Astral tv, Seija Laukkanen

ihmetyttää

Hei! Onko kellään kokemusta astral tv:n juontajasta Seija Laukkasesta? Miten hän toimii ja onko kukaan saanut apua tulevaan?

261

30541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitäpiisaa

      Miksi kysyt täältä, katso sitä ohjelmaa niin tiedät, tai olet katsonut jo mutta halusit tänne tälläisen haukkumaketjun taas perustaa. kätevää

      • ihmetyttää

        Olen kyllä seurannut kyseistä ohjelmaa jonkun aikaa, mutta en ole kuullut kokemuksia näistä juontajista. En missään nimessä halua mitään haukkumaketjuja perustaa, päinvastoin, toivon että ihmiset kertoisivat omakohtaisia kokemuksia näistä auttajista. Luulisin, että aina löytyy joku joka kertoo nimenomaan oman kokemuksen, ei toisten kokemaa ja kuulemaa. Tämä Seija on kyllä ainakin tv ohjelman peruusteella todella miellyttävä auttaja, mutta jos saisin vielä astral tv:hen soittajankin mielipiteen, kiitos!


      • Hevonhumppaako
        ihmetyttää kirjoitti:

        Olen kyllä seurannut kyseistä ohjelmaa jonkun aikaa, mutta en ole kuullut kokemuksia näistä juontajista. En missään nimessä halua mitään haukkumaketjuja perustaa, päinvastoin, toivon että ihmiset kertoisivat omakohtaisia kokemuksia näistä auttajista. Luulisin, että aina löytyy joku joka kertoo nimenomaan oman kokemuksen, ei toisten kokemaa ja kuulemaa. Tämä Seija on kyllä ainakin tv ohjelman peruusteella todella miellyttävä auttaja, mutta jos saisin vielä astral tv:hen soittajankin mielipiteen, kiitos!

        astral tv on viihdeohjelma, joka tulee kalliiksi tyhmille soittajille. Kukaan EI pysty ennustamaan tai puhdistamaan pihoja nonstoppina.
        Seija on samanlainen viihdyttäjä kuin muutkin.
        Arje Sakari lopetti TV ssä, kun huomasi mihin oli mennyt. Bisnes is bisnes.
        Näitäpiisaa Kitisejälle: suomessa on mielipiteen ja Sananvapaus! Älä roiku täällä, Jollet tahdo ihmisten mielipiteitä lukea. Tämä on nimittäin tarkoitettu mielipiteille ja Kysymyksille!


      • ihmetyttää

        Kiitos! No jotain tuon suuntaista olen itsekin ajaltellut , viihdeohjelmahan se Astral tv todellakin on. Mutta on kiva katsoa, miten juontajat vastaa soittajien ongelmiin ja uskon, että joku soittaja on jopa tyytyväinen keskusteluun ( soittaa uudelleen jonkun ajan kuluttua ). Saa purkaa tuntojaan näkijälle, tulla kuulluksi.


      • ASTRAL-tv käyttää tätä palstaa ilmaisena mainoksena,aina kysellään "sen ja sen" perään "onko hyvä..." ja haukkuja aina jokaiselle mutta kehujakin,ja niihinhän epätoivoinen tarttuu,vaikkakin epäilee mutta silti,jotkut hömpät uskoo näihin ja joillain on tämä "se viimeinen keino..."Tietääkö ketään ennustajaa Pirkkalasta ?


      • miniörkki
        ihmetyttää kirjoitti:

        Olen kyllä seurannut kyseistä ohjelmaa jonkun aikaa, mutta en ole kuullut kokemuksia näistä juontajista. En missään nimessä halua mitään haukkumaketjuja perustaa, päinvastoin, toivon että ihmiset kertoisivat omakohtaisia kokemuksia näistä auttajista. Luulisin, että aina löytyy joku joka kertoo nimenomaan oman kokemuksen, ei toisten kokemaa ja kuulemaa. Tämä Seija on kyllä ainakin tv ohjelman peruusteella todella miellyttävä auttaja, mutta jos saisin vielä astral tv:hen soittajankin mielipiteen, kiitos!

        Kyllä se niin on että joka näihin ennustaja-eukkohin uskoo niin se pieruansakin säokkyy


      • kyllänäin

        tarja sahari on näkijä, meedio,näkee rinnalla kulkijat ja kuolleet ja näitten ihmisten luonteet,ja tarkoitusperät.


      • siis-aivan-kauheaa
        fak59 kirjoitti:

        ASTRAL-tv käyttää tätä palstaa ilmaisena mainoksena,aina kysellään "sen ja sen" perään "onko hyvä..." ja haukkuja aina jokaiselle mutta kehujakin,ja niihinhän epätoivoinen tarttuu,vaikkakin epäilee mutta silti,jotkut hömpät uskoo näihin ja joillain on tämä "se viimeinen keino..."Tietääkö ketään ennustajaa Pirkkalasta ?

        Kaikenlaista hakeutuu astral tv'n juontajaksi....ihme möyryävää puhetta ....äää öööö epämääräistä kurkkumöyryämistä. Aivan kauheaa möyryämistä. Kaikki eivät sovellu puhetyöhön.


      • o55s.1948
        siis-aivan-kauheaa kirjoitti:

        Kaikenlaista hakeutuu astral tv'n juontajaksi....ihme möyryävää puhetta ....äää öööö epämääräistä kurkkumöyryämistä. Aivan kauheaa möyryämistä. Kaikki eivät sovellu puhetyöhön.

        Juontaminen ja ulos antiko se sun pointtisi tähän hömppään olikin..."kauheaa möyryämistä..." Tunteeko ketään ennustajaa pirkkalasta joka muuttanut hervannasta sinne senioriperkiöntielle joka on ajellut ufossa,tai ollut kyydissä....


      • Sohvapottu23

        Stina Saharin puhe on liikaa teatraalista ja todella tekee mieli sulkea telkkari koska se on niin paatoksellista ja turhia, tarpeettomia sanoja täynnä.
        Voisiko Stina puhua normaalista....


      • Vanhus

        Teatteria koko ohjelma jossa ihmisilta menee Rahat. Missa on vastuu ohjelman tekijoilta. Soittajat ovat iakkaampia.


      • Yhdynedelliseen

        Täysin samaa mieltä. Soittajat usein vanhempia, eivätkä varmaankaan edes ymmärrä, että soittavat viihdeohjelmaan. Röykeästi vain rahastetaan ja annetaan kuva, että vastaajat ovat aitoja näkijöitä.


      • Anonyymi

        oLEN LÖYTÄNYT KADONNEET SILMÄLASIT SEIJA LAUKKASEN OSOITTAMASTA PAIKSTA JA OLKAPÄÄNI KIVUT ON HELPOTTANEET TODELLA MERKITTÄVÄSTI. ONKO TEILLÄ HAUKKUMAKIRJEIDEN KIRJOITTAJILLA TODELLISTA TIETOA ASIOISTA JOISTA TE KIRJOITETTA,NE PUHUU ENITEN JOILLA ON VÄHITEN TODELLISTA TIETOA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oLEN LÖYTÄNYT KADONNEET SILMÄLASIT SEIJA LAUKKASEN OSOITTAMASTA PAIKSTA JA OLKAPÄÄNI KIVUT ON HELPOTTANEET TODELLA MERKITTÄVÄSTI. ONKO TEILLÄ HAUKKUMAKIRJEIDEN KIRJOITTAJILLA TODELLISTA TIETOA ASIOISTA JOISTA TE KIRJOITETTA,NE PUHUU ENITEN JOILLA ON VÄHITEN TODELLISTA TIETOA.

        Olen sitä mieltä että, jos ei ole itsellä omakohtaisia kokemuksia näiden auttajien kyvyistä niin parempi olla kommentoimatta. Sillä kyllä Seija Laukkanen ainakin on auttanut useamman kerran mieheni sairauksien hoidoissa. Ja valitettavasti lääketiede on sitä kaatopaikkatavaraa lääkemyrkkyteollisuuksineen. Sitä kautta saa apua minimaalisesti ja vain joihinkin vaivoihin. kuten kirurgiset toimenpiteet ja ihan tavalliset itsestään paranevat sairaustilat. Metsään menee esim. nesteiden poistolääkitysten käyttö ennen pitkää. Nesteenpoistolääkkeet tekevät tuhojaan rikkomalla kalium/natrium pumpun toiminnan ja mitä siitä seuraakaan. TUKEHTUMINEN KUN VESI TÄYTTÄÄ KEUHKOT jne. Ennemmin luotan Seija Laukkasen parannuskykyyn kuin yhteenkään ns. virallistieteellisen kannan omaavaan lääkärin plantuun. Ovat pelkkiä lääketeollisuuden juoksupoikia ja ahneita lääketeollisuuden palkkioita vastaan ottamaan vaikka potilaiden hengen kustannuksella, kunhan vain saavat ulkomaanmatkansa lääketykkimyynneillään. Kokemuksen suurella rintaäänellä voin kertoa tämän ihan käsi sydämellä. Uskallan kirjoittaa omalla nimelläni koska en pelkää totuuden kertomista tässäkään asiassa. Saa kauhistella ihan miten paljon vaan ei haittaa. Sillä totuus ei pala tulessakaan. Terv. Leena Isohaka


      • Anonyymi

        Olen nähnyt hyvin läheltä mitä tapahtuu, kun ihminen joka tarvitsee nesteenpoistolääkitystä jättää sen pois. Seurauksen voi pahimmassa tapauksessa olla hyvinkin nopea hengen lähtö. Joten suosittelen kyllä syömään ne pillerit. Ja lääkärissä käynti on varmasti halvempaa kuin tuonne Astraliin soittaminen. Ei kannataisi ihan tälläisia suosituksia antaa, joku voi vielä menettää henkensä tälläisten juttujen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että, jos ei ole itsellä omakohtaisia kokemuksia näiden auttajien kyvyistä niin parempi olla kommentoimatta. Sillä kyllä Seija Laukkanen ainakin on auttanut useamman kerran mieheni sairauksien hoidoissa. Ja valitettavasti lääketiede on sitä kaatopaikkatavaraa lääkemyrkkyteollisuuksineen. Sitä kautta saa apua minimaalisesti ja vain joihinkin vaivoihin. kuten kirurgiset toimenpiteet ja ihan tavalliset itsestään paranevat sairaustilat. Metsään menee esim. nesteiden poistolääkitysten käyttö ennen pitkää. Nesteenpoistolääkkeet tekevät tuhojaan rikkomalla kalium/natrium pumpun toiminnan ja mitä siitä seuraakaan. TUKEHTUMINEN KUN VESI TÄYTTÄÄ KEUHKOT jne. Ennemmin luotan Seija Laukkasen parannuskykyyn kuin yhteenkään ns. virallistieteellisen kannan omaavaan lääkärin plantuun. Ovat pelkkiä lääketeollisuuden juoksupoikia ja ahneita lääketeollisuuden palkkioita vastaan ottamaan vaikka potilaiden hengen kustannuksella, kunhan vain saavat ulkomaanmatkansa lääketykkimyynneillään. Kokemuksen suurella rintaäänellä voin kertoa tämän ihan käsi sydämellä. Uskallan kirjoittaa omalla nimelläni koska en pelkää totuuden kertomista tässäkään asiassa. Saa kauhistella ihan miten paljon vaan ei haittaa. Sillä totuus ei pala tulessakaan. Terv. Leena Isohaka

        Idiootti sinä olet.

        Verrataanpa ihan faktojen pohjalta.

        Näkijät ovat tehneet töitä viimeiset 10 000 ihmisten vuotta. Yhä edelleen maailmassa on paikkoja joissa töitä tekevät näkijät, eivätkä lääkärit.

        Miten käy, kummassa ryhmässä kuolee tai vähintään hoidon vuoksi vammautuu enemmän lapsia ja vanhuksia ja tavallisia ihmisiä?

        Taitaa ainakin tuossa kyseenalaisessa kisassa näkijät viedä sen voiton.

        Olisitko itse vienyt omat lapsesi mieluummin jonkun näkijän hoiviin kuin Arvo Ylpön?


      • Anonyymi

        Kyllähän näistä muutamista kommenteista näkyy, että näillä ennustajilta/ parantajilta puuttuu vastuuntunto kokonaan. Eli ei ihme, että pystyvät myös vanhoja ihmisiä huijaamaan ihan avoimesti. Tuskin kukaan vastuuntuntoinen ihminen kehoittaa luottamaan parantajaan eikä lääkäriin. Todella röyhkeää rahastusta ihmisten terveydellä ja hengellä leikkimistä!


      • Anonyymi
        Sohvapottu23 kirjoitti:

        Stina Saharin puhe on liikaa teatraalista ja todella tekee mieli sulkea telkkari koska se on niin paatoksellista ja turhia, tarpeettomia sanoja täynnä.
        Voisiko Stina puhua normaalista....

        Niin minustakin. Ei voi kuunnella.pitääkö meitä kuuroina vai muuten tyhminä . Pakko kääntää kanavaa. Nykyään en edes katso silloin kun on hänenjuontovuoronsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oLEN LÖYTÄNYT KADONNEET SILMÄLASIT SEIJA LAUKKASEN OSOITTAMASTA PAIKSTA JA OLKAPÄÄNI KIVUT ON HELPOTTANEET TODELLA MERKITTÄVÄSTI. ONKO TEILLÄ HAUKKUMAKIRJEIDEN KIRJOITTAJILLA TODELLISTA TIETOA ASIOISTA JOISTA TE KIRJOITETTA,NE PUHUU ENITEN JOILLA ON VÄHITEN TODELLISTA TIETOA.

        No kiva. Nyt näet lukee telkusta puhelun hinnatkin.


      • Anonyymi
        Sohvapottu23 kirjoitti:

        Stina Saharin puhe on liikaa teatraalista ja todella tekee mieli sulkea telkkari koska se on niin paatoksellista ja turhia, tarpeettomia sanoja täynnä.
        Voisiko Stina puhua normaalista....

        Saamaa mieltä
        Kanavan vaihto heti niinkun tänäänkin


      • Anonyymi

        oletko vähän negatiivinen.... kaikilla on oikeus esittää kantansa .....


      • Anonyymi
        ihmetyttää kirjoitti:

        Olen kyllä seurannut kyseistä ohjelmaa jonkun aikaa, mutta en ole kuullut kokemuksia näistä juontajista. En missään nimessä halua mitään haukkumaketjuja perustaa, päinvastoin, toivon että ihmiset kertoisivat omakohtaisia kokemuksia näistä auttajista. Luulisin, että aina löytyy joku joka kertoo nimenomaan oman kokemuksen, ei toisten kokemaa ja kuulemaa. Tämä Seija on kyllä ainakin tv ohjelman peruusteella todella miellyttävä auttaja, mutta jos saisin vielä astral tv:hen soittajankin mielipiteen, kiitos!

        lain mukaan huijaaminen on ok jos löytää oikean lähteen tuoda asia julki ja tässä yksi oiva esimerkki Astral tv.ja soittaminen on täysin kuluttajan valinta ja näköjään on kannattava yritus muoto, kun ihmiset oikeasti soittaa . ja ei voi kun ihmetellä onko soittajat oikeasti noin tyhmiä ??
        kirjoittaja nauraa..... aika surullista......


      • Anonyymi
        Sohvapottu23 kirjoitti:

        Stina Saharin puhe on liikaa teatraalista ja todella tekee mieli sulkea telkkari koska se on niin paatoksellista ja turhia, tarpeettomia sanoja täynnä.
        Voisiko Stina puhua normaalista....

        minä suljen tveen jos on stiina tai se blondy nimeä em nyt muista siinä Kaksi ärsyttävää teennäistä leikki ennustajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva. Nyt näet lukee telkusta puhelun hinnatkin.

        heh heh..... hyvin sanottu


      • Anonyymi
        Sohvapottu23 kirjoitti:

        Stina Saharin puhe on liikaa teatraalista ja todella tekee mieli sulkea telkkari koska se on niin paatoksellista ja turhia, tarpeettomia sanoja täynnä.
        Voisiko Stina puhua normaalista....

        Olen samaa mieltä Stiinasta.imelä näyttelijä ,puhuu soittajan päälle.Energiaa riittää,Sympatiakin tuntuu kaukaa haetulta.Ei pysty katsomaan minuuttia kauempää,kun tuntuu että itse se hölmö olen kun katson.miks joku kysyy esim. sitä että riittääkö hänen rahansa,jos hän tekee talokaupat?eiköhän se tieto tule pankkitililtä.mutta Stiinan kortit muka näyttää totuuden. piiloutuu korttien taakse,sanomalla ,että näin kortit kertovat.
        .Kuunnellaan ihmiset vain omaatuntoamme,se on annettu meille syntymälahjaksi,se ohjaa meidät pysymään sillä tiellä jolla meidät on tarkoitettu kulkemaan.hyväksytään sen karikot,jos emme voi poistaa niitä.ihan riittää kun vain olemme ihmisiä toisillemme ja itsellemme.enempään meistä kukaan ei pysty kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt hyvin läheltä mitä tapahtuu, kun ihminen joka tarvitsee nesteenpoistolääkitystä jättää sen pois. Seurauksen voi pahimmassa tapauksessa olla hyvinkin nopea hengen lähtö. Joten suosittelen kyllä syömään ne pillerit. Ja lääkärissä käynti on varmasti halvempaa kuin tuonne Astraliin soittaminen. Ei kannataisi ihan tälläisia suosituksia antaa, joku voi vielä menettää henkensä tälläisten juttujen vuoksi.

        Täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Ymmärtääkseni myös nämä, ennustajat kehottavat joskus ihmisiä hakeutumaan hoitoon julkiseen terveyden hoitoon. Asioiden näkemiseen ja tulevan ennustamiseen sekä vainajien kanssa keskustelemiseen en ota kantaa. Nämä asiat ovat ymmärtääkseni näkijöiden työsarka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Stiinasta.imelä näyttelijä ,puhuu soittajan päälle.Energiaa riittää,Sympatiakin tuntuu kaukaa haetulta.Ei pysty katsomaan minuuttia kauempää,kun tuntuu että itse se hölmö olen kun katson.miks joku kysyy esim. sitä että riittääkö hänen rahansa,jos hän tekee talokaupat?eiköhän se tieto tule pankkitililtä.mutta Stiinan kortit muka näyttää totuuden. piiloutuu korttien taakse,sanomalla ,että näin kortit kertovat.
        .Kuunnellaan ihmiset vain omaatuntoamme,se on annettu meille syntymälahjaksi,se ohjaa meidät pysymään sillä tiellä jolla meidät on tarkoitettu kulkemaan.hyväksytään sen karikot,jos emme voi poistaa niitä.ihan riittää kun vain olemme ihmisiä toisillemme ja itsellemme.enempään meistä kukaan ei pysty kukaan.

        Komppaan edellisiä. Tulee esittelemään TV:n itseään ja puhuu ihmisille kuin idiooteille (puhetyyli ja teennäisyys). Jos vaihtaa vaikka kanavaa Liv:lle, juuri silloin kuin hän oikein teennäisesti kiekuu, on pakko vaihtaa kanavaa heti. Mutta tyhjät tynnyrithän kolisevat eniten ja Saharin tynnyri kyllä kolisee.... Ei kukaan itseään arvostava kuulija, jaksa kuunnella teennäistä artikulaatiota ja muita lapsellisuuksia. Sitä että katsojia pidetään vähä-älyisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva. Nyt näet lukee telkusta puhelun hinnatkin.

        Siis mitä? Aivanko tuon pikkunäppärän kommenttisi katsoit aiheelliseksi heittää sen eetteriin?


      • Anonyymi
        ihmetyttää kirjoitti:

        Olen kyllä seurannut kyseistä ohjelmaa jonkun aikaa, mutta en ole kuullut kokemuksia näistä juontajista. En missään nimessä halua mitään haukkumaketjuja perustaa, päinvastoin, toivon että ihmiset kertoisivat omakohtaisia kokemuksia näistä auttajista. Luulisin, että aina löytyy joku joka kertoo nimenomaan oman kokemuksen, ei toisten kokemaa ja kuulemaa. Tämä Seija on kyllä ainakin tv ohjelman peruusteella todella miellyttävä auttaja, mutta jos saisin vielä astral tv:hen soittajankin mielipiteen, kiitos!

        Soitin Seija Laukkaselle koska kissani oli hukassa ja kaikki muut keinot olin jo tehnyt. Itselläni oli tunne, että kissa on jossain lähellä, mutta jostain syystä ei tule kotiin. Seija sanoi samaa ja lopuksi laittoi energiaa joka potkaisee kissan liikkeelle ja kotiin. Kaksi tuntia siitä kissa tuli kotiin. Tästä voi sitten jokainen tehdä omat päätelmänsä.


      • Anonyymi
        ihmetyttää kirjoitti:

        Kiitos! No jotain tuon suuntaista olen itsekin ajaltellut , viihdeohjelmahan se Astral tv todellakin on. Mutta on kiva katsoa, miten juontajat vastaa soittajien ongelmiin ja uskon, että joku soittaja on jopa tyytyväinen keskusteluun ( soittaa uudelleen jonkun ajan kuluttua ). Saa purkaa tuntojaan näkijälle, tulla kuulluksi.

        Kukaanhan ei tiedä niin hyvin kuin juuri minä. Siis jokainen joka ei tiedä.
        Kyllä näitä ominaisuuksia on ihmisillä, itsellänikin, tosin
        heikkona, mutta tiedän mistä puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oLEN LÖYTÄNYT KADONNEET SILMÄLASIT SEIJA LAUKKASEN OSOITTAMASTA PAIKSTA JA OLKAPÄÄNI KIVUT ON HELPOTTANEET TODELLA MERKITTÄVÄSTI. ONKO TEILLÄ HAUKKUMAKIRJEIDEN KIRJOITTAJILLA TODELLISTA TIETOA ASIOISTA JOISTA TE KIRJOITETTA,NE PUHUU ENITEN JOILLA ON VÄHITEN TODELLISTA TIETOA.

        JOO! JA MINÄ LÖYSIN KADONNEEN ATLANTIN, JIMMY HOFFAN JA ERÄÄN TOISENKIN LANTIN, KUN SEIJA KERTOI OHJEET MERKITTÄVÄSTI. TUKAN LATVOJAKIN SÄRKI MUTTA NIINPÄ VAAN KIPU KAIKKOSI JA POLKUPYÖRÄN RENKAASSAKIN OLI TAAS ILMAA. IHAN TOTTA JOKA SANA!


      • Anonyymi

        Seija on mielyttävä.
        Seija voisi kertoa niistä kuunasennoista ja niistä metalliesineistä taskussa, en ehtinyt näkemään kokonaan.
        Yleensä seuraan TV Seija.
        Laura ja Johanna on myös kiinnostavia jutuissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että, jos ei ole itsellä omakohtaisia kokemuksia näiden auttajien kyvyistä niin parempi olla kommentoimatta. Sillä kyllä Seija Laukkanen ainakin on auttanut useamman kerran mieheni sairauksien hoidoissa. Ja valitettavasti lääketiede on sitä kaatopaikkatavaraa lääkemyrkkyteollisuuksineen. Sitä kautta saa apua minimaalisesti ja vain joihinkin vaivoihin. kuten kirurgiset toimenpiteet ja ihan tavalliset itsestään paranevat sairaustilat. Metsään menee esim. nesteiden poistolääkitysten käyttö ennen pitkää. Nesteenpoistolääkkeet tekevät tuhojaan rikkomalla kalium/natrium pumpun toiminnan ja mitä siitä seuraakaan. TUKEHTUMINEN KUN VESI TÄYTTÄÄ KEUHKOT jne. Ennemmin luotan Seija Laukkasen parannuskykyyn kuin yhteenkään ns. virallistieteellisen kannan omaavaan lääkärin plantuun. Ovat pelkkiä lääketeollisuuden juoksupoikia ja ahneita lääketeollisuuden palkkioita vastaan ottamaan vaikka potilaiden hengen kustannuksella, kunhan vain saavat ulkomaanmatkansa lääketykkimyynneillään. Kokemuksen suurella rintaäänellä voin kertoa tämän ihan käsi sydämellä. Uskallan kirjoittaa omalla nimelläni koska en pelkää totuuden kertomista tässäkään asiassa. Saa kauhistella ihan miten paljon vaan ei haittaa. Sillä totuus ei pala tulessakaan. Terv. Leena Isohaka

        No stina sahari on ehkä vähän liian täynnä itteään...on kyllä kammottavaa kuunneltavaa se maalaileva länkytys ja aina tulee kommentti "tällätapaa rakkaat katsojat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin. Ei voi kuunnella.pitääkö meitä kuuroina vai muuten tyhminä . Pakko kääntää kanavaa. Nykyään en edes katso silloin kun on hänenjuontovuoronsa.

        Samma här. Ei jaksa korvat sitä muijaa...jättäis ne maurisariolalais tyyliset maalailut pois ja puhuis ihan normaalisti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä suljen tveen jos on stiina tai se blondy nimeä em nyt muista siinä Kaksi ärsyttävää teennäistä leikki ennustajaa

        Hei tää anita on mun mielestä jees jos blondilla häntä tarkoitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Stiinasta.imelä näyttelijä ,puhuu soittajan päälle.Energiaa riittää,Sympatiakin tuntuu kaukaa haetulta.Ei pysty katsomaan minuuttia kauempää,kun tuntuu että itse se hölmö olen kun katson.miks joku kysyy esim. sitä että riittääkö hänen rahansa,jos hän tekee talokaupat?eiköhän se tieto tule pankkitililtä.mutta Stiinan kortit muka näyttää totuuden. piiloutuu korttien taakse,sanomalla ,että näin kortit kertovat.
        .Kuunnellaan ihmiset vain omaatuntoamme,se on annettu meille syntymälahjaksi,se ohjaa meidät pysymään sillä tiellä jolla meidät on tarkoitettu kulkemaan.hyväksytään sen karikot,jos emme voi poistaa niitä.ihan riittää kun vain olemme ihmisiä toisillemme ja itsellemme.enempään meistä kukaan ei pysty kukaan.

        Kortit kertoo intuition


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että, jos ei ole itsellä omakohtaisia kokemuksia näiden auttajien kyvyistä niin parempi olla kommentoimatta. Sillä kyllä Seija Laukkanen ainakin on auttanut useamman kerran mieheni sairauksien hoidoissa. Ja valitettavasti lääketiede on sitä kaatopaikkatavaraa lääkemyrkkyteollisuuksineen. Sitä kautta saa apua minimaalisesti ja vain joihinkin vaivoihin. kuten kirurgiset toimenpiteet ja ihan tavalliset itsestään paranevat sairaustilat. Metsään menee esim. nesteiden poistolääkitysten käyttö ennen pitkää. Nesteenpoistolääkkeet tekevät tuhojaan rikkomalla kalium/natrium pumpun toiminnan ja mitä siitä seuraakaan. TUKEHTUMINEN KUN VESI TÄYTTÄÄ KEUHKOT jne. Ennemmin luotan Seija Laukkasen parannuskykyyn kuin yhteenkään ns. virallistieteellisen kannan omaavaan lääkärin plantuun. Ovat pelkkiä lääketeollisuuden juoksupoikia ja ahneita lääketeollisuuden palkkioita vastaan ottamaan vaikka potilaiden hengen kustannuksella, kunhan vain saavat ulkomaanmatkansa lääketykkimyynneillään. Kokemuksen suurella rintaäänellä voin kertoa tämän ihan käsi sydämellä. Uskallan kirjoittaa omalla nimelläni koska en pelkää totuuden kertomista tässäkään asiassa. Saa kauhistella ihan miten paljon vaan ei haittaa. Sillä totuus ei pala tulessakaan. Terv. Leena Isohaka

        Juurikin niin. Parjaajia ja epäilijöitä riittää vailla omaa kokemusta. Minulle Tarja Sahari kertoin elämäntilaanteeni ja tapahtumia melko tarkasti jo 2000 luvun alussa.Ei tarkkoja päivämääriä, mutta noin vuoden ajat ja kuukaudet. Hänen näkemänsä asiat tapahtuivat kutakunkin ninkuin hän kertoi. Meitä ihmisiä on vain sellaisia jotka eivät tahdo uskoa henkimaailman olemassaoloon ja sieltä tulevaan apuun. Kuuluin itsekin heihin. Pakko vaan myöntää pikkuhiljaa että on meitä korkeampia vaikuttajia ja toivon että minua ohjattaisiin oikeaan suuntaan heidän taholtaan, varsinkin kun olen elämässäni eksyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamaa mieltä
        Kanavan vaihto heti niinkun tänäänkin

        Kanavan vaihto. Puhuu puhumistaan eikä mitään tolkkua. Jäisi nyt jo vaihteeksi taka-alalle.Voisi hakea jotaim muuta työtä mikä ärsyttää ihmisiä vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä suljen tveen jos on stiina tai se blondy nimeä em nyt muista siinä Kaksi ärsyttävää teennäistä leikki ennustajaa

        minä teen samoin. Voiko ihmisen ulosanti olla noin siirappia. Mahtaako itsekkään ymmärtää omaa puhettaan. Kannaistaisko hänen harkita uutta työpaikkaa missä ihmisiä ei lypsätä turhanpäisillä höpötyksillä.Onko tarve näytellä itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä suljen tveen jos on stiina tai se blondy nimeä em nyt muista siinä Kaksi ärsyttävää teennäistä leikki ennustajaa

        Stina ei osaa juontoa, anita, seija moni juontaa asiaa ouhelujen lomassa. Anita on ehdottomasti paras, seija samoin, ja tietty moni juontaja mut stinaa ei jaksa kuunnella. Hän tekee liikaa näin että tykätkää minusta, se on raskasta kuunneltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että, jos ei ole itsellä omakohtaisia kokemuksia näiden auttajien kyvyistä niin parempi olla kommentoimatta. Sillä kyllä Seija Laukkanen ainakin on auttanut useamman kerran mieheni sairauksien hoidoissa. Ja valitettavasti lääketiede on sitä kaatopaikkatavaraa lääkemyrkkyteollisuuksineen. Sitä kautta saa apua minimaalisesti ja vain joihinkin vaivoihin. kuten kirurgiset toimenpiteet ja ihan tavalliset itsestään paranevat sairaustilat. Metsään menee esim. nesteiden poistolääkitysten käyttö ennen pitkää. Nesteenpoistolääkkeet tekevät tuhojaan rikkomalla kalium/natrium pumpun toiminnan ja mitä siitä seuraakaan. TUKEHTUMINEN KUN VESI TÄYTTÄÄ KEUHKOT jne. Ennemmin luotan Seija Laukkasen parannuskykyyn kuin yhteenkään ns. virallistieteellisen kannan omaavaan lääkärin plantuun. Ovat pelkkiä lääketeollisuuden juoksupoikia ja ahneita lääketeollisuuden palkkioita vastaan ottamaan vaikka potilaiden hengen kustannuksella, kunhan vain saavat ulkomaanmatkansa lääketykkimyynneillään. Kokemuksen suurella rintaäänellä voin kertoa tämän ihan käsi sydämellä. Uskallan kirjoittaa omalla nimelläni koska en pelkää totuuden kertomista tässäkään asiassa. Saa kauhistella ihan miten paljon vaan ei haittaa. Sillä totuus ei pala tulessakaan. Terv. Leena Isohaka

        Kyllä Seijalla on todella vahva osaaminen ja sanon tämän omien kokemusteni pohjalta.
        En ota kantaa asioihin,ellen tiedä niistä mitään,mutta tästä on kokemusta ja tietoa.
        Voin suositella Seijaa ennen kaikkea mahtavana parantajana!!!
        Ja kyllä hän näkee vahvasti myös sinun kokemat asiat,vastoinkäymiset sekä yhtälailla ilot ja kykenee varsin osuvasti kuvailemaan myös persoonallisuuttasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti sinä olet.

        Verrataanpa ihan faktojen pohjalta.

        Näkijät ovat tehneet töitä viimeiset 10 000 ihmisten vuotta. Yhä edelleen maailmassa on paikkoja joissa töitä tekevät näkijät, eivätkä lääkärit.

        Miten käy, kummassa ryhmässä kuolee tai vähintään hoidon vuoksi vammautuu enemmän lapsia ja vanhuksia ja tavallisia ihmisiä?

        Taitaa ainakin tuossa kyseenalaisessa kisassa näkijät viedä sen voiton.

        Olisitko itse vienyt omat lapsesi mieluummin jonkun näkijän hoiviin kuin Arvo Ylpön?

        Hei hän tiesi mikämiestäni vaivaa en sanonut nimeäni enkä mieheni nimeä kysyin vaan mitä näät meistä hän neuvoi minua tulevaan ja että miehelläni on muistisairaus hän todella tiesi kiitos hänelle neuvoista kaikki on käynyt toteen että eläkää jos ei oo kokemusta mustamaalatko olkaa reiluja kiitos Seija olit avuksi


      • Anonyymi
        siis-aivan-kauheaa kirjoitti:

        Kaikenlaista hakeutuu astral tv'n juontajaksi....ihme möyryävää puhetta ....äää öööö epämääräistä kurkkumöyryämistä. Aivan kauheaa möyryämistä. Kaikki eivät sovellu puhetyöhön.

        Jos et usko ,lyö tv kiinni.Haukkumine ei ole sivistynyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oLEN LÖYTÄNYT KADONNEET SILMÄLASIT SEIJA LAUKKASEN OSOITTAMASTA PAIKSTA JA OLKAPÄÄNI KIVUT ON HELPOTTANEET TODELLA MERKITTÄVÄSTI. ONKO TEILLÄ HAUKKUMAKIRJEIDEN KIRJOITTAJILLA TODELLISTA TIETOA ASIOISTA JOISTA TE KIRJOITETTA,NE PUHUU ENITEN JOILLA ON VÄHITEN TODELLISTA TIETOA.

        Älä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin Seija Laukkaselle koska kissani oli hukassa ja kaikki muut keinot olin jo tehnyt. Itselläni oli tunne, että kissa on jossain lähellä, mutta jostain syystä ei tule kotiin. Seija sanoi samaa ja lopuksi laittoi energiaa joka potkaisee kissan liikkeelle ja kotiin. Kaksi tuntia siitä kissa tuli kotiin. Tästä voi sitten jokainen tehdä omat päätelmänsä.

        Pidäppä kissasta parempi huoli. Kissan ei pitäis missään tapauksessa joutua hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOO! JA MINÄ LÖYSIN KADONNEEN ATLANTIN, JIMMY HOFFAN JA ERÄÄN TOISENKIN LANTIN, KUN SEIJA KERTOI OHJEET MERKITTÄVÄSTI. TUKAN LATVOJAKIN SÄRKI MUTTA NIINPÄ VAAN KIPU KAIKKOSI JA POLKUPYÖRÄN RENKAASSAKIN OLI TAAS ILMAA. IHAN TOTTA JOKA SANA!

        Jep. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin Seija Laukkaselle koska kissani oli hukassa ja kaikki muut keinot olin jo tehnyt. Itselläni oli tunne, että kissa on jossain lähellä, mutta jostain syystä ei tule kotiin. Seija sanoi samaa ja lopuksi laittoi energiaa joka potkaisee kissan liikkeelle ja kotiin. Kaksi tuntia siitä kissa tuli kotiin. Tästä voi sitten jokainen tehdä omat päätelmänsä.

        Pidäppä kissasta parempi huoli. Ettei joudu hukkaan.


      • Anonyymi
        Yhdynedelliseen kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Soittajat usein vanhempia, eivätkä varmaankaan edes ymmärrä, että soittavat viihdeohjelmaan. Röykeästi vain rahastetaan ja annetaan kuva, että vastaajat ovat aitoja näkijöitä.

        Mitä tarkoitat sanonnalla aito näkijä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oLEN LÖYTÄNYT KADONNEET SILMÄLASIT SEIJA LAUKKASEN OSOITTAMASTA PAIKSTA JA OLKAPÄÄNI KIVUT ON HELPOTTANEET TODELLA MERKITTÄVÄSTI. ONKO TEILLÄ HAUKKUMAKIRJEIDEN KIRJOITTAJILLA TODELLISTA TIETOA ASIOISTA JOISTA TE KIRJOITETTA,NE PUHUU ENITEN JOILLA ON VÄHITEN TODELLISTA TIETOA.

        Olet oikeassa, nämä räksyttäjät eivät ymmärrä, hyvä että kirjoitit että olet saanut avun, tärkeä viesti kaiken tämän töryn seassa


      • Anonyymi
        Sohvapottu23 kirjoitti:

        Stina Saharin puhe on liikaa teatraalista ja todella tekee mieli sulkea telkkari koska se on niin paatoksellista ja turhia, tarpeettomia sanoja täynnä.
        Voisiko Stina puhua normaalista....

        OLEN STIINS SAHARISTA sitä mieltä, että alkaa melkein ihmetyttää mikis hän on tveessä, tulee tunne että puhua pulputtaa, "ei ole niin miellyttävä kuin tekeytyy" joo ja täynnä ihan trpeettomia sanoja, - JA HUOM., JA IHAN KUMMALLISTA JANKKAAMISTA SANOISSA, ihan itsestään selvissä sanoissa. tulee myös mieleen että onkohan jotakin hänessä kysymys merkkien alla. eikä nuo hänen tarotteinsakkan pidä paikkaansa. EI TÄSSÄ OLE KUIN RAHASTUKSEN MEININKI. HERÄTKÄÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lain mukaan huijaaminen on ok jos löytää oikean lähteen tuoda asia julki ja tässä yksi oiva esimerkki Astral tv.ja soittaminen on täysin kuluttajan valinta ja näköjään on kannattava yritus muoto, kun ihmiset oikeasti soittaa . ja ei voi kun ihmetellä onko soittajat oikeasti noin tyhmiä ??
        kirjoittaja nauraa..... aika surullista......

        No Seija laukkanen ennusti ja tiesi en tiedä mistä mieheni tilanteen ja neuvoiminua tulevaan kiitos hänelle. Nyt mieheni palvelu kodissa ja ja kaikki onnellisesti hyvin ja minä yritän selvitä ikävästä 50 v yhdessä olosta mutta saan nähdä hänet joka päivä kiitos esper kare että saan käydä ja seijalle soitan kun on varaa taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele

        Polvikipujen vuoksi kymmeniä kertoja lääkärissä.
        Yksi 50€ soitto Seijalle ja polvi tuli lenkkikuntoon.


      • Anonyymi
        ihmetyttää kirjoitti:

        Kiitos! No jotain tuon suuntaista olen itsekin ajaltellut , viihdeohjelmahan se Astral tv todellakin on. Mutta on kiva katsoa, miten juontajat vastaa soittajien ongelmiin ja uskon, että joku soittaja on jopa tyytyväinen keskusteluun ( soittaa uudelleen jonkun ajan kuluttua ). Saa purkaa tuntojaan näkijälle, tulla kuulluksi.

        se on huijareiden ohjelma jossa laskutetaan törkeitä maksuja vanhoilta mummoilta jtka ei saa muuta juttu seuraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oLEN LÖYTÄNYT KADONNEET SILMÄLASIT SEIJA LAUKKASEN OSOITTAMASTA PAIKSTA JA OLKAPÄÄNI KIVUT ON HELPOTTANEET TODELLA MERKITTÄVÄSTI. ONKO TEILLÄ HAUKKUMAKIRJEIDEN KIRJOITTAJILLA TODELLISTA TIETOA ASIOISTA JOISTA TE KIRJOITETTA,NE PUHUU ENITEN JOILLA ON VÄHITEN TODELLISTA TIETOA.

        PASKA PUHETTA!


      • Anonyymi
        kyllänäin kirjoitti:

        tarja sahari on näkijä, meedio,näkee rinnalla kulkijat ja kuolleet ja näitten ihmisten luonteet,ja tarkoitusperät.

        Höpö, höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin. Ei voi kuunnella.pitääkö meitä kuuroina vai muuten tyhminä . Pakko kääntää kanavaa. Nykyään en edes katso silloin kun on hänenjuontovuoronsa.

        Joo, Stina Sahari lässyttää samalla tavalla kuin jotkut hoitajat vanhoille ihmisille aivan kuin vanhat olisivat vähä-älyisiä.


      • Anonyymi
        kyllänäin kirjoitti:

        tarja sahari on näkijä, meedio,näkee rinnalla kulkijat ja kuolleet ja näitten ihmisten luonteet,ja tarkoitusperät.

        Näkeekö lainkaan euron kuvia , kun hourailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä? Aivanko tuon pikkunäppärän kommenttisi katsoit aiheelliseksi heittää sen eetteriin?

        Hullut neuvoo järjettömiä rahasta , kuten tuossakin pilailussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sanonnalla aito näkijä...

        Martti aitolehti olis hyvä vahvistus ennustajaeukkojen rivistöön , kun se näyttää vielä siedettävältä!


    • PelkkääTotta

      Joo on.....sain kuolemankortin ja voitinkin seuraavalla viikolla 2 millii lotossa! Kandee soittaa akalle!

      • Witchin

        Mikäli siinä meni väärin. Kuolema on jonkin päättymistä ja niinhän sinulle kävi. ?


      • rsfdegdes
        Witchin kirjoitti:

        Mikäli siinä meni väärin. Kuolema on jonkin päättymistä ja niinhän sinulle kävi. ?

        Joo, köyhyys päättyi...? Ja tuo, että kuka hyvänsä saa voittaa ison summan rahaa on niin väärin...


      • Heman13
        rsfdegdes kirjoitti:

        Joo, köyhyys päättyi...? Ja tuo, että kuka hyvänsä saa voittaa ison summan rahaa on niin väärin...

        Sinullekko se voitto pitäisi tulla? Minusta se ei ole ollenkaan väärin.


      • No onhan se Laukkanen vähentänyt sitä soittajan torson sisuskalujen kaivelemista, mutta se "puhdistus" lääpintä on hauskaa. Puhdistuu niin kehot kuin pihatkin. Mutta paljon sille soitetaan n. 60 eur kerta.


      • Anonyymi

        Olipa hyvä, kun voitit rahaa valitat vaikka elämä alkoi puhtaalta pöydältä. Uuden alkua sinulle luvattiin. Sinä täällä valitat silti.
        Tämmöinen paska palsta tämä on. Jossa haukutaan arvostellaan ihmisiä.!!
        Taidat olla tyhjä perse?? Jäi miljoonat saamatta


      • Anonyymi

        Jep. 😄Mäkin soitan heti. Ja jos en voita ni se on akan vika. Se on sit mulle kax miljoonaa velkaa. 😄❤️


    • On_tullut_huomattua

      Joku kyseli täällä Seija Laukkasesta. Hyvin osaa esiintyä. Manöövereinä ihmisten taitava manipulointi ja vedättäminen. Eli siis on uskottava. Tai ainakin antaa itsestään sellaisen kuvan. Mutta on aivan samanlainen huijari, kuin kaikki muutkin kyseisessä ohjelmassa.

      Sitäpaitsi on tullut pantua merkille, että jos ohjelmaan on soittanut vähän aikaa sitten joku, joka tekee ns. kokeen, onko näkijällä mitään kykyjä, tai ei, niin kas kummaa, lähes heti sinne soittaa joku, jolle asiat "laitetaan" menemään nappiin. Eli soittaja sanoo: "Joo paikkansa pitää." Se vaikuttaa itse asiassa aivan järjestetyltä ja etukäteen sovitulta jutulta, että näin, tehdään, jotta annettaisiin sellainen kuva, että ruudussa olisi muka oikea näkijä.

      Vieläkö se menee joidenkin kohdalla läpi, että hänellä, tai kenelläkään muullakaan on mitään oikeita ja todellisia kykyjä ennustamisen saralla?

      • Älkääuskoko

        Manipuloija kuten muutkin astraltähdet.Puhuu monotonisella vakuuttavalla äänellä. Ihmisille puhutaan kuin vähämielisille.
        ..juu ja. Lihavat lässyttäjät opettavat fengsuita. Pitäisiköhän ensin hoitaa itsensä Kuntoon! ?

        Ja yhden "Asiantuntijan" naama ja elämä on tosi pelottavaa. Menettänyt kuulemma kaiken ja nyt on Jumalan morsian, Kuvissaan perse paljaana ja joka kuvassa tissitt tyrkyllä. Oli myös pornokuvia, mutta fase poistettu ne säädyttöminä..
        Fasessaan haukkuu ihmisiä ja on itse oikein superihminen. Maleksii toisten vieraanvaraisuuden turvin ja syöttää ja juottaa itseään hienotunteisilla ihmisillä. Fasessaan huutaa, että jakaa kaiken, Mikä täyttä paskaa. Jouluksikin ilmoitti itsensä vähävaraisena syömään toisten perheeseen.

        Ihan täyttä potaskaa koko Juttu!


      • Lokkejalokkeja
        Älkääuskoko kirjoitti:

        Manipuloija kuten muutkin astraltähdet.Puhuu monotonisella vakuuttavalla äänellä. Ihmisille puhutaan kuin vähämielisille.
        ..juu ja. Lihavat lässyttäjät opettavat fengsuita. Pitäisiköhän ensin hoitaa itsensä Kuntoon! ?

        Ja yhden "Asiantuntijan" naama ja elämä on tosi pelottavaa. Menettänyt kuulemma kaiken ja nyt on Jumalan morsian, Kuvissaan perse paljaana ja joka kuvassa tissitt tyrkyllä. Oli myös pornokuvia, mutta fase poistettu ne säädyttöminä..
        Fasessaan haukkuu ihmisiä ja on itse oikein superihminen. Maleksii toisten vieraanvaraisuuden turvin ja syöttää ja juottaa itseään hienotunteisilla ihmisillä. Fasessaan huutaa, että jakaa kaiken, Mikä täyttä paskaa. Jouluksikin ilmoitti itsensä vähävaraisena syömään toisten perheeseen.

        Ihan täyttä potaskaa koko Juttu!

        Joo tiedän ketä tarkoitat. On kuulemma maanisdepressiivinen.


      • kaikenlaisia
        Älkääuskoko kirjoitti:

        Manipuloija kuten muutkin astraltähdet.Puhuu monotonisella vakuuttavalla äänellä. Ihmisille puhutaan kuin vähämielisille.
        ..juu ja. Lihavat lässyttäjät opettavat fengsuita. Pitäisiköhän ensin hoitaa itsensä Kuntoon! ?

        Ja yhden "Asiantuntijan" naama ja elämä on tosi pelottavaa. Menettänyt kuulemma kaiken ja nyt on Jumalan morsian, Kuvissaan perse paljaana ja joka kuvassa tissitt tyrkyllä. Oli myös pornokuvia, mutta fase poistettu ne säädyttöminä..
        Fasessaan haukkuu ihmisiä ja on itse oikein superihminen. Maleksii toisten vieraanvaraisuuden turvin ja syöttää ja juottaa itseään hienotunteisilla ihmisillä. Fasessaan huutaa, että jakaa kaiken, Mikä täyttä paskaa. Jouluksikin ilmoitti itsensä vähävaraisena syömään toisten perheeseen.

        Ihan täyttä potaskaa koko Juttu!

        alkuperäisen kommentti: "Ja yhden "Asiantuntijan" naama ja elämä on tosi pelottavaa. Menettänyt kuulemma kaiken ja nyt on Jumalan morsian, Kuvissaan perse paljaana ja joka kuvassa tissitt tyrkyllä. "
        Täällä näitä kommentaattoreita riittää, joiden elämä on niin ankeaa, ja ovat elämälle niin katkeria, että pitää joka asiaan kommentoida ja vieläpä mahdollisimman ilkeästi ja mustamaalata kaikki muut. Sellainen tuo jonkinlaista tyydytystä tietynlaisille ihmisille. Kiva on kommentoida kun ei tarvitse omalla nimellään kommentoida.


      • Keisar

        Ei se noin mene. Se menee nöin. "Ennustaja" kuuntelee tarkkaan, mitä kovia kokdnut soittaja kertoilee. Ennustaja sitten kertoo nämä samat asiat eri sanankääntein, mitä juuri ln kuullut. Soittaja(ehkä hieman hidasälyinen) sanoo heti"pitää paikkansa mitä minun asiasta juuri sanoit. Ei tajua, että on itse sen ensin kertonut. Miksi he aina kuvaavat, minkalainen ihminen soittaja on. Tietäähän ne sen itsekin. Olet "huolehtivainen, huolisaan yms. paskaa. Soittaja tunnistaa itsensä näistä ja sitten alkaa rahastus. Heille aivan oikein, kuten eräälle, joka soitti, ettei rahat riitä lääkkeisiin, kun on niin pieni palkka.


      • En uskalla soittaa ja pyytää parantamista, kysyisin miltä pitäs tuntua? Puhelimen tv: n satojen kilometrien matkalta ja lyhyemmältäkin parannus ei taida olla mahdollista mikäli näistä kellekään on kyseista kykyä annettu. Mutta parantaahan se uskominenkin . Mutta pelottavaahan tuo parantelu on. Ennustaminen ei haittaa ketään mutta parantaminen saattaa haitata.


      • Anonyymi

        Joo näinhän se menee. Järkyttävää. Kun ajattelee esim dementoituneita vanhuksia tai muulla tavalla sairaita ihmisiä. Kyllä niin peetä.


    • Minulla on kokemusta.
      Hän on äärettömän hyvä.
      Olen häntä itse kokeillut kun olen itse rajamailla omien näkyjen kanssa.
      Laita minulle viestiä jos haluat jutella enemmän 😊

      • Huihuihuijarit

        Hyvä, missä asiassa? Jos ihminen näkee näkyjä ja on elämän rajamailla, tarvitsee ehkä toisenlaista "asiantuntijaa".
        Seija osaa mielistellä ja Höpöttää: "olet astetta parempi Ihminen" Mitähän tuollainen tarkoittaa. Ei voi kun nauraa.


      • Anonyymi
        Huihuihuijarit kirjoitti:

        Hyvä, missä asiassa? Jos ihminen näkee näkyjä ja on elämän rajamailla, tarvitsee ehkä toisenlaista "asiantuntijaa".
        Seija osaa mielistellä ja Höpöttää: "olet astetta parempi Ihminen" Mitähän tuollainen tarkoittaa. Ei voi kun nauraa.

        Eduskunnan istunnot on myös hupaisaa, kuten ennustajaeukkojen höpötys , hauskempaa toki kuin oikea viihde.


    • Selvätaistit

      Kyllä. Itseäkin kiinnostaa kun on samankaltaista astraalimatkausta itselläkin tapahtunut ja näen unissa asiat..sit koen voimakkaasti energioita, vainajia, kuolemia..mut oisin kyllä hyvä tietää tekniikoita poistaa näitä mustia olentoja eli negaa. Ei vaan ole varaa soittaa..katsokaa youtubesta haastattelu hänestä. Minusta hyvä..tulee oma lapsuus mieleen ;) ja kokemukset..mut sais poistaa multakin jos kirousta kun tuntuu et ei elämään tuu muuta kuin negaa..ois se kiva jo kuulla jotain positiivista ja ihanaa. Hmm.

    • Nämä pitäisi lailla kieltää. Siis niin humpuukia kuin vaan voi olla. Aamun parasta viihdettä kuitenkin 😂 Anteeks ny vaan heille jotka näihin uskovat niin satun tietämään, että tarkoitus on vain raha minkä saavat kerättyä ihmisten soittamisella.

      • Lammaslauma

        Olen samaa mieltä. Suurta manipulointia ja hölmöjen huijausta. Höpötellään ja ollaan niin asiantuntijoita, huvittavin ehkä Rakkausvalmentaja.
        Tietysti raha on todellinen motiivi, niin kanavalla kuin näillä "Asiantuntijoillakin"
        Tää "Saamelainenhan"nolattiin perjantai ohjelmassa. Ei tiennyt yhtään mitään.


    • yyxxx

      hyvä näkijä

      • uqwvarttiplus

        juuri noin


    • IloaSilmään

      Sinä, joka aliarvoit toisia, voisit joskus astua rajoittuneisuutesi yli ja ottaa rennosti vastaan näitä rajakokemuksia. Voisit yllättyä ja saada uutta ajattelemista. Älä siis käperry vain itseesi. Meillä on vain yksi elämä. Se saa olla välillä ihan kivaa viihdettäkin.

    • Tottatosiaan

      Tuntuu aika oudolta näiden rajakokemusten viihteeksi luokittelu. Jotenkin tuntuu, että monetkaan ihmiset eivät edes oikeastaan tiedä mitä rajakokemukset ovat. Omalla kohdalla en ainakaan ole niitä kyllä viihteeksi luokitellut, vaan oli jopa vähän pelottavia kokemuksia lapsuudessa. Eräs sukulaiseni myös järkkyttyi kovasti, kun tuli ilmi kuinka hyvin näkee. Luulen tuosta tilanteesta oli viihde kaukana. Mutta astral tv tosiaan kyllä pitää ottaa viihteenä.

    • Hyvinpettynyt

      Mulle ei ole koskaan nähnyt mitään, mikä olisi tullut toteen. Hyvin harhaan johtavaa. Puhuu paljon mitä ihmiset haluaa kuulla ja sen mukainen kertomus. Välillä ei ymmärrä mistä hän mahtaa puhua. En usko hänen näkemiseen. Astral TV vain rahastaa mummelit.

    • sivustaseurannut

      " Asioilla on aina vain se arvo, joka niille annetaan ", eli joillekin Astral TV on juuri sitä, mitä mieli haluaa ja joillekin mitätön ohjelma. Pakko ei ole kenenkään avata tätä tv kanavaa, jos ei taho, mutta hyviä hetkiä niille, jotka rajatietokokemuksia janoaa. Molemmat vaihtoehdot on mielestäni ok.

    • tyhmäkysymys

      Kato sitä astral tv:tä niin saat selville millanen on

      • Kolmekuuskytviis

        Hyviä ohjeita antoi eiliselle miessoittajalle.


      • Anonyymi

        Opel astra on paska merkki. Mutta kuis tää astral opetus? Joustaako jousitus


    • SoittoOK

      Puolet puheesta on hyviä käytännön ohjeita. Mistä muualta niitä saat? Koska olet saanut niitä lääkäriltäsi, vaikka ne olisivat auttaneet turhien ja kalliiden lääkkeiden sijaan?

      Joskus pelkkä keskustelu vieraan kanssa auttaa valitsemaan oikean vaihtoehdon. Se on elämää selkiyttävää. Ja arvokasta soittajalle.

    • hahahahahahahahaaa

      kaikesta ne toopet maksavatkin ahahahahahahahahaaa

    • Mimoska

      Seija Laukkaselta sain hyvän tulkinnan ihan henkilökohtaisesti.Ja paljon halvemmalla mitä tuon ohjelman kautta.Tiesi asioita kotiini liittyen ,mitä on tapahtunut,ei todellakaan kalastellut tietoja.Voin suositella!Tällä alalla on ikävä kyllä monenmoista "näkijää" mutta Seijasta jäi hyvä kuva.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi, olen ollut hänen vsstaan otolla. Näkee asioita, jotka ymmärsin jälkikäteen. Kun ne tapahtuivat.


      • Anonyymi

        Seija Laukkanen sai tänään siipeensä. Asiakas sa hyytiä vaikka Seija keksi omia. Sanoi että asiakas lähetti väärää energiaa hänelle. Puhuu kanssa ihan ihmeellisiä asioita mistä ei kuukaan saa mitään tolkkua. Jos on selvännäkijä miksi kysyä esim.
        Missä asut, montako huonetta , rivitalo vai omakotitalo. Oletko sinkku vai naimisissa .Montako lasta, mitä sairastat ja niin edelleen. Lypsätään tiedot valmiiksi ja ollaan muka selvännäkijöitä. Löytyisikö tuolle ammatille toinen nimike?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seija Laukkanen sai tänään siipeensä. Asiakas sa hyytiä vaikka Seija keksi omia. Sanoi että asiakas lähetti väärää energiaa hänelle. Puhuu kanssa ihan ihmeellisiä asioita mistä ei kuukaan saa mitään tolkkua. Jos on selvännäkijä miksi kysyä esim.
        Missä asut, montako huonetta , rivitalo vai omakotitalo. Oletko sinkku vai naimisissa .Montako lasta, mitä sairastat ja niin edelleen. Lypsätään tiedot valmiiksi ja ollaan muka selvännäkijöitä. Löytyisikö tuolle ammatille toinen nimike?

        Aitoa selvänäkemistä on mutta TV touhussa on omat ongelmansa, koska niin moni katsoo lähetystä. Soittaja voi myös huijata ja näitä huijareitahan soittelee silloin tällöinm jotka nimenomaan antaa väärää tietoa sanoilla ja muuten. Jotkut eivät voi sietää sitä että heidän ymmärryksessään maailmasta on aukkoja. Maailmankuva on kapea ja sille ei voi mitään. Ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu, eikä sateenkaarestakaan näe kaikkia värejä jos on värisokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitoa selvänäkemistä on mutta TV touhussa on omat ongelmansa, koska niin moni katsoo lähetystä. Soittaja voi myös huijata ja näitä huijareitahan soittelee silloin tällöinm jotka nimenomaan antaa väärää tietoa sanoilla ja muuten. Jotkut eivät voi sietää sitä että heidän ymmärryksessään maailmasta on aukkoja. Maailmankuva on kapea ja sille ei voi mitään. Ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu, eikä sateenkaarestakaan näe kaikkia värejä jos on värisokea.

        Seijan jäljiltä lukuisat asiakkaansa ottavat yhteyttä oikrisiin meedioihin. Koska Seijasta tulee huonoa energiaa ja mm kummittelu pahenee. Tavarat lähteneet lentelemään yms

        Usein sanovat, etteivät kehtaa valittaa kun Seijaa niin kehutaan. Että fanit suuttuvat jos kerrotaan valehdelleen ja tilanteen pahentuneen.

        Kasvoja kun katsoo näkyy rahanahne ja kiero nainen. Tekohymy on kuin irvistys. Hyvin kateellinen ja katkera ihminen oltava. Kun kuviaan katsoo.


    • Marijohannas

      Huomenta immeiset. Astraltv rahastaa oman osuutensa, siitä johtuu hinnakkuus. Suurimman osan parantajista ja näkijöistä tavoittaa myös muuta kautta ja ihan eri hintaan eli paljon halvemmalla.
      Onko näillä mollaajilla jotain omia rajallisuuksia mistä tämä tämä kasvoton arvostelu ja kiukku kumpuaa?

      • Voiteidänkanssanne

        Kiukku johtuu siitä, kun sairaita, vanhoja ja epätoivoisia ihmisiä kusetetaan aivan sumeilematta ja härskisti. Oikeita näkijöitä on olemassa, yksikään heistä ei esiinny AstralTVssä.


      • Todentottaon

        Samaa mieltä!


    • yx_

      Hirvittävää ihmisten huijaamista noita-akoilla. Minusta tällaiset noita tv:ssä esiintyvät saisi polttaa roviolla tai ainakin laittaa syytteeseen petoksesta ja toisen omaisuuden ryöstämisestä. Kyllä vähäjärkisiä soittajiakin täytyy jonkun puolustaa pitämään rahoistaan huolta, etteivät vähiä varojaan noidille syydä.

      • Anonyymi

        Anjuska,jos herään 6.00 Nautin Astral-tv ohjelmasta,todella hyvää unilääkettä,kuuntelen JA nukahdan,vielä muutamaksi tunniksi


    • Ihanperkeleestä

      Insanebisnes, johon maailman loppusenteillä kenenkään ei pitäisi ryhtyä.

    • pääsiäinen2018

      Hei ! Ei oo kokemusta tästä Seija Laukkasesta (soitan myöh.), mutta on eräästä toisesta naisesta joka ennusti minulle,kertoi minkäläisessa talossa asun ja että alakerrassa on uima-allas. No ei ollu uima-allasta vaan oli vesivahinko, oli valunut jo pitkään lattian alle , kun ennen putket laitettin silleen. Nyt putket näkyvillä. Kyllä ne tietää ja ihmisen on vain uskottava ja rahat saa laittaa mihin haluaa?!!!!

    • Huhtikuu18

      Raamattu kieltää noituuden , on vaarallista edes ottaa yhteyttä henkilöihin , jotka on tekemisissä pahuuden henkivaltojen kanssa , vainajat ei enää puhu , vaan tietäjähenget . Aivan naurettavaa äskenkin Carin kertoi , että olet ollut rujo sairas vanha mies entisessä elämässä Pariisissa (naiselle) ! Kellään ei ole kuin yksi elämä , jonka Jumala antanut , kuoleman jälkeen sielu siirtyy joko taivaaseen tai pahaan paikkaan .. Mieti ennenkuin soitat ..

      • Anonyymi

        Pahaa paikkaa ei ole. Kuka uskoo? Minä en.. se on ihmisten tarpeetonta pelottelua ja mafia toimintaa uskon varjolla. Muka joku pääsee taivaaseen.. joku joutuu helvettiin. Totean ettei niin.pyhää ja hyvää ihmistä edes ole olemassa joka mainittuun taivaaseen pääsisi. Tiedän että pahat paikat on jo tässä ajassa . ja mitä anteeksiantoon tulee.. niin.armo kuuluu jokaoselle.Asenteidemme vuoksi joka ainoa päivä vedämme jonkun ihmisen ristille Jeesuksen tavoin,emmekä laske ristiltä edes kuoleman jälkeen syynä.ajatukset, sanat, teot.työt ja laiminlyönnit. lisäksi.juorut, luulot, kuulopuheet,oletukset, väärät todistukset, todistelut ja jopa valat..tällaisia me ihmiset olemme.... ihan jokainen. Kelvollisia taivaaseenko...kuka meistä?? ..ei kukaan. Jumala on rakkaus..ei muuta.


      • Anonyymi

        Luepa raamattua tarkemmin! Siellä ennustetaan, nähdään enneunia ja huom! kerrotaan, että Elia on uudestisyntynyt Johannes Kastaja! (vai oliko toisinpäin - se ei nyt ole oleellista, vaan itse asia) Siksi toiseksi: Raamattu on kirjoitettu tuhannen vuoden aikana (se lukee raamatun takasivuilla) ja aluksi tieto kulki suusta suuhun, ei ollùt kirjoitustaitoisia vielä silloin. Ja senhän nyt näkee tänäpäivänäkin, kuinka asiat muuttaa muotoaan, kun ne suusta suuhun kerrotaan.


    • shl

      hei! Kumpa ihmiset löytäisivät aidon Jeesuksen rakkauden ja saisivat myös kokea sen. Ei tarvitse pelätä kuolemaa. Älkää uskoko näkijöihin, ovat valitettavasti pahan hengen puolella. Rukoilen rakkaudella pulestanne. Kaikkea hyvää elämäänne sydämestäni toivon.

      • jeesustelijajoo

        mistäs sen jeesuksen sitten löytää? ei oo vissiin kukaan sitä nähnyt


    • Siniristi

      On kokemusta.seija on paras ja osaava.suosittelen.

      • Kauheakusetus

        Samanlainen manipuloija kuin muutkin ennustajat. Puoskaroi ja höpöttää ihmisen anatomiasta, tiedot päin peetä.


      • Puoskari

        Pahaa teki, kun kuuntelin ko "näkijän"manipulointia. Kysymys on tietojen onginnasta ja omituisista "Ohjeista" Höpötystä ja "mä tiedän kyllä"naureskelua.
        Säälittävää nämä soittajat.


      • MaljammeNostakaamme
        Kauheakusetus kirjoitti:

        Samanlainen manipuloija kuin muutkin ennustajat. Puoskaroi ja höpöttää ihmisen anatomiasta, tiedot päin peetä.

        Yllättävän hyvin tietää ihmisen anatomiasta, olen positiivisesti yllättynyt Seijaa kuunnellessa, kuinka hyvin hän puhelun aikana löytää ihmisen kivut, lihasjumit ja sairaudet, vaikkei ole asiasta edes ollut mitään puhetta aikaisemmin ja kuinka Seija osaa puhelun aikana kertoa asuntojen värimaailman, asunnon mallin, huonekalujen sijainnin ihan tuosta noin vain. Kyllä Seija on hyvä selvänäkijä.


      • Anonyymi
        Kauheakusetus kirjoitti:

        Samanlainen manipuloija kuin muutkin ennustajat. Puoskaroi ja höpöttää ihmisen anatomiasta, tiedot päin peetä.

        Samaa mieltä. Miten muka pääsee ihmisen sisään ja laittaa punaista ja vihreää ja ,sinistä ja oranssia. Kivillä koristelee tontin reunat, että kummajaiset pysyy poissa. Jokaiselle lupaa sulhasen ja kaikki ihmiset ovat niin IHANIA.
        15 minuuttia kun jaksaa höpöttää , tienaa aika mukavasti vai mitä. Teitä siellä jo 50 kymmentä ihmistä huijaamassa aivan häpeämättömästi.


    • Uskottavuus_täysi_nolla

      Joo, vähän aikaa sitten kyseiseen Astral tv:hen soitti asiakas, jolta alkoi kysellä, onkia tietoja ja heittää arvauksia, että onko kyseisellä henkilöllä kenties ongelmia verenkierrossa. Johon asiakas sanoi, ettei ole. Kas kummaa! Ja piti olla kyseessä oikea ja todellinen ennustaja. Mikäs ennustaja se sellainen oikein on, joka ainakin kolme kertaa esittää kysymyksiä terveyteen liittyen, eikä yksikään meinaa oikein tärpätä ja mennä oikein? Sitten kyseinen henkilö, "anatomian tuntijako muka" heitti arvauksen, että onko kyseisellä asiakkaalla kenties pistelyä otsassa, ja päänsärkyä. Esitti terveyteen liittyviä kysymyksiä ainakin kolme eri kertaa, että josko jokin niistä kenties tärppäisi. Heitti sellaisen päätelmän, että joo, kyseisellä henkilöllä on jotain vikaa suolistossa ja vatsassa. No, ainahan niissä heitetyissä arvauksissa se jokin osuu kohdilleen. Koska kaikillahan meillä on aina jotakin vikaa, oireita, vaivaa ja kontolla sairauksia.
      Ei oikein mene läpi moinen teatteri, näytteleminen ja kyseinen esitetty show.
      Jonka ilmeinen tarkoitus on vain kerätä ja riistää rahoja itselleen hyväuskoisilta hölmöiltä.
      So sorry!

      • miettikääny

        enemmän kyllä ihmettelen niitä ihmisiä ketä julkisesti haluaa ennustuksen niin että kaikki sen kuulee, ketä nyt viitsii sitä ohjelmaa yöllä töllöttää. Itse kun ennustajalle soitan niin teen sen niin että olemme linjoilla kahdestaan. Jokainen tekee tyylillään, mutta nukkukaa hyvät ihmiset yönne. aika utelijas täytyy olla kun viitsii niitä katsoa ja tulla tänne niitä selostamaan, ei niitä tarvi selostaa kun te kaikki ketä uteliaisuuttaan katsotte sitä ohjelmaa. kyllä teillä hippasen
        kans viiraa päässä


      • Järkyttynyt

        Tätä ketjua ylläpitää tunnettu nettitrolli espoosta ja ystävänsä Tukiaisen rottapostimanageri. Kateellisina, kun kumpikaan itse ei julkisuutta saa muualla kuin max rikosuutisissa. Olkaa kumpikin katsoamatta Astral Tv jos laittaa stringit pimppaa hiertämään.

        Valehtelu ja nettikirjoittelu heidän käsityksensä viihteestä. Mielisairasta.


      • hankkikaaelämäny
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Tätä ketjua ylläpitää tunnettu nettitrolli espoosta ja ystävänsä Tukiaisen rottapostimanageri. Kateellisina, kun kumpikaan itse ei julkisuutta saa muualla kuin max rikosuutisissa. Olkaa kumpikin katsoamatta Astral Tv jos laittaa stringit pimppaa hiertämään.

        Valehtelu ja nettikirjoittelu heidän käsityksensä viihteestä. Mielisairasta.

        Huomattu ollaan, nää samat mesoaa täällä koko ajan kun ei raukoilla muuta elämää ole


      • Ettekö_parempaa_keksi
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Tätä ketjua ylläpitää tunnettu nettitrolli espoosta ja ystävänsä Tukiaisen rottapostimanageri. Kateellisina, kun kumpikaan itse ei julkisuutta saa muualla kuin max rikosuutisissa. Olkaa kumpikin katsoamatta Astral Tv jos laittaa stringit pimppaa hiertämään.

        Valehtelu ja nettikirjoittelu heidän käsityksensä viihteestä. Mielisairasta.

        Vikaan menee ja aika pahasti joidenkin ilmeisesti tälle palstalle taas tulleiden "ennustajien " arvauksien heittäminen, kuka on keskustelun aloittaja, tai minkäkin kirjoittaja.
        Kun eivät enää mitään kunnon vastinetta ja faktapohjaista vastausta pysty enää antamaan.
        Kun vastapuolelta loppuu argumentit aletaan heittää arvauksia ja syyttää heitä milloin mistäkin.

        Samoin korjaan pari edellisten kirjoittajien tekemään ilmiselvää virhettä. Huom. ennustaminen ei ole viihdettä. Se on alalla jo pitkään käytetty veruke ja vastuusta vapautuslauseke harjoittaa vilpillistä elinkeinoa. Ja jos tässä joku, tai jotkut valehtelevat, niin ne ovat kyllä joitain aivan muita, kuin ne, jotka kertovat omakohtaisista huonoista kokemuksista ja siitä, mitä he näkevät esim. tv:ssa pyöritetyssä Astral tv: ssa. Sitä valehtelemista nimittäin harjoittaa nimenomaan tuolla kyseisellä (ennustamis/selvänäkö ja kaukoparantamis) alalla olevat.

        Suurin osa heistä tekee sitä. Eli valehtelee asiakkaille päin naamaa. Antamalla itsestään uskottavan kuvan. Näyttelemällä. Huidotaan käsillä ilmaa, ja höpötetään samalla, että tällä tavalla ne kaikki huonot energiat, pahat silmät ja henget katoavat lopullisesti. Utvimalla asiakkaalta tarvittavat tiedot, niin ettei hän sitä itsekään huomaa. Sitten saaduista tiedoista kyhätään kokoon asiakasta miellyttävä, tai hyvin epämääräinen ennustus, joka heitetään useimmiten sinne useamman viikon ja kuukauden päähän. Ja jos ennustus sattuu menemään pieleen. Niin siihenkin löytyy aina selitys. " Näin väärin". Tai sitten vastuu sysätään asiakkaan kontolle.

        Olen pahoillani, mutta mitään todisteita ei ole olemassa siitä, että joku näkisi tulevaisuuteen. Sama koskee kaukoparannusta, ja niitä tv: ssa olevia ihmehuitojia. On ikävää, että tänä valistuksen ja edistyksen aikana annetaan moista epärehellistä, kaikin tavoin vilpillistä ja ihmisiä pettävää toimintaa harjoittaa.

        Tulette huomaamaan, että jonakin päivänä se kupla tulee vielä puhkeamaan, kun yhä enemmän tulee esille ja julkisuuteen niitä ihmisten itsensä kertomia kokemuksia, joissa he ovat tulleet vain huijatuiksi ja rahansa katteettomiin ja täysin vastikkeettomiin palveluihin menettämiksi.
        Tämä taitaakin olla ihan oikeasti toteenkäyvä ja aivan takuuvarmasti toteutuva ennustus. Mutta tästähän minä en saa mitään korvausta.
        Eikö niin, "ennustajat"?
        Ottakaa huumorilla. Älkääkä aina vetäkö niitä herneitä nenäänne, ja alkako heitellä arvauksia, kuka kirjoittaa mitäkin, kun joku kertoo joko tosipohjaisista ja omakohtaisista kokemuksista, tai totuuksia teistä. Koska teillä ne arvaukset kirjoittajien henkiöllisyyksistä menevät aina pieleen. Se on hyvin noloa seurattavaa.


      • näinmeilläon
        Ettekö_parempaa_keksi kirjoitti:

        Vikaan menee ja aika pahasti joidenkin ilmeisesti tälle palstalle taas tulleiden "ennustajien " arvauksien heittäminen, kuka on keskustelun aloittaja, tai minkäkin kirjoittaja.
        Kun eivät enää mitään kunnon vastinetta ja faktapohjaista vastausta pysty enää antamaan.
        Kun vastapuolelta loppuu argumentit aletaan heittää arvauksia ja syyttää heitä milloin mistäkin.

        Samoin korjaan pari edellisten kirjoittajien tekemään ilmiselvää virhettä. Huom. ennustaminen ei ole viihdettä. Se on alalla jo pitkään käytetty veruke ja vastuusta vapautuslauseke harjoittaa vilpillistä elinkeinoa. Ja jos tässä joku, tai jotkut valehtelevat, niin ne ovat kyllä joitain aivan muita, kuin ne, jotka kertovat omakohtaisista huonoista kokemuksista ja siitä, mitä he näkevät esim. tv:ssa pyöritetyssä Astral tv: ssa. Sitä valehtelemista nimittäin harjoittaa nimenomaan tuolla kyseisellä (ennustamis/selvänäkö ja kaukoparantamis) alalla olevat.

        Suurin osa heistä tekee sitä. Eli valehtelee asiakkaille päin naamaa. Antamalla itsestään uskottavan kuvan. Näyttelemällä. Huidotaan käsillä ilmaa, ja höpötetään samalla, että tällä tavalla ne kaikki huonot energiat, pahat silmät ja henget katoavat lopullisesti. Utvimalla asiakkaalta tarvittavat tiedot, niin ettei hän sitä itsekään huomaa. Sitten saaduista tiedoista kyhätään kokoon asiakasta miellyttävä, tai hyvin epämääräinen ennustus, joka heitetään useimmiten sinne useamman viikon ja kuukauden päähän. Ja jos ennustus sattuu menemään pieleen. Niin siihenkin löytyy aina selitys. " Näin väärin". Tai sitten vastuu sysätään asiakkaan kontolle.

        Olen pahoillani, mutta mitään todisteita ei ole olemassa siitä, että joku näkisi tulevaisuuteen. Sama koskee kaukoparannusta, ja niitä tv: ssa olevia ihmehuitojia. On ikävää, että tänä valistuksen ja edistyksen aikana annetaan moista epärehellistä, kaikin tavoin vilpillistä ja ihmisiä pettävää toimintaa harjoittaa.

        Tulette huomaamaan, että jonakin päivänä se kupla tulee vielä puhkeamaan, kun yhä enemmän tulee esille ja julkisuuteen niitä ihmisten itsensä kertomia kokemuksia, joissa he ovat tulleet vain huijatuiksi ja rahansa katteettomiin ja täysin vastikkeettomiin palveluihin menettämiksi.
        Tämä taitaakin olla ihan oikeasti toteenkäyvä ja aivan takuuvarmasti toteutuva ennustus. Mutta tästähän minä en saa mitään korvausta.
        Eikö niin, "ennustajat"?
        Ottakaa huumorilla. Älkääkä aina vetäkö niitä herneitä nenäänne, ja alkako heitellä arvauksia, kuka kirjoittaa mitäkin, kun joku kertoo joko tosipohjaisista ja omakohtaisista kokemuksista, tai totuuksia teistä. Koska teillä ne arvaukset kirjoittajien henkiöllisyyksistä menevät aina pieleen. Se on hyvin noloa seurattavaa.

        Astral tv on viihdettä. Kukaan näkijä,ennustaja tai energiaparantaja ei heiluta käsiään, en ainakaan minä, sillä energiaparantaminen ei tarvitse minkäänmoista käsien heiluttelua suuntaan eikä toiseen. Atral tv:stä on tehty joku ihmeellinen viihdeohjelma, näkeminen ja parantaminen ei ole mitenkään mystistä mutta astral tv antaa sen niin ymmärtää. näkeminen ja energiaparantaminen sensijaan vaatii mieletöntä keskittymistä asioihin


      • Anonyymi
        hankkikaaelämäny kirjoitti:

        Huomattu ollaan, nää samat mesoaa täällä koko ajan kun ei raukoilla muuta elämää ole

        Kannattaa soitella useasti, jo kymmenes soitto, niin astraaliasiantuntija ratkaisee pulman!


    • Hupiatäynnä

      Varmaan muita ennustajatyyppejä ottaa päähän ja ovat kateutta täynnä ku Laukkasella soi puhelin ihan sukkana😁. On se liekeissä😂

      • 322334OF

        Puheluiden määrä:

        Hyvänen aika mikä ero. Myös lähetyksissä mukana, lähes joka aamu 06.00 alkaen.


      • Vastike245

        Jokainen maksaa oman puhelunsa, jokainen puhuu sen aikaa kun kukkaron nyörit kestää. 100€ saa jo puhua riittävän pitkään ja saa selvitettyä monta kiperää asiaa.


      • Valintoja

        Olen monia kertoja käynyt lääkärillä, enkä ole tullut terveemmäksi. 100 euroa en ole vaatinut takaisin. 15 -20 minuuttia/kerta. Onko se humpuukia vähemmän kuin joku Astral tv?


    • Jestas

      Katselin aamulla tätä Astralia ja Laukkasta hetken suu auki. Kyseli ensin soittajalta asioita hetken ja tuli siihen tulokseen, että joku oli katsonut soittajaa ns. Pahalla silmällä....heilutteli käsiään ja rakenteli suojamuuria soittajan ja tuon pahasti katsoneen väliin. Soittajakin vaikutti vähän epävarmalta, että uskooko. Elämme 2020 lukua, uskooko joku vielä tähän. Pakko myöntää, että itselle ainakin selvisi lopullisesti, että täyttä huijausta . Ikinä en ennen ole näkijän siis oikean selvänäkijän tuollaisia kuullut puhuvan.

    • 0005

      Kuitenkin hän on ehdottomasti suosituin, soittojen määrästä päätellen.
      Jos ihminen saa levollisen mielen 100-150€ soittomaksulla, niin se ei ole sen kalliinpaa kuin viina ja tupakointi.

      • Anonyymi

        Ihmisellä on tarve tulla nöyyryytetyksi , ennen asian hoiteli turkka ja nyt Seija.


    • Eikö_kukaan_näe_läpi

      Tuolla 100-150 eurolla saa siihen hintaan jo monta tupakka-askia ja viinapullojakin aika monta.

      Mutta niiden sijaan on huomattavasti järkevämpää ostaa muita elintarvikkeita, kuten leipää, maitoa etc. Tai vaikka maksaa laskuja.

      Matematiikkalaskukykysi on kaikesta päätellen aika huono.

      Sitäpaitsi tuossa kyseissä ohjelmassa toimivat juontajat ja olevinaan "selvänäkijät", meediot ja parantajat ovat kaikki pelkkiä huijareita.
      Mitään todisteita heidän kyvyistään ei ole-

      Osaavat sen verran hyvin vedättää katsojia, näytellä, vetää teatteria ja harrastaa ns. silmänkääntötemppuja. Ja kaikki perustuu pelkkään plaeboon, eli lumevaikutukseen.
      Ja suurin osa heistä, jotka ovat tuohonkin ohjelmaan lähteneet ovat itse olleet pahoissa talousvaikeuksissa.

      Jos kaikki aivan liian hyväuskoiset ja ilmeisen hyväksikäytettävissä olevat lähtisivät ulos lenkille patikoimaan. Ja alkaisivat harrastaa meditointia, ja alkaisivat tehdä mielikuvaharjoituksia, joissa pyytävät paikalle omia suojelusenkeleitään, Jumalan Pyhää Henkeä ja Valoa.
      Lopputulos on ja tulee olemaan aivan sama.

      Miksi siis syytää ja antaa omia rahojaan valehtelijoille, pelkille kusettajille ja huijareille?
      - Ja elättää heitä?

    • ääliöämmä

      Johanna Karpovilla on jokin pakkomielle ravun merkeissä syntyneitä kohtaan. Koko aamun jaksoi arvostella ja puhua täyttä sontaa ko merkin ihmisistä. Painuisi jo huitsiin typerä akka.

    • mummeli2018

      Olen soittanut kerran. Huijari. Kyselee itse ja antaa ohjeita, joita voisi antaa kuka vaan. Ja mainosviestejä tulee sen jälkeen joka viikko. Nyt sinulle on tapahtumassa mahtavia asioita, kortit näyttävät asioita, soita!!! Ja köyhät mummut laittaa sinne viimeiset rahansa. huh, huh!

    • Opal

      Soitin tälle seijalle puhelu maksoi 70euroo josta seijan kanssa puhumista 20minuttia loput ajasta jonotusta jonka piti olla ilmaista laskjtettu 47minuutista. Katsoisin että tämä oli huijausta olen pienellä eläkkeellä jos ilmoitetaan että jonotus on maksutonta eikö sen silloin pidä olla sitä onko lakia joka tähän puuttuu. Vai saako huijata tyhmiä mummoja mutta mekin osataan lukea puhelinlaskua.

      • entajuuuu

        pistä viestiä Astral tv:n johdolle ei täällä kiukuttelemalla asiaan selvyyttä saa. http://www.astraltv.fi/ tuolta löytyy yhteystiedot, ei siis ennustajat vaan tuon firman ns. pomot. selitä asiasi laita vaikka sähköpostia niin sinulle jää siitä ns. kopio. Ja joo kyllä jonotus pitää olla maksutonta jos niin kerrotaan. Itse olen pariin firmaan jonottanut missä on luvattu että jonotus on maksuton niin se todellakin on ollut maksutonta. miks kaikki pitää ruikuttaa täällä?? kyllä jokaisella pitää olla sen verta maalaisjärkeä että palveluntarjoaja on vastuussa siitä eikä joku hemmetin keskustelu palsta


      • 3.56

        Hei! Eihän toi edellinen ruikuttanut sitä, että vastuu on tällä keskustelupalstalla, vaan toi meille kaikille tiedoksi, että jonotus EI OLE ilmaista, vaan maksutonta -> Operaattori veloittaa MYÖS jonotuksesta ja Astral puhutusta ajasta. Eli ei ilmaista puhelua/jonotusta ei ole.


      • töttöröövaan

        niin, sivuillahan on että 3.56 pvm eli paikallisverkkomaksu niin kuin kaikilla muillakin firmoilla ja yksityisillä on sama eli ilmoitettu pvm.


      • entajuu
        3.56 kirjoitti:

        Hei! Eihän toi edellinen ruikuttanut sitä, että vastuu on tällä keskustelupalstalla, vaan toi meille kaikille tiedoksi, että jonotus EI OLE ilmaista, vaan maksutonta -> Operaattori veloittaa MYÖS jonotuksesta ja Astral puhutusta ajasta. Eli ei ilmaista puhelua/jonotusta ei ole.

        lueppa tuo kirjoitukseni uudelleen, sulla taitaa olla lukemisen ymmärtämisen vaikeus


      • oikeinmeni

        Opal! Jos olet keskustellut 20 minuuttia ja ohjelmaan soitto maksaa 3,58e/min. niin se maksaa 71,60 ,lisäksi pitäisi siihen lisätä paikallisverkko maksu.
        Oikein ovat laskuttaneet!


      • Anonyymi

        ensinnäkin itse valitsit soittaa astral tv ohjelmaan joten ksikki valitukset tulee osoittaa ohjelmalle. puhelin operaattorisi voi ehkä ohjata sinua paremmin oikeaan suuntaan mutta pääsääntöisesti olet kuitenkin itse vastuussa laskusta kun päätit itse soittaa kyseiseen ohjelmaan. Toivottavasti opit tästä jotain? yleensä ei ole mitään ilmaista viihdeohjelmissa ja lain silmin tuo teksi ensimmäiset 3 minuuttia maksutta uusille asiakkaille. ovela termi sillä siinä ei mainita mistä ne 3 minuuttia otetaan pois. Monella on taipumus lukea mutta ei ymmärtää mitä lukee. alakulmassa lukee kylläkin
        jonotus on maksuton joten valitus tulee tuolloin tehdä ohjelmalle.suomen laki kuitenkin määrittelee maksuton termin toisin. sinua on huijattu mutta itse myös valitsit soittaa yritykselle. joten valituksen teko voi toki auttaa jos osaat laatia hyvän valituksen joka perustuu faktoihin. yritys voi jopa hyvittää mutta ilmainen valituksen voit tehdä kuluttajaasiamiehelle joka ottaa yritykseen yhteyttä mutta sinun tulee liittäö mukasn puhelin lasku ja muut pyydetyt tiedot


    • aaamuvirkku

      Seija Laukkanen ei mielestäni ole mikään järjen jättiläinen.nyt sanoi soittajalle että nainen tulee syödä enemmän marjoja ja hedelmiä kuin miehen ? Ja mies tulisi syödä enemmän juureksia?Ehkä kannattaisi hieman olla enemmän tietoa ennen kuin avaa suunsa. Tuo tieto on täyttä roskaa....

    • hämmentävää

      Itse en luottaisi hänen ennustus taitoihin.....
      Vaikuttaa laiskasta ja sen ennustukset ovat aika ympäripyöreitä ,ohjelman alla lukee Hej haloo " tulkinnat tehdään viihteellisessä tarkoituksessa..." Totta kai tyhmäkin tulisi hoksata että on huuhaata...... en ikinä soittaisi

    • mitäihmettä

      Joo mies söi kuulema rypäleitä ja tämä ennustaja Seija Laukkanen pyysi jättämään ne pois ??
      No sinulle Seija Laukkanen tiedoksi että kaikki makeat hedelmät ovat ns huonoksi sokeri on sokeri oli se sitten hedelmä sokeri tai tehdas valmistettu sokeri tai muu intiaani sokeri..... makeat hedelmiä tulee syödä maltillisesti... kuulee usein ihmisten sanovan syön Stevia on terveellisempi ? Joopa joo. Sääoloissa kuulee samaa valheita syö Himalajan suolaa on terveellisempi ? Lueppa suolan sisältö ja vertaa niin näet itse. Samalla tavalla astral tv toimii tyhmät soittavat ja pyytävät ennustuksia ties mihin vaivaan. Olisi kiva kuulla kuka teki oikean ihmeen ja kuka vain manipuloimalla saa näyttämään että ihme tapahtui. Hämmästyttävää miten ihmiset on niin suuri tarve uskoa heihin.... ???????????

    • Pakkasakks

      No, tää on vain katsojan ja kuulijan mielipide. Välillä vedättää rnrmmän j välillä vähemmän. Aika aklsee esiintymistapa ja halaus oikein riipaisee, kun sitä ilmoittaa toivottavansa, Mutta ne värikaseti ja käsien vääntelyt ja huiskutukset "puhdistamisen nimissä" ja mitä hän keneltäkin puhdistaa... olis kiva tietää.

    • sinkola

      Nämä astraalihenkilöt saavat tietoa pimeältä henkimailman puolelta, eli paholaisen apureilta Demoneilta. Demonit pystyy matkimaan uskottavasti edesmenneitä ihmisiä ja antamaan muuta valheellista tietoa.

    • Pöntöt

      Kyseisen henkilön sanavarastoa: pox, huis, töks, viuh... osaa laskea 10:neen. Värien tukena höyhenet ja väri pallot. Melkein kuukaudet muistaa sujuvasti. Entinen elämä(siivooja) näkyy voimakkaasti. Siirtelee vesisuonia ja kallioita. Asiakkaiden keski-ikä 60 ja kuoleman välillä. Et silleen....

    • Hömppää

      Onko se just se jolla on niitä kiviä pöydällä pöytäliinan päällä.
      Ja käyttää myös sitä heiluria (ite heiluttavat).
      Joo sitä en voi katsoa ollenkaan.
      Järkevimmät on Tuula ja Carin.
      He puhuvat normaalisti, vaikka tietysti myös muuta hömppää...

    • Hyväuskoisuutta_

      Tarkoititko sillä Tuulalla sitä taroteista ennustajaa? Kuule eiköhän se mene kuitenkin niin, että hän utvii soittajalta tarpeelliset ja olennaiset tiedot ja sovittaa vastauksensa sopien niihin. Sitä paitsi ne kortit tulevat aina pöytään latoessa sattumanvaraisesti ja se ns. "näkijä" keksii ja sanoo omasta päästään kullekin soittajalle sopivat "ennustukset".
      Ei siinä mitään sen "paranormaalimpaa" ja mystisempää ole.
      Kunhan vain uskottelevat kaikille katsojille ja lähetykseen soittajille näin.

      Kortit voivat myöskin olla etukäteen jollakin tavalla merkittyjä, niitä merkintöjä ei tv: n katsojille ruutuun näe.

    • Hömppämummo

      Palkataan nämä kädenheiluttajat terveyskeskuksen eteiseen parantamaan heti kaikki potilaat, säästyy varmasti veroeurot. Turha on potilaiden mennä lääkäriin saamaan laboratoriolähetteitä tms. Ennustajat parantavat samantien. Heille voitaisiin maksaa kunnon palkka, tulisi kuitenkin yhteiskunnalle halvemmaksi kuin turhien tutkimusten teko.

    • JuissiKlement

      Tämä puoskari luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Kun hän yhtäkkiä keksii, että sinä olet aikaisemmin elänyt, niin ne edelliset maat ovat AINA Usa, Ranska, Egypti tai Espanja. KUKAAN ei ole elänyt Intiassa, Venäjällä, Kiinassa puhumattakaan Pohjois-Koreassa! Muuten se on monista muista helvetin huvittavista asioista hauskin, kun tää saatanan Seija HEILUTTAA itse sitä heiluria! Lyön tonnin vetoa, että jos laboratorio-oloissa tutkittaisiin, niin sen saatanan heiluri ei liiku sentin senttiä! Sitten nämä kivet vielä. On se nyt vallan perkele, että täysin ELOTTOMILLA kivillä on vaikka mitä parantavia voimia. Ei Jeesus Saatana. Sit on vielä pakko kirjottaa Riina Alenista. Hän on AINA juontovuorollaan kutsunut oikein Arkki-enkelit studioon! HAH! Milläköhän "tasolla" hän nämä enkelikutsut tekee? Voi perkeleen puoskarit!

    • Äiti_pese_miunkalsarit

      LUKEKAA Alapalkista:

      " Ennustukset tehdään VIIHDETARKOITUKSESSA. 3.59/min on hyvää viihdettä viimeistään silloin kun puhelilasku pöllähtää postilaatikkoon. Esim 100€ on aika inhottava lisä, 19,50€ peruslaskun päälle.

      • Älä_selittele_eimeeläpi

        Nimimerkille Äiti_pese_minunkalsarit. Älä selittele tätä huijaustoimintaa tuolla "viihdesanalla". Se, että kyseisiä palveluita tarjotaan ihmisille, jotka niihin soittavat; ja että koko ohjelmaa tehdään vain viihdetarkoituksessa ei ole mikään perustelu, eikä oikeutus. Koska jotkut ihmiset ihan voivat ihan oikeasti uskoa siihen, että on olemassa oikeita selvänäkijöitä, ennustajia, meedioita ja kaukoparantajia. Jotkut tuohon kyseiseen ohjelmaan soittavat ihmiset luottavat siihen, että heitä voidaan auttaa, että on olemassa ennustajia etc.
        Ei tuo viihdetarkoitussanan käyttäminen saa olla jokin vastuusta vapautuslauseke ja oikeutus harjoittaa vilpillistä ja epärehellistä huijaustoimintaa. Jos niin on, silloin koko touhu on hyvin arveluttavaa toimintaa. Hehän vievät itselleen ihmisten rahoja, ilman todellista vastinetta ja vastiketta.


    • heilurilleeikyytiä

      Katselin aamusella kun Laukkanen ennusti... se heiluri, sille EI kuulu itse antaa vauhtia,käsi pitää olla vakaa kun heiluria käyttää. Laukkanen kyllä antoi vauhtia ja se teki kyllä sen niin että varmasti sen kaikki näki.

      • Kas_näin_heiluu_heiluri

        Ylempänä kommentoineelle: Olen huomannut tuon saman asian. Nimittäin kyllä se on totta, Seija antaa heilurille kyytiä itse ensin. Hyvin vaivihkaa ja nopeasti. Se ei aina näy niin hyvin, mutta useimmiten se on nähtävissä jokaisen, joka tv:ta katsoo. En usko, että kyseinen heiluri antaa mitään vastauksia henkimaailmasta. Kyllä sen liikkeen ja (omasta päästä keksityn) tulkinnan tekee ihan itse se esineen heiluttelija. Sitäpaitsi sille esineeseen ei tarvitse antaa kovin kummoista liikettä sormella, tai kädellä, kun se alkaa heilua edestakaisin. Kokeilkaa vaikka itse.


    • nurkantakune

      On kokemusta. Tosi hyvä ottamaan po****n. Muuten ei kehumista.

    • Erlend

      Seija Laukkanen on tuosta joukosta ainoa, jolla todennäköisesti on jotain paranormaaleja kykyjä. Noita värillisiä kiviä hän nähdäkseni käyttää lähinnä havainnollistamaan esitystään. Tunnen erään rouvan, joka kysyi Seijalta itseään koskevia asioita. Seurasin tv-stä heidän 'istuntoaan' ja kysyin jälkeenpäin tuttavarouvalta, kuinka asiat ovat kehittyneet. Hän sanoi, että kaikki on mennyt täsmälleen kuten Seija sanoi.

      • Äiti_pese_miunKalsariT

        Huomioitavaa myös se, että kun Seija tulee suoraan tv-lähetykseen, niin 1. soitto tulee viimeistään 5min kuluessa. Muut joutuvat höpöttämään omiaan, eikä soittoja kuulu.


      • Anonyymi
        Äiti_pese_miunKalsariT kirjoitti:

        Huomioitavaa myös se, että kun Seija tulee suoraan tv-lähetykseen, niin 1. soitto tulee viimeistään 5min kuluessa. Muut joutuvat höpöttämään omiaan, eikä soittoja kuulu.

        Seija on suosituin ja puheluita tulee paljon. Seijassa on jotain mikä minua miehenä kiinnostaa.


    • Tiedonkaivelija

      Olen muutaman kerran hetken tuota katsellut ja todennut Laukkasen kovasti utelevan ja kyselevän soittajilta asioita. Jos ei täsmää, vaihtaa aihetta. Tuo heilurin heiluttaminen kyllä tosiaan näkyy käden pieninä liikkeinä. Eli onkii tietoja soittajilta.

    • Nina-Anniina

      Ai miten hän toimii ja onko kukaan saanut apua. En ole koskaan soittanut , mutta seurannut kyllä. Olen saanut apua ja tukea ihan vain kuuntelemalla hänen juttujaan aamuaskareitten ohella. Hän on antanut minulle ahaa elämyksiä ja henkistä tukea. Olen itse lapsuudesta asti "nähnyt asioita" ja pitänyt sitä luonnollisena asiana. Minua on kiusattu ja pilkattu siitä. Opin pitämään puoliani. Jos joku tuli sanomaan, että kuulema uskon yliluonnollisiin asioihin, vastasin etten ymmärrä sanaa yliluonnollinen. Miten mitään yliluonnollista voi olla kun kaiken mikä tapahtuu on pakko olla luonnollista. Arvostan Seija Laukkasta. Hän on todella lahjakas selvänäkijä ja lisäksi huumorintajuinen. Onko ihmisellä joka on "puna-vihersokea" oikeutta ikävällä tavalla kyseenalaistaa niitä ihmisiä, joilla on laajempi kyky nähdä värejä?

    • hämmentävää

      kaikki adtral t. henkilöt tekeböt työtä josta ansaitsevat palkkansa kun soitatte ja ohkelman ala reunassa nökee textin jossa ilmoitetaan selkeällä duomen kielellä että tulkinnat tehdään viihdetarkoituksessa ja tämä teksti kertoo jo ettei ennustajat ole saanneet lain hyväksyntää ja se joka soittaa tekee sen oma valinnaisesti ja itse pidän soittajia epätoivoisina tai yksinäiset henkilöt.... rihäb kukasn selväjärkinen usko noihin huijareihin. ja tämä seija laukkanen on töissä ja saa palkan ja varmasn käyty kurssi jissa ipetetasn miten tieto saadaan soittajalta ja ovst böhäb niin kuin tsikureira joka tarvii tyhmän soittAjan soittAvan

      • outoasakkia

        taidat olla aika kännissä? ehkä siksi sinua hämmentää


    • viihdetuotanto

      Voihan viihdetarkoitus, olisi edes yleistieto hallussa, kun sepustus on siihenkin tarkoitukseen alta riman.

    • hyväuskoiset

      Mielestäni tuo on pelkkää puoskarointia, joka pitää lailla kieltää. Toiottavasti se puoskarilaki tulee pian voimaan, niin tuollainen humpuuki saadaan päätökseen. Vanhat höyrähtäneet ihmiset hukkaavat vain rahansa ja joku pistää liiviinsä sievoisia summia. Tuokin ohjelman tuottaja asuu ulkomailla. Hävytöntä!

    • Leijona55

      Sä olet oikea kiusaaja.!!! Yrititkö perustaa kiusaamista ketjua. Onko sulla noin paha olla itsesi kanssa. Hae apua ajoissa ettei viattomien tarvitse kärsiä sun tekemisistä!!!

      • Eikiusaamista

        Olen aivan samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa siitä, että nämä parantamiset pitäisi ehdottomasti sanktioida laittomasta lääketieteen harjoittamisesta. Iäkkäät ihmiset, jotka tarvitsevat oikeaa hoitoa, soittelevat näille parantajille ja menettävät rahansa. Parantajan pitäisi ammattia harjoittaakseen osoittaa kykynsä ja siihen ei varmasti moni pysty. Ei ole kiusaamista tuo teksti vaan kyllä siinä on totuus pohjalla.


    • avunsaanut

      on turha haukkua seijaa hän ei ole huijari vaan parhaimpia näkijöitä mitä tiedän,

      • Anonyymi

        Selvittäisi päänsä, kamoissaan kukaan näe mitään. Hirveä näky kun huumehöyryissä suu auki ja silmät seisoo kuin tukiaisella konsanaan.


    • Tyyty

      Miksi olla katkera , bisnestä tää on, aikuisviihdettä vaatteet päällä. Hyvä et on vaatteet päällä

    • Jonain päivinä Seija on töykeä soittajilleen, tänään oli. Ja kyllähän sen heilurin vemputuksen näkee. Se on huvittavaa. Mutta halauslupaus tolla naamanilmeellä hirvittää! Ja taas oli soittajan "Torso pöydällä nokan edessä. "Tosta vielävähän ja tosta noin..." ja värikasetit perään! Huhhuhhuh Toivottavasti soittaja parani!

    • Anonyymi

      AstralTV ilmoittaa selkeästi puheluiden hinnan, ei kenenkään ole pakko soittaa sinne. On todella hienoa että on edes yksi ohjelma Suomessa, jonne kuka tahansa voi soittaa ja keskustella juontajan kanssa suorassa lähetyksessä. Esim. joihinkin rukouspalveluohjelmiinkin kaikki puhelut suodatetaan erillisten vastaajien kautta ja välitetään lappusilla rukoilijoille. Ja maksuilla eli lahjoituksilla ei ole ala- eikä ylärajaa. Tottakai soittajan pitää keskustella asiallisesti. Ihmettelen miten siellä sun täällä valitetaan ja sensuroidaan asiallisiakin mielipiteitä vaan sen takia että ne poikkeavat jostakin ehkä jonkin valtaeliitin tai muun tahon mielipiteestä kun taas esim. astraltv:n toimintaa ja juontajia saa mollata miten törkeästi ja loukkavasti tahansa julkisestikin. Mielestäni Astraltv tuo hienosti esiin miten monenlaisia hyvät asiantuntijat ja ihmiset voivat olla ja kannustaa kutakn käyttämään omia erityisiä lahjojaan. Ja miten elämään kuuluu monenlaisia vaiheita ja kaikki on alati muutoksessa ja auttaa katsojiakin sopeutumaan ja elämään hyvää elämää kaikkien yllätystenkin kanssa toisella on seesteisempää toisella myrskyisämpää. Koska itse kuulun ns suomalaiseen maatiasrotuun tosin kaupunkilaistuneeseen sellaiseen viehättää minua Laukkasen kansanperinteitäkin vaaliva ja luova tapa tulkintoihin ja hoitoihin. Tunnistan monia sukuni tapoja ja omia aavistuksia kun hän osaa sanoittaa niitä asioita. Toisaalta olemme erityisherkkiä monien virallisen lääketieteen lääkkeille tai suositusannoksille, joten sikäli turvaudumme mieluummin kotikonsteihin tai lepoon ja menemme lääkärille vasta sitten kun joku pakottaa tai muutenkin olisi jo menoa.. Mutta eipä suomalaiset ole ainoa alkuperäiskansa joka sitten on hävitetty tältä pallolta eurooppalaisen lääketieteen konstein.

    • Anonyymi

      Minäkin mieluummin ensisijaisesti menisin energiaparantajalle kuin jollekin nykyajan Josef Mengelelle sitä kun ei oikein mistään voi etukäteen tietää ulkonäöstä tai mistään muustakaan kuka sellainen on. Mengelekin oli luterilainen ellei sitten katolilainen korkeasti koulutettu lääkärinvalan vannonut kunnon kansalainen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jokaiselta löytyy se 50-100€ setelli, joita voi hyödyntää soittamalla esim Seijalle.
      Kodin puhdistus ja polvikivun poisto, maksaa muualla huomattavsti enemmän.

    • Anonyymi

      Kyllä me ollaan maalta lähtöisin olevia ihmisiä. Puut ja kivet ja vesi on suomalaisia lähellä. Henkisesti voimme pahoin liiasta kiireestä ja yksinäisyydestä. Kun suku ja juuret ovat Suomen maaperässä niin silloin puhutaan suomalaisia kiinnostavista asioista. Kyllä ilolla katson ja kuuntelen aamuisin Astralia kun muuta mielenkiintoista ei tule. Jokaiselle jotakin. Toivon kaikille vaikkapa suvaitsevuutta.

    • Anonyymi

      65€ saa polvet kuntoon , että pääsee lenkille. Halpaa, jos vertaa yksityiseen terveysfirmaan. Ensi keväänä puhdistutan kodin.

      • Anonyymi

        Tämä liittyy toiseen henkilöön: Tiedän erään uskovaisen naisen joka halusi rukouksella parantaa jalkansa noin 10 vuotta sitten, eikä suostunut lääkärihoitoon. Hän maksoi tuhansia euroja miespuoliselle uskolla/hengellä parantajalle, että hän hoitaa energioilla ja taivaan voimilla jalan kuntoon. Noh. Tästä seurasi että jalka jouduttiin amputoimaan. Nämäkin rahat olisi voinut antaa vaikka lapsille harrastekäyttöön... Mutta kyseinen nainen on jo nykyään edesmennyt. Löytäköön hänen sielunsa rauhan.


    • Anonyymi

      Sivusta kuunneltuna, suora lähetys:

      "olet joskus menettänyt jonkun läheisen" Kukapa meistä ei olisi??

      "mietit raha-asioita" Mitä? Jokainen miettii joskus rahaa. on sitä liikaa tai liian vähän!!

      "työasiat askarruttavat" Joo, työ tai työttömyys, molemmat askarruttaa. Tai eläkeläistä entinen työ.

      "sukulaisesi sairastaa , onkohan verenpaineongelmia" Sano yksikin suomalainen, jonka suvussa ei ole verenpainetautia!

      Jokainen uskokoon mitä tahtoo.

    • Anonyymi

      Kyllä minä noihin energioihin kyllä uskon,,,makkari on mulla sellanen etten siellä nykyisin nuku vaan nukun olohuoneen sohvalla. Jotenkin "tumman puhuva" makkari vaikka on tietysti ihan normaali huone. Mut kuitenkin, en käy siellä kuin vaatekaapilla. Aattelin kerran että auttaskohan sellanen "kodin puhdistus" :)

      • Anonyymi

        Eikös tää laukkanen ole entinen siivooja, joten puhdistus natsaa hyvin.
        Hoitohommista en tiedä. Yhtenä aamuna laukkanen kysyi soittajalta, että mikä on bakteeri ja mikä on virus.
        Aikamoista puoskarointia.


      • Anonyymi

        Huonetta voisi valaista myös esim. Uudet tapetit. Saat soiton hinnalla seinäremontin ja voit uskoa, että nautit pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tää laukkanen ole entinen siivooja, joten puhdistus natsaa hyvin.
        Hoitohommista en tiedä. Yhtenä aamuna laukkanen kysyi soittajalta, että mikä on bakteeri ja mikä on virus.
        Aikamoista puoskarointia.

        niin ymmärsin myös että oli joku siivooja ja ennustajat ovat työttömiä ja suurin osa ilman koulutusta niin tämä on oiva helppo työ....
        kunhan olet ilman empatiaa niin hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ymmärsin myös että oli joku siivooja ja ennustajat ovat työttömiä ja suurin osa ilman koulutusta niin tämä on oiva helppo työ....
        kunhan olet ilman empatiaa niin hyvin menee.

        sulla ei taida ruuvit olla ihan kohdallaan. vaihtaa tapetit ja valaistusta parantaa.
        et näytä olevan mikään älykäs..... jos yritys joutuu sijoittamaan jotain niin kuka maksaa ne kulut? olisikohan se soittajat? ja nykyiset soittajat ovat pää osin vanhuksia ja yksinäiset ,syrjäytyneet.... ja kun eivät pysty maksamaan laskuja menee se sosiaalitoimistosta hakemaan ja kun nämä kulut nousee liikaa tulee se maksettavaksi meille työssä kävijöille jotka emme edes ohjelmaan ikinä soita.....


    • Anonyymi

      Olen saanut, abua, ja on ollu rehellistä ja uskotava. Sydämellistä aitoa. Suositeleen.

    • Anonyymi

      Auttoi molemmissa käsissäni heti kolme kk särkyä koko raajoissa ennen hänelle yhteydenottoa soitan jatkossakin

    • Anonyymi

      Astral-tv;ssä on työpaikkoja auki. Ihan myös kotona tehtävään puh.palvelu työhön🤣kaikki verbaalisesti lahjakkaat hakekaa sinne duuniin. Kun etänä voi tehdä. Palkkaus onnvarmasti prossa liksa, mitä enemmän saat koukutettua verbaalisilla kyvyillä ihmisiä, niin tilipussi kasvaa. Täytyy olla aika kova tyyppi kun tonne hakee duuniin, kun kyse ihmisten huijasmisesta. Itsestäni ei siihen ole. Tsemppii duunihakuun.

      • Anonyymi

        Astral tv on bisnes. Sitä toteuttavat härskit ennustajat ja epätoivoiset soittajat. Firma kerää rahat. Ennustajat ja ns. Asiantuntijat saavat roposensa, mutta myös narsistista esiintuloa höpötyksineen.
        Kaikki siis hyötyvät kaikista.


      • Anonyymi

        Sulla mieli tekee tepposet, epäilet toisia, tod.näk itseäsikin. Hae apua tuohon kateelliseen luonteeseesi. Pura huolesi psykologille. Me veronmaksajat maksamme hoitosi.


      • Anonyymi

        Juuri näin, mitä uskottavamin osaat puhua, aina kertyy provikkaa, vaikka minkäänlaisia kykyjä ei olekaan. Uskon, itsekin tuossa pärjäisin. Luonto ei vaan anna periksi.....


    • Anonyymi

      voi sinua ..... eihän ne aitoja näkijöitä/ennustajia ole. Tämä seija on oppinut nyt huitomaan. mutta en usko että on mikään aito ennustaja.... kuuntelen aamuisin jos silitän vaatteita tämä on oiva ohjelma kuunnella. mutta en ikinä soittaisi koska eivät ole aitoja.....

    • Anonyymi

      Seija, Laura Roine eikä Carin ole kukaan heistä onnistunut oikein tulkinnassaan. Piti viime kesänä ja syksyllä toteutua. Ei pitänyt paikkansa mikään mitä sanoivat.

      • Anonyymi

        Soita Anitalle, kaikkitietävälle yli-ihmiselle. Aina korostaa omia kykyjään, kehuu elämänkokemustaan, tietojaan...huh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita Anitalle, kaikkitietävälle yli-ihmiselle. Aina korostaa omia kykyjään, kehuu elämänkokemustaan, tietojaan...huh..

        Anita osallistui tv:n Stadi vs.Lande tietokilpailuun eikä tiennyt mitään! Eikö selvänäkijän pitäisi nähdä oikeat vastaukset?? Hävetti hänen puolestaan! Jo habitus kertoo aika paljon....erikoisuutta voi tavoitella monella tavalla, fiksullakin. Mutta ei.


    • Anonyymi

      Seija Laukkanen on huvittava.... nyt on oppinut aika hataran näköisen huitomisen 😂 ja en luottaisi.... eihän se mitään tiedä ,kyselee paljon ja on toki rohkeata leikkiä soittajien kustannuksella kertomalla höpö höpö tulevia tapahtumia.... mutta säälin soittajia koska olettaisi että olisi sitä maalaisjärkeä että nämä ennustajat ovat töissä. ja ei ne mitään tiedä.... ja ohjelma tehdään viihdetarkoituksena .....
      voi voi..... en soittaisi yhdellekkään.... ja en luota tähän seijaan Minun ennustus on .... varmaan yksin eläjä ja uskon että on hieman hankala toimeentulla muiden kanssa kun on pinttynyt omiin rutiniinsa. ja luultavasti ilman kunnollista ammattia (eli tässä oli oiva laiskan miehen työ )..... tämä on kuin yksi työ johon ei tarvi koulutettua ammattia ja varmaan käyvät jotain kursseja ja vastaavia luentoja.... olettaisin näin
      ja sitten olet valmis ennustaja??
      minkälainen ihminen hakeutuu kyseiseen työhön ? täytyy olla taitava manipuloimaan ja valehdella jotta kykenee kertomaan pokkana höpö höpö juttuja. olen itse aivan liian rehellinen tähän työhön.....

    • Anonyymi

      Kodin ja sakrojen puhdistus yhteishintaan 50,12, ei mielestäni ole kovin kallis.
      Eihän linjoille joka päivä soiteta.

      • Anonyymi

        Kaksi soittokertaa viikossa noin 100€, joka menee korttimaksuna suoraan.
        Minun mielestä varsin edullista. Saan eläkettä käteen 1050€ ja siitä menee murto-osa noihin soittoihin, jotka ei talouttani todellakaan kaada,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi soittokertaa viikossa noin 100€, joka menee korttimaksuna suoraan.
        Minun mielestä varsin edullista. Saan eläkettä käteen 1050€ ja siitä menee murto-osa noihin soittoihin, jotka ei talouttani todellakaan kaada,

        Hierojalla käynti puhdistais paremmin.
        Lupaan, että laitan sinulle shakrapuhdistusta enkelirukouksen kautta, jos hemmottelet oikeasti itseäsi sillä 100 eurolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi soittokertaa viikossa noin 100€, joka menee korttimaksuna suoraan.
        Minun mielestä varsin edullista. Saan eläkettä käteen 1050€ ja siitä menee murto-osa noihin soittoihin, jotka ei talouttani todellakaan kaada,

        Just, just-sarkasmia


    • Anonyymi

      Ette tyylii usko tätä,mut seija laukkanen on mun isän täti. Voin sanoo et kannattaa luottaa siihen! Suvussa oikeasti ennustamis taitoja yms. Jotka alkavat murros iässä. Isäni osasi ennustaa,mutta ne jäi johonkin.. eikä se enää osaa.. mut seija osaa!

    • Anonyymi

      miksi kysyt..... jos haluat soittaa ja uskot heidän höpinöihinsä.... on se sinun oikeitesi. Sinähän sen puhelin laskun maksat ja eiköhän sinulla ole oikeutta päättää miten laskusi kerrytät.
      Koen että eivät ole aitoja mutta tee itse oma päätös.
      tee näin:
      Ja jos soitat älä missään nimessä anna vastauksia mihinkään niin aito näkijä tietää jo kaiken.... ovat hyviä lypsämään tietoja tyhmiltä.
      jos kerran ovat näkijöitä heidänhän pitäisi tietää.... se on minun neuvoni

    • Anonyymi

      mielestäni tuo seija Laukkanen on aika hupaisa.
      Nyt on oppinut huitomaan.Näyttää aika hämärältä en tiedä onko tämä oikeasti mihin soittajat ditten uskoo? no niin en tiedä tyydyttääkö itseänsä vai mikä vippaa ..... oi kauheata.... noin ja noin.... ?? jos tätä katsoisi joka päivä minusta rulisi varmaan pipi heh heh....

      • Anonyymi

        14 min ja puhelinlaskuun 50€ lisä, minusta halpaa jos vertaa esim yksityslääkärimaksuun.


    • Anonyymi

      Leppoisaa

    • Anonyymi

      Stiina Saharin naama kiiltää ja on tekopirteä nauraja. Rahastuksen makua.

      • Anonyymi

        Eihän tuo Sahari edes juuri katso niitä korttejaan kun ennustaa saatikka että selittäisi niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo Sahari edes juuri katso niitä korttejaan kun ennustaa saatikka että selittäisi niitä

        Stiina on mulle joskus ennustanut ja kaikki meni niin kuin hän etukäteen kertoi asioiden menevän. Stiina ei tarvitse kortteja. Ne ovat vain rekvisiittaa. Stiina näkee oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stiina on mulle joskus ennustanut ja kaikki meni niin kuin hän etukäteen kertoi asioiden menevän. Stiina ei tarvitse kortteja. Ne ovat vain rekvisiittaa. Stiina näkee oikeasti.

        Samoin , luotan Stiinaan .Näkee nopeasti ja ilman korttejakin.


    • Anonyymi

      Kyllä on surullista miten sivistymätöntä väkeä on vielä näin paljon, uskotaan vaikka mitä huuhaata ja jos ennustaja "tietää" että keittiössä on pöytä ja naapurin kanssa huonot välit niin se on ihme. Nämä puoskarit eivät ole edes mitenkään taitavia lypsämään tietoa soittajilta vaan se on täysin läpinäkyvää. Soittajat nyt vaan sattuu olemaan erityisen haavoittuvassa asemassa olevia niin eivät he sitä hoksaa. Olen katsonut pari kertaa lähetystä koska en voinut uskoa muuten että tämmöinen on mahdollista ja siinä ennustaja ihan surutta pelotteli vanhempaa näistä verenpaine ja psyykenlääkkeiden vaarallisista yhteisvaikutuksista joita lääkäri ei ole ottanut huomioon. Se että hyväuskoiset ihmiset houkutellaan tuhlaamaan rahansa humpuuki ennustuksiin on moraalitonta mutta tämä on jo minun mielestäni henkeen ja terveyteen kohdistuvan vaaran aiheuttamista.

      Pakko myös vielä sen verran sanoa että kyllä täällä on kirjoitusten perusteella joitain harvinaisen taikauskoisia ihmisiä joukossa. Te uskotte näiden puoskarien taikavoimiin täysin kyseenalaistamatta ja sokeasti yrittämättä edes miettiä yksinkertaisempaa selitystä esimerkiksi sille että kissa on palannut kotiin tai että on tiennyt mitä elämässä on tapahtunut. Kyllä käy sääliksi että vielä 2020 luvulla on hyvinvointi valtiossa noin kouluja käymättömiä kansalaisia.

      • Anonyymi

        Lisään vielä hieman tästä tietojen urkkimisesta. Nämä astral tv:n näkijät ja muut siis todellakin tekevät sen niin kömpelösti että normaalisti toimimaan kykenevä ihminen ei voi olla huomaamatta sitä. Sellaiset ennustajat ja meediot jotka järjestävät tapahtumia ja yksityisiä istuntoja ovatkin sitten ihan eri luokkaa. He ovat perehtyneet psykologiaan ja ovat usein hyvin tarkkaavaisia ihmisen kehonkielen ja ilmeiden pienimmillekin muutoksille. Nykyään on myös valtavasti tietoa tavallisista ihmisistä kenen tahansa sihä etsivän saatavilla internetissä. Kun on sovittu aika etukäteen vaikka ennustajalle niin hän kyllä surutta käyttää hyväksi kaiken mahdollisen saadakseen asiakkaansa uskomaan lahjoihinsa ja siten vastaanottavaisemmaksi näille ennustuksille.


      • Anonyymi

        Uskoa ei ennusteisiin tarvita. Ennusteet toteutuvat vaikka ei niiden edes usko tapahtuvan. Näin se vaan menee.
        Kannattaa katsoa sanakirjasta mitä sana pyoskari tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoa ei ennusteisiin tarvita. Ennusteet toteutuvat vaikka ei niiden edes usko tapahtuvan. Näin se vaan menee.
        Kannattaa katsoa sanakirjasta mitä sana pyoskari tarkoittaa.

        Tiedän varsin hyvin mitä puoskari tarkoittaa. Nyt kun olet katsonut tarpeelliseksi sivistää minua niin palautetaanpa palvelus. Kannattaa ottaa selvää tällaisesta asiasta kuin vahvistusharha, kannattaa myös perehtyä muihinkin kognitiivisiin vinoumiin. Oikeastaan perehdy myös tieteelliseen menetelmään sekä käsitteeseen Occamin partaveitsi. Näillä asioilla pääsee pitkälle maailmassa ja sen ymmärtämisessä.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vahvistusharha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän varsin hyvin mitä puoskari tarkoittaa. Nyt kun olet katsonut tarpeelliseksi sivistää minua niin palautetaanpa palvelus. Kannattaa ottaa selvää tällaisesta asiasta kuin vahvistusharha, kannattaa myös perehtyä muihinkin kognitiivisiin vinoumiin. Oikeastaan perehdy myös tieteelliseen menetelmään sekä käsitteeseen Occamin partaveitsi. Näillä asioilla pääsee pitkälle maailmassa ja sen ymmärtämisessä.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vahvistusharha

        No nyt tuli jo jykevää tekstiä....mahtavaa!!!! Allekirjoitan tämän edellisen mielipiteen.


      • Anonyymi

        Hinta on yli 200 eur/ tunti. Miettikää sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä hieman tästä tietojen urkkimisesta. Nämä astral tv:n näkijät ja muut siis todellakin tekevät sen niin kömpelösti että normaalisti toimimaan kykenevä ihminen ei voi olla huomaamatta sitä. Sellaiset ennustajat ja meediot jotka järjestävät tapahtumia ja yksityisiä istuntoja ovatkin sitten ihan eri luokkaa. He ovat perehtyneet psykologiaan ja ovat usein hyvin tarkkaavaisia ihmisen kehonkielen ja ilmeiden pienimmillekin muutoksille. Nykyään on myös valtavasti tietoa tavallisista ihmisistä kenen tahansa sihä etsivän saatavilla internetissä. Kun on sovittu aika etukäteen vaikka ennustajalle niin hän kyllä surutta käyttää hyväksi kaiken mahdollisen saadakseen asiakkaansa uskomaan lahjoihinsa ja siten vastaanottavaisemmaksi näille ennustuksille.

        Itse soitan usein näkijöille puhelinpalveluissa. Ei ole sovittua aikaa, ei tarvitse kertoa nimeä - ei kukaan kykene silloin "surutta käyttämään hyväksi" etukäteen tietojani. PAITSI jos on oikea näkijä. Silloinhan ei tarvitse kuin omat kyvyt- eikö? Enkeliviestin näkijöiltä olen saanut rahalleni aina hyvän vastineen ja aina voin itse myös päättää puhelun pituuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse soitan usein näkijöille puhelinpalveluissa. Ei ole sovittua aikaa, ei tarvitse kertoa nimeä - ei kukaan kykene silloin "surutta käyttämään hyväksi" etukäteen tietojani. PAITSI jos on oikea näkijä. Silloinhan ei tarvitse kuin omat kyvyt- eikö? Enkeliviestin näkijöiltä olen saanut rahalleni aina hyvän vastineen ja aina voin itse myös päättää puhelun pituuden.

        Nyt on pakko kompata sinua! Mielestäni erittäin hyvä on ollut Enkeliviesti.fi palvelu. Mutta eihän täällä saa muita mainostaa kuin Astral teeveetä ja ihan oman viestiketjunkin sille voi perustaa! Ylläpitäjä voisi antaa ihmisten keskustella avoimemmin eri palveluista, niin tulisi monipuolista vertailua ja aitoa. Minä tiedän mihin minä soitan, kun haluan hyvän ennustajan. Tiedätkö sinä?


    • Anonyymi

      Olen saanut apua,hyvät energiat useita viikkoja soiton jälkeen. Olin allapäin,sain positiivisen vireen useiksi viikoiksi. Tiesi ilman sanomatta tilanteeni. Yhteys syntyy positiivisesta energiasta,epäilys lisää epävarmuutta. Yhteys on tai ei,niinkuin rakkaudessa. Pakottamalla ei tapahdu mitään hyvää. Nimimerkki.seuraaja vakituisesti

      • Anonyymi

        Hetkinen, sinähän olet Seija itse!


      • Anonyymi

        Kiitos ihanalle neuvonantajlleni ennustaja24:jässä. Samalla tavalla koin tuon keskustelun kuin sinäkin nimimerkki seuraaja vakituisesti. Viikkojen jälkeenkin vielä olen iloinen ja onnellinen. valtava määrä positiivista energiaa ja varmuutta yhdellä puhelinsoitola. Ei voi kuin olla kiitollinen siitä että tässä maassa on tälläistä osaamista. Tämä bandemia ottaa koville mutta onneksi voi apuakin saada kiitos.


    • Anonyymi

      Tutustukaa henkisiin asioihin. Opetelkaa astrologiaa, kirjallisuutta on, alkeista kannattaa aloittaa. Lukekaa kirja "Sielun matka". Opetelkaa chacrat. Tutustukaa henkisiin asioihin. Sieltä avautuu aivan ihmeellinen maailma!

      • Anonyymi

        Todellisten asioiden opiskelu ja tutkiminen avaa ikkunan maailmaan joka on taruakin ihmeellisempi ja kauniimpi. Se mitä me koemme eläessämme on mitattavissa ja on osa luonnonlakeja noudattavaa tapahtumaketjua joka alkoi vajaat 14 miljardia vuotta sitten. On surullista kun joku käyttää hyväkseen ihmisiä jotka ovat syystä tai toisesta alttiina heidän vaikutuksilleen. "Ennustajien" kanssa asioivat ihmiset etsivät suurempaa merkitystä tai selitystä elämän kysymyksiin ja joskus tämä näkijä arvaa asioita oikein. Tästä seuraa väistämättä huuhaa asioiden uskomisen lisääntyminen. Aivan kuten uhkapeleissäkin on suorastaan haitallista mikäli voittaa ensimmäisillä pelikerroilla, näin on myös näiden "näkijöiden" kanssa. Ajatelkaa hyvät ihmiset itse, ottakaa asioista selvää ja suojelkaa lähimmäisiänne huijareilta.

        Rakkaudella Johku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisten asioiden opiskelu ja tutkiminen avaa ikkunan maailmaan joka on taruakin ihmeellisempi ja kauniimpi. Se mitä me koemme eläessämme on mitattavissa ja on osa luonnonlakeja noudattavaa tapahtumaketjua joka alkoi vajaat 14 miljardia vuotta sitten. On surullista kun joku käyttää hyväkseen ihmisiä jotka ovat syystä tai toisesta alttiina heidän vaikutuksilleen. "Ennustajien" kanssa asioivat ihmiset etsivät suurempaa merkitystä tai selitystä elämän kysymyksiin ja joskus tämä näkijä arvaa asioita oikein. Tästä seuraa väistämättä huuhaa asioiden uskomisen lisääntyminen. Aivan kuten uhkapeleissäkin on suorastaan haitallista mikäli voittaa ensimmäisillä pelikerroilla, näin on myös näiden "näkijöiden" kanssa. Ajatelkaa hyvät ihmiset itse, ottakaa asioista selvää ja suojelkaa lähimmäisiänne huijareilta.

        Rakkaudella Johku

        Olen samaa mieltä, varokaa huijareita! Mutta olen myös sitä mieltä, että vapaasti ja aidosti myös uskokaa todellisia näkijöitä. Mistä erottaa sitten hyvän huonosta? Hyvät näkijät ovat dramaattisia ja kertovat tärkeitä asioita. Hyvä näkijä tietää kyselemättä. Tietäää ja näkee kaiken, mutta ei kerro kaikkea. Hyvä näkijä ei koskaan kerro tulevaa pahaa. Huonoista puhuttaessa, yleensä yleistetään ja puhutaan puhelinennustajista. Huono näkijä on mun mielestä uteleva ja höpöttelevä - huono paljastuu yleensä heti. Ennen ajattelin niin, että hyvät henkiset työntekijät voivat auttaa ystäviään, sukulaisiaan ja naapureitaan ilmaiseksi. Ajattelin, että niin pitäisi tehdä, jos on luojalta saanut näkijän lahjan. Mutta nykyään ajattelen niin, että hyvä näkijä antaa minulle omaa aikaansa, omaa aikaansa auttaakseen minua ja siksi minun on siitä oltava valmis myös maksamaan. Hyviä näkijöitä voi tavata kasvotusten, mutta näin koronan aikana olen löytänyt heitä myös puhelinennustajien puolelta. Ennustaja24 palvelussa on laadukkaat ja hyvät näkijät. Mielellänni maksan. Mutta jokainen ajatelkoon asiat itse, ottakaa asioista selvää ja vältelkää huijareita. -Elsi-


    • Anonyymi

      Hyvin toimii, on hintansa väärti. Hän näki minulle miehen saapuvaksi ja niin kävi. Nyt puoli vuotta kihloissa.

      Marianne.

      • Anonyymi

        Marianne, eikö vain että kysyit häneltä että onko mies tiedossa?

        Mikä on sinun näkemyksesi siitä että kuinka nuo ennustajat "tietävät" tulevia asioita? Onko kaikki mitä maailmassa tapahtuu ennalta määrättyä ja vapaa tahto sekä puhdas sattuma vain harhaa?

        Kyllähän meillä Suomessa on toki vapaus uskoa mihin ikinä tahtoo ja minä kunnioitan sitä vapautta. Toivon myös kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi. Rakkaudella Johku


    • Anonyymi

      se noitarummun paukuttaja on kyllä koominen tapaus, josko muutkin omine omituisuuksineen. Hömppää, mielenterveysongelmaisten ihmisten vedätystä ja törkeää rahastustahan nämä ” meediot” ja kotikutoiset keittiöpsykologit tässä harrastaa

    • Anonyymi

      Polvikuluma oikeassa polvessa parani niin, että pystyn sauvakävelemään, soiton hinta 2x50€, joten suosittelen Seijaa.

      Myös kodin siivous/puhdistus kannattaa ottaa Seijalta.

      • Anonyymi

        Sinulla polvessa nivelrikko

        Seijan toimenpiteet: laittoiko tekonivelen vai jotain muuta ?

        Minulla olkapäässä pahin nivelrikko, parantaisiko Seija minutkin ?


      • Anonyymi

        Voi hyvinkin olla placebo vaikutus tuolla jos olet tarpeeksi uskonut hoitoon vahvasti. Nyt kun jonkun aikaa polvi tuntuu olevan kunnossa tulet rasittamaan sitä enemmän ja sen seurauksena alkuperäinen vaiva pahenee. Onneksi Suomessa on kuitenkin loistava terveydenhuolto ja saat varmasti tarvittaessa tekonivelen. Suosittelen lämpimästi että kääntyisit terveydenhuollon ammattilaisien puoleen etkä tukisi Seijan kaltaisia huijareita jotka käyttävät törkeästi hyväkseen ihmisten ahdinkoa. Toivon toki että polvesi on pysyvästi kunnossa ja muutenkin toivotan sinulle kaikkea hyvää!

        Rakkaudella Johku


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt ei ihan avautunut että mistä oikein on kysymys?


    • Anonyymi

      Siinä meni näköaisti..

      • Haluatko hieman tarkentaa mitä tarkoitat? :)


    • Anonyymi

      Ottakaa huomioon että tämmöisissä intuitiivisissa asioissa ei ole kellään 100% osumatarkkuus, vaan esiintuleviin asioihin vaikuttavat hyvin monet asiat.

    • Anonyymi

      Miksi tumma nainen puhui terveysasioista ja niiden hoidosta.

      ALAPALKISSA sanotaan Terveysasioissa pitää soittaa lääkärille.
      Ole PG tarkkana, tulevaisuudessa, jookos ?

    • Anonyymi

      Kyllä lähti mörököllit tuulikaapista ja tontti puhtaaksi pahoista hengistä sekä muista riivijöstä.Lisäksi henkiset voimat nousi uusiin ulottevaisuuksiin.Mainio ohjelma tämä Astral tv

    • Anonyymi

      hyvä ohjelma astral tv parempi kuin muut ohjelmat

    • Anonyymi

      Olen saanut Seija Laukkaselta toteutuneet ennustukset. Olin tyytyväinen. Kiitos Seija.

      • Anonyymi

        No kiitos Seija tosiaan. Saahan sitä itseäänkin kiitellä.


    • Anonyymi

      22.2 lähetyksessä maiskutti koko ajan ja näytti muutoinkin olevan kannabista poltellut omituisen paikalleen jumittunut. Vai käyttääkö psyykelääkkeitä?

    • Anonyymi

      Tietävätkö ennustajat sodasta mitään tai putinista

    • Anonyymi

      No kaikki tv ennustajat on huijareita. Pitäähän jostain elanto saada

    • Anonyymi

      Miten on niin vaikeaksi tämä tehty ?

    • Anonyymi

      Olen saanut paljon apua Seija Laukkaselta. Ja olen siitä todella kiitollinen.

    • Anonyymi

      Pakko kertoa tositarina mitä en unohda ikinä. Vaimolla oli aika Seijalle fyysisesti Korsossa. Ei siis puhelinaika vaan harvinainen tapaaminen. Tulin mukaan käynnille. Seija sitten huomasi minussa jotain erikoista ja laittoi kädet selän ja pään kohdalle kertoen samalla mitään näkee, ja puhdistavansa chakroja.
      Valtava lämpö ja hyvänolon tunne tuli välittömästi. En olisi halunnut lähteä pois siitä tilasta ja olosta. Onneksi olo jäi päälle. Ajoimme kotiin ja olin kuin seitsemännessä taivaassa. Kotiin tultuani oli pakko vain nauttia siitä olosta ja toivoa ettei se lopu. Menin pimeään huoneeseen ja samalla rukoilin mielessäni ja kiitin. Halusin nauttia yksin siitä ihanasta olosta. Pimeässä valvontakamera kuvasi hetkeäni infrapunatilassa eli yökuvauksessa. Laitoin sen päälle koska seuraan untani kameralla ja välillä siihen tulee mielenkiintoisia valoilmiöitä, ehkä orbeja.
      Siinä kiittäessä olostani ja rukoillessani kameraan tuli valtava valopallo kuin tervehtiäkseen. En tiedä sen merkitystä mutta se kruunasi sen hienon illan.
      Video on vieläkin tallenteena.
      Kyllä Seijalla on voimakkaita lahjoja. Suosittelen lämpimästi. Olen soittanutkin muutaman kerran ja hyvin on mennyt.

      • Anonyymi

        Kylläpä Seijalla on nyt jälleen tarinasuonta kutkuttanut. Nooooooin hieno tarina tällä kertaa! Kiitos! Jäädään mielenkiinnolla odottaman seuraavaa.


      • Tämä vaikuttaa taas vahvasti Seijan omalta kirjoitukselta, ei ole tosin ihan onnistunut peittämään omaa tapaansa kirjoittaa. Tämä siis oma mielipiteeni.

        Mikäli tämä nyt sitten onkin totta niin varmaan voisit jakaa meille epäilijöille kuvia tai videon todisteeksi?

        Rakkaudella Johku


    • Anonyymi

      Paljonko Seija joutui maksamaan sakkoa valelääkärinä toimimisesta lääkäriliitolle huomautuksen saadessaan?

      Hyvin vahvasti narsismi tulee esille esiintymisestään.

      Usein suu auki ja leuka velttona ja hymy kuin itse saatanalla. Liekö saatananpalvoja kun pakanallisilla syysmessuilla, eli saatananpalvojien tapahtumassa

    • Anonyymi
    • Muistakaa ihmiset keskustella läheistenne kanssa näistä huijareista, erityisesti iäkkäämmät sekä jonkinlaisen menetyksen hiljattain kokeneet ovat erittäin haavoittuvassa asemassa. Yksikään meedio/ennustaja/henkiparantaja ei ole kiinnostunut siitä millaista vahinkoa he saavat aikaan. He ovat valmiita sanomaan mitä tahansa saadakseen rahaa "palveluksistaan". Erityisesti terveyteen ja talouteen liittyvissä asioissa annetut neuvot ilman minkäänlaista pätevyyttä ovat äärimmäisen haitallisia.

      Rakkaudella Johku

      • Anonyymi

        Kyllä joillakin on sekä niitä näkijän lahjoja sekä myötätuntoa ja mielestäni Seijalla on molempia. Olen tullut siihen tulokseen että TV:ssä jos näkijä esiintyy, niin siihen mitä hän sanoo vaikuttaa hyvin moni asia, myös ehkäpä jopa jotkut ohjelman katsojat. Eikä se ole sellaista että aina menee 100% oikein, todellakaan. Tahallaan harhaanjohtamista ovat myös jotkut soittajat harjoittaneet. Se on tosi ikävä juttu kun hyvässä hengessä ja luottamuksessa ollaan. Välillä näyttääkin ikävästi siltä että ihminen on ihmiselle susi. Mutta tuo ensimmäinen lause tässä viestissä on tärkein asia minkä halusin sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joillakin on sekä niitä näkijän lahjoja sekä myötätuntoa ja mielestäni Seijalla on molempia. Olen tullut siihen tulokseen että TV:ssä jos näkijä esiintyy, niin siihen mitä hän sanoo vaikuttaa hyvin moni asia, myös ehkäpä jopa jotkut ohjelman katsojat. Eikä se ole sellaista että aina menee 100% oikein, todellakaan. Tahallaan harhaanjohtamista ovat myös jotkut soittajat harjoittaneet. Se on tosi ikävä juttu kun hyvässä hengessä ja luottamuksessa ollaan. Välillä näyttääkin ikävästi siltä että ihminen on ihmiselle susi. Mutta tuo ensimmäinen lause tässä viestissä on tärkein asia minkä halusin sanoa.

        Kyllä se on semmonen asia että en usko että TV:ssä jos näkijä esiintyy, olisi edes aito.

        Suomessa tämän hetken aidot näkijät voi laskee yhden käden sormilla, ja yksi heistä, selvännäkijä Naomi, sanoi että häntä on sinne TV:hen kosiskeltu näkijäksi ohjelmaan, mutta että ei mene, koska on aito näkijä eikä mikään kansan viihdyttäjä. Että hänelle voi ajan varata sillä tavoin ettei ole koko Suomi vahtaamassa niin on varmasti asiakkaalle huomattavasti antoisampi kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on semmonen asia että en usko että TV:ssä jos näkijä esiintyy, olisi edes aito.

        Suomessa tämän hetken aidot näkijät voi laskee yhden käden sormilla, ja yksi heistä, selvännäkijä Naomi, sanoi että häntä on sinne TV:hen kosiskeltu näkijäksi ohjelmaan, mutta että ei mene, koska on aito näkijä eikä mikään kansan viihdyttäjä. Että hänelle voi ajan varata sillä tavoin ettei ole koko Suomi vahtaamassa niin on varmasti asiakkaalle huomattavasti antoisampi kokemus.

        Totta turiset. Kyllä minun asiani on ainakin sen luontosia, etten halua niitä missään television ohjelmissa puitavan. Sellaisiin hakeutuu varmaan juuri sellaiset julkisuushakuiset. Ei kukaan voi varmaan olettaa, että siellä jotain oikeita näkijöitä olisi, sellaista teatteria ja viihdeohjelmaahan se kai lähinnä on.


    • Anonyymi

      Olen saanut apua sijalta.T,Sirpa.

    • Anonyymi

      Tuomioita niittänyt valelääkärinä.

    • Anonyymi

      Tuo kookoscurry lohi oli hirveän näköistä. Merilevää kaiken huippuna. Oksennus tuli mieleen ulkonäöstä

      Vieläkö on lesbosuhteessa? Toistuvasti vuosikaudet tämän naisen kanssa nähty julkisuudessa.

      Hiljaisuutta tästä lesbosuhteesta pitånee, koska kaikki eivät ota hoitoa lesbolta. Vaan katsovat samaa sukupuolta olevan kanssa suhteessa olevat saatananpalvojiksi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja kyyhky nousee runnotusta ruumiista järkyttävän sadistinen kevät näkymä


    • Anonyymi

      muistaakseni kerran seija ei osannu ennustaa oikein. Se tais olla telkkaristä tullut ohjelma jossa seija ennusti jotakin. Se tuntui vaivaannuttavalta katsoa. Muuten kyllä seija laukkanen ihan osaava. Varmaan tossa ammatissa ei voi koko ajan tietää. On se niinkin ja toiset ennustajat on parempia toisissa asioissa eli ehkä tuo näkemis-ennustamisjutut ei ole välttämättä laukkasen seijan vahvinta osa-aluetta.

      • Anonyymi

        Seijalla ei ole mikään muu kuin valehtelu ja länkytys osaamisaluetta. Kuten kaikilla vantaan hotellin ent tarjoilijoilla.


    • Anonyymi

      muistaakseni tiedemi9es kari enqvist joskus tais jekuttaa jotaki ennustajaa. Siit oli puhetta kyl mä muistan jotain. Mutta oma kokemus on yhdestä ennustajasta tämä = rehellinen ja tietää.

      • Anonyymi

        Moi seija


      • Anonyymi

        Kuinka näin rehellinen näkijä on saanut tuomion oikeudessa valelääkärinä toiminnasta. Lääkäriliitto on vaatinut hänelle sanktioita, katteettomista lupauksista ja jopa lääkkeiden syönnin kieltämisestä vakavasti sairailta ihmisiltä.

        Täydellisen moraaliton heittiö tämä on.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2115
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1534
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1209
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe