hyvä lentokenttähotelli

suvarnalle

Eli Suvarnabhumin läheltä hotelli hakusessa. max 5km
Kommentit perusteluineen
kiitos

6

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Novotel

      Aika vähissä on vaihtoehdot jos maantietä pitkin mitataan tuo 5 km., mutta jos linnuntietä niin valikoima lisääntyy huomattavasti. Max 5 km päässä terminaalista maantietä pitkin ei taida olla kuin Novotel ja Suvarnabhumi Ville hotel.

    • Thaimaankulkija

      Katso Agodan tarjontaa, sieltä löydät monia, osassa ilmaiset kuljetukset kentälle. Muutaman kerran ollut, mutta en ala arvosteluja antamaan, makuja on niin monia ja hintaluokkia, mikäli Finnairin aamukoneella olet lähdössä, niin aamiaista ei yleensä saa siihen aikaan, kun pitäisi lähteä ja maksettu aamiainen korvataan eväspussilla, joka parissa paikassa annettiin lämpimässä receptionissa säilytettynä yön yli! Roskiin suoraan, tuoremehu kelpasi kuitenkin lämpimänä osalle.

    • Asiantravel

      Ns residence.

    • Tänä vuonna valinta osui Vismaya Suvarnabhumi Luxury Resort:iin
      10 min lentokentältä
      aikainen aamiainen (ehtii ennen aamulentoakin) Joskin aamiainen kallis (350 thb/h) jos ostaa erikseen.
      reilunkokoinen huone
      Edullinen (n. 30€ aamiaisella) Ilman aamiaista olis saanut 24€
      Uima-allaskin löytyy
      ei kovin suuri, vain reilut 60 huonetta.
      Pitäisi olla hyvässä kunnossa
      ilmainen netti
      Terassi tai parveke huoneessa
      Lentokenttäkuljetus pitäisi maksaa 100 thb, sivustojen mukaan
      Jotain ravintoloita pitäisi olla kävelymatkan päässä.
      Moitteita hotelli on saanut lähistön kulkukoirista, ja karusta ympäristöstä.
      No aikanaan sitten näkee, oliko hyvä valinta?

      Pari edellistä kertaa olen ollut Convenient Grand Hotellissa
      Iso aika mitään sanomaton hotelli. Kulunut.
      Hyviä ruokapaikkoja heti tien toisellapuolella. Samoin pari kauppaa ja pientä toritoimintaa.
      Parvekkeellisessä huoneessa ei välttämättä pääse sinne parvekkeelle.
      Huone oli reilun kokoinen , mut varsin tylsä.
      Ilmainen netti
      Henkilökunta ihan jees.
      edullinen.
      paljon aasialaisia asiakkaita
      n. 5km kentältä. Tietä myöten vähintään7km (mutu). Aamuruuhka-aikaan varsin hidasta kulkua.

    • toinennäkökulma

      Mikähän tuossa, että 5 km on rajana? Bangkokin ruuhkissa matkaa mitataan ajassa eikä kilometreissä. Aikaan taas vaikuttaa mm. toimiva joukkoliikenneyhteys. Jos katselet hotellia Airport Linkin varelta, eli max. puolen tunnin säteeltä kentästä, ei sillä loppuviimein ole juuri mitään väliä, minkä aseman kohdalla se hotelli sijaitsee. Esimerkiksi Makkasanin aseman tuntumassa on jo paljon hotellivaihtoehtoja ja siitä pääsee mukavasti myös Bangkokin keskustaan, ja silti aamulla pääsee nopeasti lentokentälle.

    • satumainenmatkaaja

      Golden Foyer Suvarnabhumi Airport Hotel.
      Uusi siisti hotelli, hyvä ravintola, hyvä palvelu.
      Vieressä paikallinen tori.
      Kuljetus aamulla lentokentällä.
      Voin suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe