Haluaisin tyttöystävän

Mike04

Moi! Oon 13-vuotias poika pk-seudulta! Etsisin mun ikäistä tai vuoden vanhempaa tyttöä joka haluais alkaa seurustelemaan. Luonteeltani oon rauhallinen, ystävällinen, huomioonottava ja melko tavallinen tyyppi. Mulla ei oo tarkkaa naismakua joten kaikenlaiset tytöt käy. Oon muuten kyl ihan perus jätkä mut en oo ulkonäöltäni mikään hirveän komea. Olis kiva jos sun mielestä luonne ja persoona ois tärkeämpi kuin ulkonäkö. Jos rupes yhtään kiinnostamaan niin laita viestiä niin voidaan jutella tarkemmin missä voitais keskenään jutella.

15

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotahan poika muutama vuosi. Sen jälkeen touhussa on jotain järkeäkin.

      Koska et kuitenkaan halua uskoa hyvää neuvoa, niin annan toisenkin: Tämä on ehkä maailman huonoin paikka etsiä seuraa...

      • Bigmoneysalvia

        Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.


      • Bigmoneysalvia kirjoitti:

        Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.

        Ei. Se, että ei edes yritä, olisi "idiotismin ruumiillistuma". Ja jokainen lapsi ja nuori on yrittämisen arvoinen.

        Vaikka kukaan ei jättäisikään parisuhdeleikkejään käymättä, niin jospa edes joku heräisi tajuamaan sen, mitkä ne onnistumisen todennäköisyydet on ja osaisi sitten suhtautua siihen eroon riittävän tyynesti.


      • Bigmoneyembarrasement
        Bigmoneysalvia kirjoitti:

        Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.

        Lauseen alussa puhutaan useammasta neuvosta, mutta myöhemmin vain yhdestä. Ja sitten on tämä "suiniaan." Enpä itsekään liene penaalin terävin kynä.


      • Bigmoneyapology
        Oldie kirjoitti:

        Ei. Se, että ei edes yritä, olisi "idiotismin ruumiillistuma". Ja jokainen lapsi ja nuori on yrittämisen arvoinen.

        Vaikka kukaan ei jättäisikään parisuhdeleikkejään käymättä, niin jospa edes joku heräisi tajuamaan sen, mitkä ne onnistumisen todennäköisyydet on ja osaisi sitten suhtautua siihen eroon riittävän tyynesti.

        Totta, pahoittelen


      • Bigmoneyembarrasement
        Bigmoneyembarrasement kirjoitti:

        Lauseen alussa puhutaan useammasta neuvosta, mutta myöhemmin vain yhdestä. Ja sitten on tämä "suiniaan." Enpä itsekään liene penaalin terävin kynä.

        Otan osaa, kirjoitit "enpä itsekään taida olla penaali terävin kynä". Ei sinun siitä tarvitse kuitenkaan huomauttaa, kyllä sen huomaa.


      • No niin lapsoset, rauhoitutaanpa nyt. :)


    • Mike04

      No käy mulle poikaystäväkin.

    • DAJAD

      No onkos sulla jotain someja, joissa vois jutella? T.ens viikolla 13 v tyttö

    • Olen13vtyttö

      Oisko sul mitää somee?

    • Miettiivain

      Pystyiskö jossain somessa jutella? :) t. kohta 14v tyttö

    • Aisha-

      Laita sun ig ni voidaan jutella mä oon kans sinkku 04 tyttö Helsingistä ja harrastan koripalloa.

    • Soos itekki pk seudult😂😂

    • seurallinentyttö

      no ite oon 13-vuotias tyttö myös (pääkaupunkiseudulta kotosin) ja en nyt varsinaisesti poikaystävää etsi mutta uudet ystävätki ois kivoja :)
      oon 05 ja ulkonäöllä ei tosiaan oo hirveesti väliä.
      53kg ja 170cm pitkä
      ruskeet ihan lyhyeksi kynityt hiukset eli jos tykkää pitkistä hiuksista nii aika huono valinta oon :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe