Autopirttiralli ähtärissä

Paiskataanrallilla

Onkohan kenelläkään reitistä tietoo,pitäis kuulemma olla megahyppy reitillä.

31

7282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tökköö

      Kyllä autopirtissä parempia paikkoja kun keuruulla samaan aikaan,todennäkösesti autoja tulee keuruulle paljon enemmän joten moni valitsee keuruun sen takia!

    • Vanhahomo

      Ajetaanko hyppyri radanvarressa kumpaan suuntaan.

      • Radanvarressa ajetaan idästä länteen.


      • Kotinurkilla

        Joo 2 tulee romua.se on varma!!


    • Joopaa

      Ei näy reittiä vielä elpynyt sivuilla

    • Öpöllö

      Laajantie ajetaan ainakin

      • Pandansilmä

        No eiköhän noita merkkejä ole jo alettu haalimaan tähän edellä mainittuun kisaan kaikilta lähialueen autourheiluseuroilta, runkimiehet suuntaa Keuruulle ja toppahousut jää vetämään pulkkiaan Ähtäriin.


      • Liukkoonen
        Pandansilmä kirjoitti:

        No eiköhän noita merkkejä ole jo alettu haalimaan tähän edellä mainittuun kisaan kaikilta lähialueen autourheiluseuroilta, runkimiehet suuntaa Keuruulle ja toppahousut jää vetämään pulkkiaan Ähtäriin.

        Ainakin sama turvatarkkailija kun mäntässä syksyllä niin ei ainakaan merkkejä puuttunu:)


      • hyrykumi
        Pandansilmä kirjoitti:

        No eiköhän noita merkkejä ole jo alettu haalimaan tähän edellä mainittuun kisaan kaikilta lähialueen autourheiluseuroilta, runkimiehet suuntaa Keuruulle ja toppahousut jää vetämään pulkkiaan Ähtäriin.

        lapualta tulee kulmanmerkkejä kaks kärryllistä.jokainen mutka merkitään niinku pohjanmaalla yleensä.


    • oliskotajunnujo

      Näkyy Latvalakin siirtyvän näihin kotimaan ajoihin, ja ehkä parempikin.Ei taida olla koti asiatkaan kunnossa, kun sen kerran kun olis vapaata niin viitti kaikki pikkuralleja kierrellä.

    • Reittikarta

      Kunnon hyppyri on reitillä mutta taatusti huomiolla.

    • Palkkiperälle

      Myllymäellä sama vanha runki toimii

    • Justinakowaltsyk

      Liesjärveltä Lampimäentielle ainakin yks ek

      • Lööpppi

        Ei taida olla koskaan ajettu ennemmin?


      • Sapelikalu

        Ajettu viimmeksi1988


    • wwwffffwww

      Nyt tuli pandat ja ne häiriintyy jos ajetaan.

    • Nostoja

      On kyllä viimosen päälle paikka se 5 vanha paikka,lato oikee

      • Koolooop

        Siä mitään latoo oo


      • jarivaskos
        Koolooop kirjoitti:

        Siä mitään latoo oo

        Mut huomioita on niin että riittää. Ullatuus, kun katsoo tekijäpoppoota. Goes to Keuruu.


      • Nostoja

        Siirrettävä lato siihe sisäpakalle,ettei siellä hakkuulla olevat näy 😂


    • Nostoja

      Ek1 pari ihan kivaa,ek2 se vanhapaikka,ek4 risteyksen jälkee ihan kiva,ek5 ekalla osuudella muutama,mut oliko siinä lopussa joku..?

    • Ratsutila

      5loppupuolella ässämutkien jälkeen nyppylän ylitys oikeelle joskus poistu 15 autoo
      👳🏿

      • Nostoja

        Juu niin olikin


      • Nostoja

        Löytyykö tuosta mitää kuvamateriaalia,miltä vuodelta?


      • Nostoja

        Mahtaakohan tuohon 5 paikkaan riittää kyyti noilla hisse kikottimilla??


    • Veloxiitti

      Ei Taija Keruun harrastaessa olla kunnon runkipaikaa kaa.?? Eikä ajeta sitä Oulujärven iso loukkaakaan. Taitaa hissessä olla kovemmat vetomiehet, ku harrastaja köröttelyissä.!

    • Gaygaygayagay

      Paljonkohan autoja 👳🏿

      • Katokitistä

        Noin 140


      • Nuolensisäkurvit

        E osaa enkä viitti rekisteröityä ymmärrän kyllä että sieltä löytyy en ole tyhmä oletko sinä vastauksesi kanssa.


      • niinnonii

        Tyhmät luulee et kitiin pitää rekisteröityä...


    • Tietääköskukaan

      Moneltakos ykkönen sulkuun?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe