Miten teidän käsisirkkelillä halkee kakkosnelonen? Meneekö helposti ja nopeasti, vai hitaammin? Tehot ja terän halkaisija myös kiinnostaa. Merkki ja malli mukaan.
Millä halkee 2/4
4
163
Vastaukset
- kakkosneliö
Tässä taas hyvä esimerkki yöllä tehdystä aloituksesta
- vanhatimpuri
voin myydä sulle tarpeettoaksi jääneen ison käsisirkkelin, jolla todella voi sahata lankkuja halki. Oon lopettanut timpurin hommat, tuo tuli hommattua vähän niinku turhaan, ollut käyttämättä ainakin 10v, ellei enemmän. Ohjuri hukassa, mutta sen nyt tekee vaikka itse. laitan tyyppejä myöhemmin, jos kiinnostaa. pohjois-satakunta
- S.Ahaaja
Vanhalla 1050W:lla Black&Deckerilläkin halkeaa, tosin syöttönopeus rauhallinen.
Terän koko taitaa olla 160mm. Painekyllästettyä sahatessa nopeus vielä vähän rauhallisempi. - S.Ahaaja
Vanhalla 1050W:lla Black&Deckerilläkin halkeaa, tosin syöttönopeus rauhallinen.
Terän koko taitaa olla 160mm. Painekyllästettyä sahatessa nopeus vielä vähän rauhallisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136