Moi! Oon 13-vuotias poika pk-seudulta! Etsisin mun ikäistä tai vuoden vanhempaa tyttöä joka haluais alkaa seurustelemaan. Luonteeltani oon rauhallinen, ystävällinen, huomioonottava ja melko tavallinen tyyppi. Mulla ei oo tarkkaa naismakua joten kaikenlaiset tytöt käy. Oon muuten kyl ihan perus jätkä mut en oo ulkonäöltäni mikään hirveän komea. Olis kiva jos sun mielestä luonne ja persoona ois tärkeämpi kuin ulkonäkö. Jos rupes yhtään kiinnostamaan niin laita viestiä niin voidaan jutella tarkemmin missä voitais keskenään jutella.
Haluaisin tyttöystävän
15
323
Vastaukset
Odotahan poika muutama vuosi. Sen jälkeen touhussa on jotain järkeäkin.
Koska et kuitenkaan halua uskoa hyvää neuvoa, niin annan toisenkin: Tämä on ehkä maailman huonoin paikka etsiä seuraa...- Bigmoneysalvia
Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.
Bigmoneysalvia kirjoitti:
Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.
Ei. Se, että ei edes yritä, olisi "idiotismin ruumiillistuma". Ja jokainen lapsi ja nuori on yrittämisen arvoinen.
Vaikka kukaan ei jättäisikään parisuhdeleikkejään käymättä, niin jospa edes joku heräisi tajuamaan sen, mitkä ne onnistumisen todennäköisyydet on ja osaisi sitten suhtautua siihen eroon riittävän tyynesti.- Bigmoneyembarrasement
Bigmoneysalvia kirjoitti:
Tiedostat itsekin, että neuvosi tulevat kaikumaan kuuroille korville, muttet suiniaan päätä olla julkaisematta sitä, vaan annat toisenkin? Tämä lienee idiotismin ruumiillistuma.
Lauseen alussa puhutaan useammasta neuvosta, mutta myöhemmin vain yhdestä. Ja sitten on tämä "suiniaan." Enpä itsekään liene penaalin terävin kynä.
- Bigmoneyapology
Oldie kirjoitti:
Ei. Se, että ei edes yritä, olisi "idiotismin ruumiillistuma". Ja jokainen lapsi ja nuori on yrittämisen arvoinen.
Vaikka kukaan ei jättäisikään parisuhdeleikkejään käymättä, niin jospa edes joku heräisi tajuamaan sen, mitkä ne onnistumisen todennäköisyydet on ja osaisi sitten suhtautua siihen eroon riittävän tyynesti.Totta, pahoittelen
- Bigmoneyembarrasement
Bigmoneyembarrasement kirjoitti:
Lauseen alussa puhutaan useammasta neuvosta, mutta myöhemmin vain yhdestä. Ja sitten on tämä "suiniaan." Enpä itsekään liene penaalin terävin kynä.
Otan osaa, kirjoitit "enpä itsekään taida olla penaali terävin kynä". Ei sinun siitä tarvitse kuitenkaan huomauttaa, kyllä sen huomaa.
- Mike04
No käy mulle poikaystäväkin.
- DAJAD
No onkos sulla jotain someja, joissa vois jutella? T.ens viikolla 13 v tyttö
- Olen13vtyttö
Oisko sul mitää somee?
- Miettiivain
Pystyiskö jossain somessa jutella? :) t. kohta 14v tyttö
- Aisha-
Laita sun ig ni voidaan jutella mä oon kans sinkku 04 tyttö Helsingistä ja harrastan koripalloa.
Soos itekki pk seudult😂😂
- seurallinentyttö
no ite oon 13-vuotias tyttö myös (pääkaupunkiseudulta kotosin) ja en nyt varsinaisesti poikaystävää etsi mutta uudet ystävätki ois kivoja :)
oon 05 ja ulkonäöllä ei tosiaan oo hirveesti väliä.
53kg ja 170cm pitkä
ruskeet ihan lyhyeksi kynityt hiukset eli jos tykkää pitkistä hiuksista nii aika huono valinta oon :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453