Vaihdoin hanan bideeliittimeen bideesuihkuletkun. Tämän jälkeen kun hanan sulkee, niin hanasta valuttaa vettä vähän aikaan. Ikäänkuin bideesuihkuletku tyhjenisi hanan kautta. Entinen letku oli samanlainen ja samanmittainen, mutta tätä hanan valumista ei esiintynyt.
Voisiko olla joku hanan komponenteista ehtoopuolella?
Oras-hana valuu "tyhjäksi" sulkemisen jälkeen
13
11094
Vastaukset
- Ilmat.Veks
Varmaan hoksastikin jo mistä johtuu. Laske bidestä vähän aikaa vettä jotta letku täyttyy vedellä.
- kysyväjatko
Ehkä selostukseni oli hiukan epäselvä.
Eli tällähetkellä pesuallashana valuu vähän aikaan sulkemisen jälkeen. Vaikuttaa siis, että pesuallashana imee bideeletkun tyhjäksi.
Kummallinen juttu? Mitään muita muutoksia ei ole tehty, kuin bideesuihkuletku vaihdettu uuteen.- Osa-aikaeläkeläinen
Ilmaa hana sen uuden bideesuihkun kautta saa. Onko se jokin erikoinen tms.
- Kysyjäjatkuu
Hana on Oraksen perushana 90-luvulta. Hanan ilmaus? Saapi selostaa tarkemmin..
- kumpiakin_löytyy
Niitä on kahdenlaisia. Toisista suihkukahvan kytkin sulkee myös lähtöpuolen, jolloin letku ei sulkemisen jälkeen pysty imemään ilmaa ja tyhjentymään hanan juoksuputken kautta. Meillä on ollut kumpiakin.
- kysyvä
Kahdelaisia varmasti on. Erikoinen juttu tässä vaan on, että vanhalla suihkuletkulla hana toimi normaalisti. Uudelle letkulla ei. Bideekahva on entinen.
- onpa_vaikeaa
Eikö sulle jo sanottu että vääränlainen letku!
- kysyvä
Kerros uusi letku mikä ei tätä valuttamista tee?
- onpa_vaikeaa
Tsekkaa vaan että se kahvasta liikkuva "tappi" pystyy tiiviisti sulkemaan letkun reiän. Tai voihan se letkusi olla vain väärinpäin laitettuna.
- minkälainen_letku
on nyt, onko metallispiraali, jonka sisällä kuminen letku vai onko muovivaippainen Oras?
Jos se on ensin mainittu, vaihda viimeksi mainitsemaan malliin. Kumiletkun jousto aiheuttaa tuon ilmiön. - spiraalion
Tuota arvelinkin. Entinen kun oli muovivaipalla, uusi spiraali.
- AhmedLook
Meidän KOTI INSINÖÖRIT taas vauhdissa... Tietenki siihen hanaan pitää lisätä välijäähdytin ja se jälkeen kalibroida se vetämällä kossu naamaan.
- Hana567
Meillä sama ilmiö. Vaihdettiin käsisuihkun letku vessaan. Sen jälkeen aina, kun lavuaarin hanan sulkee se valuttaa vettä hetken. Aiempi ongelmaton oli metallirakenteinen, tämä uusin on halvinta Oraksen mallia valkoista muovia. Koskaan aiemmin ei vastaavaa ole ollut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289