Olen noin 156 senttiä pitkä, ja painan ehkä 59 kiloa. Ei ole isoja tossejä tai hyvää persettä. Voiko kukaan huolia tälläistä muodotonta läskinkimpaletta....
Onko kroppaani tarpeeksi hyvä?
Läskikasa
3
410
Vastaukset
- Aerj
Riippuu siitä tulitko hakemaan ihmisten säälikommentteja joilla parannat itsetuntoa vai haluatko oikeasti tietää mitä muut ajattelee? Jos antaisin sääliä niin sanoisin että ei ulkonäöllä ole mitään väliä vaan ainoastaan luonteella on merkitystä. Jos sanoisin suoraan niin en minä kyllä ainakaam haluaisi ylipainoista
59 kg ei oo mitään. Onha se parempi että jotain löytyy luiden sijaan. Kyllä tissit ja perse vielä kasvavat. Ihan varmasti löytyy joku joka pitää sinusta
- Eihätää
Kaikki on erilaisia eikä 59 kg oo mitää, tärkeintä että ite on tyytyväinen ulkonäköön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379