Liitteet ym

Maria25885632588

Kela haluaa nyt asunnostani pohjapiirrustuksen. Ei siinä mitään mutta olen tässä asunut jo kohta kymmenen vuotta ja toimittanut vuosia sitten pohjapiirroksen kelalle asumistuen takia. Nyt kela luulee että asun suhteessa vuokraisännän kanssa kun muut talon vuokralaiset muuttivat pois. Myös jotain virallista dokumenttia talon numeroinnista haluavat. Mistä ihmeestä minä vuokralaisena sellaisen saan? Vuosia sitten jouduin häiritsemään vuokraisäntääni tuon pohjapiirroksen takia, kuuluuko nyt todellakin kertoa vieraalle ihmiselle että saan toimeentulotukea ja nyt sun täytyy hommata tällainen ja tällainen paperi? Saan pian häädön ja ottaa tähän jonkun vähemmän vaativan.

4

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsevaanmenee

Eihän tuo mitään outoa ole.. Onhan noita pyydelty... Ei.kuule auta nyt muu, kuin toimittaa ne pyydetyt selvitykset. Ei kai vuokraisäntäsi nyt noin herkkänahkainen.ole vuosien asumisen jälkeen, ettei nyt pihjapiirustusta voi pyytää. Taas yksi märisijä, jonka pitää täätlä sivuilta hakea jotain sääliä tai sympatiaa, eikä.auta mitään asiaasi, vaikka kuinka täällä avautuisit.. Kylmä totuus vaan on, et se paperi on sinne toimitettava..

• pyllymyörii

Voit itse piirtää sen pohjapiirustuksen, jos et huomannut ottaa silloin vuosia sitten kopiota. Voit myös Kelalta pyytää kopion siitä 10 vuotta sitten lähetetystä ja sitten lähettää sen heille uudestaan.
      Olet vain osa byrokratian pyörivässä myllynpyörässä.

• tuen_hja

Kelalla kusee tietojärjestelmät ja kadottavat dokumentteja. Mun toimeentulotukipäätöksissä oli jatkuvasti väitetty etten ole toimittanut laskua. Nyt vihdoin kela soitti että valitettavasti kaikki tiliotteeni eivät tulleet perille tietojärjestelmävirheen takia ja pakottivat lähettämään uudelleen.
      Ei hätää! Vaikka joutuivat alistumaan, eli pahoittelemaan aiheutuvaa vaivaa, muistivat yrittää nousta takaisin kyykyttäjäksi moitimalla moitteellisesta käyttäytymisestäni kun en hae töitä ja kaikkea sitä sontaa :)
      ... Odottelen yhä joulukuun toimeentulotukea koska saivat pidennettyä käsittelyaikaa tuolla pahoittelulla.
      Alistukaamme, pers pystöön ja pyllistys kelan suuntaan!

• dhgd

mihin kela tarttee pohjapiirrustusta?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe