Oletko jo käynyt katsomassa Tuntemattoman sotilaan viimeisen version ? Minä kävin eilen kyllä siitä ihan positiivinen yleiskuva jäi. Tosin ehkä se oli aavistuksen verran liian pitkä, ainakin minun mielestäni. Itse olen nähnyt vain ensimmäisen version ja siihen verrattuna kyllä tämän uusimman version lähestymistapa oli aivan
erilainen. Muutamat henkilöhahmot olivat aivan upeita.
Oli miten oli niin paljonko antaisit pisteitä kyseiselle elokuvalle. Itse annan arvosanan 9.
Miten on ?
15
157
Vastaukset
Suunnitteilla oli, mutta meille täällä näytetään siitä vain lyhennettyä versiota.
Kaipa se joskus tulee telkkariin kokonaisena, niin katsonpahan sitten.En ole katsonut.
Olenhan 68v.
Kahden sodan veteraanin poika.
En myöskään mene katsomaan.
YLE on aina näyttänyt roskaakin.
-
Kuten aikaisemmassa Tuntematon-jankutuksessa kerroin.
Jokainen suku-polvi tekee oman Tuntemattomansa.
Mene siis kyselemään nuorenpien palstoilta.
Paljon nuorenpien.
H.Täytynee lisätä hiukan.
Vaikka olenkin koko elämäni ollut "sota-histosioitsija omalle sielulleni.
Reilu kaks'kymppisenä siirryin SciFiin.
Tähtien Sotiin ja sillee.
Harry Potterit ja Bondit ovat hyllyssäni myös.
Joten en minä ihan kuiva kääkkä vielä ole.
-
Leffa sai jotain 500 000 katsojaa.
Siinähän ovat kakarat ja jokunen muu työtön.
H.hunksz kirjoitti:
Täytynee lisätä hiukan.
Vaikka olenkin koko elämäni ollut "sota-histosioitsija omalle sielulleni.
Reilu kaks'kymppisenä siirryin SciFiin.
Tähtien Sotiin ja sillee.
Harry Potterit ja Bondit ovat hyllyssäni myös.
Joten en minä ihan kuiva kääkkä vielä ole.
-
Leffa sai jotain 500 000 katsojaa.
Siinähän ovat kakarat ja jokunen muu työtön.
H.vaihtakaa ärrä
H.
- Arkalaisen.meininki
Kunnia veteraaneille, mutta en jaksa katsoa sotaa. En muutenkaan katso mitään hurjia kuvia. Tosin vähän harmittaa, että en osaa koko tarinaa, miten se oikein menee, olisi ihan vain yleistietoa. Olen vanhan katsonut joskus.
Odotan kun tulee tvstä, sitten voi katsoa jonkun aikaa ja laittaa kiinni jos ei halua enempää katsoa. Nuukana ei viitsi teatterista kesken ulos lähteä. Kerran olen kyllä lähtenyt kun äänen voimakkuus oli ihan mahdoton Omenan elokuvasalissa. - Missäryssä
Olen katsonut toisella silmällä alkuperäistä Tuntematonta, oli rasittavaa nähtävää. Eräs edesmennyt näyttelijäkin väänteli naamaansa luonnottomasti yms. Sodassa vihollisia kaatui ja haavoittui moninkertainen määrä meikäläisiin verrattuna, mutta elokuvassa ei vihollisia näkynyt missään, aivan epätodellinen räpellys.
- sottoo
Vain niin , en katso.
en ole vielä käynyt katsomassa, mutta aion kyllä mennä kohtapuoliin. olen lukenut kirjan ja katsonut molemmat elokuvaversiot siitä. tässä kolmannessa on varmaan taas löydetty jotain sellaista näkökantaa mitä ei edellisissä elokuvissa ole.
- tikkaskosk
Katsoin, vaikka hesarin nuori kriitikko joku j.töpö kovasti yritti nostaa omaa häntäänsä taikka ajatellen yltävän kuuluisan edeltäjänsä toini havun saman kastiin kyseenalaistamalla koko filmin tarkoituksen kaksi (2) pistettä.
Elokuva oli hyvä ynnä näyttelijät samoin jopa koomikkona tunnettu aku h. rokkaa näyttelevä aho loistava . Tuntematonta nähnyt nyt yli 900 000 katsojaa.
Voittaa mennentullen star warsit sekä muut scifit!- hyvä.leffa
Mieheni kävi eilen muutaman kaverinsa kanssa tuntemattoman katsomassa, kaikki olivat tykänneet. Erilainen kuin entiset versiot, mutta hyvällä tavalla erilainen.
- korvanisuljen
En ole katsonut ja alkuperäisenkin kerta katselu riitti.....en pidä mistään sotakuvista enkä myöskään ymmärrä että niitä sotajuttuja nykyään tungetaan joka paikassa........ei kiinnosta, eikä ole koskaan kiinnostanut
- tunnettuja
En ole katsonut ensimmäistä enkä viimeistä . Olen kasvanut sodan kokeneen miehen ja naisen kersana joten uteliaisuutta uudelleen kokemiseen ei ole .
Meidän ikäluokka siitä sodasta on kuullut ja lukenut tarinoita ehkä ihan tarpeeksi.
Nuoremmalle sukupolvelle ne näyttävät olevan jotain aikaisemmin melko tuntematonta ja vasta nämä Suomen 100-vuotis sotatarinat ovat herättäneet näkemään sen ajan karmean todellisuuden missä heidän isovanhempiensa ikäluokka on elänyt (ja kuollut).
- vääpeli-varaviltti
Joka vanhoja muistelee, sitä sotilaalla silmiin.
- maoe
Kohta on miljoona kävijää sillä, mutta kun ei satu olemaan ylimääräistä rahaa tuhlattavaksi, joten pitää odotella televisioversiota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352