Stearinia ikkunassa

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,milläs sen saa pois. Rapasin jo ylimääräiset ja nyt siinä on jäljellä nihkeä steariinipinta. Aika laajalla alueella.

23

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saga.Kabinetti

Ehdottaisin, että hiustenkuivaajalla sulatat ja taloyspaperilla heti pyyhit.

• Kyseessä on ulkokuistin ikkuna joka on tällä hetkellä myös jäässä.

• Saga.Kabinetti
        siilenämää kirjoitti:

Kyseessä on ulkokuistin ikkuna joka on tällä hetkellä myös jäässä.

Edelleenkin ehdotan, että vedät jatkojohdon ja hiustenkuivaajalla puhallat lasin jäistä ja steariinin sulaksi. Ei tule naarmuja ikkunalasiin.

P.S. Käsi sen liekin taakse seuraavalla kerralla, kun puhallat kynttilän sammuksiin ;)

• Maalaisjäätäpeliin
        Saga.Kabinetti kirjoitti:

Edelleenkin ehdotan, että vedät jatkojohdon ja hiustenkuivaajalla puhallat lasin jäistä ja steariinin sulaksi. Ei tule naarmuja ikkunalasiin.

P.S. Käsi sen liekin taakse seuraavalla kerralla, kun puhallat kynttilän sammuksiin ;)

Ehdotan, että ei kuumenna lasia pätkääkään koska se on jäässä.
        Lopputulema, että ellei halkea räsähtää tuhannen pilkkukirveen paloiksi.

Händy. Skraba "ikkunaraappa" ja Lasolia tai Sinolia. Raakana. Bensakin sopinee.

• Saga.Kabinetti
        Maalaisjäätäpeliin kirjoitti:

No höh, aina ollaan puhaltamalla tehty läiskiä kuurankukkaikkunoihin. Eihän sitä nyt sentään liekinheittäjällä sulatella :) Hiustenkuivaajissa on säädin.
        Siili laittaa nyt sitten kontaktimuovia tai jesaria ensin sinne lasin toiselle puolelle. Jos menee säpäleiksi ikkuna, niin ei tule enempää haavereita ;)
        Ja sitten millä sen jesarista jääneen liiman Sinolilla... niistä sirpaleista ;)

• Maalaisjäätäpeliin kirjoitti:

Joo. Ei ole ajatusta särkeä lasia.

• Saga.Kabinetti kirjoitti:

Eoi ole steariini ikkunassa omia tekosia😉

• Talit.valloillaan

Kyllä pitäisi lähteä fairilla ja vähän karkeammalla sienellä tai liinalla. Muistaisin että itse olen joutunut moisen eteen.

• Voihan sitä kokeilla, vaikka kyseessä on jäinen ikkuna.

• Vastasin-jo-aiemmin
        siilenämää kirjoitti:

Voihan sitä kokeilla, vaikka kyseessä on jäinen ikkuna.

Älä älä älä kuuntele noita "kotimarttoja".
        KUUNTELE minua!

• Saga.Kabinetti
        Vastasin-jo-aiemmin kirjoitti:

Älä älä älä kuuntele noita "kotimarttoja".
        KUUNTELE minua!

Kuuntele minua, älä nuuhki sitä Sinolia, äläkä juo. Kysy vaikka yheltä leskeltä ;)

Kuuntele minua, älä nuuhki sitä Sinolia, äläkä juo. Kysy vaikka yheltä leskeltä ;)

😁😁😁😁😂😂

• Tee nuo edellä mainitut niksit peräkanaa.

• rasvatahra

talouspaperia ja silitysrautaa ikkunaan, sillähän se

• målare

Kiuvunut ja vanha partakoneen terä on maalausliikkeissä.

• Vaikka partaterä tai mieluummin terävä lasikaavin ja perään Fairy ja rätti ja vesi.

• Kuten-yllä-kerroin

Elikkä tiedote uusiksi. Vaikka K-raudasta:

https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/ikkunapuhdistin-handy-8cm-660080-cel

Jäinen ikkuna = raaka Sinoli tai Lasoli rättiin jolla pyyhkii ja skraballa loput.

Tuo skraba on hyödyllinen monessa muussakin, sitten jatkossa. Varo terää, se on kuin partakoneen terä. Ja teriä voi vaihtaa vaikka hamaan hautaan saakka.

• Talit.valloillaan

Skrapaamisestakin on oma kokemus. Tuli naarmuja, kun vähän lipsahti. En skrapaa enää.
        Ei tietenkään jäiseen ikkunaan auta fairilla puhdistaminen. Pitää ensin sulattaa kohta jo yllä kerrotulla Sinolilla tai odottaa lämpimiä.

• Talit.valloillaan kirjoitti:

Skrapaamisestakin on oma kokemus. Tuli naarmuja, kun vähän lipsahti. En skrapaa enää.
        Ei tietenkään jäiseen ikkunaan auta fairilla puhdistaminen. Pitää ensin sulattaa kohta jo yllä kerrotulla Sinolilla tai odottaa lämpimiä.

Kiitoksia tiedoista.

• Timangilla

Kokeile hankaa sitä timanttisormuksella, vanha lasinleikkaajan niksi.

• Mistähän minä sen dimangin yhtäkkiä hankin . 😁

• Saga.Kabinetti
        siilenämää kirjoitti:

Mistähän minä sen dimangin yhtäkkiä hankin . 😁

Ihan siitä läheltä. Olet sitä itse ;)

Ihan siitä läheltä. Olet sitä itse ;)

Itselläni hankaan vai :)? En nyt sentäs niin kova ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5050
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1159
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe