Autonvuokraus Floridassa

Snowbird2

Varokaa autonvuokraajia, näyttävät olevan rikollisia kaikki tyynni .

Vuokrasimme ja maksoimme etukäteen Suomen Aviksen kautta auton West Palm Beachin kentältä, selvitin vakuutusten kattavuuden etukäteen. Matkavakuutus meille itselle meillä luonnollisesti on omasta takaa. Vuokraamossa sanoivat, että varaamassamme autoluokassa ei ole saatavilla autoa (kenttä oli täynnä autoja), olisimme saaneet jonkun mopoauton etukäteen maksamaamme hintaan. En olisi sopinut pitkänä miehenä sinne. Tarjosivat lisämaksusta (7 dollaria päivä) ylemmän luokan autoa, en hyväksynyt, laskivat 5 dollariin päivältä, Auto oli pakko saada ja päästä lomakohteeseen, joten pakko oli ottaa. Sopimus piti allekirjoittaa pienelle 5 tuuman ruudulle ja vasta sitten sai paperit ja petos paljastui.
Valitin asiasta Suomen Avikselle ja hoitivat asian amerikkalaisten kanssa, mutta täällä on kaikki rikollisia, he olivat naamioineet lisämaksun PAI-vakuutukseksi (henkilövakuutus). Olen näin ollen 5 dollaria päivä köyhempi, kyseessä oli kuukauden vuokraus. Onneksi otin vain kuukaudeksi vaikka lomamme jatkuu vielä 3 kuukautta .

6

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mijamimies

      Opetus nr. 1 elä maksa koskaan etukäteen, vaikka se vähän halvemmaksi tulee.
      Suositus nr.1 Alamolla ainakin Miamin kentälle voit tehdä kaikki ns. paperityöt etukäteen mukavasti kotona ja sitten ei tarvi muuta kuin kävelet suoraan parkkihalliin kun saavut vuokraamoon.
      Mutta saattaa ne tietyt autot Alamollakin olla loppu, mutta helpompi on säätää kun mitään ei ole vielä maksettu.

    • fl3man

      Olen asunut Floridassa jo parikymmenta vuotta eika ole viela ollut autonvuokrauksen kanssa ongelmia. Paras tapa vuokrata on netista, elikka
      priceline, hotwire etc.

      • 20vuottaVuokraautolla

        Mikä tekee siitä paremman tavan vuokrata auto välittäjän kautta kuin suoraan autovuokraamosta, muu kuin ehkä muutaman dollarin halvempi hinta?


    • BuickRegal

      Jos ei ole varaamassasi luokassa autoa, saat paremman auton lisämaksutta! Paikan päällä ei koskaan kannata korottaa luokkaa, koska se on huippukallista! Tiskillä kannattaa aina olla extratarkka tai sitten vaan kärvistelet...

    • Puananen
      • mahatko_arvata

        Paas arvaten Puananen klikkasinko tuota sinun rahastus linkkiä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe