Moi! Oon 13-vuotias poika pk-seudulta! Etsisin mun ikäistä tai vuoden vanhempaa tyttöä joka haluais alkaa seurustelemaan. Luonteeltani oon rauhallinen, ystävällinen, huomioonottava ja melko tavallinen tyyppi. Mulla ei oo tarkkaa naismakua joten kaikenlaiset tytöt käy. Oon muuten kyl ihan perus jätkä mut en oo ulkonäöltäni mikään hirveän komea. Olis kiva jos sun mielestä luonne ja persoona ois tärkeämpi kuin ulkonäkö. Jos rupes yhtään kiinnostamaan niin laita viestiä niin voidaan jutella tarkemmin missä voitais keskenään jutella.
Haluaisin tyttöystävän
15
273
Vastaukset
Odotahan poika muutama vuosi. Sen jälkeen touhussa on jotain järkeäkin.
Koska et kuitenkaan halua uskoa hyvää neuvoa, niin annan toisenkin: Tämä on ehkä maailman huonoin paikka etsiä seuraa...- Bigmoneysalvia
Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.
Bigmoneysalvia kirjoitti:
Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.
Ei. Se, että ei edes yritä, olisi "idiotismin ruumiillistuma". Ja jokainen lapsi ja nuori on yrittämisen arvoinen.
Vaikka kukaan ei jättäisikään parisuhdeleikkejään käymättä, niin jospa edes joku heräisi tajuamaan sen, mitkä ne onnistumisen todennäköisyydet on ja osaisi sitten suhtautua siihen eroon riittävän tyynesti.- Bigmoneyembarrasement
Bigmoneysalvia kirjoitti:
Lauseen alussa puhutaan useammasta neuvosta, mutta myöhemmin vain yhdestä. Ja sitten on tämä "suiniaan." Enpä itsekään liene penaalin terävin kynä.
- Bigmoneyapology
Oldie kirjoitti:
Ei. Se, että ei edes yritä, olisi "idiotismin ruumiillistuma". Ja jokainen lapsi ja nuori on yrittämisen arvoinen.
Vaikka kukaan ei jättäisikään parisuhdeleikkejään käymättä, niin jospa edes joku heräisi tajuamaan sen, mitkä ne onnistumisen todennäköisyydet on ja osaisi sitten suhtautua siihen eroon riittävän tyynesti.Totta, pahoittelen
- Bigmoneyembarrasement
Bigmoneyembarrasement kirjoitti:
Lauseen alussa puhutaan useammasta neuvosta, mutta myöhemmin vain yhdestä. Ja sitten on tämä "suiniaan." Enpä itsekään liene penaalin terävin kynä.
Otan osaa, kirjoitit "enpä itsekään taida olla penaali terävin kynä". Ei sinun siitä tarvitse kuitenkaan huomauttaa, kyllä sen huomaa.
- Mike04
No käy mulle poikaystäväkin.
- DAJAD
No onkos sulla jotain someja, joissa vois jutella? T.ens viikolla 13 v tyttö
- Olen13vtyttö
Oisko sul mitää somee?
- Miettiivain
Pystyiskö jossain somessa jutella? :) t. kohta 14v tyttö
- Aisha-
Laita sun ig ni voidaan jutella mä oon kans sinkku 04 tyttö Helsingistä ja harrastan koripalloa.
Soos itekki pk seudult😂😂
- seurallinentyttö
no ite oon 13-vuotias tyttö myös (pääkaupunkiseudulta kotosin) ja en nyt varsinaisesti poikaystävää etsi mutta uudet ystävätki ois kivoja :)
oon 05 ja ulkonäöllä ei tosiaan oo hirveesti väliä.
53kg ja 170cm pitkä
ruskeet ihan lyhyeksi kynityt hiukset eli jos tykkää pitkistä hiuksista nii aika huono valinta oon :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641178Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä155967- 59837
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67757Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269756Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6721- 62682
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31645- 29638