisistamme aika nopeasti.

    • jjose15v

      Moi!!! oon nyt 15v. poika ja mulle ilmesty ekat karvat, viime viikonloppuna, olin yksin saunassa ja kattelin normaaliin tapaa pippeliä joka alkoi tietenkin jäykistyä. Samalla huomasin että, pippelin juuressa oli muutamia vaaleita noin 2cm:n pituisia karvoja. Pelästyin ja ajattelin että, mitä mä nyt teen jos joku näkee mulla karvoja. Miten muilla kun näitte ekat karvat.

    • takapulpetintyttö

      Joskus 10-11 vuotiaana

      -13-vuotias tyttö :)

    • MunakarvaMonsteri098

      alko kasvaa itel munakarvat 11vuotiaana nyt oon 13

    • poikaHaminasta

      Joskus 11 vuotiaan alko kasvaa ja huomasin ku tutkin normist munaani
      Oon nyt 13

    • 11www

      ittellä vitosluokan alussa

    • Gjfkdi

      Mulla ja kaverillani alkoi 2.luokan keväällä. Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu tosi aikaiselta. 80-luvulla.

    • jooseppivirta

      kohta 14v poika ja ei yhtään karvaa munissa, kalu 13cm kovana aika ohut.

    • Anonyymi

      Kuka jaksaa pitää kirjaa koska joku karva lähti kasvamaan?

    • Anonyymi

      munakarvat tuli 10v t. poika

    • Anonyymi

      11v, ehkä olin kun munakarvat alko kasvaa. Joku kirjoitti, että oli meinannut vertailla kaverin kanssa. Me vertailtiin, no ei niinkään karvoja vaikka nekin toki toisillamme nähtiin. Joskus seiskalla kaverin kotona piharakennuksen vierasmajassa housut pois ja mittailtiin löysänä ja sitte vemputettiin täyteen mittaan ja uusi mittaus. Kaveri voitti mittakisan löysänä, minä jäykkänä. Toinen kisa oli kumpi saa tulemaan omin käsin ensin, kun löysästä lähdetään. Useampi matsi, molemmille voittoja. Mitään homoa siinä ei ollut. Ihan omilla kaluilla leikittiin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe