35DumbNall tässä terve.. nyt on pattajalla asiat sekaisin... suomalaisnainen huumattu... pallomaha juottanut... veisitkö pallomahasi tuonne rottalaan... voi vitun vittu että ootte tyhmiä... ku mä oon uspeeri... mulla on kiertovesiallas ja kiulumäki pihalla sikariautomaatin vieressä...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801102200658401_ul.shtml
Veisitkö resu tänne misusi?
4
64
Vastaukset
- 35Numball
Resuperse olemme vaimoni kanssa käyneet aina silloin tällöin delhissä, en pidä liikaa ihmisiä ja paskaista, ja syö resu lääkkeesi olet niiden tarpeessa... Katsos bangkok on erinomainen paikka matkailla ympärimaailmaa, kenttä on yksi maailman suurimmista ja jos olet ilmailualalla saat lentolipusta valtavat alennukset, tiedätkö resu pentuna faija teki työuransa effoalla ja ajoi paljon kotka lontoo väliä, olin mukana kaikki lomat, resuperse... faija oli ro ro laivoilla hommissa jättivät minut lontooseen tulivat hakemaan seuraavalla keikalla kotiin, tai sitä seuraavalla, asuin lontoon eräässä merimieskirkossa, mitä luule osaanko englantia hyvin, eka reissu oli 13 tai 14 vuotiaana, pari kertaa oli kaverikin mukana... Eikä sinun elämässä ole koskaan ollut mitään... muutakuin
"nyt on pattajalla asiat sekaisin... suomalaisnainen huumattu... pallomaha juottanut... veisitkö pallomahasi tuonne rottalaan... voi vitun vittu että ootte tyhmiä... ku mä oon uspeeri... mulla on kiertovesiallas ja kiulumäki pihalla sikariautomaatin vieressä..."
Olet todellisesti onnistunut elämässäsi, resuperse.... reppana,.- Anonyymi
Kilahtiko?
- Magnificent2
Ullatus ullatus. Aviomies ja Numball suuntaavat matkoillaan molemmat Intiaan. Thaivaimot mukanaan tietenkin, vaan ei mitkään vuokramorsiamet vaan ihastuttavan neitseelliset ilmaiset kodinhengettäret ja taxfree-rakastelun salat hallitsevat pyhimykset.
Voiko maailmaan mahtua peräti kaksi sikaria tupruttelevaa onnenpekkaa ja maailmanmiestä joilla elämän ja omaisuudenhallinta on huippuunsa trimmattu? - lerpanvehkeet
Lerppa veisi vaikka hevosen saunaan jos olisi hevonen ja sauna. Ei ole niitäkään. On laitos, lääkkeet ja löysä lerppa. Se on niin löysä että juuri keitetty spagettitankokin nauroi sille ääneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059