Onko kukaan ollut Talvivaarassa Peptillä töissä? Onko millainen paikka?
Talvivaaraan töihin
10
238
Vastaukset
- Hanttityötä
Hyvä työpaikka 15€/h nakkaavat heti soppariin.!
- Peltiämutkalle
Älä mene puolalaisia ja vrolaisia täynnä ei yhteistä kieltä juoppoja ja narkkareita vaihtuvuus todella kova ensuosittele.
- Aktiivimalli
Niin juuri. Jää kotiin sylkemään kattoon ennemmin.
- Terraterra
Mene töihin mut hae jokin muu paikka, et saa Tessin mukaista palkkaa eivät maksa mitään lisiä ja ylitöistä kusetetaan, puolalaisten keskiansio 6€/h
- Ter18
Terrafamen Luottamusmiehellä tieto näistä työntekijöiden kusetuksista , kommentti ei kuulu meille eri firman porukkaa tai ei kuulu liittoon, VETELÄ VEMPULA VETOLA.
- rukankotka
Minä olin siellä töissä. Sitten menin purkuputkea pitkin nuaseen ja siitä kotkan kyydillä Rukalle. Siellä rukalla on sievät maisemat. Lopulta otin lopputilin kun Rukalta oli niin pitkä työmatka ajaa potkurilla töihin. Ja kesällä ei ollut jäädytety tie niin potkuri luisti huonosti. Sain karenssin. Olenko mennyt metsään? Kysyn vaan!
- Kontsankauhu
Psykiatrian poliklinikka
P-talo 2 C Sotkamontie 13, 87300 Kajaani
Toimisto/ajanvaraus: 08 6156 2711
Fax: 08 6156 2727
A-klinikka
Linnankatu 18 A 10,
4.krs, 87100 Kajaani
Metsään menit! - hyväveto
:D :D
- TYÖANNA
RUKALLA OLIN JA TULIN POISA KOTIA. EN PÄÄSE ENÄÄ TALVIVAARALLE. MIKS?MIKS? ANTAKAA MULLE TYÖ. TALVIVAAARASTA VAIKKA. TAI KAUPASTA. ANTAKAA.
- ParocLayher
Aika yleistä pienissä eristys ja telineyrityksissä, palkan maksu ja lisien saanti yhtä tappelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862