Onkohan kenelläkään reitistä tietoo,pitäis kuulemma olla megahyppy reitillä.
Autopirttiralli ähtärissä
31
7282
Vastaukset
- Tökköö
Kyllä autopirtissä parempia paikkoja kun keuruulla samaan aikaan,todennäkösesti autoja tulee keuruulle paljon enemmän joten moni valitsee keuruun sen takia!
- Vanhahomo
Ajetaanko hyppyri radanvarressa kumpaan suuntaan.
- Kotinurkilla
Joo 2 tulee romua.se on varma!!
- Joopaa
Ei näy reittiä vielä elpynyt sivuilla
- Öpöllö
Laajantie ajetaan ainakin
- Pandansilmä
No eiköhän noita merkkejä ole jo alettu haalimaan tähän edellä mainittuun kisaan kaikilta lähialueen autourheiluseuroilta, runkimiehet suuntaa Keuruulle ja toppahousut jää vetämään pulkkiaan Ähtäriin.
- Liukkoonen
Pandansilmä kirjoitti:
No eiköhän noita merkkejä ole jo alettu haalimaan tähän edellä mainittuun kisaan kaikilta lähialueen autourheiluseuroilta, runkimiehet suuntaa Keuruulle ja toppahousut jää vetämään pulkkiaan Ähtäriin.
Ainakin sama turvatarkkailija kun mäntässä syksyllä niin ei ainakaan merkkejä puuttunu:)
- hyrykumi
Pandansilmä kirjoitti:
No eiköhän noita merkkejä ole jo alettu haalimaan tähän edellä mainittuun kisaan kaikilta lähialueen autourheiluseuroilta, runkimiehet suuntaa Keuruulle ja toppahousut jää vetämään pulkkiaan Ähtäriin.
lapualta tulee kulmanmerkkejä kaks kärryllistä.jokainen mutka merkitään niinku pohjanmaalla yleensä.
- oliskotajunnujo
Näkyy Latvalakin siirtyvän näihin kotimaan ajoihin, ja ehkä parempikin.Ei taida olla koti asiatkaan kunnossa, kun sen kerran kun olis vapaata niin viitti kaikki pikkuralleja kierrellä.
- Reittikarta
Kunnon hyppyri on reitillä mutta taatusti huomiolla.
- Palkkiperälle
Myllymäellä sama vanha runki toimii
- Justinakowaltsyk
Liesjärveltä Lampimäentielle ainakin yks ek
- Lööpppi
Ei taida olla koskaan ajettu ennemmin?
- Sapelikalu
Ajettu viimmeksi1988
- wwwffffwww
Nyt tuli pandat ja ne häiriintyy jos ajetaan.
- Nostoja
On kyllä viimosen päälle paikka se 5 vanha paikka,lato oikee
- Koolooop
Siä mitään latoo oo
- jarivaskos
Koolooop kirjoitti:
Siä mitään latoo oo
Mut huomioita on niin että riittää. Ullatuus, kun katsoo tekijäpoppoota. Goes to Keuruu.
- Nostoja
Siirrettävä lato siihe sisäpakalle,ettei siellä hakkuulla olevat näy 😂
- Nostoja
Ek1 pari ihan kivaa,ek2 se vanhapaikka,ek4 risteyksen jälkee ihan kiva,ek5 ekalla osuudella muutama,mut oliko siinä lopussa joku..?
- Ratsutila
5loppupuolella ässämutkien jälkeen nyppylän ylitys oikeelle joskus poistu 15 autoo
👳🏿- Nostoja
Juu niin olikin
- Nostoja
Löytyykö tuosta mitää kuvamateriaalia,miltä vuodelta?
- Nostoja
Mahtaakohan tuohon 5 paikkaan riittää kyyti noilla hisse kikottimilla??
- Veloxiitti
Ei Taija Keruun harrastaessa olla kunnon runkipaikaa kaa.?? Eikä ajeta sitä Oulujärven iso loukkaakaan. Taitaa hissessä olla kovemmat vetomiehet, ku harrastaja köröttelyissä.!
- Gaygaygayagay
Paljonkohan autoja 👳🏿
- Katokitistä
Noin 140
- Nuolensisäkurvit
E osaa enkä viitti rekisteröityä ymmärrän kyllä että sieltä löytyy en ole tyhmä oletko sinä vastauksesi kanssa.
- niinnonii
Tyhmät luulee et kitiin pitää rekisteröityä...
- Tietääköskukaan
Moneltakos ykkönen sulkuun?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602