Tehopöytäkoneeni jumittui täysin pelatessani. Vedin virrat pois, käynnistettäessä bootlooppaa Attempting repairs-tekstiin.
Kokeiltu Boot-kovalevyä ulkoisena kannettavassa, löytyy. Kokeilin käynnistää kannettavalla Windows 10:n, etenee safe modeen. Kokeilin käynnistys korjausta, ei vaikutusta.
Ideoita miten ongelman saisi ratkottua?
Attempting Repairs / Win 10
2
139
Vastaukset
Kokeile ottaa Jos sinulla on Windows 10 ISO, suosittelen että teet asennus-levyn (tai tikun) ja sitten sieltä repair-install joka uudelleenasentaa kriittiset osat Windowsista.
Kannattaa myös kokeilla alla olevassa linkissä olevia korjauksia, vaikka itse ongelma on vähän eri, todennäköisesti jotain olennaista Windowsista on korruptoitunut joten näiden rebuildaaminen tai uudelleenasentaminen voi auttaa.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install-winpc/repair-windows-10-install-using-media-creation/2fe1f4b4-eea2-4ae4-a70e-4a40e412ecb4- JaKunWindowsOttaaPäähän
Luo jossain tutulla asennusmedia , polta levy tai usb kuten tuossa edellä .
Itellä menny kone bluescreeniin pelatessa kun taustalla winamp.
Ilmoitti jotain memory ei voi olla read tai write. Mut ei ongelmia muiden pelien kanssa.
Ja aiemmin win8.lla vaihdoin bios patterin ja meni korjaustilaan eikä boottaa.
Ei muuta kun palautus levyt, uhrata päivä asennukseen ja ne päivitykset, säädöt ja ajurit.
Mut sellasta se on windowsin kanssa. Kannattaa jättää tikulle jokin livelinux, kuten knoppix niin pääset nettiin tekemään jotakin järkevää kun windows ottaa päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628