Lapsuutemme kauhukokemukset

Kulttuurin.kääntöpuoli

Muistatko lapsuudestasi tai teiniajoistasi ihmetystä, kauhua, pelkoa, häpeää tai suurta surullisuutta aiheuttanutta asiaa/tilannetta joka näin jälkeenpäin ajateltuna ei sitten olekaan ollut niin suuri asia miltä se on silloin tapahtumahetkellä tuntunut?

Asiat mitä ajan siis takaa voivat olla esimerkiksi ensimmäisen maitohampaan tippuminen, kuukautisten alkaminen tai ihastuksen näkeminen jonkun toisen tytön kanssa. Tai mitä ikinä mieleesi nyt juolahtikaan!

Voit halutessasi kertoa myös, miten lopulta selviydyit tilanteesta.

5

552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään nimimerkistäsi, kirjoituksesi sujuvuudesta sekä omalaatuisesta aloituksesta. Valitettavasti en nyt keksi mitään.

• Vaikka toisaalta voihan nimimerkkisi nähdä myös teennäisenä ja tekotaiteellisena....

• samavikainen

Lapsuuden kauhuna muistan, kun menimme naapurin Samin (8v) Helin (10v) katsomaan hevosia kilometrin päähän hevostilalle. Itse olin 12 vuotias. Hevoslaitumen päässä oli 300 metrin etäisyydellä talleista kuusikulmainen mökki jolla leveyttä 5-7m. Mökin sivussa oli luukku josta ryömin sisään pressupohjaiseen tilaan, yht äkkiä pressu alkoi luisua pois altani, huusin muille älkää tulko tänne lattia liikkuu samalla poistuen nopeasti mutta varovasti. Pressun alta paljastui harva laudotus ja valtava virtsakaivo. Sinne kun olisi pudonnut karmean kuoleman olisi saanut. Kirosimme silloin jo paikan lukitsematonta luukkua ja tapaus pyöri unissani monta vuotta.

• Miroo122

Kiitos tämän muistan vielä pitkään ja mietin jos joku onkin tippunut sinne oikeasti...

• Niiiiiikkkkeeee

Ite olin kerran kattelemassa lehmiä naapurissa ja yht äkkiä tunnen kun joku kiskoo haalarini vyön ylimääräistä lirpukkaa samalla kun vasikka imee vyötäni sisuksiinsa kahun tunne valtaa minut ja alan vetää vyötä vasikan kurkusta. Eihän se kerenny sitä vetää ku 20cm :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      389
      1919
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1728
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1348
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      75
      947
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      940
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      898
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      724
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      55
      710
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      693
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      688
    Aihe