Kaverilla oli monta isoa muusta latikkoa missä oli täysperä vaunun ratin kokoiset bassot.
Ja sitten ottetin kaverin luona pisettä ja otettin samalla juhla lukutus.
Kaveri sanoi että laitettan vähän bassoa lisä ja minä sanoin että nyt tuli hyvä lempi bissi.
Ja käskin häntä laittaman ääntä reilusti enemän ja kun kun bisi alkoi tuli maanjärjestys basso ja ikkunat meni säpäleiksi.
Meni ikkunat juhlavasta basso potkusta.
Säpäleiksi
3
190
Vastaukset
Tottahan :D
- Eikaivaan
Minä kun luulin että mulla on kaikkein isoin passo! Myyjä sano että tän parempaa ei oo ja ostin sitte vaan PUOLIPERÄ -kärryn ratin kokosen passon. Tuntuu että ny mua on huijattu. Ilmankos ei toi ikkuna mee rikki vaikka Antti Tuiskua kuinka tahansa lujaa soittaakkin. Ny harmittaa. Meen vaatiin rahat takas heti maanantaina.
- bassojasso
Mulla on vain henkilöauton peräkärryn ratin kokoiset bassot, niillä hajoo viinilasit. Mutta räpillä ei hajoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849