E34 540 vai M5

Ostaisinko

Tarkoitus olisi ostaa tuollainen nopea sedan ja kumpa olisi parempi? Raserimainen M5 vai vähän hillitympi 540? Suoritukyvyissä ei juurikaan ole eroa mutta miten muuten esim. varaosien hinnat yms.

7

2329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelija_

      piimöriä osta!! Siin on samoja osia, kun Sokotassa!!!

    • reijo

      voit harkita kyseisiä malleja,nimittäin niiden ylläpito maksaa paljon.

      • M POWER

        Kaveri ihan oikeessa M5:sen osista on ainakin kokemusta, niiden hinnat on tähtitieteellisiä.

        Tosin kaikki hauska maksaa eli ota M5:nen siellä on ruutia ja saapahan naapurin 35 vuotias peräkamarinpoika toijotansa kans vähän mietittävää kun huomaa että, autolla voi polttaa balsaakin niin ettei vetoakselit pyöri ojanpenkalla.


      • ostaisinko

        Totta kai osat maksaa ja enpä tuota autoa ajatellut ykkösautoksi ostaa vaan enempi huvittelumielessä.

        540 ei juurikaan häviä suorituskyvyssä M5:lle ja olisi halvempi hankintakuluiltaan. M5:n maine on vain paljon legendaarisempi ja naapuritkin sen tajuavat. Molempia malleja käyn katsomassa ja sitten parhaimman kuntoisen taidan ostaa.


      • Alex
        ostaisinko kirjoitti:

        Totta kai osat maksaa ja enpä tuota autoa ajatellut ykkösautoksi ostaa vaan enempi huvittelumielessä.

        540 ei juurikaan häviä suorituskyvyssä M5:lle ja olisi halvempi hankintakuluiltaan. M5:n maine on vain paljon legendaarisempi ja naapuritkin sen tajuavat. Molempia malleja käyn katsomassa ja sitten parhaimman kuntoisen taidan ostaa.

        Moi !

        Jos valinnanvaraa tosiaan on niin ilman muuta M5.

        540 on mainio peli, mutta se on vain hyvin varusteltu 520 jossa on isompi moottori.

        M5 taas on tehty, jos mahdollista, vieläkin paremmaksi ajettavaksi ilman kompromisseja.

        Valitse siis hyväkuntoinen M5.

        --


      • Ostaisinko
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Jos valinnanvaraa tosiaan on niin ilman muuta M5.

        540 on mainio peli, mutta se on vain hyvin varusteltu 520 jossa on isompi moottori.

        M5 taas on tehty, jos mahdollista, vieläkin paremmaksi ajettavaksi ilman kompromisseja.

        Valitse siis hyväkuntoinen M5.

        --

        Tulipa ostettua huutokaupasta E34 M5 ja hyvältä vaikuttaa. Tuli nopea päätös tehtyä kun löytyi hyvin dokumentoitu auto alhaisilla kilometreillä. Niveliä on vaihdettu ja vesipumppu 40tkm sitten. Käy niin nätisti kun M5 voi käydä.
        Käyn hakemassa auton niin että tullaan suomeen maaliskuun puolella, eipähän tarvitse alkaa pelaamaan talvirenkaiden kanssa. Sitten auto talliin kevättä odottamaan.


    • ei m5 paljon kalliimmat ja ei muuta eroa kuin varustelussa kuka tarvi jotain sähkäsäätösiä penkkejä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe