Muistatko lapsuudestasi tai teiniajoistasi ihmetystä, kauhua, pelkoa, häpeää tai suurta surullisuutta aiheuttanutta asiaa/tilannetta joka näin jälkeenpäin ajateltuna ei sitten olekaan ollut niin suuri asia miltä se on silloin tapahtumahetkellä tuntunut?
Asiat mitä ajan siis takaa voivat olla esimerkiksi ensimmäisen maitohampaan tippuminen, kuukautisten alkaminen tai ihastuksen näkeminen jonkun toisen tytön kanssa. Tai mitä ikinä mieleesi nyt juolahtikaan!
Voit halutessasi kertoa myös, miten lopulta selviydyit tilanteesta.
Lapsuutemme kauhukokemukset
5
496
Vastaukset
Tykkään nimimerkistäsi, kirjoituksesi sujuvuudesta sekä omalaatuisesta aloituksesta. Valitettavasti en nyt keksi mitään.
- samavikainen
Lapsuuden kauhuna muistan, kun menimme naapurin Samin (8v) Helin (10v) katsomaan hevosia kilometrin päähän hevostilalle. Itse olin 12 vuotias. Hevoslaitumen päässä oli 300 metrin etäisyydellä talleista kuusikulmainen mökki jolla leveyttä 5-7m. Mökin sivussa oli luukku josta ryömin sisään pressupohjaiseen tilaan, yht äkkiä pressu alkoi luisua pois altani, huusin muille älkää tulko tänne lattia liikkuu samalla poistuen nopeasti mutta varovasti. Pressun alta paljastui harva laudotus ja valtava virtsakaivo. Sinne kun olisi pudonnut karmean kuoleman olisi saanut. Kirosimme silloin jo paikan lukitsematonta luukkua ja tapaus pyöri unissani monta vuotta.
- Miroo122
Kiitos tämän muistan vielä pitkään ja mietin jos joku onkin tippunut sinne oikeasti...
- Niiiiiikkkkeeee
Ite olin kerran kattelemassa lehmiä naapurissa ja yht äkkiä tunnen kun joku kiskoo haalarini vyön ylimääräistä lirpukkaa samalla kun vasikka imee vyötäni sisuksiinsa kahun tunne valtaa minut ja alan vetää vyötä vasikan kurkusta. Eihän se kerenny sitä vetää ku 20cm :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389