Suurella äänellä puhuttiin ekokoulusta? Eihän siinä ekoo ooku nimessä! 2-3vuotta home koulu katsokaapa vain
Vuonteen ekokouluko
19
400
Vastaukset
- Hehehehee
Kyllä tietotoimisto/puskaradio tietää
- nökakupare
Mainoskyltissä oli vähän vihreetä. vai vielä lähiruokaa.kyllä Laukaan päättäjät on ostettu rahalla tai jotenkin lahjottu.Kalliiksi tulee nää vihreet aatteet
- Diudiudiu
Voi kun jännää
- hahoih
ennenkuin valmistuu on kuulemma jo homeessa.Se vasta ekoa
- Hehehehee
Ou jee
- uunotasialla
Heikosti tiedotettu, mainostettu, markkinoitu ym... Olusi saanut tuosta oikein tekemällä aikka turistikäyntikohteen kuntaan.
- ihmeitäon
Miksi siinä kyltissä on joku hevosen kuva... liittyykö se jotenkin kouluun hä?
- Nohäh
Ei kun se kuvastaa teidän uunojen ulkonäköä.
- Anonyymi
Hienoa, että semmoinen koulu tehtiin. Nyt valmistuu uusi silta. Kun saataisiin vielä Pernasaaren taloillekin arvoisensa tulevaisuus. Hölmöä viedä vankila paikkakunnalta joka pitäisi sen, paikkakunnalle joka ei ymmärrä sitä haluta.
- Anonyymi
Joo, Laukaassa homekouluja riittää. Peitellään. Kukaan uskalla puuttua asiaan.
- Anonyymi
Näkyy aika paljon olevan kaks jalkasia homepesiä
- Anonyymi
Tyypillstä kommentointia kunnanpäättäjältä.
- Anonyymi
Varsinkin sellasia lypsyjakkaran mallisia
- Anonyymi
Laurinkylänkoulu piti rakentaa vesi monttuun.
Porukka oireilee jo!
Itse kävin siinä kirjastossa oli tosi kemikaalin tuoksu!
- Anonyymi
Olis voinut nostaa metrin tai pulitoista!Pinta vedet suoraan sisään!Hyvin suunniteltu!Jokohan kohta aloitetaan peruskorjaus?
- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Kaikkia veronmaksajia kiinnostaa, ei ilmeisesti muita.
- Anonyymi
Samantien täynnä, vaikka tilaa piti riittää moneksi vuodeksi. Visionääristä suunnittelua.
- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076