Virkeätä tammikuuta Kokkolaan!

Ihanaa kun kevättä kohti mennään ja päivät pitenee.😊 Mitäs rekatuille ja muille mukaville palstalaisille kuuluu? Teittekö uuden vuoden lupauksia? Minä en varsinaisesti, yritän vain huolehtia terveydestäni.

67

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpiäjo

      Lopeta jo tuo jatkuva kysely mitä rekatuille nimimerkeillesi kuuluu näitä on poistettu jo kymmeniä ja ylläpidon kuuluisi tehdä jo massapostittelullesi loppu.

      • toivoton_tapaus_

        Ätmi elää omissa maailmoissaan, anna raukkaparan olla:)


      • nytpomppasi

        Sinähän olet luulosairauksissasi mieltä vailla. Ylläpidolle viestiä, että poistaa sinut haukkumasta ihmisiä monilla palstoilla todistus aineistoa löytyy, kunhan jaksaa lukea profiilisi haukkumisviestit läpi.


      • nytpomppasi kirjoitti:

        Sinähän olet luulosairauksissasi mieltä vailla. Ylläpidolle viestiä, että poistaa sinut haukkumasta ihmisiä monilla palstoilla todistus aineistoa löytyy, kunhan jaksaa lukea profiilisi haukkumisviestit läpi.

        Kiitos! Ehkä ylläpito reagoisi, kun monet laittaisivat viestiä tuosta ätmi-häiriköstä..


      • kiinnijäitpä
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kiitos! Ehkä ylläpito reagoisi, kun monet laittaisivat viestiä tuosta ätmi-häiriköstä..

        Ylläpidolle lisää viestiä, että sinä haukut keskustelijaa ätmiksi vuoroin anonyyminä ja rekattuna nyt jäit kiinni.


      • kiinnijäitpä kirjoitti:

        Ylläpidolle lisää viestiä, että sinä haukut keskustelijaa ätmiksi vuoroin anonyyminä ja rekattuna nyt jäit kiinni.

        Seli, seli, Kumma kun kommenttisi sopivatkin itseesi. Massapostitat keskusteluja itsesi kanssa, häiritset muiden keskusteluja ja haukut heitä, mm. lesboksi!

        Katsoppas peiliin ja kasva aikuiseksi.


    • pessimisti_kyynikko

      Parasta olla tekemättä kun harvemmin pitävät. Joutuu vaan selittelemään muille myöhemmin kun lupaukset pettivät.

      • No ei tietenkään tarvitse stressiä ottaa ja tehdä uuden vuoden lupauksia, jos ei halua.


      • haukutainakaikki
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No ei tietenkään tarvitse stressiä ottaa ja tehdä uuden vuoden lupauksia, jos ei halua.

        Haukkumisviestisi poistettiin heti ja toivottavasti myös profiilisi poistetaan pian.


      • haukutainakaikki kirjoitti:

        Haukkumisviestisi poistettiin heti ja toivottavasti myös profiilisi poistetaan pian.

        Oletko vailla älyä kokonaan?? Sinähän täällä riehut, haukut ja valehtelet! Kerroin ylläpidolle mitä touhuat palstalla.. Lopeta, jätä palsta rauhaan ja hanki se elämä!


      • haukutainakaikki kirjoitti:

        Haukkumisviestisi poistettiin heti ja toivottavasti myös profiilisi poistetaan pian.

        Mikä itikka siinä inisee? Menes ny leikkimään niillä legoillas, että saa aikuiset jutella rauhassa.


      • oletasiaton
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä itikka siinä inisee? Menes ny leikkimään niillä legoillas, että saa aikuiset jutella rauhassa.

        Hei nyt lopetat ihmisen solvaamisen huomio ylläpitito tinttu-liina loukkaa kunniaa.


      • oletasiaton kirjoitti:

        Hei nyt lopetat ihmisen solvaamisen huomio ylläpitito tinttu-liina loukkaa kunniaa.

        Ja sinullako on oikeus häiritä, valehdella ja haukkua muita??


      • oletasiaton kirjoitti:

        Hei nyt lopetat ihmisen solvaamisen huomio ylläpitito tinttu-liina loukkaa kunniaa.

        Johan sä oletki huumoriveikkoja ;)) Ihan meinas mennä kaffeet näppikselle :))))

        Mikä on muutes ylläpitito..?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No ei tietenkään tarvitse stressiä ottaa ja tehdä uuden vuoden lupauksia, jos ei halua.

        Halit kittielle. Kiva nähdä sinut täällä palstalla


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Halit kittielle. Kiva nähdä sinut täällä palstalla

        Kiitos! Samoin sinua, hali takaisin!


    • Mä en tee mitään lupauksia. Kävi aina niin, että ku tein sen lupauksen, niin unohdin sen samantien :))
      Se on kumma, että jos vaa muutenki aattelee, että harrastaa vaikkapa liikuntaa enempi, nii välittömästi joku tautiputki katkasee sen...eli kannattaa varoa lupaamasta mitään :)

      • Onhan se niin että kun liikaa miettii tai tekee lupauksia, niin ei ne toteudu.😊


      • haluanauttaasua

        Keskustelet aina vähintään kahdella rekatulla nimimerkillä itsesi kanssa miksi teet niin onko se joku pakkomielle?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Onhan se niin että kun liikaa miettii tai tekee lupauksia, niin ei ne toteudu.😊

        No ei.. ja parempi vaa ku tekee kaikkee sen oman elämänsä mukaan, ku eihän mikään mee muutenkaa aina niinku meinaa.


      • haluanauttaasua kirjoitti:

        Keskustelet aina vähintään kahdella rekatulla nimimerkillä itsesi kanssa miksi teet niin onko se joku pakkomielle?

        Jos katsoisit tuos ylhäällä meidän viestejä missä sama kellonaika , nii kerroppa miten on mahdollista ehtiä vaihtaa nikkiä välillä? :))

        Kyl sä pöljä tajuat, että me eri ihmisiä ollaan, mut sua vaan nyrppii nii kamalasti ku me ollaan taas täällä ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei.. ja parempi vaa ku tekee kaikkee sen oman elämänsä mukaan, ku eihän mikään mee muutenkaa aina niinku meinaa.

        Samaa mieltä.😊


      • trollittaako
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jos katsoisit tuos ylhäällä meidän viestejä missä sama kellonaika , nii kerroppa miten on mahdollista ehtiä vaihtaa nikkiä välillä? :))

        Kyl sä pöljä tajuat, että me eri ihmisiä ollaan, mut sua vaan nyrppii nii kamalasti ku me ollaan taas täällä ;)

        Hahhah haa kahdella kännykällä vehtaat viestisi luuletko ihmisiä tiedottomiksi kyllä trollin aina tunnistaa.


      • trollittaako kirjoitti:

        Hahhah haa kahdella kännykällä vehtaat viestisi luuletko ihmisiä tiedottomiksi kyllä trollin aina tunnistaa.

        Juu, sinut kyllä tunnistaa trolliksi.


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Juu, sinut kyllä tunnistaa trolliksi.

        Tuosta tyypistä huomaa, että alkaa olemaan jo hämärän rajamailla...eli tarkoittaa lopullisessa pimahtamispisteessä.


      • Sen tarvisi mennä sinne mainitsemalleen osastolle, muutama kuukausi hoitoa tekisi sille hyvää.


      • trollittaako kirjoitti:

        Hahhah haa kahdella kännykällä vehtaat viestisi luuletko ihmisiä tiedottomiksi kyllä trollin aina tunnistaa.

        On siinä hemmetin säälittävä sälli. Meikällä oli syyliä lapsuudessa toisinaan elikkäs tarrautuvuudeltasi ja sitkeydeltäsi muistutat juuri niitä.. :-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        On siinä hemmetin säälittävä sälli. Meikällä oli syyliä lapsuudessa toisinaan elikkäs tarrautuvuudeltasi ja sitkeydeltäsi muistutat juuri niitä.. :-D

        😃😃😃😃😃!


      • talvisia_mietteitä
        butch-cassidy kirjoitti:

        On siinä hemmetin säälittävä sälli. Meikällä oli syyliä lapsuudessa toisinaan elikkäs tarrautuvuudeltasi ja sitkeydeltäsi muistutat juuri niitä.. :-D

        Kasvatustyö on jäänyt vanhemmilta puolitiehen;)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Kasvatustyö on jäänyt vanhemmilta puolitiehen;)

        Todellakin!


    • No meitsikään ei ole lupailijatyyppiä kun nuo teot puhuvat paremminkin puolestaan.. :-)

      • Butsi on toiminnan miehiä ;)
        Mukava nähä sunkin nikkiä ♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Butsi on toiminnan miehiä ;)
        Mukava nähä sunkin nikkiä ♡

        Jepulista ;-) Tässä hiukkasen kiirettä vaan pitää kun opinnot ovat jälleen alkaneet ja iltaisin ohjelmassa on mm. Untuvikosta huolehtimista sekä työntekoa. Täytyi kumminkin tännekin kommenttia heittää kun salarakasta on tullut ikävöityä samoin kuin sinua Lumikolanen.. ;-D <3


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista ;-) Tässä hiukkasen kiirettä vaan pitää kun opinnot ovat jälleen alkaneet ja iltaisin ohjelmassa on mm. Untuvikosta huolehtimista sekä työntekoa. Täytyi kumminkin tännekin kommenttia heittää kun salarakasta on tullut ikävöityä samoin kuin sinua Lumikolanen.. ;-D <3

        No kiva ku ehit :) Ja sulla näyttää kyllä olevan täyteen tuupattuja päiviä, mut yritä aina silloin tällöin ehtiä tännekki meitä piristämään ♡


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista ;-) Tässä hiukkasen kiirettä vaan pitää kun opinnot ovat jälleen alkaneet ja iltaisin ohjelmassa on mm. Untuvikosta huolehtimista sekä työntekoa. Täytyi kumminkin tännekin kommenttia heittää kun salarakasta on tullut ikävöityä samoin kuin sinua Lumikolanen.. ;-D <3

        Ikävä oli minullakin teitä palstakamuja.❤


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ikävä oli minullakin teitä palstakamuja.❤

        Toivotaan että nuoriväki ehtii täällä käymään kiireittensä keskellä. :)


      • namu_pala
        butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista ;-) Tässä hiukkasen kiirettä vaan pitää kun opinnot ovat jälleen alkaneet ja iltaisin ohjelmassa on mm. Untuvikosta huolehtimista sekä työntekoa. Täytyi kumminkin tännekin kommenttia heittää kun salarakasta on tullut ikävöityä samoin kuin sinua Lumikolanen.. ;-D <3

        Hiton hyvännäköinen tyttis jätkällä, kateeksi käy. Kysynpä vaan että miten tuollaisen kanssa ollaan, että saa pidettyä itellään?


      • namu_pala kirjoitti:

        Hiton hyvännäköinen tyttis jätkällä, kateeksi käy. Kysynpä vaan että miten tuollaisen kanssa ollaan, että saa pidettyä itellään?

        Ei sais sekaantua, mut heräs nii monenlaisia ajatuksia..

        Eiköhän jokaisen saa pidettyä rinnallaan, jos rakkautta piisaa. Ei kaunis/komea ihminen ole sen huikentelevaisempi ku muutkaan, jos suhteessa kaikki on hyvin.. Ja tää näin yleisesti..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei sais sekaantua, mut heräs nii monenlaisia ajatuksia..

        Eiköhän jokaisen saa pidettyä rinnallaan, jos rakkautta piisaa. Ei kaunis/komea ihminen ole sen huikentelevaisempi ku muutkaan, jos suhteessa kaikki on hyvin.. Ja tää näin yleisesti..

        Fiksusti sanottu.😊


    • talvisia_mietteitä

      Jospa jonkinmoista fyysistä aktiviteettia itselleen kehittäisi, tuo liikuntapuoli on päässyt jäämään viime vuosina taka-alalle. Tyttäret ehdottivat sauvakävelyä mutta taisi olla koiruudet heillä mielessä:)

      • Minulla tuo koiru vie minut ulkoilemaan pari kertaa päivässä.😊


      • Ööh..miten tän ny muotoilis.. :)) Meinasko tyttäret että "pappa" saa mennä sauvakävelylle..:)))

        Mä en tajua miks mulle tulee sauvakävelystä aina mummot ja papat mieleen :] Sitähä kummiski harrastaa moniki ikään katsomatta. Tuleeko niistä sit vaa jotenki kävelykeppikuva :))


      • talvisia_mietteitä

        Noh, toki perään herjattaisiin että minnekkäs sukset ovat 'papalta' unohtuneet;) Nuorempana tuli lenkkeiltyä, suunnistettua jopa. Nyt on vaan motivaatio hukassa. Onkos neidoilla hyvää vinkkiä lajista johon kunnolla hurahtaisi, älkääkä mainitko penkkiurheilua;) Hiihtoa ja yleisurheilua seuraan, mutta muu ei niinkään nappaa:)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Noh, toki perään herjattaisiin että minnekkäs sukset ovat 'papalta' unohtuneet;) Nuorempana tuli lenkkeiltyä, suunnistettua jopa. Nyt on vaan motivaatio hukassa. Onkos neidoilla hyvää vinkkiä lajista johon kunnolla hurahtaisi, älkääkä mainitko penkkiurheilua;) Hiihtoa ja yleisurheilua seuraan, mutta muu ei niinkään nappaa:)

        Kuntosali :) Aatteles miten naisten päät kääntyy ku on vahvan näkönen mies ;) Enhä mä tiiä vaikka jo oisit ;)

        Yleensä siihen hurahdetaan täysin :)


      • tämä_on_totuus

        Yksikseen ei jaksa kauaa kuntoilla. Into hiipuu viikossa ja laiskuus voittaa. Lupaan olla lupaamatta mitään ja tämä lupaus pitää.


      • helpointahankkiapuntit
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kuntosali :) Aatteles miten naisten päät kääntyy ku on vahvan näkönen mies ;) Enhä mä tiiä vaikka jo oisit ;)

        Yleensä siihen hurahdetaan täysin :)

        Pärjääkö ilman personal traineria? Maallikko on ulalla kuntosalilaitteiden kanssa, itsensä häpäisee kun ei ymmärrä mitä milläkin laitteella tehään.


      • helpointahankkiapuntit kirjoitti:

        Pärjääkö ilman personal traineria? Maallikko on ulalla kuntosalilaitteiden kanssa, itsensä häpäisee kun ei ymmärrä mitä milläkin laitteella tehään.

        Älä kerro kenellekkään, mut mä en käy salilla..joskus oon kyl sielläki rehkiny ;)
        Sen tiiän että ei siihe mitään apulaisia tartte. Joissaki kuntosaleissa on semmonen systeemi, että tehdään oma saliohjelma..en tiiä onko miehillä tämmöstä..no joka tapauksessa ei ne laitteet nii monimutkasia ole etteikö niitä osaa käyttää :) Nii..siinähä voi ihan salaa kurkkailla mitä muut tekee laitteella.. ;)


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kuntosali :) Aatteles miten naisten päät kääntyy ku on vahvan näkönen mies ;) Enhä mä tiiä vaikka jo oisit ;)

        Yleensä siihen hurahdetaan täysin :)

        Tiedä tuosta päiden kääntymisestä;) Kaljatölkit olen toki jättänyt kaupan hyllylle, joten vatsanseutu on suht 'siedettävä'. Noh, sixpäkkiä ei löydy, myönnettäköön se näin anonyymisti;)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Tiedä tuosta päiden kääntymisestä;) Kaljatölkit olen toki jättänyt kaupan hyllylle, joten vatsanseutu on suht 'siedettävä'. Noh, sixpäkkiä ei löydy, myönnettäköön se näin anonyymisti;)

        Meinaakko sitä ritilää? ;) No ei sitä ole monella muullakaan :)) Ja ku noin täällä vaan kerroit, nii kukaan muu ei ny tiiä siitä ku sä ja mä ;))


      • NarukäsiKokkolan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä kerro kenellekkään, mut mä en käy salilla..joskus oon kyl sielläki rehkiny ;)
        Sen tiiän että ei siihe mitään apulaisia tartte. Joissaki kuntosaleissa on semmonen systeemi, että tehdään oma saliohjelma..en tiiä onko miehillä tämmöstä..no joka tapauksessa ei ne laitteet nii monimutkasia ole etteikö niitä osaa käyttää :) Nii..siinähä voi ihan salaa kurkkailla mitä muut tekee laitteella.. ;)

        Lähdetkö neuvomaan?;)


      • NarukäsiKokkolan kirjoitti:

        Lähdetkö neuvomaan?;)

        :))) Mun neuvomisista ei ehkä ois apua..Sirl porukka kuolis kyllä nauruun :))


    • TosiRealistiKokkolan

      Minä hautaan Kokkojärven Kaustarin risukkoon. Pitäkööt passkansa, hah hah haa!!!...

    • Ylitin tänään itteni :)))
      Haluatteko tietää miten..?
      No kerron kuitenkin..elikkä riitelin kärttysenä makkaralle :] Hulluus on siis ylitetty :)))) onneks kukaan ei nähny :]

      • Nii..sitähän sanotaan että nainen saa riitaa aikaseks vaikka heinäseipään kanssa :)))))


      • talvisia_mietteitä

        Kumpikos voitti, neito vai makkara?;)


      • näsäviisastelija

        Eikös lähtenyt kuoresta vai sinkosiko lautaselta kun painoit haarukalla?:)


      • näsäviisastelija kirjoitti:

        Eikös lähtenyt kuoresta vai sinkosiko lautaselta kun painoit haarukalla?:)

        Ruoanlaitossa käytin makkaraa ja yks pala pomppi ku jänis.. :[


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ruoanlaitossa käytin makkaraa ja yks pala pomppi ku jänis.. :[

        Meillä koira aina syö/siivoaa ruuanmurut lattialta.😃


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Meillä koira aina syö/siivoaa ruuanmurut lattialta.😃

        No tää tapahdu keraamisella liedellä..Se kun on nii herkästi likaantuva, nii aattelin että kokkaampa sillai, ettei ihan kamalasti suttaa. No tää hemmetin makkaranpala oikein loikki ja pomppi siellä täällä nii kamalasti, että varmaan sai pinnan rasvaseks..Arvaa kuinka mua jurppi :/ Sit mä sadattelin sille ja viskasin sen roskiin. Pomppikoo siellä :[


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tää tapahdu keraamisella liedellä..Se kun on nii herkästi likaantuva, nii aattelin että kokkaampa sillai, ettei ihan kamalasti suttaa. No tää hemmetin makkaranpala oikein loikki ja pomppi siellä täällä nii kamalasti, että varmaan sai pinnan rasvaseks..Arvaa kuinka mua jurppi :/ Sit mä sadattelin sille ja viskasin sen roskiin. Pomppikoo siellä :[

        Heh!😃


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Heh!😃

        Vähän aikaa mietin, että paljastanko mun makkarahimon, ku nykyään tuntuu että kukaan ei enää syö makkaraa :))) Trendikästä on sanoa syövänsä vaa rehuja ja makkarasta tulee mielikuva lihavasta ihmisestä jolla on toisessa kädessä kalja ja toisessa HK:n sinistä ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vähän aikaa mietin, että paljastanko mun makkarahimon, ku nykyään tuntuu että kukaan ei enää syö makkaraa :))) Trendikästä on sanoa syövänsä vaa rehuja ja makkarasta tulee mielikuva lihavasta ihmisestä jolla on toisessa kädessä kalja ja toisessa HK:n sinistä ;)))

        Kyllä minäkin syön makkara-ruokia, en pystyisi olemaan pelkkä kasvissyöjä..


    • Mä tietysti ;)) Sille makkaralle kävi vähä huonommin ;)

    • Terkkuja kaikille..😃

    • naulan_kantaan

      Parempaa lupausta ei olekkaan kuin omasta terveydestä huolehtiminen.

    • Isopano

      Minua masentaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe