Sitkeä kiusaaja

Nyproblem

Veljeäni kiusannut kiusaaja ei ole enään puoleen vuoteen ollut samassa koulussakaan mutta edelleen jatkaa. Aiemmin kiusasu jatkuvasti fyysisesti ja henkisesti nyt ei tehnyt syksyllä mitään pariin kuukauteen kunnes tekaisi veljestäni feikkiprofiilin. Kiusaaja 13v joten ei ole voi olla rikollinen. Kiusaaja ei ole henkisesti terve ja hakkaa omaa äitiäänkin. Nyt uhkaa hakata ja tappaa minut ja veljeni. Vaikka itse olenkin aikuinen. Mitäköhän tuollaiselle tapaukselle voi tehdä. Sossu ei kumminkaan tee mitään ennen kuin jotain oikeasti pahaa sattuu.

18

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilolakiakiitos

      Jos on todistaja uhkaukselle , ilmoitus poliisille joka hoitaa asiaa eteenpäin.Itseään saa puolustaa mutta tällainen pitää saada loppumaan ennenkuin mitään tapahtuu.Jos poliisi ei tee mitään , pitää asia julkistaa.

    • Nyproblem

      Poliisille on ilmoitettu ja poliisit kävivät tänään kiusaajaa jututtamassa. Tästä kiusaaja vain villiintyi ja alkoi haukkumaan ja uhkailemaan minua. "Huora oot kohta mennyttä mä ja mun kaverit hakkaa sut jne" Jos poliisinkaan sana ei tehtoa niin ollaan aika pahassa tilanteessa nyt. Ja tosiaan 13 lapsi puhuu tuollaista. Ihan älytöntä. Skidi on niin sekasin että pelottaa uskaltaako tuota veljeä enään päästää uloskaan, asutaan aika lähekkäin nimittäin kiusaajan kanssa.

    • Nyproblem

      Menin tänään kertomaan asiasta poliisille uudestaan. Mitään ei voi tehdä koska kiusaaja on alaikäinen. Mitä ihmettä kun kiusaaja on niin häiriintynyt että hakkaa omaa äitiäänkin eikä usko edes poliiseja niin mitä on enään tehtävissä. Jos hän tappaa veljeni? Silloinko vasta puututaan? Vai pitäisikö minun mennä kiusaajan luo ja antaa hänen tappaa minut jotta asiaan puututtaisiin? Mitä tällaisessa tilanteessa voi enään tehdä? Emme uskalla enään päästää veljeäni kohta kouluun. Auttakaa joku!!!

      • Novelle89

        Sun vaan ny pitää näyttää et kuka se vanhempi on ei se ny toimi et 13v sanoo tommosia sulle.


      • Nyproblem
        Novelle89 kirjoitti:

        Sun vaan ny pitää näyttää et kuka se vanhempi on ei se ny toimi et 13v sanoo tommosia sulle.

        Minä kerroin! Kerroin kiusaajan puhelinnumeron, nimen ja osoitteen. Poliisi tietää kuka on kyseessä! Mutta mitään ei oikein voi tehdä kun kyseessä on alaikäinen! Olen huolesta puolikuollut,en saa edes unta. Jos lapsi olisi "tavallinen kiusaaja" en stressaisi läheskään näin paljon mutta kun hän on häiriintynyt! Veljeni ansaitsee päästä tästä kiusaajasta jo eroon, eiväthän he edes käy samaa koulua enää. Veljeni ja äitini joutuvat pian muuttaamaan jos asiaan ei puututa, kiusaaja on hengenvaarallinen uhannut tappaa meidät kaikki! Veljeni rakastaa nykyistä koulua ja hänen sydämensä murtuisi jos hän saisi tietää että he joutuvat muuttamaan ja jättämään koulunsa henkensä uhalla. Poliisi ehdotti että asian voisi sovitella yhdessä kiusaajan ja tämän äidin kanssa muttakun kiusaaja ei usko eikä kunnioita ketään. Hänen äitinsä on fyysisesti sairas eikä pärjää lapselleen. Mitä h*mmettiä minä enää voin tehdä!


      • Nyproblem
        Nyproblem kirjoitti:

        Minä kerroin! Kerroin kiusaajan puhelinnumeron, nimen ja osoitteen. Poliisi tietää kuka on kyseessä! Mutta mitään ei oikein voi tehdä kun kyseessä on alaikäinen! Olen huolesta puolikuollut,en saa edes unta. Jos lapsi olisi "tavallinen kiusaaja" en stressaisi läheskään näin paljon mutta kun hän on häiriintynyt! Veljeni ansaitsee päästä tästä kiusaajasta jo eroon, eiväthän he edes käy samaa koulua enää. Veljeni ja äitini joutuvat pian muuttaamaan jos asiaan ei puututa, kiusaaja on hengenvaarallinen uhannut tappaa meidät kaikki! Veljeni rakastaa nykyistä koulua ja hänen sydämensä murtuisi jos hän saisi tietää että he joutuvat muuttamaan ja jättämään koulunsa henkensä uhalla. Poliisi ehdotti että asian voisi sovitella yhdessä kiusaajan ja tämän äidin kanssa muttakun kiusaaja ei usko eikä kunnioita ketään. Hänen äitinsä on fyysisesti sairas eikä pärjää lapselleen. Mitä h*mmettiä minä enää voin tehdä!

        Antakaa neuvoja!


      • ainalöytyykovempi

        Kyllä tollanen 13-vuotias teini pitää saada ruotuun. Ei poliisit, eikä vanhemmat voi enään asialle mitään, jos poika on väärään suuntaan kasvatettu ja omaa jo tuollaisen asenteen. Mutta se on varma että kun tarpeeksi kova vastus tulee eteen niin hiljaseksi menee ja varmasti loppuu kiusaaminen. Eikös mistään sun lähipiiristä löytyis sellasta joka kävis "puhuttaa" tätä 13-vuotiasta naperoo ? Mutta poliisilla uhkaaminen ei auta tässä tapauksessa. Ne tulee aina myöhään paikalle.


      • serenta
        Nyproblem kirjoitti:

        Minä kerroin! Kerroin kiusaajan puhelinnumeron, nimen ja osoitteen. Poliisi tietää kuka on kyseessä! Mutta mitään ei oikein voi tehdä kun kyseessä on alaikäinen! Olen huolesta puolikuollut,en saa edes unta. Jos lapsi olisi "tavallinen kiusaaja" en stressaisi läheskään näin paljon mutta kun hän on häiriintynyt! Veljeni ansaitsee päästä tästä kiusaajasta jo eroon, eiväthän he edes käy samaa koulua enää. Veljeni ja äitini joutuvat pian muuttaamaan jos asiaan ei puututa, kiusaaja on hengenvaarallinen uhannut tappaa meidät kaikki! Veljeni rakastaa nykyistä koulua ja hänen sydämensä murtuisi jos hän saisi tietää että he joutuvat muuttamaan ja jättämään koulunsa henkensä uhalla. Poliisi ehdotti että asian voisi sovitella yhdessä kiusaajan ja tämän äidin kanssa muttakun kiusaaja ei usko eikä kunnioita ketään. Hänen äitinsä on fyysisesti sairas eikä pärjää lapselleen. Mitä h*mmettiä minä enää voin tehdä!

        Sinun pitää maksaa moottoripyöräjengille "Hels Angels" 500 €. sekä kuka kiusaa, niin ne käy varoittamassa, yleensä se loppuu siinen kun kanan lento. Puhun kokemutsen vakaalla rinta-äänellä.


    • onminullakinpikkuveli

      Veljesi koulukaverit antavat sakinhivuksen kiusaajalle ja jos ei opi siitä, sitten niin kauan kun oppii.

    • Turpasauna

      Tollane rauhottuu hakkaamalla, vedä pataan nii kovaa ja nii monta kertaa ettei enää uskalla tulla vastaan.

    • Turpasauna

      Voit kans ostaa veljelles pippurisumutteen nii se voi sit käyttää sitä. Pippuri tuntuu iha kivalta silmissä ;)

    • ynudyhbg

      Lastensuojeluilmoituksen voi tietysti tehdä sosiaaliviranomaisille. Siihen vain mukaan kaikki todisteet kiusaajan häiriintyneestä käyttäytymisestä. Jos kerran äitikin on joutunut hakatuksi, hän ei välttämättä edes vastusta huostaanottoa. Ilmoituksen tekijän nimi voidaan pitää salassa.

      Tietysti totta on sekin, että halut kohdella muita väkivalloin saattavat vähentyä, jos sellaisella uhkailu johtaa selkäsaunaan. Mutta siinä tietysti turpaanvetäjä tekee laittomuuden, joten on syytä olla valmis kantamaan pienet seuraamukset.

    • Nyproblem

      Mielelläni olisin vetänytkin sitä turpaan mutta kun se on laitonta. Kiusaaja tuli taas pari viikkoa sitten mulle (instagramissa niinkuin aiemminkin) huorittemaan ja uhkailemaan tappavansa minut. 13 vuotias lapsi, joka tietää että olen aikuinen mutta ei sen paremmin minua tunne, tulee minua uhkailemaan ja kun koitan kysellä että mitä ajat takaa en saa kunnon vastauksia. No häiriintynythän hän on mutta en saa minkäänlaista logiikkaa irti hänen käytöksestään. Ei riittänyt tämä vaan hän laittoi ystävänsä mukaan kiusaamiseen ja kiusaamisen kohde on vaihtunut veljestäni minuun. Hänen kaverinsa tuli kyselemään olenko sinkku ja huorittelemaan , ehdottelemaan seksuaalisia asioita,miten voivat lapset käyttäytyvät näin? Miten hemmetissä on mahdollista. Lopulta vain kyllästyin ja poistin instagramini, en jaksanut jatkuvaa häiriköintiä. Poliisista ei ole kuulunut mitään. En tiedä miten tilanne etenee. Mietin että pitäisikö mennä uudestaan instaan kiusattavaksi, koska jos kiusaaja ei saa huomiota enää minulta tai veljeltäni voi hän tappaa veljeni tai ainakin alkaa kiusata häntä uudestaan. Olen loppu, en ole nukkunut kunnolla tämän vuoden puolella. Mielessä on känyt että jos kävisin näyttämässä kiusaajalle taivaan merkit, mutta olen liian väsynyt, ja en halua rikosrekisteriä. En jaksa.

      • pikkupojukuriin

        Meet sossuun kaikkien poitsun häirikköviestien kanssa ja sanot et haluat olla nimetön, kyllä sossu laittaa rattaat pyörimään, jos ei tee mitään ilmotus läänin sosiaalitarkastajjalle.


    • Nyproblem

      Nyt se pahin sitten tapahtui. Kiusaaja vaihtaa koulua ja tulee takaisin veljeni kouluun. Tästä lähtien veljelläni täytyy olla aikuinen koulussa mukana vahtimassa että kiusaaja ei tapa häntä. En kestä enää itsekkään, miten tulen selviämään veljeni mahdollisesta kuolemasta? En mitenkään! Täytyy vain toivoa että stressi tappaa minut ensin. Veljeni rakastaa kyseistä koulua ja hän tuhoutuisi henkisesti jos joutuisi vaihtamaan sitä kiusaajan takia. En kestä enään.

    • Kokemustaoj

      Maksat veljesi vapaaootteluperuskurssit (puoli vuotta250€) , niin ei tuu kiusaaja enää kiusaamaan ;) Tuskin muutkaan kiusaajat uskaltautuisivat. Vapaaottelu tai nyrkkeily peruskurssi, koska sieltä oppii nopeiten itsepuolustusta, muissa lajeissa vaaditaan pitkää keskittymistä ja aikaa.... Nyrkkeily tai vapaaottelu....

    • Hankalatilanne

      Ootko tehnyt sitä sossuilmotusta? Kuulostaa aivan uskomattomalta tuo tilanne! Mikä on koulun kanta kiusaamiseen? Niitähä sossu uskois ilomielin jos vain sanoisivat että pikkuressukalla on vaikeata kotona.

      Minusta sinun ei pitäisi olla missään yhteydessä näihin kiusaajiin koska sitähän ne vain haluavat! Esim. instassa pystyy blockaamaan ihmisiä tosi helposti ja se on sit bye bye, henkilö ei koskaan tuu löytämään sivuas uudelleen.

      Ja pikkuveljeäsi ajatellen jotain itsepuolustuskursseja niinkuin ylempi kirjoitti. Sehän nyt ei ole todellisuudessa mikään viisas teko, jos oikeasti joutuu puolustamaan itseään ja saa sen hullun menemään ihan sekaisin.

    • 14veepojkarna

      vaikuttaa aika hullulta 13 vuotiaaks :o ja ymmärrän hyvin et sua pelottaa sun veljen puolesta, mutta mä en silti pysty uskomaan että se oikeesti olis pistämäs hengiltä sun veljen, vaikka en oikeesti tiiä sitä tilannetta siellä :o toi tilanne vaikuttaa aika älyttömältä ku ei muka voida mitään tehdä asialle, oon pahoillani ku en oikee osaa mitää neuvoo mut yritän, mul tuli mieleen että jos pistät sun instagramin yksityiseks ja sitte estät kaikki siihen liittyvät käyttäjät ja vaihat vaikka nimeäs igs, ja sitte sun veljes kanttis pysyy kokoaja sen kaveriporukas/kaverien luona koska jos se kiusaaja ei ihan hullu oo ni se ei yksin tuu monta vastaa ;) toivottavasti tää autto vähä ja toivon et toi asia saadaa kuntoon :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe