0521101801 numero soitti meikäläiselle tossa 22 aikaan ja sano että mulla 2 sähkölaskua maksamatta. Kyseli syitä että miksikäs näin päässy käymään. Siinä kerkesin jo vähän tuskastumaan että mitäs widdua ja aloin selittämään, että varmasti joku vahinko nyt käyn...... Sit äijä puhu päälle että 10 päivää aikaa maksaa plaaplaa. Vastasin että voitko sä saatana antaa mun puhuu loppuun asti jos sä kerran jotain kysyt. Noh puhelu päättyi siihen kun en olekkaan "tommi miettinen", äijä nauroi hetken ja löi luurin korvaan.. Koitin samantien soittaa takas siihen numeroon ni tuli "numero ei ole käytössä". Kellään muulla kokemuksia tai tietoa kyseisestä paskasta nimeltä 0521101801 ?
Outo numero
6
3632
Vastaukset
- semmoistaa
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/542537-poliisi-ohjeistaa-harkitse-ennen-kuin-tilaat-kohutun-pilapuhelun-saanut-jo-10
.................................................... - Anonyymi
Minulle soitti juuri äsken. Automaattinen, etukäteen nauhoitettu puhelu, lievä aksentti.
- Anonyymi
Mulle soitti juuri äsken. Puhelu kokonaan nauhoitettu. En puhunut mitään koko aikana ja puhessa pidettiin muutaman sekunnin taukoja ihan kuin vastausta kuunnellen ja sitten jatkoi puhetta. Tommi Miettinen edelleen nimenä.
Tosi outoa ja outoa myös se että edelleen sama puhelu 5 vuoden jälkeen.
Olin puhumatta kun ajattelin että nauhottavat kyllä vastauksen ja sitten on muka tilannut jotain. - Anonyymi
Joo samaa paskaa tuli mulle
- Anonyymi
Moi mulle tapahtui tää just äsken olin pesemäs hampait ja tää mies soittaa mul just ja kertoo tän saman jutun. Sit ku olin soittamassa takaisin niin luki vaan et yksityinen numero.😭
- Anonyymi
Mulle soitti äsken "Tommi Miettinen vakuutustyhtiö.... mikä lieneestä hei... Tuntematon numero. laitoin äkkiseltään kiinni.
Olkaa varovaisia näiden kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2962598Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.901620- 291372
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku631360Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka581346Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761243Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791242- 761195
- 531159
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi411098