Kiusaamistako?

AnnaMaria04

Mitä olette mieltä, onko kiusaamista vai ei?

Olen 7lk oleva tyttö.

Minulla ei ole yhtään ystävää täällä. Haukutaan melkeen joka päivä mm. "Ruma" "läski" "tapa ittes".. Olenko lihava, jos olen 150cm ja 30kg? Olenko ruma, jos en meikkaa? Tönitään käytävillä ja liikuntatunnilla minua ei haluta mukaan. Kerran rikkoivat kännykkäni, eikä se enää toiminut, äitini ei antanut uutta, joten kirjoitan tätä nyt tietokoneella. Nauretaan aina, kun en onnistu. Vaateitani revitään.. Olen keronut opettajalle, mutta hän ei tee asialle mitään :c.

9

3060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietenkään ole kiusaamista! Mistä sait edes päähäsi, että tällainen leikkimielinen itsemurhaan kannustaminen ja kännykän rikkominen olisi kiusaamista? Tuohan kuulostaa kevyeltä kaverien kesken käytävältä naljailulta! Ei mitään syytä huolestua! Ps. Rupea syömään oikeesti, 30 kg on ton pitusel tytöl sairaalloine alipaino

      • Omaan pahaanoloon on mahdollista saada apua ja se tuntuu -lopulta- paremmalta kuin lyödä lyötyä. Siitä -ideaalitapauksessa - myös kognitiivinen virkistyminen saattaa tapahtua ja uusina ihmeinä tulee mm huumori ja jos löyly riittää niin ironian käsite.

        Jumalan kirjoittaa pienellä uskonnoista riippumatta pieni pikkuinen pienen omaava :D


    • kurikiusaajille

      Tuohan on törkeää kiusaamista!Vanhempien pitää puuttua tähän ja auttaa sinua.Reksille ilmoitus jos oma ope ei tee mitään.Kiusaajat saa korvata kännykän rikkomisen ja mitä muuta ovatkaan rikkoneet.Kouluun ei tarvi kiusattavaksi mennä asiat pitää selvittää tai jos ei muu auta vaihdat koko koulua missä ei kiusata.

    • PitääToimiaJaHeti

      KIUSAAMISTA!!! Seuraavalla keralla tönäse takas ja sano että oli vahinko, polttopallossa kiusaajia päin ja kovaa, naura mukana kun et onnistu ja naura niille takasin, pitää osoittaa kiusaajille kuka määrää mutta niin ettei joudu ongelmiin. TAI voi myös kertoa useasti opettajille ja vanhemmille