Sitkeä kiusaaja

Veljeäni kiusannut kiusaaja ei ole enään puoleen vuoteen ollut samassa koulussakaan mutta edelleen jatkaa. Aiemmin kiusasu jatkuvasti fyysisesti ja henkisesti nyt ei tehnyt syksyllä mitään pariin kuukauteen kunnes tekaisi veljestäni feikkiprofiilin. Kiusaaja 13v joten ei ole voi olla rikollinen. Kiusaaja ei ole henkisesti terve ja hakkaa omaa äitiäänkin. Nyt uhkaa hakata ja tappaa minut ja veljeni. Vaikka itse olenkin aikuinen. Mitäköhän tuollaiselle tapaukselle voi tehdä. Sossu ei kumminkaan tee mitään ennen kuin jotain oikeasti pahaa sattuu.
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Jos on todistaja uhkaukselle , ilmoitus poliisille joka hoitaa asiaa eteenpäin.Itseään saa puolustaa mutta tällainen pitää saada loppumaan ennenkuin mitään tapahtuu.Jos poliisi ei tee mitään , pitää asia julkistaa.
Ilmianna
Jaa
Poliisille on ilmoitettu ja poliisit kävivät tänään kiusaajaa jututtamassa. Tästä kiusaaja vain villiintyi ja alkoi haukkumaan ja uhkailemaan minua. "Huora oot kohta mennyttä mä ja mun kaverit hakkaa sut jne" Jos poliisinkaan sana ei tehtoa niin ollaan aika pahassa tilanteessa nyt. Ja tosiaan 13 lapsi puhuu tuollaista. Ihan älytöntä. Skidi on niin sekasin että pelottaa uskaltaako tuota veljeä enään päästää uloskaan, asutaan aika lähekkäin nimittäin kiusaajan kanssa.
Ilmianna
Jaa
Menin tänään kertomaan asiasta poliisille uudestaan. Mitään ei voi tehdä koska kiusaaja on alaikäinen. Mitä ihmettä kun kiusaaja on niin häiriintynyt että hakkaa omaa äitiäänkin eikä usko edes poliiseja niin mitä on enään tehtävissä. Jos hän tappaa veljeni? Silloinko vasta puututaan? Vai pitäisikö minun mennä kiusaajan luo ja antaa hänen tappaa minut jotta asiaan puututtaisiin? Mitä tällaisessa tilanteessa voi enään tehdä? Emme uskalla enään päästää veljeäni kohta kouluun. Auttakaa joku!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi
Sun vaan ny pitää näyttää et kuka se vanhempi on ei se ny toimi et 13v sanoo tommosia sulle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Sitkeä kiusaaja

Veljeäni kiusannut kiusaaja ei ole enään puoleen vuoteen ollut samassa koulussakaan mutta edelleen jatkaa. Aiemmin kiusasu jatkuvasti fyysisesti ja henkisesti nyt ei tehnyt syksyllä mitään pariin kuukauteen kunnes tekaisi veljestäni feikkiprofiilin. Kiusaaja 13v joten ei ole voi olla rikollinen. Kiusaaja ei ole henkisesti terve ja hakkaa omaa äitiäänkin. Nyt uhkaa hakata ja tappaa minut ja veljeni. Vaikka itse olenkin aikuinen. Mitäköhän tuollaiselle tapaukselle voi tehdä. Sossu ei kumminkaan tee mitään ennen kuin jotain oikeasti pahaa sattuu.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta