Ajatelin osta stereot perintö rahoilla en tiedän niistä mitän ollut vain aiemmin radio.
Ajatelin että vois olla tylikät ja painavat ja paljon nappuloitta ja digitalisia numeroitta.
Kaukosäädin ei ole pakollinen kadotan sen joka tapauksessa tai kaatu kahvi pälle tai sitten koira syö sen mutta muutama tonni voi ylimäräistä maksa jos sellainen löyty.
Ämyrit sais mielellän olla pesukonen kokoiset ja mölyä sais lähteä kunolla että köhät napurit kyhkyn.
Ja olis kiva jos joku voisi opetta käyttämän nauhuria ja levysoitinta kun en ole ikinä käyttänyt sellaisia.
Vähän sama kuin että minä tämän sanelin ja sisko kirjoitti itsellä oli tietsikka 10 vuotta sitten mutta en tiennyt mistä laitta pälle joten annoin sen siskolle.
Mimoset stereot minä ostan.
Mimoset stereot perintö rahoilla.
Mimiset
6
129
Vastaukset
- Mimiset
Onko sikso 2 voutta vanha?
- Ittte
Entäs itte
- Oletkko
Oletko vai ei
- Käytettyt
Käytettyt hyvät kelpa myös ei tarvitse olle uudet
- Lempimusa
Olis myös kiva jos sais elviksen levy tai kasetti jostain mitä te lulette löytykö sellainenkin jostain olis kiva jos sais lempi musa kun osta stereot
- Kajarit
Mulla on myytävänä pesukoneen kokoiset kajarit 300€ kappale.
Laita yhteystietoa niin soitellaan tai viestitetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109