Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seppälän kiukaskivi

jomakija

Ompas nopeasti poistettu täältä! Oli hyvä mainos Metson murskista! Kyllä setä osaa kusettamisen jalon taidon?

4

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kijanpitäjä

      Metson murskat on ihmeellisiä.Tässä taannoin olin työmaalla jossa myllyt seiso remontissa.Siitä huolimatta vaakaan tuli 1400tonnia. Isäntä punnitsi jo punnitut tavarat uudelleen.Laitoin päivämäärän ylös ja todistaja löytyy.isännän pitää olla nöyrä tai mennään sit keskusteleen asioista sellaisten herrojen kans et voipi tulla romujen kasaus.Olen kaveri jolla on hyvä vainu näistä kusettajista.Ässä hihassa on mukava neuvottelu valtti,Tässä voi luetella koijari firmat mut toiseen kertaan.

    • hehehehtyu

      Mainostetut firmat on varpaillaan.Ja kun asiakkaat tiedetään niin ekäpä sinne menee vinkki.huijatut työntekijät osaa kyllä mainostaa.Setä onkin varovainen ehkä Jokke pysyy talossa vaikka onkin melkein täys tuho.Sitä on katsottava tai maksettava ulos.Se onkin tässä tapauksessa kallista

    • lkjjuuy

      Ei oo ny työpaikkoja.Oisko ny samanlaista lapsellisia ku omistajat.Rikotaan koneita minkä ehditää. Kyllä sit takuun peräänhuudellaan

    • katseon

      Maksda tosi huonosti ei lisiä eikä prosentteja! Onko punasta kuormaautojen tankissa kuten taka vuosina. Ja adr luvat.....pidetään silmällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe