Löytyykö lisää tietoa tästä hyväksikäyttötuomion saaneesta miehestä, mistä poimi uhrit? Artikkelin mukaan miehen nimi on Juha-Pekka Leppänen ja kotipaikka Siuntio.
Tässä hesarin juttu https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005512501.html
Siuntiolainen mies: 12 lapsen hyväksikäyttöä
Huolestunut12345
5
1796
Vastaukset
- Juhpek
Puoltuttuttaja lapsia. Avovsimo tietonen asiasta. Hänellä myös omia lapsia joits käyttänyt hyväksi. Vaarallinen mies.
- Anonyymi
Arviolta vapautuu nyt viikonlopun aikana vankilasta, istuttuaan "ensikertalaisena" puolet tuomiosta.
- Anonyymi
On mun eno, Sais kuolla kusipää pois niin loppuis sen touhut. 80-luvulla jo alotti ja se paskiainen vaan jatkamalla jatkanut tota. Lopettaa vasta kun kuolo sen pois korjaa.
- Anonyymi
Naiset käyttää jatkuvasti hyväkseen alaikäisiä poikia, horot ottaa jopa maksun, miksi niitä ei tuomita.
- Anonyymi
Vastaako annelistit?
Vai vaikeneeko huutokuoro?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319