Ambre/belle mare menijöitä 21.2.2018?
Helmikuu -18
4
1599
Vastaukset
- Greytyttö
Hei! Olemme lähdössä TUI:n kautta hotelli Ambreen juurikin 21.2 ja olemme kaksi viikkoa. Kiva kun on muitakin suomalaisia :)
Kiva tosiaankin. Vähän jo matkakuumetta pukkaa. Menettekö tui:n kuljetuksella hotellille?
- Greytyttö
Epäonninenko kirjoitti:
Kiva tosiaankin. Vähän jo matkakuumetta pukkaa. Menettekö tui:n kuljetuksella hotellille?
Ei mennä, otetaan taksikyyti hotellille.
- Hanski537
Ollaan 21.2 2018 menossa Veranda Palmariiin Belle Mareen. Tilasin taksin Sabriyaah Tours kautta. mutta Annabelle Manick on töissä ilmeisesti taxi-inmauritius yhteisyrityksessä. Hinta kahden hengen taxikuljetukselle etukäteen tilattuna on 1300 rupiaa. Maksun sovin kuljettajalle tapahtuvaksi.
Ehkä niitä löytää hieman edullisemmin vasta kentällä, mutta joskus myös kalliimmalla. Matka vaan on kiva aloittaa , kun sinua odotetaan kyltin kanssa aulassa. Valuuttaa tarkoitus vaihtaa siellä lentokentällä. Suomessa en ole vaihtanut matkoillani, kurssit todella kehnot. Mauritiuksen vaihtopisteiden kurssia en tarkasti ole löytänyt, Lienee haarukassa 1€=37-39,5 .
Jos haluat varata kyydin niin esim [email protected]
Ollaan paljolti omatoimi matkailijoita, mutta aina välillä eksytään näillekin.
Armi & Hannu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086