Aikeesi näytä, vilkkua käytä

Vilkuttaja

Yleisestikin olen havainnut että ainakin Lahdenväylällä on vilkun käyttö vähentynyt. Tänään oli tosi lähellä että säiliötäysperävaunuyhdistelmä ei kiilannut minua metsähallituksen puolelle. Tilanne oli että liittymästä jatkuu kolme kaistaa moottoritiellä. Olin tuossa rekan perävaunun kohdalla kun se yht’äkkiä lähti tulemaan oikealle kaistalle, sitten tuli vilkkukin kun minulla oli jo jarru pohjassa. Onko se niin kamalan vaikeaa laittaa vilkku päälle silloin kuin ajattelee vaihtavansa kaistaa eikä vasta silloin kun ohjauspyörää on jo kääntänyt?

5

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekkajyrä

      Olet väärässä. Kiitolinja ei tee koskaan virheitä.
      Sinun olisi lain mukaan väistettävä.


      Luovuta korttisi poliisille kun et osaa ajaa.

      • linjakiito

        Kiitolinja on lakkautettu jo aikoja sitte.


    • Ammattinasankari

      Älähän ruikuta mölli. Maksele vaan kiltisti ropposesi osamaksuja ja anna ammattimiesten hoitaa työnsä. Olisit ajanut kyseisen rekan perään ja kun se pysähtyy, niin mennyt avautumaan kuskille. Olisi saattanut väsynyt työmies plokkasta näsäviisasta takarivistä huutelijaa turpaan.

    • voivitttttttt

      Hyvä kun jarrutit olisit muuten voinut jäädä alle. Pitäisi rekkojenkin liittyä tähän 1 kerta riittää vilkutuskäytäntöön. Sillai ne suurinosa h autoilijoista tekee.

    • rahtikulukee

      se onn nii, että ku ammattimies kuljettaa mälliä määränpäähän, ni kirpuilla ajavat möllit pitää turpasa kii. nääs poika.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      727
    Aihe